Jaman omdömen

Jaman omdömen

Bra
8.9

Kompetent vejledning

Jama yder kompetemt vejledning. Jaman svarer meget hurtigt på henvendelser og deres svar er sammenhængende svar. Jeg havde fra starten tillid til deres besvarelse af mine spørgsmål.

JAMAN....

Det er det dårligste selskab, min Soundbar LG HLB54S Soundbar. Stoppede med at virke oktober ´11.
Han sagde vi har snart jule ferie så vente efter ferien!!!! Og jeg skulle sende den men ingen porto og det er jo i de 24 mdr. Garanti!!! Efter nogle / mange mdr. Så var vi henne i Juni Og pakken kom så men virkede ikke og nu var hans selskab gået konkurs. Så nej handel ALDRIG over nettet efter min erfaring

I marts gik forbrugerstyrelsen ind, men så sendte han onde mails, men ingen Soundbar

minne vare kom til tiden .

jeg har ikke noget at klage over ,det er et 10 tal.

Alt super!

Bestilte en fladskærm hos Jaman.dk. - desværre holdt den oplyste leveringstid ikke ved bestilling, men som plaster på såret fik jeg gratis levering som kompensation - uden selv at bede om det! Det er god service. God kontakt pr. email under hele forløbet. Fladskærmen er blev leveret personligt og som aftalt. Alt i alt en god oplevelse, tak for det.

Produkt leveret til tiden og som forventet

En stueantenne i den forventede kvalitet - og leveret til tiden

Nem, fin side, hurtigt ekspedit, fin varer.UG+

Flot webshopside, nem og overskuelig. Nemt at bestille.
Hurtig levering og fin varer, godt indpakket. Kan kun anbefales
at handle hos Jaman

De ved hvad god kundeservice er!!

Jeg har netop købt et nyt fladskærms tv, som jeg bestilte hos Jaman. Der skulle laves en softwareopdatering inden jeg kunne få tv'et, men hele vejen igennem har jeg fået informationer på mail, så jeg var helt opdateret med hvad der skete og hvornår mit tv blev sendt.
Jeg har oplevet rigtig god kundeservice hos Jaman, og er i dag en meget glad ejer af et nyt og flot tv.

Ingen hjælp ved fejl

Jeg vil fraråde at benytte Jaman. De nægter at hjælpe med mine defekte 3D briller. De ignorere mine emails og man kan ikke komme igennem på telefon. Kommunikationen fejlede ikke noget ved bestilling men interessen er langt dårligere når det drejer sig om support.
Jeg prøver stadig at få erstattet mine briller.
****
Jeg er glad for at kunne få kontakt med jer efter at jeg benytter Trustpilot. Det kan jo være en opfordring til andre der også gerne vil have kontakt til jer.
Jeg vil godt gentage: Der er ikke tale om transportskade. Det er en julegave der er købt hos jer og varen er defekt. Det du siger er at da jeg købte brillerne midt i december, og valgte ikke at åbne gaven før jeg gav den væk (derved går der 14 dage). Så vil du ikke overholde dine garanti forpligtelser. Jeg kan kun sige: Lad være med at købe gaver hos Jaman!
Kim Møller tyckte detta omdöme var användbart

Svar från Marila Trading

Hej Per, som vi skrev da du første gang henvendte dig, så har du ved købet accepteret købelovens krævede 14 dages returret. Da varen er leveret d. 8. december og du henvender dig omkring en evt. transportskade d. 27. december er din returret overskredet. Dette har vi forklaret ved første henvendelse, og så er den jo ikke rigtig længere, desværre. Fejl og mangler ifbm. returretten skal uanset hvad altid meddeles indenfor de lovpligtige 14 dage.

Hurtig, flot tilbagemelding, perfekt produkt

Købte 3D-briller, som var udsolgt, og derfor ikke kunne leveres den dag, de skulle bruges. Hele vejen igennem var jeg i fin kontakt, og var aldrig i tvivl om at jeg ville få mine varer. Forsinkede leverance skyldtes leverandør - ikke Jaman. Bestemt en sted værd at anbefale.

Godt

Pakken kom i perfekt stand, men det tog længere tid, at få pakken end lovet.

Eminent

Alt gik strygende.

Hjemmeside og mail korrespondance fungerer perfekt

Har købt et 22" Samsung TV - fornuftig pris, hurtig tilbagemelding, jeg valgte at hente selv og TV'et var klar til afhentning meget hurtigt. bestemt et sted jeg vil handle igen!

god service

varen havde længere levering end angivet, men de var gode til at kommunikere og kom selv og afleverede.

