IDEmøbler A/S omdömen

Mycket Lågt
2.8

Köb IKKE hos IDEMÖBLER

Hej.
VI köbte en sofa i midten af Januar og vi blev lovet en leveringstid på max 8 uger.
Der er nu gået over 12 uger og vi har INGENTING hört endnu og får intet svar fra IDE.

Det er utrolig dårlig service, jeg vil bede alle om at holde sig langt väk fra dette firma.
Det er IKKE förste gang dette sker.

Hej Filip

Jeg beklager, at vi ikke har kunnet overholde leveringstiden på din sofa og ikke har holdt dig underrettet om forløbet, det er selvfølgelig slet ikke i orden. Jeg kan se, at du har valgt at annullere købet af din sofa og få dine penge tilbage, hvilket jeg er ked af. Har du yderligere, er du meget velkommen til at kontakte mig på service@ide.dk.

Hav en god påske.

Dårligere end DÅRLIG

ALDIG har jeg oplevet dårligere service i en forretning.

Køber en del flexa møbler i Ide møbler i Aalborg City syd. Der er lang leveringstid, men de LOVER ved handlen, at det blíver leveret i uge 14.
Jeg ringer i uge 13 for at høre hvornår i uge 14 de leverer, men her fortæller de så at de alligevel ikke kan levere andet end sengen, for kommoden ,sengetøj, hulen til sengen mm. kan ikke leveres som LOVET. Det vil komme torsdag i 15.
Ja det er da så ikke noget at gøre ved, MEN torsdag kl. 16 ringer jeg lige for at høre hvornår varerne kommer. Jeg har dagen forinden fået en sms at de ville komme næste dag imellem k.8-18.
Da jeg ringer kl. 16 får jeg den besked, at varerne er på vej, og NATURLIGVIS kommer inden kl. 18. Kl. 18.40 ringer jeg IGEN til Ide møbler, som nu beklager
at min ordrer endnu ikke er kommet frem.
Fredag kl. 12 ringer jeg IGEN, da ham jeg talte med dagen forinden ikke ahvde ringet tilbage som lovet. IGEN bliver jeg bedt om at have tålmodighed. Lørdag ringer jeg igen, og varerhuschefen beder mig ENDNU engang om tålmodighed, for han kan ikke gøre noget. Varerne er sendt afsted (tror de) men hvor de er, er der ingen der ved.
Jeg hører intet, og ringer derfor igen i dag mandag, hvor varehuschefen Morten er taget hjem.
Hold dog op en dårligere service har jeg ALDRIG været ude for - HVORDAN f..... får jeg de møbler jeg har betalt for og hvornår?????
Jeg sætter ALDRIG mine fødder i den forretning mere!

Hej Malene

Jeg beklager, at dine varer var forsinkede og at vi ikke har kunnet levere til dig som aftalt. Jeg har talt med mine kolleger i Aalborg, og de arbejder på højtryk for at finde dine varer. Du bliver naturligvis kontaktet så snart, vi har nyt omkring leveringen af dine varer. Jeg beklager ikke at kunne gøre mere for dig på nuværende tidspunkt.

Charlotte, IDEmøbler

Ønsker jeg havde kigget på trustpilot før jeg købte her!

Efter at have købt og betalt et sofabord d. 1/3 med forventet levering i uge 12 (17/3), måtte jeg gentagende gange ringe og rykke for mit køb. Efter megen tovtrækkeri m. de ansatte i Gladsaxe-afdelingen har jeg så endelig modtaget bordet d. 4/11. Langt senere end forventet.

Bordet blev ellers solgt m. en Fordels-kunde ordning, således skulle jeg få faktura og løbende opdatering via sms og mail. Under hele forløbet har jeg INTET modtaget.
Bordet var sågar ankommet til butikken, uden vi var blevet kontaktet og kun fordi jeg selv måtte ringe og tjekke op, fik jeg at vide at bordet var ankommet.

