Jemogfix omdömen

Jemogfix omdömen

Lågt
3.7

Ingen pjank - ellers pengene tilbage !!!

Jeg købte for en uges tid siden en græstrimmer i Jemogfix.
Jeg glædede mig til at gå i gang med min græsplæne, men efter ca 600 m2 ville motoren ikke længere.
Jeg tog das ganze Molevitten med ned i butikken i Hadsund, og selv om den var den første, de havde retur, kunne jeg enten få en ny eller få pengene tilbage - ingen pjank!
SE DET kalder jeg service.
Som et lille ekstra i butikken i Hadsund: Når man går rundt og leder efter en dippedut, kommer personalet og spørger, om de kan være behjælpelig - Herligt !

Ualmendelig DÅRLIG servive i Jem & Fix

Servicen i Jem og fiks i Assens og i deres kundeservice på hovedkontoret er langt under lavmål.
De sælger en vare som ikke passer med varens oplysninger på kassen samt bonen og når man så klager kan de I...... ikke hjælpe, da de er så fat-dumme at den næsten gør ondt.
Men de bygger jo også deres virksomhed på lavtlønnet u-uddannet unge mennesker der ikke kan kende forskel på en skovl og en spade (de er sq. nok begge dele åbenbart).
Det er sidste gang jeg handler hos Jem & Fix.
Jeg kan beder forstå butikkerne er PHV. når nu jeg har fundet ud af at hovedkontoret på Skomagervej 12 - 7100 Vejle også er PHV. Og pisse arrogante der bare smækker røret på når de løber tør for arkmomenter, så alt i alt de er PHV i Jem & Fix (pis hammerne værdiløs)
Jeg fik heldigvis hjælp hos importøren af varen. (nej det ikke Jem & Fix. heldigvis)

INGEN kundeservice og menneskelig forståelse ved varehuschefen i IKAST!

Købte en sikkerthjem G5 alarm ved hjemogfix i Ikast. Alarmpanelet gik pludselig ud og alarmen virkede så ikke mere, selvfølgelig. Gik ned til hjemogfix i Ikast i den tro at varehuschefen ville ombytte mit kontrolpanel og sende den anden retur til producenten.

Men NEJ!

Vi har haft alarm i 10 år blandt andet fordi vi har prøvet at have indbrud og fordi det giver en hvis tryghed at vide hvis der er nogen der har været i vores hjem inden vi selv kommer hjem. Den menneskelige konsekvens ved at komme hjem til et åbent hus er ret stor og det ved dem der har prøvet det. Jeg rejser rigtig meget og det gør også at vi er rigtig afhængige af alarmen.

Ville gerne have ombyttet kontrolpanelet så vi hele tiden var med alarm.

Men varehuschefen sagde kort fortalt at han var s.... ligeglad med om vi var uden alarm i den periode hvor den skulle repareres. Han gav mig bare nummeret til producenten og så måtte jeg selv klare det af den vej. Da jeg fortalte ham at jeg synes det var lidt dårlig kundeservice, ja så sagde han endda at service jo bare var et ord på 7 bogstaver?!? Så hvor jeg ville hen med det.

Jeg spurgte ham om han ville behandle hans egen mor på samme måde hvis hun kom til butikken med samme problem. Der tøvede han da alligevel et sekund og svarede at det kunne han ikke udtale sig om?!?

Jeg har ikke selv taget fat i forbrugerstyrelsen endnu men er da lidt forundret over at jemogfix bare kan kaste bolden over til producenten?!?

ALARM G5 GSM Fra Chuango

de sælger den med store problemer så pas på og der Inge hjælp at hente fra sælger eller der hovedkontor Det er god alarm og skal programs med sms det er gjort nok man køber den skal du ha flere føler på eller andre ting Så kan de første problemer vise sige
NR 1
er der en som har en som dig vil du slette hans uden han ved det
at din vil lave fejl alarm maget tit da den bruge samme 466 Mzh uden en kode
selv om du ikke har samme sms nummer vil den anden modtage din programming data

NR 2
da du selv kan programming med sms og lav navne på vær føler
vil du finde ud af det kan gå galt samt nok du skal indstal mobil nummer
så du kan se hvem der komme ind skal alt strøm være på ellers vikke det ikke
og disse info stå Inge steder Både batter og 12 skal være tilslutte

NR 3
skal du tilslutte WIFI klokke så skal det gøres 100% riget ellers sletter du din alarm og skal starte forfra fra Bestem ikke sjovt

NR 4
alle ting i Danmark køre på 466 MZH også dem der køre varme i huset det giver
store problemer fejl alarm nol stiller din alarm og det samme med dør klokke
fra Gripo den køre ikke godt med alarm du finde ud at nogen ringe på døren
men Inge der eller fejl alarm ikke sjovt vis man sover og den går i gang

