Igive omdömen

Igive omdömen

7.4
1 Trustpilot omdömen

Great donations site with great deals

On this website up to 26% of your purchases are automatically donated to your favorite cause.

Är Igive ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

Igive Support

Support any charity or worthy cause everytime you search or shop online. It's totally free for you and your charity. Over 700 (e.g. eBay, Amazon, Staples) of your favorite online stores are featured in the iGive.com Mall, where up to 26% of each purchase and a penny a search goes directly to your favorite cause. You can support ANY cause, including new causes that you can add to our list of over 30,000. Change your everyday shopping and searching into philanthropy at iGive.com.

Besök Igive

Trustpilots Åtaganden