Hi-Fi Klubben Sverige omdömen

Hi-Fi Klubben Sverige omdömen

8.7
1228 Trustpilot omdömen

Nästan en femma

Bra pris, bra produkter. Snabb handläggning av order. Stort plus för problemfri hantering av deras prisgaranti. Det enda minuset var att produkten skickades från Danmark, vilket inte framkom förrän efter jag beställt. Det innebar att leveransen tog 1 dag längre än vad den brukar (de höll dock sin uppgivna leveranstid 2-4 dagar).

Sammantaget mycket nöjd och HIFI-klubben kan jag mycket väl tänkas handla fler produkter ifrån!

usb dac 1

mycket bra! alla förväntningar gick i uppfyllelse!
Omdöme av bekräftad köpare

Grym service och ärlig hemsida

Ni svarar snabbt på mail och ni har väldigt utförlig info om produkterna och ni skriver om för- och nackdelar.

Tackar!

Kunnigt och snabbt

Fick mycket bra vägledning via telefon innan köp och leveransen var mycket snabb och smidig.

Perfekt

Bra fungerande e-handel. Inte mins chattfunktionen fungerar perfekt. Men även frakt och snabbhet är på topp. Pris och produkt får andra bedöma.
Omdöme av bekräftad köpare

butiken lurade mig på ett par meter högtalarkabel,trist i övrigt bra

Jag tycker att siten är ok inte mer för att länkar till hur man installerar fungerar inte. Jag köpte till 10 meter högtalarkabel för 500 kr. Insåg efter att ha dragit i taket att jag bara fick 8. Malmö ligger 5mil från mig inte värt att köra 10 mil, dra ut kabeln, klaga, få utbytt, riva ned och installera på nytt. Ni måste ha säkrare utrustning i butiken. Kabeln kostar 50kr metern.

Bästa TV:n jag haft

Helt klart en riktig dräpare. Man slås av den enorma skärpan när man ser kanaler i
HD-format. Bra pris och snabb frakt förstärker intrycket av ett bra köp.
Omdöme av bekräftad köpare

Snabb leverans av bra utrustning

Beställde en Tv på en torsdag och hade tv:n hemma på måndagen. Snabbt jobbat!

Suveränt!

NAD DAC 1 är toppen att koppla ihop datorn och stereon med.
Att sedan HiFi-Klubben levererar nätbeställningen på två dagar och till ett kanonpris gör inte saken sämre !

Kanonljud

Toppklass på hörlurarna vi köpte sist, kunnig och trevlig personal.
Omdöme av bekräftad köpare

kvalitet & god service :)

kan bara säga KVALITET & MYCKET GOD SERVICE :))

Bästa servicen!

Först fick jag genomgående hjälp med att hitta precis det ljudsystem som passade mig baserat på behov och budget. När sen varan jag fick var trasig från fabrik betalade Hi-Fi klubben för frakten och en ny vara, och det gick fort mellan Danmark och övre regionerna av Norrland! Snyggt jobbat!
Omdöme av bekräftad köpare

Snabb leverans och bemötande personal!

Snabb leverans och bemötande personal!

Bra butik

Snabb leverans, korrekt information

hifiklubben=kvalitet och bra service

bra kvallitet på hifi prylar sen bra service både i webbutiken och fysisk butik.jag är hifklubbskund sen ca 9år tillbaka och det kommer jag fortsätta med!

Pålitlig och snabb service

Det är inte första gången jag handlat online från Hi-Fi-klubben och jag kommer troligen att göra det igen. Smidig procedur att registrera köp, snabbt mailsvar med uppskattad leveranstid och snabbare leverans faktiskt. Jag har hittills inte haft anledning att klaga på något köp, men jag gissar att ev klagomål också hanteras professionellt.
Och så har de så bra prylar.

buy in confidence

great products 100 % professionals buy in confidence !
Omdöme av bekräftad köpare

Bra radio, prisvärd och snabbleverans.

Jag gillar min DAB/FM radio jättebra.

Bra service, inga konstigheter

Jag köpt ett par högtalare med diverse tillbehör som, efter lite strul med posten som inte kunde dela ut när det snöade, anlände smärtfritt.

Ännu ingen TV

Det har nu gått 10 dagar sedan tvn försvann på posten. Har fått ligga på för att få information. I fredags fick jag informationen att Posten skulle ha hittat tvn men ännu syns den inte på tracking (3 dagar sedan).
Även om detta nu förmodligen är Postens fel så hade jag förväntat mig bättre information/uppbackning från Hi-Fi Klubben.
Hi-Fi Klubben

Svar från Hi-Fi Klubben

Hej Per-Gunnar och tack för er post.

Det är ytterst beklagligt att din TV har försvunnit och än mer beklagligt att du inte har erhållit den hjälp och uppbackning du förväntade dig från oss på Hi-Fi Klubben, detta ber vi om ursäkt för!

Vänligen kontakta mig per mail: ubh@hifiklubben.com alt telefon 070-1888671 så ska jag ordna en lösning på detta.
Mvh
Urban Hiärne

Hi-Fi Klubben Sverige

Om Hi-Fi Klubben

Hos Hi-Fi Klubben handlar allting om ljud och bild – inte kylskåp, tvättmaskiner och stavmixrar. Hos oss får du musik- och filmupplevelser för varendaste krona.

Besök Hi-Fi Klubben Sverige

Kontaktinformation