Utroligt uhøfligt, ikke-service minded og arrogant salgspersonale. Lige fra den herre der solgte mig bordet, til pigen der skulle udlevere bordet. Det tog 30 minutter at udlevere bordet, der kom i to små kasser.

Efter at have pakket bordet ud har de samtidigt leveret det forkerte bord!

Hele vejen rundt, en dårlig oplevelse. Jeg anbefaler IKKE at handle hos IDEmøbler Gladsaxe!

Hej Mads

Jeg beklager den uheldige oplevelse, du har haft ved dit køb hos os. Det lyder til, at det er gået galt hele vejen rundt, og det er selvfølgelig ikke i orden. Hvis du sender en mail til service@ide.dk med dit telefon- og ordrenummer, vil jeg sørge for at der bliver taget hånd om sagen.

Håber at høre fra dig og rigtig god påske.
Charlotte, IDEmøbler

Verdens dårligste service nogensinde. Sikke en dårlig og useriøs butik.

Verdens dårligste service nogensinde. Sikke en dårlig og useriøs butik.

Jeg ligger aldrig så meget som 1 krone der igen☹

Vi købete en sofa den. 30-03-2013 og allrede efter 1 måned bygyndte den at trække sig I stoffet, få deforme hynder, og I det hele taget miste faconen, hvilket jeg skrev til IDE-møbler.

De siger selvfølgelig det er alm. vedligehold at “banke” den op, hvilket jeg har forståelse for, men her SKAL det gøres hver gang man overhovedet har rørt en enkelt balle I sofen. DET KAN SKU IKKE VÆRE RIGTIGT”????

Ingen mennnesker banker sin sofa op hver eneste aften, som IDE-Møbler siger man skal.

De sender dog Dansk Møbel Service ud, så det er fedt. (troede Jeg)
Men her går det først for alvor galt.

Der har man så sammen med IDE-Møbler den "smarte" praksis at komme hjem til vores bopæl, banke sofaen op, så den igen ligner en fra udstillingen?
Så bliver man bedt om lige at kvittere og "wupti" så kan man ikke gøre en skid???? Det må dæleme være en god forretning.

Vi er så utilfredse at vi efter denne oplevelse aldrig ligger en krone mere hos
IDE-Møbler, ligesom vi vil gøre vores til at andre heller ikke gør det.

Vi har altid oplevet IDE-Møbler som seriøse og håbede de havde bare en smule forståelse for at når man køber møbler hos dem, så er det nok fordi man ønsker kvalitet, men sådan skulle det så ikke gå.

Montøren mente også at vi burde være vejledt om, at det var en sofa som kræver en del vedligehold. (det blev vi aldrig)

Så nu er der vel bare tilbage og sælge den til højest bydende før den bliver grimmere, så tak for debt IDE-Møbler.

Endnu engang, her får du verdenske ringeste service, der gør brug af de klammeste metoder for at slippe uden om.

Meget tilfreds

Jeg vil da skrive lidt her da jeg ser masser af sure smileys, som jeg slet ikke kan genkende. Vi har handlet mange gange i Idemøbler i Næstved. Vi har fået rigtig mange gode ting til gode priser. Hvis der har været små problemer er vi blevet hjulpet eller har fået tilsendt manglende smådele uden beregning.
Jeg er yderst tilfreds og vil fortsat handle i Idemøbler Næstved. Faktisk handler vi stort set kun der, da vi ikke synes at andre møbelbutikker har samme kvalitet og service til samme priser.
PS. jeg er ikke ansat eller har aktier der :-)

Hej Inna

Det er altid dejligt at høre fra en glad kunde og vi er glade for, at I kun har haft positive oplevelser med vores butik i Næstved.

Jeg videregiver dine ’roser’ til butikken og ønsker dig en rigtig god påske.

Elendig kommunikation

Jeg bestilte for over en måned siden en stigereol, som desværre ikke var på lager. Jeg får at vide, at de får den hjem efter 4 uger, så jeg betaler og venter. Jeg læser derefter, at de vil kontakte mig, hvis der sker forsinkelser. Nu er der gået 7 uger og jeg har intet hørt. Har ringet og skrevet, men har ikke fået noget svar. Fortryder inderligt mit køb. Selvfølgelig kan der ske fejl, helt fair, men at man ikke bliver informeret om det er for dårligt!

