HTH Køkkener A/S omdömen

HTH Køkkener A/S omdömen

Bra
8.3

super seriøst med service i top

Jeg må Sige at jeg har handlet i HTH GDS i Næstved 3 gange med Bjarne Fredriksen ham går man ikke forgæves hos, og jeg er 100% sikker i at når jeg skal handle køkken til vores gård i 2014 så står jeg igen hos Bjarne i Næstved. Mvh Stephen Noltensmejer

Helt sikkert pengene værd...

Flot stilrent design... Gode kvalitets varer til en overkommelig pris.. God betjening og vejledning... Tak for handlen...

De leverede det hele til den aftalte tid

Dejlig inspirerende udstilling og kompetent konsulent der var i stand til at omsætte vores ideer så vi fik vores drømmekøkken
Rigtig god kvalitet af elementer til en fornuftig pris
Ville ikke betænke mig på at handle i forretningen i Ølgod igen og bruge Peter som konsulent

God service

Har købt nyt køkken hos HTH, det var en god oplevelse.
Super god service og god behandling, kan varmt anbefald HTH i Roskilde.

I SKAL ALDRIG HANDLE HOS HTH HERNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi bestilte en ny bordplade, og Hans fra HTH Herning var ude at måle op sammen med den lokale tømrer.
Ikke noget problem, det kørte bare.
Men SÅ skulle den leveres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Manglende bordplade, manglende vask, manglende sæbedispenser.
Til trods for at vi havde fået at vide, at det var på en bil på vej til os.
Vi blev lovet en stor kompensation fra Tommy og Hans, men har ikke set skyggen af den.
Vi fik også at vide, at vi bare kunne sætte varme gryder og pander direkte på bordpladen uden bordskånere, men er ingen succes.
Det vil de ikke give en skriftlig garanti på.Vi blev lovet at det ikke var noget problem med varmen, men nu flygter I

Kundetække????? Ikke hos HTH Herning.
I vil ALDRIG få min anbefaling!!!!!!!!!!!!!!!
OG TIL DEM SOM SKAL UD AT KØBE KØKKEN ELLER BAD ELLER BARE EN BORDPLADE, SÅ KØR IKKE TIL HTH HERNING.
DET ER DET MEST USERIØSE FIRMA, JEG NOGENSINDE HAR VÆRET INDE I!!!!

Jeg kommer igen

Rigtig god behandling, godt humør. Det eneste der haltede lidt var leverings tiderne. Og jeg har været der to gange efter projektet var afsluttet, for mer køb.

Super oplevelse , alt kørte som smurt

Vi besluttede at skulle have nyt køkken den dag vi købte nyt hus.
Så gik den vilde jagt ind og se på køkkener , alt blev besøgt , efter en tid kom vi ind til HTH i Tilst/Århus og der modtog Lene Dalgaard Rygaard os og nu tager tingene fart .
vi taler lidt om diden og datten og finder så uf af at et vh7 nok lige var det køkken vi skulle have . >Det samt de ønskede bordplader ( komposit ) ville være rigtig pæne sammen . Vi flytter så i vores nye hus og en uge efter som aftalt kommer køkkenet og bliver sat på aftalte plads i stuen .
Om mandagen kommer køkkenmomtøren Rene og skal til at begynde , han siger næsten med det samme den sokkel der er med dur ikke , jeg kører lige ud og henter den rigtige :-) . 10 min derefter var han tilbage . han fortæller mig så at det der er med normalt er en slags ben der er til det køkken , med da det er en komposit bordplade så dur det ikke . Rene går i gang og efter 2 dage så står køkkenet færdigmonteret med EM fang ( som han lige var så sød at sætte til loftaftrækket ) ovn og kogeplade og opvasker og det er aftalt med elektrikeren som så var her på samme tid . Vupti et stk. køkken sat op og endda til tiden . Montøren siger så at han lige ville komme igen om fredagen for at ligge den absolutte sidste fuge rundt omkring .
14 dage efter kommer Lene ud til os en eftermiddag og vil se køkkenet :-) . Og spørge os så om det hele er forløbet som vi gerne ville have det til og DERTIL kan jeg kun sige ALT er fungeret fantastisk .
vi får kaffe og Lene siger så at vi lige skal have udfyldt det hun kalder HTHcare , så kommer de og se på køkkenet efter 1 år og ser om alt er som det skal være IGEN fantastisk .

