Jensens omdömen

Jensens omdömen

Lågt
4.2

Fastfood - ikke mad

Kvaliteten af maden er ikke bare dårlig, men usædvanlig ussel.
Udvalget er begrænset til junkfood og en tam salatbar.
Service er middelmådig
Ikke et sted hvor jeg vil spise hvis jeg kan undgå det, og specielt ikke til den pris.

God og lækker mad!

Jeg spiste på Jensens Bøfhus med min bror. Der var god stemning, maden var god, og blev hurtigt serveret. Min bøf var dog rød, selvom jeg havde bestilt den helt gennemstegt. Det var en smule ærligt, men den smagte stadigvæk godt. Vi bestilte begge to en mellem Cola hver, men så så bagefter på dessert kortet der ligger foran en på bordet, at der var tilbud på en stor Cola. Det ville have været meget dejligt at blive informeret om det, så vi på den måde kunne få mere for en lille pris.

Men alt i alt en meget god oplevelse!

simpelthen for klamt!

Mig selv og 2 veninder var på Jensens bøfhus i Næstved og spise frokost D. 22-4-2014, vi fik bestilt vores mad, men da fyren så kom for at give os maden, nyser han lige ved siden af tallerken med vores mad, han siger undskyld, sætter maden og går. Jeg ser det ikke da jeg sidder med min mobil i hånden og er helt optaget.. Jeg går i gang med at spise min mad, da mine veninder fortæller mig at han havde nyst, ved siden af vores mad, og chancen for at noget havde ramt var stor, Og eftersom jeg havde spist meget lidt af maden, og jeg sys det er mega klamt, får jeg ret hurtigt kvalme og vælger IKKE at spise mere, jeg vinker en tjener hen og fortæller hende at jeg nægter at spise maden, da vi sys det er klamt og total uhygiejniske.. Hun spørge mig derefter om de skal lave en ny bøf til mig, jeg takker nej tak og fortæller at jeg har kvalme og bare gerne vil undvære. Vi går op og betaler og det er fyren som havde nyst ( som endda viste sig at være chefværten) der tager imod os, jeg fortæller ham at vi ikke havde spist vores mad pga hans uheld, og fortæller ham at jeg ikke mener det er iorden, tænk hvis han var syg eller lige havde været det.
Han smiler ad mig og begynder at joke med at han er rask, og ikke fejler noget, og forlangte pengene for vores mad trods vi ikke havde spist det.
Vores hyggelige frokost endte ret hurtigt trist. Og vi måtte gå derfra uden mad, og 600kr mindre på kontoen for noget vi intet fik glæde af!
Det er så dårlig service, og er så forarget over vi skulle betale for hans meget store fejl!
Det simpelthen ikke iorden...

Michella Thomsen: westlifegirl_1990@hotmail.com

kold mad med utiltalende salatbar

Vi blev betjent af en ny tjener, der absolut ikke havde styr på sin håndterminal, og virkede meget forvirrende, han spurgte om rigtig mange ting, han selv burde vide. forretten en snackkurv og hvidløgsbrød var ok, Vi var lige færdig med det, da vi fik serveret hovedretten, kolde kartofter, skind på sovsen, og kødet skulle havde være stegt medium, men på den ene anretning, var kødet stegt igennem. Salatbaren er absolut ikke inspirende. Bad om flere pommes frites, der går 10 min inden de kommer. Det virkede som om at forreten og hovedretten var lavet på samme tid. Da vi så var færdig med hovedretten, kom tjeneren, og spurgt om vi var klar til at betale !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEJ TAK vi ville gerne have kaffe og dessert (skal siges det var en fødselsdagsmiddag og vi var 3 personer). og da han kom med kaffen, var han parat til at tage vores andre drikkevarer med, selvom vi ikke var færdig med dem. Meget dårlig oplevelse

God service, fin mad i Holstebro

Rigtig god betjening, fin mad alt OK i Holstabro :0)))

God mad og FREMRAGENDE betjening!

Min veninde og jeg var inde og spise i huset på Jernbanegade i Odense centrum. Maden smagte godt, som den skulle, men jeg giver 5 stjerner alene fordi, vi var så heldige at få restaurantens sødeste tjener. Hun var en glad lyshåret pige, imødekommende, kom med skøre kommentarer, jeg og min veninde ikke kunne andet end at grine højlydt over. Det var en stor fornøjelse at have hende som tjener, og det gjorde uden tvivl aftenen meget bedre.
Hun og resten af husets tjenere burde have at vide, hvor alletiders betjening vi fik af hende. Jeg håber på, at hun har vagt næste gang, jeg er inde at spise i samme hus.

Koldt mad

At få serveret maden 5 min efter man har bestilt - plejer ikke at være god tegn - heller ikke her - kolde spareribs. Da vi tog fat i tjeneren var det som om det var helt normalt, men spurgte godt nok om vi var interesseret i at få nogle nye.
Ikke noget med beklager eller tilbyde noget i ventetiden – så de har nok prøvet det før.

