IMERCO omdömen

IMERCO omdömen

Bra
8.6

Helt i top !

Jeg bestilte en Bosch røremaskine tirsdag eftermiddag, og onsdag morgen kom den med posten. Det er helt fantastisk med en så hurtig levering ! Jeg er virkelig godt tilfreds med handelen.
- Else J

Go service

Super service - både på Tlf og Web
Samt lyn hurtig levering👍

perfekt

Et helt tilfreds køb.

En forvirret oplevelse, som endte godt

Bestilte en foodprocessor på hjemmesiden, men da pakken kom indeholdt den en pande! Og så var det ellers besværligt at aflevere den i fysisk butik, få registreret at den var afleveret, få pengene ført tilbage og lave ny bestilling og betaling. I anden omgang gik det uden problemer.

Svar från IMERCO

Hej Mette

Tak for din anmeldelse. Vi beklager ulejligheden omkring din ordre - det er gået lige hurtigt nok ved pakkebordet, og det beklager vi naturligvis.
Det er heldigvis sjældent at der sker fejl og vi er glade for at alt gik som det skulle i 2. omgang.

Venlig hilsen

Bonus

Mangler at man kan få bonus på sit kort når man handler på nettet.

imerco så kører det for dig

Fin service, de bestilte varer er hurtigt fremme,
Holder hvad de lover.

Et godt sted at handle

Hurtig forsendelse, i forsvarlig indpakning

Hurtigt og godt.

Det kommer altid hurtigt, og der er aldrig noget der er gået i stykker.

Detta omdöme har rapporterats av Företaget för inköpsbevis saknas.

Trustpilot Kundservice är i färd med att undersöka detta omdöme.

Efter undersökningen kommer det antingen tas bort eller returneras till Trustpilot.

Se våra riktlinjer för omdömen här.

Yderst tilfreds :D

Super tilfreds. Jeg fik hvad jeg bestilte og varen var hurtigt leveret :-) God og hurtig service.

Hurtig levering og alt var pakket fint.

Alt var pakket rigtig godt ind.

IKKE sidste gang jeg handler hos Imerco på nettet

Super hurtig levering og varerne levede helt op til forventningerne, jeg kan ikke sige andet end at jeg var ovenud tilfreds og gerne handler hos Imerco en anden gang.

Superfedtgrydekøb!

Perfekt handel med Imercp

super

Bestilte knive. Der var 3-5 dage ventetid på at få det.
De kom allerede på anden dagen. Super...

Anbefaler gerne til alle jeg kommer i kontakt med.. bedste firma at købe hos!

Super godt

Du kan roligt købe over nettet. Det er nemt og varen kommer hurtigt frem. Noget jeg vil benyttet mig af i en travlt hverdag og især til jul.

Meget ærgerlig kundeservice

Jeg bestilte d.27/12-2013 en lanterne fra Rosendahl/Holmegaard i Imerco på Rostorv, dette varer bliver ikke solgt i mat i butikker og skulle derfor bestilles hjem.
Jeg fik af vide at der godt kunne gå op til 3 måneder før varen ville komme. Det synes jeg selvfølgelig var lang tid men affandt mig med det.
Da der så er gået over 3 måneder undrer jeg mig selvfølgelig over at jeg ikke har ført noget, så jeg ringer til butikken og spørger om information omkring hvor lang min varer er i processen, efter lidt ventetid får jeg så af vide at varen er bestilt? mere kunne hun ikke sige. Altså det havde jeg da så sandelig også forventet at den var efter 3 måneder.... Jeg går lidt og tænker over det efterfølgende og beslutter at tage op i forretningen for at få lidt mere information. Da jeg kommer derop og spørger efter min varer finder ekspedienten min reservation frem og går ud for at tjekke op på den, men da hun kommer tilbage kigger kun bare kort over på mig og siger at den har været i restordre og vil komme på et tidspunkt, hvorefter hun begynder at ekspedere videre. Jeg når slet ikke at tænke mig ordentligt om, sådan at jeg få sagt noget i den givende situation. Men nu sidder jeg altså tilbage efter 31/2 måned, og ingen forklaring fået på hvorfor det egentlig tager 3 måneder a få en varer leveret og om jeg kommer til at vente 1 uge eller 3 måneder fremadrettet igen? ingen af de piger jeg har snakket med har taget sig bare et ekstra øjeblik, for lige at sætte mig ind i situation eller bare givet mig en ide om, om vi snakker uger eller måneder? Jeg føler mig bare ikke ordentligt behandlet som kunde, når det er mig der hele tiden sidder tilbage med følelsen af at jeg overhovedet ikke er kommet tættere på et nogenlunde tilfredsstillende svar og faktisk har lyst til at ringe igen lige med det samme. Samtidig har jeg jo de 699 kroner udestående hos jer, og dem vil jeg da gerne snart have noget for.

Hovedsagen er at jeg forlanger ikke mere end 5 min. fuld fokus på mig og min situation, og det var der ingen af de 2 piger der kom i nærheden af at levere.

Svar från IMERCO

Kære Emma Kold

Tak for din anmeldelse og tak fordi du vælger at handle ved IMERCO.

Det er en rigtig uheldig oplevelse du beskriver, og vi kan kun sige, at det er noget, vi skal lære af. En ventetid på tre måneder er ikke normen når man bestiller varer ved IMERCO. En typisk ventetid er 1-4 uger. Der kan naturligvis opstå tilfælde hvor ventetiden vil være ekstraordinært lang. Dette skal vi blive bedre til at informere løbende omkring. Det er du ikke blevet og det undskylder vi naturligvis.

Vi har informeret den pågældende butikschef om din oplevelse, og vigtigheden af god service er blevet indskærpet overfor personalet. Således skulle andre kunder – og forhåbentlig også du – fremadrettet få en positiv oplevelse, når der bestilles varer og i øvrigt rettes henvendelse til vores personale med spørgsmål.

Du skal naturligvis ikke have 699,- udestående ved os, så vores butikschef vil kontakte dig med henblik på en løsning i dag.

Endnu engang tak for din anmeldelse. Dine synspunkter vil indgå i den løbende evaluering og udvikling af IMERCO’s services.

Venlig hilsen
IMERCO

Super fra bestilling til levering

Jeg kan varmt anbefale imerco Web shop

Bestilling og levering - alt forløb hurtigt og rigtigt

Nem god hurtig handel.

Bestilte den ene dag og næste dag fik jeg det jeg havde bestilt leveret lige til døren.Hurtigere og nemmere kan det ikke gøres.

Vi elsker vores kunder

Danmarks bedste service

IMERCO yder 30 dages bytteret på alle varer med byttemærke. Ønsker du pengene retur, så medbring blot bonen. Varer købt i IMERCO WEBSHOP kan også byttes og returneres i alle vores butikker, blot du medbringer din printede faktura. Læs mere på www.imerco.dk/kundeservice

Appetit på livet

IMERCO er Danmarks største isenkramkæde. Hos os finder du alt hvad du skal bruge i køkkenet og til bordet.

Besök IMERCO

Vi er her for at hjælpe