Super super på trods af nogle små bump på vejen.

Vi har netop fået færdig gjort vores nye køkken som er leveret og monteret af HTH.
Lad mig sige at det her bagefter nok viser sig at være noget af det bedste vi nogensinde har gjort, for hvornår viser en køkkenmontør sig som en god leverandør ?? er det når det hele bare spiller og det hele er færdigt på de to dage det tager......... ja det er naturligvis det bedste, men den kunde ved jo reelt ikke hvordan køkkenmontøren havde behandlet en, når eller hvis noget var gået galt, for det behøver jo netop ikke at være en god leverandør, for det kunne jo netop være den leverandør der var rigtig trals og besværlig når tingene begyndte at gå lidt imod det der var aftalt.

Så kan der sidde nogen derude nu og sige at det bare skal spille, det kan jeg da kun være enige i, men nu er det jo en gang sådan at fejl sker når mennesker er indblandet og så må jeg sige at det er dejligt at se at køkkenfirmaet virkelig viser sig at bære kunden igennem den proces også.
Det kan vi sige at I vores sag, da kører det hele og vi har en konsulent hos HTH der bare bære os igennem det hele, for da hele køkkenet står færdigt og det hele spiller, opdager køkkenmontøren at der er en par fejl i den ene bordplade og det hele er færdigt, hvad så ??
Ja her ved jeg ikke hvordan I andre oplever det, men lad mig bare sige at HTH er der med det samme og vores køkken konsulent der bare har været helt fantastisk hele vejen, siger at der bare skal en ny på.
Desværre er det sådan at når sådan en tre bordplader er limet sammen, så kræver det altså tre nye bordplader, se det er straks noget helt andet, men igen uden så meget at blinke, det er ihverfald det jeg oplever, så bliver der bestilt tre helt nye bordplader.
Det er klart dette giver nogle forsinkelser, men vi her et perfekt køkken, så det er et spørgsmål om en dag, hvor der skal laves køkken.
Her spiller der også en ting ind som man måske ikke tænker over når du vælger køkkenfirma, men får de alle der produkter fra Danmark .............. ?? hvis der leverandør nu ikke er i DK, ville jeg overveje dette valg, da levering af bordplade, så kan være langt ude i fremtiden.
Her kan man så sige at imens vi gik og ventede på bordplader fik vi problemer med vores opvaskemaskine, så inden bordpladerne blev leveret fik vi også lige plads i budgettet til en ny opvaskemaskine, som så kunne bliver indstalleret sammen med de nye bordplader, naturligvis incl i monteringen.
Jeg kan varmt anbetale at købe nyt køkken hos HTH, er du i Århus området kan jeg varmt anbefale HTH Århus og kan du vælge køkkenkonsulent så bør valgte falde på Lene Dalsgaard Rygaard, hun har bare været der for os 24/7 tak for det Lene.

HTH viste format

Som det kan læses nederst i min anmeldelse, havde jeg egentlig en ret dårlig oplevelse med HTH, som jeg derfor her på Trustpilot gav en enkelt stjerne. Stor var min overraskelse derfor da jeg blev kontaktet af forretningsføreren i HTH Lyngby, som tog min anmeldelse særdeles alvorligt. Han ville gerne have mig til at uddybe, og kom derfor på besøg hjemme hos mig, hvor vi havde en rigtig god og konstruktiv snak om min oplevelse. Det gjorde stort indtryk på mig, og jeg er meget imponeret over at opleve, at det rent faktisk nytter noget. Stærkt gået HTH - jeg revurderer min ene stjerne til 4, og har igen mod på at blive kunde hos HTH.

