Hardcasa.dk omdömen

Hardcasa.dk omdömen

9.5

Store muligheder i forskellige stilarter og prisklasser, med højt serviceniveau.

En fed side, med masser af muligheden for at sammensætte sin egen stil.
Og så endda overskuelig og med tøj til en rimelig pris. ;o)

Samtidig med at servicen er fin, og at man bliver opdateret på hvis der skulle være problemer i forhold til en vare, levering osv..

Dejlig nemt :)

Min oplevelse med Hardcasa er virkelig god, hurtig betjening og god support til køber.
Kommer helt sikkert til at handle med Hardcasa igen.

God service

Jeg vil anbefale dig at handle ved hardcasa, da det er billigt og du får noget for pengene. Virkelig lækker kvalitet, og masser af fede produkter.

Jeg synes at Hardcasa har lavet en god bedhandling.

Jeg synes at Hardcasa har leveret en god bedhandling og da det ikke er første gang jeg handler ved dem vil jeg sige at de gør deres arbejde godt jeg klart handle ved Hardcasa igen og anbefale dem til andre alt i alt en god butik med god services hurtig levering.

Fantastisk butik!

Har handlet rigtig meget hos Hardcasa, og jeg har aldrig oplevet en hændelse, hvor jeg har tænkt, at der var noget, der kunne gøres bedre. God service og hurtig behandling. Vil man have kvalitetstøj og god service, er dette stedet. !

Fantastisk kvalitet og service

Jeg modtog min Defend Paris T-shirt og den er super cool og lækker kvalitet - den får jeg brugt rigtig meget - tak for en rigtig god service og hurtig levering :)

God påske

HardCasa leverer altid en super service, og er helt sikkert mit favoritsted at handle tøj!

Ringe service. Ringe levering.

Bestiller for over 2 måneder siden. Går stadig og venter på varerne. Bliver konstant udskudt hvis man kontakter virksomheden!

Super kundeservice!

De meldte hurtigt tilbage og var super hjælpsomme. Min pakke kom allerede dagen efter! Kan kun anbefales.

No problemo!

Det gik fuldstændig glat, som det skulle. Men jeg har kun handlet en gang og meget lidt at sammenligne med, så derfor kun fire stjerner.

Lækre produkter i super kvalitet, samt god service

Jeg har handler hos Hardcasa i et par år nu og grunden til jeg kommer tilbage er, at jeg altid har haft en god oplevelse. Der er lækre produkter og en super service, som med glæde vil hjælpe dig, hvis du skulle få problemer eller spørgsmål.

Tak!

Jeg syntes det gik hurtigt fra jeg havde bestilt mine varer, til de var modtaget hos mig!
Desværre var øverste knap i stykker, og mangler svar på om de sender en ny knap eller bukserne skal returneres!
De sender nye bukser med det vups! God service og kvikt leveret

Perfekt som altid

Lækkert tøj, lækker leveringstid, alt spiller bare Max!!

Perfekt service

Virkelig god service! De har en chat på hjemmesiden så du får hurtigt svar, hvis du har spørgsmål 👍👍

Virkelig fedt

Det er virkelig godt service 😊

Perfekt!

Fantastisk udvalg og levering i topklasse

God service og hurtig levering

Professionelt

God vejledning og hurtig levering.

Jeg fandt en jakke jeg gerne ville have - købte den mandag ved 10 tiden, og tirsdag kl. 13 havde jeg den på. Generelt synes jeg det er en rigtigt god idé med den vejleding hardcasa benytter sig af til deres kunder, hvor de skriver længden i cm på sko, angivelse af størrelse på jakker osv. det gør det lettere at handle på nettet. Jeg er fuldt ud tilfreds :-)

Hurtig levering:-)

Varen var perfekt og i orden. Og leveringen var hurtig:-)

fungere

Hardcasa får alligevel 5 stjerner fra mig, jeg har aldrig haft problemer med dem, bortset fra en gang, dog var det reelt postdanmarks skyld, dette har været den eneste gang ud af næsten 10 gange hvor der har været en forsinkelse.

HARDCASA ApS

Levering

Dag til dag levering.

Nemt at bytte

Det er nemt for dig at bytte dine varer. Vi sender en returlabel med i alle pakker. Sæt den på din pakke og aflever den på posthuset - Så klarer vi resten.

Fuld returret

14 dages fuld returret.

Prisgaranti

Prisgaranti på alle mærker.

Om www.hardcasa.dk

Over 100.000 kunder i Skandinavien kan ikke tage fejl !! HardCasa tilbyder et bredt udvalg af det mest eftertragtede modetøj & accessories. HardCasa køber deres mærker fra hele verdenen, hvilket er med til at HardCasa kan leve op ry som 'firstmover'. Du er derfor altid garanteret at kunne finde fede tøjmærker hos HardCasa, som ingen andre i Danmark har i deres udvalg.

Besök Hardcasa.dk

Skriv till: info@hardcasa.com
Vi finns här: Østergade 19
8900 Randers C

Streetwear

Ikke tilfreds?

Få et gavekort 100kr

Har du haft en uheldig oplevelse ved at handle hos os? Send en email til info@hardcasa.com, så løser vi problemet og kvitterer med et gavekort på 100kr !! Dét er god service :-)