Inkclub omdömen

Inkclub omdömen

Otillräckligt
5.3

ADVARSEL Elendig levering

Ink Club har IKKE mange stjerner på Trustpilot, så jeg var jo egentlig advaret, men jeg havde købt her før, selv om kvaliteten var dårlig på uoriginale patroner. Tænkte at de originale var OK ! Så jeg Bestilte 10 stk Canon Blæk & 1 pk. batterier.
ADVARSEL ! – LAD VÆRE MED AT HANDLE HER
4 MARTS VARER BESTILT
7 MARTS , BETALING TRUKKET MEN HVOR ER VARENE ?
10 MARTS - Mail fra InkClub at varene er sendt.
IRYKKER FLERE GANGE PÅ MAIL, UDEN REAKTION
14 MARTS - STADIG INGEN VARER
17 MARTS - INGEN VARER & STADIG INGEN REAKTION PÅ MAIL , ( eller på anmeldelse her på Trustpilot ) De må have rigeligt med kunder i forvejen ??

Problemer men løst fornemt

Jeg bestilte uoriginale patroner som ikke virkede. Blev lidt stram i betrækket. Reklamerede. Fik originalpatroner uden merpris. Respekt til jer for god og fair løsning. Er ikke bange for at handle hos jer efter denne gode oplevelse hvor I fik gjort fejlen god igen,
Mvh Henrik, Brønshøj

Hvis du står og mangler nu og hér - så køb dine varer et andet sted!

Jeg fik ingen "hurtig levering", som de skriver på deres hjemmeside.
Det er dog ikke årsagen til at jeg skriver... Den er mere principiel for mig, da jeg undrer mig...

Mit indkøb var ikke stort: jeg købte 2 blækpatroner og et lille ur-batteri - altså et nemt og simpelt online indkøb, hvor jeg forventede en hurtig levering. Min bestilling skulle jo komme i løbet af nogle dage - baseret på deres "hurtige leverancer", som der står på fronten af hjemmesiden.
Da jeg en uge senere endnu ikke har modtaget min bestilling sender jeg dem en mail for at få en forklaring. Et døgns tid senere får jeg en mail, hvor de skriver ordren vil blive afsendt samme dag og at forsinkelsen skyldtes at batteriet desværre var udsolgt. Det viser sig at hos inkclub.com er det nemlig åbenbart procedure først at sende hele ordren når ALLE indkøbte varer kan sendes samlet.
Det er ikke lige dét indtryk jeg får fra deres hjemeside.

Nå... Lang historie kort: Jeg fik alle mine varer ca 1.5 uge efter bestilling men havde jeg vidst det havde jeg stensikkert handlet et andet sted.

Jeg sender dem dog efterfølgende en mail, hvor jeg spørger:
in case man bestiller nogle varer hos jer og det viser sig, at en enkelt vare (som altså ikke figurerer som udsolgt ved bestilling) pludselig er udsolgt, hvor længe skal man så som kunde vente på, at inkclub.com selv tager initiativ til at informere om den ekstra ventetid på levering? Er det når der er gået over en uge? En måned? Et år? Hvornår? Og hva' nu hvis I ikke lige får den vare på lager igen overhovedet,.. Hva' så? Hvornår bliver man informeret? Den slags vil jeg da gerne vide, når jeg køber en vare hos jer. Det er simpel og vigtig info og tid især er en vigtig faktor for mange mennesker. Dette spørgsmål kan eller ønsker de dog tilsyneladende ikke at svare på!? Jeg krydser satdig fingre.

Så hallo... INKCLUB: informér jeres kunder. Kommunikér med jeres kunder hvis der er sket en fejl. Shit happens. Waky waky! Det handler om god kundeservice... You can do it :-D

Fuld tilfredshed herfra.

Levering og varer var som forventet. Skønt :)

Nemt, hurtigt, billigt

Der var ingen problemer med købet, pakken blev leveret lyn hurtigt, og produktet lever op til mine forventninger. Vil helt sikkert anbefale InkClub.com

Hurtig levering og hurtig rettelse af fejl

Fantastisk hurtig service. Jeg manglede en blækpatron i en forsendelse og efter en kort mail beklagede de og sendte straks den manglende varer. Med en beklagelse og gratis forsendelse på næste varer som kompensation. Jeg havde slet ikke bedt om kompensation. godt gået

Spild af tid

God kundeservice og hurtig levering det er bare ærgerligt at det ikke er de korrekte vare man modtager. Så hellere handle et andet sted hvor de har bedre styr på sagerne.