Jeg kan på ingen måde anbefale HTH.
Først og fremmest virker det som om de slet ikke er interesserede i at sælge deres produkter. Ved flere lejligheder har vi bedt om et tilbud på en løsning, men hver gang har det været nødvendigt at følge op og bede om at få svar.
Vi valgte så alligevel for nylig at købe en skabsløsning, og efter lang tid modtog vi en projektplan for leverancen. Deres kommunikation er alt andet end i øjenhøjde - en projektplan for 2 køkkenskabe, helt ærligt...men det kunne vi jo nok leve med, under forudsætning af, at de indgåede aftaler blev overholdt. Det viste sig desværre ikke at være tilfældet. For vores vedkommende er HTH ikke en mulighed i fremtiden. Hvordan kan man drive en forretning og have tilfredse kunder, når kunderne tilsyneladende ikke tages seriøst.

HTH utrolig dårlig service

mig og min kæreste har fået leveret en bordplade i vores nye hus og da vi så for sat bordpladen op finder vi et hak i den. da vi fik den op af kassen kunne vi ikke se noget så vi satte dem op men da den så lå der kunne man mærke et hak og også se det, jeg tog da et billede af det og sendte til hth jeg kontaktede dem og fik fat i en helt utrolig u kompetent medarbejder som siger at han lige vil finde ud af noget og så ringe tilbage men nej det gør han ikke de sender bare et stykke bordplade til os. jeg ringer igen og forklare at vi har lagt den og ikke vil til at tage hele bordpladen op og vi jo først så det hak efter den var lagt i og spørg om man ikke bare kunne tage lidt af prisen og medarbejderen siger igen jo det finder jeg lige ud af vi høre intet men 2 dage senere modtager vi det stykke bordplade igen igen. medarbejderne er ikke til at regne med ville bestemt have handlet andet sted hvis jeg vidste det.

Dårlig service..

En sælger skal lytte til kunden, og kundens behov..
Har desværre glemt hans navn, men det er i Randers.. Han var meget ligeglad med vores ønsker og ideer, han synes selv at hans mening var lang bedere.
Mht hårdhvide vare, skulle en ovn da koste 11.000-12.000, alt andet mente han, at ville være ubrugeligt, det samme med kogeplade og emhætte.
Har haft en rigtig dårlige oplevelse og vil ALDRIG, komme ved hth igen..

Super service:-)

Gode produkter og fornuftig pris

I det store hele meget tilfreds, særligt med konsulent Rene Rasmussen

Vi har for nylig fået nyt HTH køkken i vores gamle Københavner lejlighed. I modsætning til andre firmaer, så lyttede HTH og Rene Rasmussen og fik vores skøre ideer og ønsker til at ske. De var meget fleksible og tilpassede sig meget fint til vores skema, hvilket resultaterede i at vi måtte udskyde flere gange og så sætte i gang da det endeligt passede os. Vi giver ikke fuld score pga. en haltende VVS oplevelse og fordi der løbende var lidt skønhedsfejl, men igen ros til Rene Rasmussen fordi hans kvalitetsniveau ligger højt, så vi er glade og tilfredse.

Det hele gik bare perfekt

Jeg giver kun 4 stjerner, da jeg ikke er helt tilfreds med den måde nogle af tingene blev leveret på, og så lige deres monteringsvejledning kan forbedres.. Men bortset fra det er jeg super tilfreds med mit nye køkken ,det spiller bare.. Kan varmt anbefale HTH i Svendborg..

HTH gjorde vores drømme til virkelighed

HTH var en yderst professionel samarbejdspartner fra start til slut på vores drømmekøkken. Vælger helt sikkert HTH næste gang vi skal have nyt inventar i huset

Ikea køkkenet fra HTH

Vi har netop modtaget et komplet HTH køkken, med hvidevarer. Alle elementerne er samlet fra fabrikken, men opstillingen står vi selv for.

Efter køkkenet blev leveret opdagede vi, at der desværre er sket en række misforståelser og fejl. Vi har aldrig købt et køkken før, så underlimning, planlimning og nedfældning er ikke begreber vi tidligere har brugt.

