HWT omdömen

HWT omdömen

Otillräckligt
5.9

Ingen reaktion fra redaktionen

Har afmeldt nyhedsbrev 3 gange under egen profil - modtager stadig nyhedsbrev.
Har skrevet til redaktionen på dedikeret mailadresse om afmelding af nyhedsbrev - intet svar, ingen afmelding = nyhedsbrevet er nu spam.
Bortset fra ovenstående ellers et udemærket site.

En gylden middelvare og ikke for alle.

Forum er okay, den kan dog være ret overfladisk, særlig hvis man er ny bruger hvilket også gør at der er mange som kun bruger siden et par enkelte gange, tonen er heller ikke altid lige god og det gælder en stor del af brugerne inc. staff.

Går man meget op i gaming setup og benchmark så tages der mere velkomment imod brugere, hr og fru jensen altså den helt alm pc bruger vil nok føle sig lidt uvelkommen.

Test på siden kan være af svingende kvalitet, generelt er test omkring Intel produkter dog ganske grundige op lavet med optimal opsætning, test af lignende produkter af andre mærker er ikke testet under samme vilkår.

Mit råd som halvgammel bruger på siden hvis man skal købe ny pc og den skal bruges til helt almindelig hjemmebrug så læs test der er men lad dem ikke være de eneste du tager valget ud fra, spiller man meget (tunge spil) så er det et fint sted at gå ud fra.

Har prøvet at gøre denne anmeldelse så nøgtern som muligt af den simple grund at der er lavet en del anmeldelser de sidste dage som er lavet på opfordring og den nærmeste kreds af enten tidligere staff og hygge venner og de giver i mine øjne absolut ikke det helt rigtige billede af siden og slet ikke måden at trustpilot skal bruges på.

Suveræn!

Er og har altid været glade for hwt.dk.

Danmarks bedste hardwareforum (som ikke er specifikt)

Gennem flere år som bruger på diverse fora om hardware på internettet er det altid hwt.dk, jeg vender tilbage til.
Forklaringen fra min side er seriøsiteten omkring "hyggen". Der er plads til både hygge og seriøs snak om hardware i alle afskygninger - for det meste uden at nogen bliver fornærmede og tager en konflikt op.
Netop brugergruppens homogenitet er i topkarakter på siden og må være udslaget, der gør siden til det bedste valg.
Når brugergruppen er så velfungerende, er der ikke stort behov for, at moderatorer "træder i karakter", hvilket oftest gør, at de frivillige, der trækker læsset på siden, indgår i dagligt virke på lige fod med andre brugere på siden. Det skaber en god samhørighed!
Ingen regler uden undtagelse, selvfølgelig. Nogle gange sker der uheldige ting - det kan være fra alle parters side - men i forhold til de gode oplevelser, er de uheldige minimale!

Godt arbejde, hwt-crew, og "good form", hwt-brugere!

Danmarks bedste..

Der er plads til alle derinde, hjælpsomheden er stor over for alle og brugerne/crew har stor tålmodighed....

Selv Kurt og Palle er velkommen derinde - når de ikke lige er på HOL.DK.. :p

mvh.
crankyrabbit....

Sorry hwt

Jeg må desværre give palle ret. Siden er ikke mere hvad den har været. Deres "crew" opfører sig respektløst og barnagtigt, ligesom på [external link removed].

Jamen, så kan det ikke blive værre.

Er lige blevet "deaktiveret", det er så hvad det er, bekymrer mig ikke, men deaktiveringen skyldes MIN respektløshed mod sidens "crew", og mit angreb mod sidens censur! ([external link removed] har samme problem)

Har oplevet en respektløs opførsel fra et par af deres mods. Deres angreb mod mig får lov at blive stående i åbent forum. Hvis du formaster dig til at svare, og svaret ikke passer dem, bliver de slettet!

Det er censur.

Jeg er meget ked af at komme med denne udmelding! Undskyld HwT, men kasketterne passer vist ikke rigtig til et par af jeres "crew".