Vildt hurtig levering

Jeg har efterhånden handlet hos dem nogle gange, og hver gang lynhurtig levering og altid det rigtige leveret. Kan kun anbefale dem :-)

Bra priser, snabb leverans

Hittade rätt bläckpatroner och fick dem hem i brevlådan på ett par dagar.

Eksemplarisk service, ingen skjulte gebyrer

Ingen skjulte gebyrer, rask frakt til en rimelig pris og en serviceavdeling som svarer raskt (og brukbart!) på eposter. Jeg bestiller alle mine blekkpatroner fra InkClub og er veldig fornøyd med dem. Den eneste mangelen er at deres egne blekkpatroner som skulle passe til min skriver passet ikke, men etter en kort dialog med kundeservicen fikk jeg originalpatroner som erstatning.

Dårligt umoralsk forretning.

Fik e-mail, automatisk sendt, ordret var modtaget og nu pakket. men nu 2 dage senere er intet sket, de lovede ellers i annoncen og på bestillingen at ordre modtaget inden KL, 21 afsendtes straks til modtagelse i morgen,,dette havde jeg ikke forventet men at ordren sendtes dagen efter og jeg modtog det på 2-3 dagen, det er hvis her vort tålmodighed strækker til og skal man vente længere kan vi lige så godt handle lokal, fortjeneste på net køb, gå jo til porto.

Ingen levering af varer

Efter at have modtaget bekræftelse på bestilling, skete der ikke rigtigt mere.
Jeg venter stadig på mine varer

Ingen overholdelse af normale internet etik.

Når man bestiller nogle produkter, så fremgår det klart af deres hjemmeside, hvor lang levering man skal forvente.
Jeg modtog også straks en ordre bekræftelse på min bestilling.
2 dage efter var pengene trukket uden, at jeg havde modtaget noget yderligere - hverken faktura eller bare lidt info omkring forsendelsen.
Det er bare ikke i orden og jeg vil meget kraftigt overveje om jeg skal handler der igen.

Lang levering af produkter der ikke virker

Bestilte for ca. 3 uger (!!!) siden 2 blækpatroner til min printer, hvilke jeg fik leveret idag. Var begyndt at tvivle om jeg overhovedet havde fået bestilt patronen, da jeg ikke kunne finde nogle mails om at de havde modtaget ordren. Ikke desto mindre modtog jeg igår en pakke med to blækpatroner.

Produkterne var godtnok de rigtige, men de passede altså ikke i min printer - dette til trods for at der på deres hjemmeside stod de passede. Set i bakspejlet burde jeg måske have dobbelttjekket den slags, men man går vel ud fra at virksomheder oplyser sandheden om hvilke patroner der passer i hvilke printere?

Alt i alt en rigtig dårlig oplevelse - ville spare lidt småpenge på printerpatroner, men endte istedet med ikke at kunne printe i 3 uger. Har idag været i den nærmeste Fona-butik for at købe nogle patroner der virker!

2 stjerner herfra - synes det er en urimelig lang ventetid jeg har oplevet. Det fremgik ikke umiddelbart at købsaftalen at det ville tage så lang tid! Og prikken over i´et er så at de har udgivet forkerte oplysninger om hvilke patroner min printer er kompatibel med - men det vælger jeg at tro er en ubevidst fejl fra deres side.

Affidabile vasta scelta prodotti, prezzi un po' altini

Affidabile vasta scelta prodotti, prezzi un po' altini.
Consegna veloce.

Kan IKKE anbefales

Det kan under ingen omstændigheder anbefales at købe deres produkter.

Jeg har nu for anden gang skiftet alle 4 blækpatroner i min HP printer med patroner fra Inkclub.

Første gang jeg købte hos dem og installerede dem undrede det mig at forsyningen var så lav lige efter at jeg havde installeret dem. Jeg tænkte at det jo naturligvis ikke kunne passe, men kunne så derefter se efter kort tid at det faktisk var rigtigt. Jeg gjorde dog ikke noget ved problemet den første gang, da jeg normalvis ikke er en person der farer op ved det mindste.

Jeg har så igennem længere tid ikke brugt printeren og skal så igang med at bruge den igen.

