Hair & Skin Care omdömen

Hair & Skin Care omdömen

9.3

Varerne blev hurtigt leveret og i god behold.

En grei handel

De oppgav varen på lager, og den ble avsendt samme dag .

Hurtig nemt billigt

Jeg vidergiver gerne Hair & Skin Cares service såsom hurtig bestilling hurtig levering og produkterne er meget billigere end hos frisøren. Har en gang fået noget forkert leveret og straks kom der "en lille gave" i form af hårshampo plus at jeg fik porto udgifterne betalt. Jeg kan kun anbefale Hair & Skin Cares produkter.

Hurtig afsendelse - amateuragtig indpakning - skuffende ordremodtagelse

Var imponeret over hvor hurtig min ordre blev behandlet, men var enormt skuffet da jeg modtog varen. Produkt er sikkert fint men var beskadiget ved modtagelse pga. for dårlig indpakning. Jeg bestiller aldrig fra det firma igen hvis jeg ingen respons får til den email jeg sendt afsted til dem for 2 dage siden:
(Afsendt 27.4 ved modtagelsen af varen):
Jeg har i dag modtaget 1 flaske Aloe Vera Gel varenr. FPN006 med posten.
Produktet er sivet ud af emballagen under transporten så alt er godt smurt ind i Aloe Vera Gel, inkl. fakturaen, chokolade, 2 stk reklamekort og kuverten.

Jeg undre mig lidt over at flasken er lukket med en pumpe-kapsel og bare sat nede i kuverten. Kapslen var åbenbart ikke skruet ordenligt på, eller pumpen var ikke i låseposition, og gelen er derfor sivet ud over det hele

Det er lidt synd at min første ordre hos jer er ankommet på denne måde. Dels er noget af min Aloe Vera Gel gået tabt, og dels er der tvivl om jeg vil genbestille varen hos jer en anden gang, hvis jeg kan risikere samme oplevelse.

Ann Pedersen

Jeg har endnu ikke hørt fra dem og det skuffer mig. Jeg sender ikke varen retur fordi jeg har brug for den med det samme, men jeg har kun modtaget en halvdel af det indhold jeg har betalt for. Resten er nu indtørret på indersiden af kuverten, fakturaen, chokoladen, osv. Hvis ikke jeg hører mere fra firmaet, vil jeg bestemt ikke anbefale at andre handler med dem.
Hair & Skin Care

Svar från Hair & Skin Care

Kære Ann,

Vi er rigtig kede af din oplevelse - men vi har ikke registreret en mail fra dig, hvorfor vi ikke har kunne svare dig (vi har ganske enkelt ikke været opmærksomme på problemet).

Vi har sendt rigtig mange flasker på den måde uden problemer, og det er så ærgeligt, når det går galt. Et hårdt tryk i posten kan muligvis betyde, at kapslerne kan poppe af.

Det korte af det lange er: Du skal selvfølgelig have en ny flaske uden beregning. Vi skipper den afsted mandag.

Let, hurtigt og effektivt.

Er det ikke bare rart når noget fungerer så godt, at man ikke,
når man har sendt sin ordre, behøver at tænke mere over den.
Varerne kommer bare - og hurtigt.
Super.

Fint

Godt produkt og en fin og hurtig levering

Alt var perfekt.

Den bestilte varer kom allerede dagen efter.

Det fungerer.

Varen kom hurtig på trods af billig b-post.

Ingen problemer

Betalte via netbank og havde produkterne ca. 3 dage efter.

Super behandling af min ordre. Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Jeg købte hårshampo.
men den forkerte.mailed med det samme og fik ordren lavet om og leveret dagen efter.
SUPER
Lis Rasmussen
Tværvej 10
8464 galten

Alt perfekt -intet at klage over!

Omgående levering af det bestilte produkt, så det er bare i orden.

HairAndSkinCare - super priser og levering

HairAndSkinCare
Jeg købte Kerastase shampoo - superpris i forhold til almindelige frisørpriser. Har handlet der før. Shampoo var ikke på lager, og jeg blev derfor advaret om lang leveringstid. Men jeg blev holdt orienteret om ordreforløb og shampoo kom lang tid før "worst case scenario". Forsvarligt indpakket. Endvidere kunne man krydse af og angive om pakken kunne efterlades et sted, hvis man ikke var hjemme når pakken kom.

hurtig levering, og god service

jeg har købt to håndklæder og en læbepromade hos hairandskincare.dk, og det er super god service, man får en mail når odren er modtaget, og man får en ny mail når odren er pakket også , og en igen når den er sendt, og derefter kunna man følge pakken på postdanmark.dk.
Jeg havde først bestilt 4 håndklæder, men fik hurtig en mail om at de kun havde to håndklæder på lager, og ikke kunne få flere hjem, så jeg fik tilbud at slette odren eller om jeg villle have de to håndklæder de havde tilbage..

men jeg er meget tilfreds, og kan kun anbefale hairandskincare.dk...

Leveret på 2 dage

Købt special shampoo - det var leveret 2 dage efter.

Hurtig ekspedition

Har kun handlet en gang men er yderst tilfreds.

Nem handel og fik min vare!

Bestilte en suuuuper god hårkur via hairandskincare.dk

Siden var nem at finde ud af og handelen gik fint!!

Havde dog overhovedet ikke opfanget, at de først skulle bestille varen hjem fra leverandøren i Tyskland, såå det tog længere tid en forventet, før jeg modtog min hårkur..

Men, hårkuren er perfekt :-)

fantastisk

jeg bestilte en shampoo, og det er meget billigere end i butikkerne. der stod der var ferie lukket, men jeg modtog alligevel min shampoo et par dage senere :)

Billigt

Kanon billigt og sikker levering

God og informativ service

shampoo - god service på trods af leveringsissue fra underleverandøren - samt prisafslag for skadegodtgørelse. Fortsæt blot sådan.

Fin service, lidt lang ventetid

Det tog 17 dage fra bestilling til jeg modtog min vare. Det var lidt lang tid, men til gengæld blev jeg kompenseret for ventetiden. Det er i mine øjne en rigtig god kundeservice, så jeg vil ikke tøve med at anbefale hairandskincare.dk til andre.

Hair & Skin Care Support

Hvorfor er det, at hår- og hudplejeprodukter skal være så dyre, når du kan få dem meget billigere end hos eksempelvis frisøren. Vi sælger de kendte mærker fra Kérastase, Redken, Paul Mitchell og Tigi. Derudover har vi et bredt udvalg af produtker fra Fer a Cheval, La Compagnie de Provence (fransk sæbe/LCDP), David Somerset, Zone of Cosmetics (Z.O.C), Sæbeværkstedet og Greenland. Disse produkter er for langt hovedparten fri for parabener og fremstillet med respekt for naturen.

Besök Hair & Skin Care

Ring på: -