Ved at være en børnehave

Nu har jeg været med i nogle år på hwt, og kan kun sige det er ved at blive en børnehave.Deres Crew er ved at være børn og de blander sig i mange ting som de ikke burde blande sig i på et åben forum.

Det virker som om ([name removed]) [name removed] er ligeglad bare han kan få gratis hw og en sjat penge så er alt godt.

Det hele er ved at gå den forkerte vej med hardware test, og man burde se sig om efter andre sider med hardware.

burgervenligt og venligt

denne side er jo dybt afhængig af forummet og det har en eller anden måde at tiltrække det gode folk som ikke flamer og det er sgu dejligt i forhold til andre lignende sider.. selve siden er specielt blevet bedre efter det nye design (=

Hardware, Hardware og atter Hardware.

Super godt site, hvor emnet er hardware,overclocking,vandkøling,cases,monitors, alt hvad der har med emnet at gøre. Jeg foretrækker stadigvæk Tweak.dk til tests af hardware, men forummet på HWT.dk er det bedste.

Super

Seriøst site, imodsætning til Hardwareonline.dk (børnehaveonline.dk)

SUPER FORUM HVOR DER ER PLADS TIL ALLE (næsten)

HWT er for HW folk og det klare de rigtigt godt folk er venlige og giver gladeligt en hjælpende hånd.
udover det er der kommet mange nye funktioner til siden og det er skønt!!!
Hwt har været lidt bagud og har fra min og andres side skulle hakkes lidt på (MEN) de negative kommentare og muderkastninger og andet skrammel har resluteter i at Hwt har fået fingeren lidt ud og det er lige til et 12 tal.

Nu er siden på vej op igen.

Fin side med gode nyheder

Gode nyheder. Et godt overblik over hvad der sker i især hardware verdenen. Grundige tests på dansk som alle kan forstå og et fint forum til køb/salg og support.

Seriøs site uden dikkedar.

Kan kun anbefale denne site. Admin og redaktører er seriøse og tænker på brugerne i stor stil. Overskuelig side og nem at manurere på.

Danmarks bedste hardwareside

Der er mange anmeldelse af forskellige slags hardware. De er godt skrevet, og der bliver ikke lagt fingre imellem hvis produktet ikke lever op til forventningerne. Forum er også godt, men man skal dog registrere sig for at skrive indlæg.

HWT -for nedadgående

Har været på HWT nogle år efterhånden og synes generelt det bliver værre og værre derinde :(

Folk har svært ved at holde en pæn tone og tit er der mudderkastning over små ubetydelige ting. Som ny bruger har der været mange der har fået en ret så ubehagelig velkomst. En lille gruppe folk derinde har det med at ville "dominere" stedet og deriblandt desværre tit nogle barnlige der synes det er sjovt at have det sjovt på andres bekostning.

Desværre er det tit for unge mennesker der i øvrigt ikke har noget konstruktivt at komme med og generelt ikke ved det store om hardware. Det hører ikke rigtig hjemme der og giver HWT et ordentlig tryk i den forkerte retning.

Desuden kan HWT så heller ikke prale af oppetider på deres site. Det er alle dage været noget hø og servernedbrug på servernedbrud. Kan gå mange timer mellem det virker og ikke gør. Trækker også ned.

HWT kan jeg bestemt ikke råde til hvis du mangler svar og ikke gider mudderkastning og intetsigende svar fra folk der skulle have været på arto istedet.

fed side

kanont forum og gode anmeldelser

God side

med en masse gode informationer, og et vildt fedt community.

vil have følsome oplysninger

de 2 sjerne er givet ud fra hvad de skule gives som begrunelse 2 stjerner gives for en på mange måder dårlig oplevelse, men uden antydning af snyd, eller det der er værre.
og 3 der skule problmet være løst så derfor
HWt er en super dejligt forum desvære er siden bøgent på af vile have pasonlig oplysninger før man kan bruge siden som adr. navn og e-mail siden har flere gange haft problmer med deres server og har også være blivet hacket så det skal man tage med i overvejelserne når man deler oplysningerne samtidri er loven jo klar de vidergiver ikke oplysninger til 3 mand men man er ikke hære over vis den enu en gang bliver hacket så det er kun af håbe på det ikke vil ske igen

BEDST HARDWARE SITE! TESTING, NYHEDER OG FORUM!