Jeg besluttede mig derfor igen for at prøve at give Inkclub chancen for at levere varen. Prisen er jo iorden, men tilsyneladende er kvaliteten også derefter.

Jeg har skiftet alle 4 patroner i printeren i dag, og får inden første print en melding om at de 3 af blækpatronerne snart er tomme for blæk samt den 4 patron kun er halvfyldt.

Derudover bestilte jeg 2 stk. sorte blækpatroner hvoraf den ene var utæt og der dryppede bare blæk ud fra den med det samme jeg pillede plastic beskytteren af patronen. Dette har så resulteret i en meget pæn bordplade oven i hatten.

Derfor siger jeg bare held og lykke med at handle her.

Lang leveringstid og leverance med fejl

Jeg bestilte to blækpatroner til min HP printer på InkClub.com, og fik dem leveret efter nogen dages ventetid. Det fremgår ikke direkte af den danske hjemmeside at produkterne leveres fra Uppsala i Sverige, hvilket ikke i sig selv er et problem, men det betyder en forholdsvis lang leveringstid. Da jeg åbnede forsendelsen indeholdt den én rigtig type blækpatron, og én forkert. Det varede over et døgn inden kundeservice svarede på min henvendelse pr email, og selv om jeg straks fik tildelt en ny blækpatron af den rigtige type i stedet for den der manglede, måtte jeg atter væbne mig med tålmodighed på grund af den lange leveringstid. Alt i alt derfor meget lang ventetid før hele ordren var leveret korrekt. InkClub.com har valgt at kompensere mig ved at næste ordre kan blive uden ekspeditionsgebyr og forsendelse, men da deres priser i forvejen ikke er voldsomt lave er det ikke noget der får mig til at kippe med flaget. Alt i alt en noget middelmådig præstation, idet jeg også har vurderet hvor hurtigt og hvordan InkClub.com har reageret på min besked om fejl i leverancen.

Jeg handler der aldrig igen...

...og dette var første gang jeg prøvede dem! Bestilte 4 patroner hvoraf de 2 var tomme og blækniveauet er tvivlsomt i de 2 andre. Intet svar på den mail jeg sendte til dem og der er ikke noget support-nummer man kan ringe til. Helt igennem elendigt!

Dårlige varer - dårligere support

Den "nye"tromle til min Brother laserprinter var defekt eller brugt - udskrifterne ti gange mere udtværede end før og fejlmelding fra printeren. Support kun på mail - virksomheden vil ikke opgive et telefonummer eller ønsker ikke at yde telefon support - det stinker. Spar dig selv for bøvl og store returudgifter -Postdanmark bonnede mig 280,- i porto-og gå i en stor bue uden om dette skumle firma !

Åh nej ikke igen..

Bestilte for et stykke tid siden nogle farvepatroner til min datters Canon printer. Farvepatronen var en original Canon, men da de ikke havde flere originale sort patroner på lager, købte jeg en af deres "egne".
Det skulle hurtigt vise sig at være en rigtig dårlig ide, for efter at have printet omkring ti sider, så var det slut med blækket i den sorte patron. Fandt det ærgerligt at mit ny indkøbte produkt ikke virkede som det skulle, men en hurtig korrespondance med Inkclub hvor de beklagede og lovede at sende en ny med det samme. Hjalp selvfølgelig på humøret.
To dage efter modtog jeg en ny patron og så burde det så ellers være slut på denne historie. Desværre forholdt det sig ikke sådan, for her forleden da min datter sad til sin skriftlige spansk eksamen, ja så fil hun den melding at der ikke var mere blæk på patronen. Heldigvis for hende, var der en hjælpsom lærer der fremskaffet et usb stik, så de fik løst problemet, men helt ærligt kære Inkclub. Det er ganske simpelt ikke godt nok.
Jeg havde skam overvejet at skrive en ny reklamation til jer, men hvad hjælper det, når jeg bare får en næsten defekt patron med posten igen igen.
Nu tror jeg, at jeg vil prøve at finde en anden forhandler og denne gang blliver det en original patron.
Mvh Mads Arnholtz

Är Inkclub ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

www.inkclub.com Support

Bläckpatroner och fotopapper till din skrivare från 1 kr. inkClub har ett brett utbud av skrivartillbehör till alla kända skrivarmärken. Här finns originalpatroner liksom kompatibla och miljöpatroner.

Besök Inkclub