Hej Nikolaj

Jeg beklager, at din reol er forsinket og at du ikke har hørt fra os. Det er selvfølgelig ikke i orden. Hvis du sender en mail til service@ide.dk med dit telefon- og ordrenummer, vil jeg følge op på sagen.

Hav en rigtig god dag og god påske.
Charlotte, IDEmøbler

Ingen kommunikation og varen er stadigvæk ikke leveret

Vi har bestilt et bord (Woody) og får af vide levering er ca. om 2 uger, efter de 2 uger hører vi så intet og ringer derfor til forretningen, de siger at der går en uge mere, men vi høre stadigvæk intet fra dem. Nu skriver jeg så en email til dem, da det er svært at komme igennem på telefonen og får af vide at de har problemer og der vil går to uger mere, her bliver vi så utålmodige og truer med at trække handlen tilbage... Nu bliver vi lovet et gavekort (som også dukker op) som kompensation og vi venter igen... Nu er der så gået tre uger (i hvert fald) og de har ikke svaret på den email som jeg skrev sidste fredag... Har ringet i dag, ingen tog telefonen, helt ærligt, det er bare dårlig service og det bliver spændende om vores forudbetalte bord overhovedet nogensinde ankommer!

Hej Line,

Vi beklager den udskudte leveringtid på dit sofa bord. Vi vil meget gerne følge op på din ordre hvis du vil sende dit ordrenummer til service@ide.dk så vi kan finde dig i vores system.

Fantastisk Service :-D

Glad, Smilende, & Sjov Personale. Der ved hvad de snakker om. Vi ved i hvertfald hvor vi også køber møbler i fremtiden :-)
Ide Møbler i Odense kan sagtens anbefales ;-)

Hej Danny,

hvor er det fantastisk at høre at du har haft en god oplevelse hos Idémøbler i Odense. Din anmeldelse vil blive sendt videre til personalet i Odense. På gensyn og rigtig god påske.

Værste oplevelse!!

Jeg fortryder inderligt at jeg ikke læste anmeldelserne inden jeg købte hos IDEmøbler!
For 2. torsdag i træk sidder jeg og venter på en reol. Nu hvor klokken er efter 21.30, har jeg mistet troen på at den bliver leveret i dag. Jeg ringede oven i købet i morges for at få bekræftet at leveringen var i dag ml. kl. 15-19 for ikke at skulle gentage fadæsen fra sidste uge.
I alt har jeg brugt over 10 timer på at vente på reolen, taget fri fra arbejde og endda betalt 349 kr. for at det hele skulle gå nemt.

Selvfølgelig kan der være trafik og ting og sager der forsinker, men i så fald vil et opkald om forsinkelsen have været rar.

Jeg fortryder at have handlet med IDEmøbler og kan ikke anbefale det.

Hej CJ,

Vi beklager mange gange den manglende levering af din reol. Det er selvfølgelig ikke procedure, og det er meget beklageligt at denne fejl er opstået. Du vil blive kontaktet af vores Kørselsafdeling for at finde en løsning. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os med dit kundenummer på service@ide.dk.