NR 5
Ja så den her problemer må man sige men ingen siger det til deres kunder
hvad jeg synes man bør gøre så pas på du ikke snyder dig selv

NR 6
Dør lås vikke ikke på denne model som den skal
vis man vil snakke med mig skal man være velkommen
da jeg ved hvad man kan gøre ved disse problemer
så bare lav en kommentar til vår jeg kan kontakte dig
jeg kan ikke lig nok man ikke hjælpe kunder der føler sig snydt

elendig online køb

jeg går ind på deres hjemmeside efter nogle stolpebære som jeg mangler ,,ser at de har dem men ikke sender dem online men man skal henvende sig i butikken og bestille dem hjem,,pudsigt nok havde jeg umiddelbart før rettet henvendelse til jem og fix på roskildevej i glostrup og fået at vide det kunne jeg ikke da det er en sæsonvare ?? den planet jeg kommer fra bygger man hele året,men efter en henvendelse til hovedkontoret i vejle kunne de skam godt bestille dem hjem i glostrup,,,jeg møder op til aftalte afhentnings dato +2 dage og får at vide de skam ikke var bestilt af endnu en der kaldte sig butikchef,tilsyneladende er de alle ansat som butiks chefer i den virksomhed,jeg kan kun advarer folk der skal bygge over mere end 1 dag at handle hvor varene kan også bestilles dagen efter,,for jeg er pt en måned forsinket pga deres inkompetence,,,ansæt dog folk med lidt ansvar i de butikker

Svindel med priser på autobatterier

Mellem jul og nytår averterede firmaet med autobatterier til 300kr (så længe lager haves)
Jeg nåede det ikke, men ankom 2. januar. Så var prisen lige pludselig 400kr. Da jeg klagede over det fik jeg at vide at prisen kun gjaldt til 31. jan. Nu var der ny tilbudsavis hvori batterierne ikke var med, men lageret var der dog, med opskruet pris. Så blev det 5. jan. og nu averterede man minsandten igen med 300.kr. Til gengæld var der allerede mandag morgen desværre ingen batterier tilbage af den mest gængse størrelse. Så igen-igen forgæves kørsel. Tak for det Ud & fisk. Talentløst, amatøragtigt og hjælpeløst.

Vildledende markedsføring.

Var i jemogfix I Skibby for at købe gulvspartelmasse. Købte 15 poser plus nogle andre småting og spurgte pigen i kassen om jeg kunne låne en trailer. det kunne jeg ikke på trods af at der stod 4 styk ude foran. jeg forklarede at det var ikke så rart med cementstøv inde i bilen, men det var hun ligeglad med. Jeg skulle mindst købe 50 brædder for at kunne låne en trailer gratis.

Konklusion: At du IKKE kan låne en gratis trailer i jemogfix når du har handlet.

Hjem og ROD

Handler af og til i Jem og Fix i Skanderborg. Større rodebutik skal man lede længe efter og måske var priserne lave engang men nu ved de sandelig nok hvad de skal ha for deres varer. Enkelte tilbud er prismæssig ok men deres andre varer tilsvarende dyrere. Handler der kun når jeg ikke gider køre til Århus hvor der er meget mere konkurrance og tilsvarende billigere priser.

Kundehenvendelse vedr sortiment

Man skriver ind til deres "kundeservice" på mail for at forespørge på et produkt, og får dette flabede svar tilbage:

Hej Thorbjørn

Tak for din henvendelse.

For oplysninger om sortiment, priser, lagerbeholdning etc. bedes du rette henvendelse i en af vore butikker. Oplysninger om butikkernes adresse og telefonnummer, kan findes på vores hjemmeside; www.jemogfix.dk, under fanen ”Butikker og åbningstider”.
Dog vil jeg gøre opmærksom på, at vi ikke har personale ansat i vore butikker til at tage telefonen, men at de gør det i det omfang dette er muligt.

Mvh
jem & fix

Spørgsmål:

Den Forhængsstang i har til 169 kr er det med sugekopper eller skal den monteres med rawplugs ?

Skal bruge den til en bruseniche som har en glasplade og hvor der ikke må bores i fliserne.. Derfor ville denne være perfekt hvis den var med sugekopper.

mvh/Thorbjørn
Aalborg

Kundeservice - www.jemogfix.dk
Skomagervej 12
7100 Vejle

Det er virkelig flot KS Jemogfix.

Dejligt krudt, dårlige heksehyl :(

Hej alle.

Jemogfix laver noget fint krudt, men dog er nogle af tingene lidt for dyre- det er hvad der skulle være bedre for en 5'er :-))

Fortsæt med det gode arbejde, og det gode krudt! :)

Magnus

lukket før tid

Lige været forbi jemogfix i aalborg for at konstatere de lukkede 1430 pga personele drukfest. Der står inret om det på nettet ; ( så ringe når jeg har kørt 50 km efter det.

