Hotels.nl omdömen

73 Trustpilot recensioner
Det senaste omdömet

omdömen

Om

Perfecte site vanuit Portugal zeer gemakelijk te boeken

Vanuit Portugal boeken wij enkele keren per jaar via Hotel.nl zeer gemakelijk en praktisch voor ons.
Heerlijk om je dan weer helemaal thuis te voelen en het ons heerlijke eigen vertrouwde Nederland.
We zullen er nog vaak gebruiken van gaan maken tot volgende boeking.
Fijne feestdagen vanuit een zonnig Portugal.

zeer goed

hotels.nl is een zeer goed boeking kantoor

Goed

Makkelijke site, heb een hotel in België geboekt voor het weekend dat ik anders nooit gevonden had!

duidelijk en volledig

Heel handig wanneer je een hotel zoekt. Alle hotels van een bepaalde streek of plaats zijn hier vermeld en je kunt direct boeken

voor leuke hotels zie hier.

dit is erg makkelijk deze site als net als ik vaak weg wil naar een leuk en net hotel je kan er heerlijk zelf uitzoeken.

goed

als je zelf eerst kijjkt en dan beld met hotel kamer bespreekt om te kijken als je met je rolstoel na binnen kunt dan pas kamer regelen
moeten wel kamers zijn voor ouderen en gehandicapten.
dus geen achtelijk stapelbed

goede site

Heb een paar keer via deze site geboekt. Over het algemeen tot volle tevredenheid. Helaas kwam ik ook 1 maal voor een gesloten hotel te staan met een vriendin, heeel vreemd. Er was niemand aanwezig, echt dicht dicht! Hotels.nl was er niet van op de hoogte toen.

hele leuke hotels en gezellig en zeer klant vriendelijk top ga zo door met de klanten

Afhandeling duurde erg lang

Bij Hotels.nl een boeking gedaan. Allemaal prima verlopen. Maar het herstellen van een foutje bij het hotel (ik moest betalen voor het ontbijt, terwijl dit was inbegrepen volgens de prijs vooraf) duurde errug lang, en vele mailtjes

goede website hebben jullie

Ik boek regelmatig een hotel via jullie website. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit problemen heb gehad. wel een puntje van kritiek, als ik een hotel bekijk op de website, dan heb ik het meestal gerangschikt op prijs voor die bepaalde stad. als ik dan weer terug wil naar het overzicht, springt ie toch vaak weer naar de beginpagina en dan moet ik dus weer opnieuw rangschikken op prijs aanklikken. verder prima site!

helemaal prima

eigenlijk niks aan toe te voegen, alles ziet er goed uit!

niet verder zoeken...hier kun je elk hotel boeken!

overzichtelijke site met alle informatie en foto's, vriendelijke prijzen, hotel naar keuze is makkelijk en snel te boeken!

Goed

De site is erg overzichtelijk met de aanbiedingen duidelijk in het zicht. De stappen zijn makkelijk te doorlopen, contact is gratis, en het geheel oogt erg overzichtelijk. Ik zou het wel uitnodigender vinden als de site iets mooier oogde. Ik vind het nu wel overzichtelijk en rustig maar het kan wel wat warmer, met iets mooiere lay-out en misschien een vakantiefoto'tje hier en daar. Gewoon ook om het vakantiegevoel te promoten.

Een heel goede service!

Een heel interessante site!
Ik heb er al enkele keren gebruik van gemaakt en ik was telkens heel tevreden!
Een echte aanrader als je het mij vraagt!

Overzichtelijk

Het is heel belangrijk dat je een goed overzicht krijgt voordat je een keuze maakt en dat is bij hotels.nl zeker het geval.
foto's vind ik heel belangrijk.
De mening van anderen is ook heel belangrijk om mijn keuze te bepalen.

Een mooi en overzichtelijke site.

Ik vind hotels.nl een mooi en overzichtelijke site.
Natuurlijk zijn kunt u kiezen uit een groot assortiment met een goede kwaliteit.
Zoekt u een hotel die al u wensen vervult? Dan moet u bij www.hotels.nl boeken, voor ieder wat wils!

duidelijk en overzichtelijk

Een duidelijke en zeer overzichtelijke website met heel veel goede informatie. Bevat veel hotels en het boekingsproces is transparant en snel

Duidelijke website

Ik kende deze site nog niet, maar nu eens goed gekeken te hebben is dit een zeer goede en duidelijke site.
Bij mijn eerst volgend weekendje weg is dit zeker een site waar ik eerst eens ga kijken!!
Alles in een paar klikken te vinden wat precies bij je past! mooie site

Positief

Zelf geen ervaring ermee maar heb al meerdere positieve reacties gehoord en dit is voor mij al voldoende om in de toekomst ook voor hotels.nl te kiezen

Duidelijk en makkelijk overzicht op hun website

De site van hotels.nl vind ik erg duidelijk en overzichtelijk. Onderin de pagina kun je kijken in welke stad en provincie je wilt verblijven, bij welke luchthaven en/of andere belangrijke plekken. Ook kun je bij elk hotel recensies lezen van gasten die daar hebben verbleven.. en dat vind ik erg belangrijk!! Het voegt toch een waarde toe aan de site.
Meestal zoek ik me suf op internet om goede recensies te vinden en hier laten ze de bezoekers zelf reactie's plaatsen. Top!!

Verder is een groot pluspunt dat je direct het telefoonnummer ziet op de site, welke je kan gebruiken als je vragen hebt of telefonisch wilt reserveren!
De site geeft de indruk dat ze je met alles willen/kunnen helpen.

Daarom: 5 sterren voor de site!

Hotels.nl Support

Om företaget

Hotels.nl BV was founded in 2001. We are one of the largest websites for hotel bookings in the Netherlands and Belgium. You can book more than 1900 hotels in the low countries through our website.

Besök Hotels.nl

Kategori

Trustpilot´s förpliktelser

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.