Sandt eller falsk? IDEmøbler a/s - Et brist i virksomhedens troværdighed

Jeg har som alle jer andre været udsat for utrolig dårlig og ikke transparent kommunikation fra IDEmøbler. Min kæreste og jeg bestilte en sofa i uge 5, og forventet levering har været i uge 11. Efter flere diskussioner, og ikke reel kommunikation med butikken i Esbjerg, har jeg som det nyeste nu fundet ud af, at fabrikken er brændt ned. Derfor er sofaen ikke kommet frem endnu, var medarbejderen fra Esbjergs svar. Jeg taler flere gange med IDEmøbler, og gang på gang er der sket fejl med manglende bestilling af flyttemænd i deres system, eller bare generel dårlige undskyldninger. Det er så 2. onsdag i dag, hvor jeg sidder hjemme og afventer sofaen samt min nakkepude. Jeg taler endnu engang med dem, og de siger, at den nakkepude ikke er blevet bestilt, og derfor er leveringen på den først senere. Men kigger man på sin ordre på IDEmøblers hjemmeside, så står der, at den er bestilt hos leverandøren (Men ja- det kan man vel heller ikke stole på).
Hvor om alt er, så regner jeg med levering idag, som aftalt igen, men modtager et opkald, hvor jeg får at vide, at leveringsfirmaet har glemt et modul til sofaen, så de kan ikke levere en komplet sofa. Mit spørgsmål er derfor om det er muligt, at de kan køre tilbage efter den, eftersom jeg har ventet i 10 uger nu. Men problemet er, at den er blevet væk på lageret.

Jeg er derfor utrolig overrasket over, at en virksomhed som IDEmøbler overhovedet tør lege med troværdigheden på den måde, og overhovedet kan være det bekendt over for sine kunder. Ikke alene lover de på deres hjemmeside, at man vil få informationer om ændringer i leveringen, men hører man fra dem, NEJ. Dagligdagens rutine er at ringe til IDEmøbler, som kun svarer halvdelen af tiden, hvis man da kan komme i kontakt med dem.
Status for mig er pt, at jeg må afvente og se om det er sandt, at den sidste del er produceret til min sofa eller om det endnu er et spil fra gallariet.

/K

Hej KP,

Vi beklager den oplevelse du har haft i forbindelse med dit køb af ny sofa hos Idémøbler. Da jeg ikke kan finde dig i vores system, vil jeg bede dig sende dit ordre-/kundenummer til service@ide.dk, så vi kan følge op på din ordre.
ser frem til at høre fra dig.

Fine produkt - elendig kommunikation

I forbindelse med at jeg skulle sælge min seng som jeg havde købt i Idé Møbler på Gl. Kongevej prøvede jeg at kontakte deres sengeafdeling i netop den forretning. I 7 timer, fordelt på to dage, prøvede jeg hver halve time at ringe til sengeafdelingen, men hver eneste gang fik jeg af vide at den elektroniske telefonsvarer at der ikke var nogle til at tage mit opkald. Jeg prøvede også at ringe til andre afdelinger i butikken men uden held.
Det kan simpelthen ikke være rigtigt at man ikke kan komme i kontakt med butikken når man har spørgsmål til et produkt man har købt.
Efterfølgende kontakte jeg afdelingen i Herning og de svarede første gang.

Hej Nicolai,

Vi beklager mange gange at det ikke har været muligt at få fat i en sælger i butikken i København. Der er desværre ofte meget travlt med kunder i butikken, hvorfor sælgerne har begrænset mulighed for at tage telefonen.
Når dette er sagt er det selvfølgelig ikke lig med at man aldrig kan få fat i vores butikker, og vi er da glade for at høre at vores butik i Herning kunne være behjælpelige med at svare på dine spørgsmål.

Ok service og levering

Vi bestilte en ny sofa, de lovede at den ville blive leveret 9 uger senere hvilket de også gjorde, et par uger efter bestilte vi en puf også der skulle vi vente 9 uger hvorefter de ville kontakte os for levering, hvilket bare ikke skete da puffen ikke var kommet på lager til tiden. Med en uge forsinkelse fik vi vores puf. Vi er tilfredse med den overordnede service vi har modtaget fra idemøbler.

Hej Dennis,

Tak for din anmeldelse. På trods af ventetiden er vi glade for at høre at I er tilfredse med Jeres køb af sofa hos os.