Ved at være for dyrt

Jeres mad og jeres service er ikke fantastisk. Det har vi levet med fordi det var forholdsvis billigt at spise hos jer. I er ikke fantastisk billige mere, men dråben er at man nu ikke kan købe en kande sodavand mere.
Sagt med andre ord: Når I ikke leverer overvældende god mad, og der hver gang vi kommer, er et eller andet galt med maden vi bestiller, så vælger vi bare en alm. restaurant i stedet for en "lavpris"-restaurant næste gang.
Vi ses...

Dejligt besøg, hurtig betjening.

Vi fik hurtigt vores bord. God betjening og god mad. Alt i alt et super hyggeligt og godt besøg på Jensens Bøfhus.
Kan helt klart anbefales.

God mad men manglende opfyldning af salatbar

Maden er god men irriterende at salatbaren ikke fyldes op, mange bokse er tomme.
Har været i mange Jensens Bøfhuse i Danmark men ingen med sådan en mangelfuld salatbar.

Noget middelmådig oplevelse

Vi havde bestilt bord over nettet, som værtinden ikke kunne se af sin bog, så vi fik bare et ledigt bord - hvordan ville man stå hvis ikke der var et ledigt?
Vi bestilte 2 whiskybøffer og 2 børnemenuer + 1 tag selv softice til den ældste af børnene, tjeneren var flink og smilende, selv som man kunne mærke der var travlt.
Der gik ret lang tid før børnemenuerne kom og den yngste klagede længe over han var sulten. Der var ikke noget legerum, som man ellers har på andre 'Jensens'. Al maden kom samtidig, vi havde bestilt medium steget bøffer, men den ene helt mat i overfladen dog en anelse lyserød i midten, så vi vurderede at den ikke var værd at sende tilbage, den anden tilgengæld meget rød og på den ene side helt ustegt og kold, men da vi gerne ville spise sammen med børnene og tænkte at med travlheden i mente, ville det være uklogt at give afkald på maden når den nu langt om længe var kommet, sendte vi heller ikke den retur - ingen af bøffernes smag fejlede noget, men var ikke så mørt som man kunne ønske. Da drengen skulle efter softice, var maskinen ude af drift, så han måtte gå med uforrettet sag. Bordet ved siden af os fik mad som vi forlod stedet, og de kom blot få minutter efter os og de snakkede med irritation over den lange ventetid. Tager ikke på den Jensens igen...

Kvalmende ulækkert

Ok omgivelser, flinkt personale men det klammeste mad vi længe har spist.

Hurtig og venlig betjening

Ingen ting at kritisere så benyt Jensens Bøfhus i Waves når du skal til koncert mm. i Portalen. Regn med at bestille bord til 1,5-2 timer før.

Super dejlig mad

Super lækker aftensmad, mørt kød, super service, :-)

Top kvalitet til rimelig pris

Bestilte burgere til 3 + 1 børne menu. Smagt bare godt!

Middelmådig mad og for lang ventetid

Vi måtte vente alt for lang tid (55 min. fra ankomst, til vi endelig fik forretten), og igen måtte vi vente lang tid, før hovedretten kom. Desværre var min stripsteak sej. Men pga den lange ventetid opgav jeg at klage over det.

Super Service

Igen Igen en god middags oplevelse og rigtig gode bøffer med super service Jensen`s Horsens

Super super super

Det bar en fornøjelse at være på Jensens i Hillerød, og det er bestemt ikke sidste gang vi kommer der ❤️
Personale var så søde og vores pige på 3 ville næsten ikke med hjem derfra igen... Super oplevelse...
Maden var også virkelig god, mums længe siden jeg har fået så god mad til så billige penge på en restaurant
Så kan helt sikkert anbefales

Helt vild dårlig.

Både min og konens WhiskeyBøf var TOTAL SEJ...
Efter jeg havde nævnt dette til tjeneren, var der ligesom kold luft, og ingen opmæksomhed på vores bord, om hvornår vi var færdige, og evt ville have dessert eller betale. Da jeg endelig fik fat i en, blev der kun ryddet havt af bordet inden hun begyndte at servere på andre borde. Jeg måtte gå op til disken for at betale..
Dette var absolut den sidste gang vi kommer på Jensens Bøfhus!
Aldrig Aldrig mere...!
Ungernes burger var udemærket, ifg dem selv.

A.H. af 1/5 1996 ApS Support

Familievenlig restaurant, med bredt sortiment af grillede bøffer, steaks, salatbar, tá selv softice. Se vores mange velindrettede restauranter, hvor du også har mulighed for at fejre din fødselsdag. Læs mere på www.jensens.com. Husk at booke bord. Alternativt kan du tage din mad med hjem. Prøv vores Take Away! Vi ses på Jensen’s!

Besök Jensens

Vi finns här: Sct. Olai Plads 1