Inet omdömen

Inet omdömen

8.2
38 Trustpilot recensioner

REKOMENDERAS INTE!!

Köpte ett garafikkort till min dator (GeForce gt 630) som inte funkade och jag provade det i två olika datorer, jag skicka tillbaka det och enligt inet fungerade det.. Här sitter jag 600 spänn fattigare med något som inte funkat sedan dag 1. Och eftersom jag skickade tillbaka kortet gick tiden på ångerrätt ut, bra där inet. Säger er bara handla inte på inte.se i alla fall, för de bryr sig inte om vilket skick du får dina varor i.

Perfekt

Köpte alla delar till min dator på Inet. Prisvärt och jättebra service! Rekommenderas varmt.

God service!

Köpte laptopen hos Inet, levererades snabbt och till bäst pris!

Awsome

Köpte dom flesta av mina datakomponenter här ifrån, då dom har ett bra utbud.
Snabb och smidig leverans och ligger på vettiga priser.
Ett extra plus för godisbiten man får med, så man har något att tugga på medans man packar upp ;)

5 * bra

Var i deres butik i Malmö (Lilla Nygatan) og købe 8gb ddr3 ram.
En rigtig flot butik og dygtig medarbejdere, et sted jeg vil handel igen.

Positivt

Fungerar alltid jättebra och är ett av de bästa företagen jag handlar mycket av.

Jättebra

Har beställt därifrån ett antal gånger eftersom min pappa tipsade om sidan. Tycker om den jätte mycket och den är billig. Bra för personer som vill ha bra grejer men som inte har den bästa ekonomin.

Grymt på alla sett!

Inet är en av dem bästa nätbutikerna!(Vet att inet har riktiga affärer också)
Har tänkt att köpa komponenter till en speldator, men jag visste inte om den klarade allt jag ville göra med den. Jag kontaktade inet och frågade dem om den klarade sakerna, då skrev dem: Om du ska göra allt det så rekomenderar jag att du köper dem här komponenterna, Osv. Jag tittade på listan han hade gjort och sen skrev jag: Hade tänkt mig en dator under 7500:- Då gjorde han en ny lista och berättade om delarna endast 10min senare. Tycker att inet har en av dem bästa och trevligaste kundservicearna!

Toppklass

Använder mig nästan alltid av Inet vid inköp av datorprylar och de har aldrig gjort mig besviken. Bra service och snabba leveranser. Har även alltid hjälpt mig vid behov av garantireparationer.

Bäst av alla elektronikbutiker!

Skall man handla datorprylar så är de bäst. Snabb service, bra kundsupport per telefon!

Väldigt hjälpsamma

Beställning 5/5
Beställningen är smidig och jag uppskattar möjligheten att spara kundvagnen i en länk så att man kan återvända några dagar senare och fortsätta välja ut de saker man vill köpa.

Leverans 4,5/5
Leveransen var snabb, fick alla mina grejer inom 3 dagar från beställning, förmodligen hade det varit ännu snabbare om all jag beställt fanns i lager vilket det inte gjorde. Lådan till moderkortet hade dock fått sig en rejäl smäll innan den skickades med posten, detta påverkade dock inte varan på något sätt.

Support 5/5
En av fläckarna till mitt NZXT H2 chassi var trasig vid leverans, skickade ett mail och fick ett vänligt svar inom två arbetsdagar att de skall skicka en ny fläkt till mig, den gamla fick jag kasta vilket är mycket skönt, slipper att krångla med att skicka tillbaks den trasiga fläkten som många företag tvingar en att göra. Inet är ett fördömde för andra teknikföretag!

Kanonhandlare!

Handlat flera gånger hos Inet, och det kommer bli fler gånger. De blir ju inte Årets e-handlare flera år i rad för inte... :)

Förvånansvärt bra

Skitprodukter kräver telefonförsäljare och dörrknackare. Riktigt bra produkter kan man sälja utan direktreklam från ett plåtskjul långt ute i ett industriområde, som Inet gör. Personalen verkar gilla det de säljer och vara ganska kunniga och hjälpsamma. Jag hade ett par reklammationer som jag inte hade alltför stor förhoppning inför, men de behandlades 100% som utlovat. Jag är mycket nöjd med att kunna handla till "web-priser" direkt av kunnig och hjälpsam personal. Jag åker gärna tillbaka till butiken på Ringön. Inget krångel, raka rör.

Kanon!

Bra site och snabb leverans.
Bra priser som inte tummar på kvalliteten.

Bäst på datorer!

Har alltid valt att köpa mina dator delar hos inet! De har den bästa servicen och en väldigt snabb leverans! Rekommenderar till alla!

Klockrent

Har handlat av Inet i flera år och det fungerar alltid klockrent.

Mycket snabb leverans

Beställde en AMD fx 4170 till mitt dator bygge gjorde ordern på söndagen på måndagen skickade dom det och tisdag låg det på posten :) mycke bra butik + att man får godis när man beställer från internet :D

Min komponent butik ;)

Detta har med tiden blivit butiken jag handlar prylar av ..

+priserna
+personal
+leverans tid

-Inte mkt sweclockers rabatter ;)

Årets internet handel 2011!

Ja, som rubriken lyder.. finns en anledning till att dom blev röstade till det av medlemmarna på sweclockers.

Otroligt snabb leverans. 1-2 dagar sen har jag sakerna vid dörren.

Många har skrivt detta på forum och när jag först provade det för ca 6mån sedan så kan jag bara instämma. Jag och många av mina vänner handlar mycket och rekomenderar gärna Inet.

Värt att nämna att deras priser ligger väldigt bra.

Samt möjlighet till kundsupport via tele om man inte vet riktigt vad man ska ha eller vad som är best för det man ska ha det till.

Något deras konkurrenter som tex. cdon inte alls har.

GRYYM

Grym butik! har inte handlat här sen 2 år nu men jag har fått riktigt bra hjälp alla gånger.........

Är Inet ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

Inet Support

Inet säljer bärbara datorer, stationära datorer, datorkomponenter, tillbehör och hemelektronik via butiker i Göteborg och via Internet.

Besök Inet

Inet ligger som 8 av 34 i kategorin