Jeg har brugt HWT.DK i al den tid jeg leget med hardware. Jeg har også prøvet andre websider, men jeg synes at der en fed stemming på HWT.DK
Testene er meget dybtegående og meget velskrevet. HWT.DK er altid klar med de nyeste nyheder inden for computer branchen. Jeg vil næsten vove at påstå, at HWT.DK har de bedste computer skribenter.

Så hvis du leder efter et sted fyldt med det seneste nyt om alt inden for computere, og leder du efter et forum hvor man kan havde det sjovt, sammentidig med at man kan få en masse hjælp...
SÅ ER HWT.DK LIGE NOGET FOR DIG!

Mvh.
Mads F. A "Sdammads"

Danmarks bedste forum!

Super og meget overskuelig side!

Är HWT ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

www.hwt.dk Support

Kort om Hardware-TEST.dk For at starte ved begyndelsen, så blev Hardware-TEST.dk (HT) startet som et projekt i kølvandet på at HeO kort tid forinden havde startet OverClocking.dk. Jeg synes at der manglede et forum hvor læserne kunne læse om de nyeste og kommende hardware produkter - og da jeg både privat og fra mit arbejdsliv, havde en hel del kontakter til IT verden lå det mig ikke så fjernt at gøre noget ved det, i form af at starte en web side op. Lange og mange snak med HeO, samt det faktum at vores kemi passede utroligt godt sammen gjorde at vi sammen fandt et koncept hvorfra HT i slutningen af år 2000 opstod - så jeg kunne ikke ha' ønsket mig en bedre løsning, hvilket også har vist sig i årenes løb. Hensigten med dette koncept var, at fordi der i efteråret 2000 opstod et behov for at splitte det redaktionelle materiale på OC, da der efterhånden hobede sig mere og mere hardware op til test, der ikke var direkte relateret til læserne på OC. Derfor traf vi beslutningen at stifte et testcenter der kunne anmelde disse produkter samt levere artikel materiale til OC. Vores design på HT blev ændret en hel del det første år og vi var jublende lykkelige da vi i slutningen af 2001 efter kun knapt et år online, kunne se tilbage på at have opnået over 40.000 besøgende på en hel måned : - et tal der i dag er mere end firdoblet. Ganske hurtigt udviklede vi HT, i kraft af vore kontakter og skribenter til en kendt og respekteret kilde i både ind og udland af hardware information. En del af disse personer er stadigvæk en stor del af HT's crew, heriblandt Jesper Moeslund (Greforb) samt Klaus Bang (B@NG) som i dag er medejer af HT/OC og vores PR Manager. Arbejdsopgaven med at drive OC var nogen gange så stor at HeO ikke kunne få det til at hænge sammen med familie og 8-16 job osv. da OC trods alt stadigvæk "kun" var et hobby projekt. Derfor valgte HeO i 2003 at trække sig helt ud af OC og overlade ejerskabet fuldt og holdent til mig, da han havde visioner og startede eget firma op. Dette gjorde at der på både HT&OC er blevet en del omrokering i vores redaktion der styrer vore sider for at arbejdsopgaverne kan løses. Redaktør for begge sider er i dag et kendt ansigt, nemlig Lars Stockholm (Lockheed) og uden redaktionelt materiale på siderne er hverken OC eller HT ikke meget værd, så naturligvis bærer vores skribenter i høj grad æren for vores sides succes, så de bør naturligvis også nævnes her - den aktuelle stab af skribenter kan ses under punktet kontakt i menuen. Afslutningsvis kan jeg kun sige at der er lagt meget arbejde i HT for at få den til at se ud som i den gør nu, så jeg håber i kan li' den og må få mange hyggelige stunder på den. Vi er langt fra færdige og der vil blive videreudviklet undervejs, så der skulle gerne være mange flere ting for jer brugere at se frem til undervejs når i besøger os.

Besök HWT