Levering af højseng fra dec 2013 til apr 2014

Jeg fik leveret en Flexa-højseng 19. december, men først i dag 5. april har jeg alle dele til den …

Dagen før den 19. bliver jeg ringet op af en ekspedient som oplyser at den muligvis(!) bliver leveret uden benene. På telefonen kan jeg høre at der er stor forvirring om hvorvidt det er benene til selve sengen eller forhøjer-benene.
Jeg bliver tilbudt at afvise leveringsfolkene hvis sengen ikke er komplet, men det kan jeg jo ikke vide udfra pakkerne. I øvrigt har jeg ikke lyst til at tage tidlig fri fra arbejde for en seng som måske/ måske ikke er komplet. I slutningen af samtalen bekræfter ekspedienten at det er forhøjer-benene der mangler, så sengen kan midlertidigt bruges som alm. seng, dvs ej højseng.
Jeg tænker, at det kan jeg leve med, men da den pakkes ud af en møbelmontør som skal samle sengen, er det forhøjer-benenen som er leveret og ikke de alm. ben som jeg fik at vide. Desuden er et par dele defekte. Så sengen kan altså slet ikke bruges.

Ringer & snakker med idemøbler som siger de må bestille en ny komplet højseng, hvilket vil tage 4-6 uger og tilbyder at annullere købet. Tænker igen, at det ikke kan blive værre og beder i stedet om en kompensation som ekspedienten går med til ( gavekort).
Ved levering af den nye højseng vælger jeg kun at bytte de dele som er defekte, da jeg ikke vil risikere at den nye højseng også indeholder defekte dele.
Ombytningen går godt, men i forvirringen får jeg ikke leveret de manglende ben!
Anden gang at montøren må gå forgæves.

Så går der igen et par uger før de manglende ben kan afhentes. Kommer hjem med dem og aftaler en ny tid med montøren. Han åbner pakken og vi finder ud af, at der kun er to ben i pakken!

Snakker igen-igen med idemøbler, som vil skaffe de to manglende ben.
Dem har jeg så hentet i dag. Der var noget klistret på det ene ben som ekspedienten ikke kunne få af - så det må jeg selv fjerne med lidt sprit.
På mandag kommer montøren for fjerde gang for at samle højsengen.

At vi alle kan fejle har jeg stor forståelse for, også mere end en gang. Men synes det er langt over grænsen at jeg skal vente knap 4 måneder fra den første levering til jeg har en komplet højseng. ( fik jeg nævnt at der også gik flere uger fra bestillingen til den første levering?)
Blev selvfølgelig tilbudt en annullering af købet første gang, men naiv som jeg var troede jeg dog ikke, at det ville tage så lang tid.

De efterfølgende mange gange hvor det gik galt har jeg hverken fået en undskyldning eller kompensation, bortset fra første gang hvor jeg selv måtte bede om en kompensation.

Orkede ikke at diskutere det med ekspendienten i dag, da jeg hentede benene -hun kender ikke hele historikken. Så nu kommer hele historien her.

Så kære læser - husk at bestille din højseng i god tid - gerne et halvt år før du skal bruge den :-(

Hej UM,

Vi beklager meget den lange leveringstid, de manglende dele/ben og generelt det lidt rodede forløb. Det er absolut ikke normal procedure hos Idémøbler. Hvis du ønsker at vi kigger nærmere på din sag, skal jeg bede dig om at sende dit kunde-/ordrenummer til service@ide.dk. Du vil derefter blive kontaktet.

Elendig kundeservice

I forbindelse med reklamation af en sofa hvor en del af sofaen efter få måneder allerede lavede grydeffekt, har jeg ikke oplevet andet end følelsen af at jeg var til besvær hele forløbet igennem. Hele forløbet er endt med at vi har opgivet hele sagen af præcis samme årsag. Men det er jo også til firmaets fordel, da de sparer en del kroner i den forbindelse. Udover det så købte vi nogle forholdsvise dyre senge for to år siden og topmadrasserne er allerede udtjente på trods af en masse venden og drejen. Så vi er færdige med Idémøbler og foretrækker til enhver tid Ikea, da reklamation tages med et smil og kunden ikke gøres til problemet.

Hej Louise,

Vi beklager at du ikke har villet acceptere vores tilbud om afhentning af din sofa til besigtigelse, mod udlån af en lånesofa i perioden. Vi har bestilt et nyt indlæg til din ryghynde, og afventer i øjeblikket en leveringsdato – du vil få leveringsdatoen så snart vi ved besked.