Ubrugelig Værktøj

Hej
Den 7. September- i dag
Var jeg i Jem og Fix i Otterup for at købe et greb for påføring af silikone fugemasse, det var et greb til 16,-
Da jeg kom hjem og lagde en silikone patron i grebet faldt grebet fra hinanden, jeg kørte til bage til jem og fix Otterup for at få byttet mit greb, den ansatte jeg talte med anbefalede mig ikke at købe det billige greb.
Når han sige sådan, hvorfor har i den så i jeres butik.
Jeg havde smidt min bon væk så jeg kunne ikke få den byttet, istedet købte jeg et nyt greb til ca 40,-
Da jeg kom hjem og skulle bruge det så gik det også i stykker.
Jeg har heller ikke bonnen til den, så nu gider jeg ikke bruge jeres værktøj mere, og jeg vil aldrig sætte mine ben i en jem og fix butik.igen

I kan også læse min historie på Truspilot.

MVH
Søren Sørensen

Køb af hus alarm

God rådgivning i butikken, og rigtig god vare til prisen.

4 stjerner til medarbejder i Aabybro

Skulle i går bruge 4 stk bordben og gik derfor i min lokale Jem og fix. De havde desværre kun to stk på lager og det eneste jeg kunne få af vide var at der formentligt var bestilt flere hjem, at de muligvis kommer i næste uge, men hvilken dag var ikke til at sige.
Jeg går hjem og ringer til butikken i Nørresundby, men de er helt udsolgt også. Medarbejderen er så flink at tjekke om Aabybro har nogle på lager og det har de.
Ringer til Aabybro og får fat i en medarbejder der da han hører jeg bor i Brønderslev, straks siger: "Du får lige mit mobilnummer og så sender du bare din adresse. Jeg kommer forbi med benene på vej hjem."
Det er sgu service! Thumbs up til folk der yder lidt ekstra bare for at gøre kunden tilfreds. Specielt når det ikke er en del af forretningens koncept, at yde nogen service til kunderne.

snyd og bedrea

Den omdelte tilbuds avis indeholder tilbud der kun gælder søndag er det rene svindel der er kun et meget begrænset antal , det fremgå ikke af annoncen . så det er bare at lokke kunder til . husk det en anden gang når du handler i hjem og fix det er da ærgerligt at komme lang tid før de lukker og så varen er udsolgt , når man så spørger vor mange di har haft får man svaret kun 10 , du kan ikke efterfølgende bestille en til samme pris da det kun er et søndagstilbud ? svindel og humbug .

Jem&Fix Skive..

Ualmindelig god service i Jem & Fix Skive. Jeg kom ned sidste år og skulle bruge nogle blinkende lygter (lygter der lige var blevet ulovlig) til mit barnebarns hule, men de måtte ikke sælge dem længere, hvilket var forståeligt. Men den unge mørkhåret pige ved kassen, skriver sin adresse m.m. hvortil hun siger, at jeg kan tage forbi hendes hjem og afmontere hendes lygter på cyklen, da det var dem jeg søgte, jeg takker pænt. Jeg kommer flere gange ned efterfølgende uden at have fået tjekket det. Den unge pige har i mellem tiden fortalt min historie til sin kollega, hvortil han giver hende et par pakker, som jeg efterføgende modtager. Det kalder jeg SERVICE og virkelig en smuk tanke. Alt i alt har jeg en super god oplevelse af folkene i Skive butikken, men især den unge mand med brillerne og den mørk håret pige. :) 5 ud af 5 stjerner herfra. Mvh en glad bedstefar.

0 service

absolut ingen service af de inkompetente medarbejdere i nørresundby. de sidder ude i rockwool'en og ryger smøger. alt for lidt plads i butikken i aabybro. De mangler også kraftigt en drive in trælast mv. i alle butikker. Handler hellere i [externt link fjernet], der kan man få hjælp, og tit til de samme priser som ovenstående......

Service

Høflig selvbetjening i Maribo kan man få , men service kender de ansatte ikke til !!

Billige mærkevare og andet - Viborg jem og fix

De siger det jo selv servicen er sparet væk så tingene er billigere, finder altid det jeg skal bruge enten hos dem eller hos Harald også er de billigere end de traditionelle byggemarkeder med de samme vare.
Aldrig haft problemer og billige kvalitetsvare.

Luk den butik: Jemogfix i Haderslev!!

Søndags tilbud i jemogfix: fuglefoder
Men som så ofte før: Tomme hylder!! Og det var ikke fordi man var for sent på færde!!
Heldig at der findes en butik i Vojens: De havde rigelig på hylderne og venlige og kvalificerede ansatte!! Så i fremtiden vil jeg ta en lille omvej til Vojens!!

Är Jemogfix ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

jem & fix Assens Support

Besök Jemogfix