Handlens Forløb:

1: Vi bestilte køkkenet hos HTH fordi vi ville have en færdig løsning (hvilket vi også tydeligt gav udtryk for). Vi havde god dialog med sælgeren i butikken, som fortalte ivrigt om fordele og ulemper ved forskellige løsninger. Bordpladen blev en kompaktlaminat. Vi gjorde det tydeligt, at vi ønskede en helt plan bordplade, altså skulle man kunne tørre bordpladen af med en klud, uden at skulle op over nogle kanter.

2. Vi modtager tegninger, og dette lever helt op til vores forventninger. Højden på køkkenet er 890mm og der er ikke en vask eller kogeplade som rager op over bordpladen.
Vi bekræfter ordren og får en leveringsdato.

3. Køkkenet bliver leveret som aftalt, dog er der sket en fejl som HTH også bekræfter. Hullet til kogepladen er ikke forberedt, eller lavet. Vi kontakter straks HTH som beklager og vil finde en løsning. Næste dag bliver vi kontaktet af HTH som siger følgende: "Hvis du bare bruger en frisk klinge, så kan du sagtens selv skære det hul." Denne "praksis" er jeg meget skuffet over, ikke nok med at HTH har lavet en fejl, så skal jeg også rette denne! Jeg forklarer at jeg vil være meget ked at selv at skulle til at skære i en helt ny bordplade, og at jeg jo på den måde heller ikke får kogepladen planlimet, som vi egentlig gennem hele forløbet har troet var planen.

4. Sælger sender herefter yderligere en mail til os, hvor der bliver beskrevet, at de vil fraråde os, at få lavet en planlimning af kogepladen af flere årsager såsom, at bordpladen er meget tynd, hvilket besværliggør en planlimning, og at man bliver bundet på kogeplandens størrelse, hvis denne skulle gå i stykker (disse advarsler blev vi først bekendte med da sælger sendte os mailen, eftersom intet af dette var blevet fortalt i butikken). Derudover gør hun os opmærksomme på, at hun sagtens kan sende en montør ud og lave hul til kogepladen, men at vi i så fald skal vide at vores garanti på bordpladen frafalder og at der heller ikke vil være nogen garanti for at fugen rundt om kogepladen til have den samme farve som bordpladen; da ingen af delene er blevet lavet på fabrikken. Herudover gør sælger os opmærksomme på, at planlimningen vil koste os ekstra 5000 kr.

Vi er chokerede over den behandling vi har fået, eftersom det ikke er os, men HTH der har lavet en fejl! Kan det være rigtigt, at sælger ikke forstår hvad vi mener når vi tydeligt fortæller at alt skal være plan, og ingen kanter eller lignende skal stikke op over bordpladen? Og at vi så desuden skal betale mere for dette og mister vores garanti. Derudover er vi også skuffede over, at vi selv bliver bedt om at skære i den helt nye bordplade, da dette egentlig mest af alt virker som en nem løsning for dem, til at komme udenom dette problem på.

Når vi kontakter afdelingen får vi af vide at dette er normal praksis

HTH eller Ikea??

Fantastisk køkken og bad i god kvalitet

Vi har fået leveret det nye VH-7 køkken og bad fra HTH og er utrolig glade for det. Der var dog en fejl levering på arbejds øen til køkken, som dog hurtigt blev løst.
Men sammenlagt har det været en rigtig god oplevelse at handle hos HTH i alle processer fra inspiration, bestilling og indtil levering og vi kan kun anbefale deres produkter indenfor køkken og bad. Men vi vil anbefale alle at få priser fra flere HTH forhandlere da vi oplevede pris forskelle på op til 10% fra to forskellige HTH butikker på det samme køkken samt bad. Men kun gode anbefalinger herfra til HTH.

Super god og kompetent betjening og gode produkter!

De få fejl og mangler der var blev rettet uden problemer. Meget god service!

Nobia Danmark A/S Support

HTH tilbyder et stort udvalg af kvalitetsløsninger for køkken, bad og garderobe. Du får det lidt bedre hos HTH!

Besök HTH Køkkener A/S

Vi finns här: Industrivej 6