Håber du trods alt bliver glad og tilfreds med din sofa.

**opdatering d. 07.04.2014**

Hej Louise,

Standart procedure i disse reklamationssager er at afhente det reklamerede modul ind til besigtigelse, som standart tager 4-6 uger, da der er en del transporttid. Da vi er klar over at de færreste kunder kan undvære sin sofa i så mange uger, tilbyder vi en lånesofa i mellemtiden.

Vi vil meget gerne hjælpe dig med din reklamation, såfremt den er berettiget – og det kan vi finde ud af ved at afhente den til besigtigelse og levere den tilbage efter endt besigtigelse, hvilket vil betyde 2 besøg af vores chauffører.

Det er korrekt at jeg er nr. 2 du korresponderer med i denne sag, fordi du selv bad om at blive henvist til en chef. Dette da du ikke følte du kunne finde en løsning med den konsulent der havde din sag.

Hvis du finder ud af på et senere tidspunkt at du gerne vil tage sagen op igen, er du altid velkommen til at kontakte os, så vil vi meget gerne hjælpe dig og se på din sag igen.

ikke noget at prale af

Jeg har handlet hos Idémøbler, og skulle modtage besked når varen kom hjem. Jeg fik ikke besked, men modtog ingen. Jeg kontaktede Idemøbler efter 3 uger, som oplyste at varen stod klar til afhentning. Jeg kørte ud for at hente den, og ventede cirka 45 minutter mens medarbejderne ledte efter varen. Den var ikke at finde. Jeg kunne hente den efter en uge. Det var langt fra godt nok.....

Hej Janne,

Vi beklager hvis du har haft en dårlig oplevelse i forbindelse med at handle hos Idémøbler. Det er meget beklageligt at vi ikke har kontaktet dig i forbindelse med at din vare var kommet på lager.
Jeg vil gerne følge op på din sag, hvis du vil sende dit kunde-/ordrenummer til service@ide.dk.

Mvh. Mona/serviceafdelingen

Helt igennem elendig service!

Som det fremgår af alle andre anmeldelser af IDE Møbler lærer de åbenbart INTET af al den rungende kritik.

Jeg har ventet i månedsvis på at få sofa leveret. Tiden for leveringen kan svinge med 10 timer hvor jeg skal være på adressen, så jeg bliver nød til at holde fri for at være hjemme når fragtmanden kommer. Jeg hører intet. Prøver at finde telefonnummer på kundeservice, men der er kun e-mail adresse på hjemmesiden hvor der står "vi svarer normalt indenfor maksimalt 2 arbejdsdage" Finder via omveje telefonnummer til deres Servicetelefon der lukker kl. 15, weekend lukket. Den lokale butik har lukket telefonen, telefonsvare siger "på grund af travlhed".

Spildt endnu en dag på et fuldstendig talentløst og håbløst firma, jeg aldrig handler hos igen.

Hej Peter,

Vi beklager meget hvis du har haft en dårlig oplevelse i forbindelse med levering af nye møbler.
Du må meget gerne sende dit ordre-/ kundenummer til service@ide.dk så jeg kan finde dig i vores system, og jeg vil følge op på din sag.

Mvh. Mona/serviceafd.

Fin Service og god lampe (Tilst)

Jeg købte en udstillingsmodel-lampe meget billigt ved Ide-møbler Tilst. Lampen blev skruet ned med det samme, med et smil på læben. Sådan skal det gøres. Jeg fik 6 pærer med, som sad i lampen - gratis.

Kun 4 stjerner da jeg ikke fik original kasse/brugsanvisning med.

Hej Thomas,

Tak for din anmeldelse.
vi er meget glade for at høre, at du har haft en god oplevelse i forbindelse med at handle hos Idémøbler i Tilst. Håber du bliver meget glad for lampen.

