Harald Nyborg omdömen

Harald Nyborg omdömen

Bra
8.3

Stort bredt sortiment

Det er dejligt at man nu selv kan tage sine varer direkte og dermed selv vælge lige den vare du kom efter.

Top levering

Alt forløb 100% efter forvæntning

Professionel ekspedition, god "know how" i butikken, problemløs levering og en god vare.

Jeg forhørte mig hos personalet i butikken i Helsingør omkring markiser og træolie og fik 1. klasses info om varerne. De oplyste en leveringstid på 3 - 5 dage, men gjorde høfligt opmærksom på at på grund af påsken kunne der måske gå én eller 2 dage ekstra.
Jeg bestilte varen ubeset over nettet
Der gik én dag ekstra og det mener jeg er helt naturligt. Varerne var godt emballeret og blev leveret af postvæsnet i fin stand. Markisen var nem at opsætte og svarede nøje til beskrivelse og katalogfoto. Alt i alt en god oplevelse som kunde hos Harald Nyborg i Helsingør. Jeg handler ofte der og er meget tilfreds.

Nem og hurtig bestilling på netbutik

Nem og overskuelig hjemmeside. Oplevede at være i Harald Nyborg i Aalborg for at købe beskyttelseskant til trampolin. Det var udsolgt i varehuset og ville først komme igen ca. 3-4 uger efter. Tjekkede derfor haraldnyborg.dk, hvor det var på lager og vupti, så var det hos mig to dage efter. God oplevelse af netbutikken, mens jeg stadig undre mig over, at den fysiske butik ikke kunne skaffe det lige så hurtigt.

tilfreds

Vedr handel på internet.. er H. Nyborg et af de bedre steder at handle. de fleste gange hurtig og effektiv nogle gange lidt for langsomme med forsendelsen men ellers godt tilfreds med at handle ved H. Nyborg. hils personalet.

Utrolig sløvt foretagende

Bestilte varer mandag morgen før påske, da jeg skulle bruge varerne i påsken.
Varerne blev først afsendt onsdag før påske og jeg modtog dem tirsdag eftermiddag efter påske.

Harald, en kolos på lerfødder

Sendte 2 bestillinger afsted hvoraf den ene var til HH.
3 dage efter havde jeg varen fra det andet firma og fik samtidig en mail fra HH at min bestilling var gået igang...... 5 dage senere kom PostDanmark med varen. Desværre har man jo vænnet sig til hurtig levering, den ene del var en bryllupsgave, så et print af bestillingssedlen måtte udgøre min del af gavebordet.......

Kan ikke se, om varen er på lager.

Jeg bestilte pedaler og skærme til min cykel.
Efter ordreafgivelse fik jeg meddelese om, at skærme var i restordre.
Kunne ikke finde nogen mulighed for at anullere ordren. Pedalerne ville jeg ikke have købt, hvis jeg havde vidst, at skærmene var i restordre, det var skærmene, jeg havde brug for, og jeg ville nok have forsøgt at anullere ordren og købe skærme et andet sted, såfremt jeg havde haft mulighed for at se, at skærmene var i restordre, før jeg afgav ordren.
Nu er den samlede forsendelse ankommet, og prisen er god for det leverede, men jeg er glad for, at jeg den sidste måneds tid ikke har haft behov for at cykle i regnvejr. :-)

Der var ful tilfredshed med varerne

Alt ok. Hilsen Finn.

som altid tip top forretning

man blir aldrig snydt eller ladt i stikken, ingen problemer hvis noget er galt eller man har fortrudt, jeg har 200% tillid og super erfaring med at hqndle der

fin orientering og præcis levering.

Jeg fik leveret til forventet tid. En lille transportskade blev straks påpeget og lo vet udbedret uden yderligere eftersyn som en nødvendighed.
Nu går jeg selvfølgelig leverancen efter, når jeg får tiden.
Fin betjening.

Mvh
Tt

Ingen problemer

Det var nemt og uden problemer ag bruge penge i HN´s netshop.

Levering til tiden

varen er som forventet

Købt en lille fryser der blev levert dagen efter bestillingen,funger perfekt og er en god ting man kan følge varen på nettet

Fin service men for lan leveringstid

Havde pakken lidt før, havde alt været i top. Når jeg bestiller varer/musik/reservedele i England har jeg det normalt på 1 dag max. 2, så det er underligt at vente en uge på sine varer. Jeg ved godt at det var påske men alligevel. De er bestilt d. 14. april og kom igår den 22. april.

Upåklagelig

Alt gik efter en snor.

Super

Altid hurtig levering af varer som iøvrigt lever op til de forventninger jeg havde ved bestillingen.

I trak pengene fra vores konto inden I leverede varen

Talte sammen med jer angående levering onsdag inden påske.
Men varen kom ikke før tirsdag efter påske.
Men da havde I allerede hævet pengene fra vores konto

weebshop meget hurtig med levering

Bestilte en vare Lørdag, som vi modtog tirsdagen efter. god service.

Varerne blev leveret som lovet og i perfekt stand.

Varerne blev leveret som lovet og i perfekt stand.

Altid lave priser!

Besök Harald Nyborg