Langsom levering og dårlig service

Jeg vil fraråde at handle hos Jaman. Købte en Samsung HT-C5900 hjemmebio anlæg hos dem 23-11-2010. Langsom levering som jeg måtte rykke for flere gange.
Da den endelig ankom havde jeg problemer med at den af sig selv skiftede indgang og at den ikke rigtigt ville "snakke" med TV'et.
Eter at have prøvet alt muligt (skiftet kabler m.v.) forelagde jeg den 24.05.11 problemet for Jaman, men var ikke 100% sikker på om det var TV'et der havde problemet, hvorfor jeg ikke turde returnere den, da jeg ville blive pålagt en stor udgift hvis de ikke var defekt.
I oktober fik jeg udskiftet bundkortet i TV'et under Samsungs onsite prestige service, men anlægget fungerede uændret dårligt, hvilket med sikkerhed viser, at anlægget er defekt. Jeg henvendte mig derfor til Jaman den 28. oktober, for at returnere anlægget til reparation.
Jaman nægtede at tage sig af sagen, da der var gået 5 måneder siden jeg første gang gjorde opmærksom på problemet - og jeg have dermed mistet mine forbrugerrettigheder!
Jeg sendte så anlægget ind til Samsungs service center, som konstaterede at bundkortet var defekt, men de ville ikke garantiservicere anlægget, da det viste sig at være et parallel importeret produkt som Jaman havde solgt mig, som ikke strammer fra Samsung Nordic.
Så nu har jeg et defekt anlæg som ingen vil servicere under garantien, men jeg kan få den lavet for kr. 2300.

Svar från Marila Trading

Jaman.dk har kontaktet Forbrugerstyrelsen og forelagt dem alle detaljer i sagen, og de giver os medhold i, at kunden ikke har en sag vedr. denne fejl. Ellers ville vi naturligvis ikke have afvist reklamationen.

Transaction was completed in a quick and satisfatory manner.

Jaman had the lowest price for the television I was looking for, and so it was worth the distance to pick it up in person.

Salesman was helpful both on the phone and in person. He was able to take my order online and have it ready for pick up merely hours later.

Perhaps better signage at the pick up location would be helpful.

billig, hurtig

alt i alt er jeg meget tilfreds

Effektivt og problemfrit

Det var så mit første køb hos Jaman, og det var udelukkende positivt.
Så jeg regner da med at kikke forbi igen næste gang der skal købes noget ind.

Dårlig betjening

Bestilte diverse ting hos dem/jer men modtog aldrig tingene. Da jeg så ringede til jer, blev jeg smidt af hver gang.

Da jeg skrev en mail, røg den i jeres spam-mail og skulle skrive flere gange.

Så desværre kun en stjerne!!

Svar från Marila Trading

Hej Rasmus, som vi også skrev til dig da vi fandt din mail i spamboxen (blandt hundredevis af mails), så er der selvfølgelig sket en fejl i håndteringen af din ordre. Samtidig har vi netop i sidste uge fået helt nyt IT baseret telefonsystem, som endnu ikke er sat op til at køre helt tilfredsstillende. Da du så samtidig ringede fra anonymt nr. havde vi i går ikke mulighed for at ringe tilbage.

Du er i samme sekund vi fandt din mail blevet tilbudt at få annulleret ordren uden yderligere bøvl eller omkostninger.

Beklager meget at du har haft en dårlig oplevelse med at handle hos Jaman.dk, som du kan se i LANGT størstedelen af de andre knap 300 anmeldelser, så er det absolut undtagelsen, snarere end reglen.

fin service trods ventetid leverings problemer

mangler dansk vejledning men denne kommer forhåbentlig med posten, meget fin service hurtig respons ved spørgsmål, glæder os meget over vores TV

Som det skal være...

Mit købt hos Jaman har været helt problemfrit. En fin hjemmeside, hurtig fragt og et fejlfrit produkt, så ingen klager herfra :)

Marila Trading Support

Hos Jaman.dk har vi udvalgt en række lækre produkter, ud fra ekstremt høje kvalitetskrav og med en målsætning om at være bedst og billigst. Vi leverer gerne med direkte bil til hele københavnsområdet efter aftale med dig, og det er muligt at få leveret din vare eks. kl. 16-16.30. Lagervarer kan afsendes samme dag, så ser du en lagervare hos os, og du bor i København, kan du allerede samme eftermiddag modtage (gælder for større varer, såsom TV mv.)

Besök Jaman

Skriv till: info@jaman.dk