Problemfri reklamation

Vi købte en hjørnesofa, hvor der var en lille fejl i materialet. Vi fik taget billeder af fejlen og mailet tre gange frem og tilbage over en formiddag med idemøbler.dk. Uden ekstra omkostninger har vi fået ny sædehynde.
Fair og professional service!
Morten Mortensen tyckte detta omdöme var användbart

Hej Dz.Mz,

Tak for din anmeldelse. Vi er meget glade for at høre at I har haft en positiv oplevelse i forbindelse med en uheldig reklamation. Godt at der blev fundet en løsning.

Mvh. Mona/serviceafdeling.

Leverer defekte/brugte varer

Fik leveret 4 spisestue stole som ankom uden emballage og som havde slidte "sko".
Derudover manglede der skruer til at samle varerne med. Har trods henvendelser både pr. telefon ikke modtaget andet end et par nye "sko" til stolene. Kan dog stadig ikke samle stolene da der mangler skruer. Ville gerne returnere de defekte varer men heller ikke på dette spørgsmål bliver der svaret. Har aldrig oplevet så dårlig service før!

Hej Pia,

Jeg kan se I vores system at min kollega fra webshoppen har din sag, og jeg vil sende dit indlæg videre til hende og bede hende om at følge op på skruerne.

ELENDIG SERVICE

Bestilte i Januar en sofa - i Uge 4. Den ville blive leveret i uge 10.
Den blev som aftalt leveret i uge 10 hvor jeg desværre var på ferie, så noget familie tog imod den.
Da jeg så vil til at samle sofaen efter endt ferie er der leveret 2 ud af 8 ben - hvoraf det ene er defekt.
Jeg ringer og beder om at få nye ben sendt hvilket Ide møbler bekræfter de vil sørge for og det vil tage et par dage.
Nu sidder jeg så på 5. dagen efter benene skulle være sendt og har stadig IKKE modtaget noget.
Jeg ringer naturligvis og gør opmærksom på problemet og får af vide der nu kan gå op til en uge før jeg modtager dem.
Kunne man forestille sig Idemøbler gjorde opmærksom på dette??
Har endda foreslået jeg selv får disse ben afhentet på lager for deres regning.
Det er som at slå i en dyne.
Jeg har foreslået de kan afmontere benene fra deres udstillingsmodel, så kan jeg overtage disse. Men det kan man desværre ikke, for så kan de jo ikke sælge sofaen.
Derimod kan man godt sælge selvsamme sofa til mig, kræve betaling 6 uger før den bliver leveret og levere defekt/mangelfuld vare.
Jeg har tilmed sagt at jeg gerne vil annulere købet af sofaen(19000 kr) - hvortil jeg får af vide det ikke er muligt at annullere et køb.
Dog er nedenstående tyvstjålet fra selvsamme IdeMøblers hjemmeisde:
"Retur- og bytteret

Vi giver 30 dages retur- og bytteret, hvis varen er forsynet med IDEmøbler byttemærke eller mod fremvisning af bon eller ordrebekræftelse.

Følgende betingelser skal være opfyldt for at opretholde din returret:
•Varen skal returneres på en af IDEmøbler adresser – eller afhentes på adresse mod betaling.
•Varen skal være ubrugt og i original, uåbnet emballage
•Bon, ordrebekræftelse eller byttemærke skal kunne fremvises

Følgende er ikke omfattet af returretten:
•Specialbestillinger
•Samlede varer
•Varer købt som beset f.eks. udstillingsmodeller
•Varer, der efter eget ønske er blevet adskilt ifbm. levering, fx sofaer"

Jeg handler ALDRIG igen hos Idemøbler.

Hej Christina,

Vi beklager meget at du ikke har modtaget alle ben til din sofa i første omgang.
Jeg vil meget gerne følge op på din sag, hvis du vil sende dit ordrenummer til service@ide.dk så jeg kan finde dig i vores system.

IDEmøbler A/S Support

Få inspiration til din bolig hos IDEmøbler. Se vores store sortiment og vore inspirationsartikler. Få gratis nyhedsbrev om boligtrends. Spændende konkurrencer.

Besök IDEmøbler A/S

Skriv till: service@ide.dk