Gymnordic.com omdömen

Gymnordic.com omdömen

9.4

Perfekt!!

Billigt, fornemt, kvalitetsfuldt, og hurtig levering. Hvad ellers kan man ønske sig?. Vil helt klart fortsætte med at handle hos Gymnordic og vil varmt anbefale andre!

super godt.....

Jeg har handlet mange gange hos Gymnordic.com og har faktisk været yderst tilfreds med leveringen og kvaliteten af deres vare plus deres service er i top!

Helt kanon service!

Fik super god service ved GN i forbindelse med min sidste ordre. GN havde haft lidt problemer med deres hjemmeside, og min ordre var ikke blevet helt som den skulle, men det ordnede en medarbejder ved navn Ann uden påstyr. Jeg fik mine varer hurtigt, uden problemer og alt var som lovet. Bedste service længe!

Oplevelse i verdensklasse!

Jeg har gennem årene handlet meget på nettet, tøj, elektronik, og selvfølgelig kosttilskud m.m. Dog har jeg kun ved en anden webshop oplevet dag-til-dag levering, hvilket jeg også gjorde her. Det er virkelig fedt at opleve, især når der er så mange idag som lover en masse som de ikke kan overholde.

Produkterne jeg bestilte er også super gode, intet at sætter en finger på her.

Jeg handler alt mit protein pulver, pwo osv. ved gymnordic i fremtiden, kanon købs oplevelse, fortsæt med den gode stil :)

Service ud over det sædvanelige!

Jeg har gennem det sidste år brugt Gymnordic til alle mine indkøb der vedrøre træning. og det vil jeg blive ved med!

Jeg har kun oplevet særdeles høj service, og produkterne bliver leveret lynhurtigt!
Jeg oplevede på et tidspunkt at de ved et uheld havde afsendt et 700 g preworkout hvor jeg i virkeligheden havde bestilt 1.4 kg. de undskyldte mange gange, sendte det korrekte produkt med det samme, og lod mig beholde det fejlsendte produkt oveni.

Der er ingen slinger i valsen, kun ren og skær professionalisme!

Nemt og hurtigt

En nem og hurtig måde, at få fat på det man mangler. Der er masser af valg muligheder og hurtig levering, som er det bedste ved Gymnordic, især når man er ved at løbe tør for protein, kreatin osv.

Men priserne kunne godt reduceres, da jeg ofte finder produkterne billigere andre hjemmesider -.-'
Gymnordic.com

Svar från Gymnordic.com

Hej Daniel

Tak for din anmeldelse. Det glæder os du er tilfreds :)
Jeg vil gerne kommentere på det med priserne. Selvom vi ikke skilter med prisgaranti så arbejder vi faktisk efter en målsætning om at være billigt. Så om du finder et produkt billigere et andet sted så send os gerne en email på info@gymnordic.com og vi vil sænke vores priserne derefter. Det håber jeg vil gøre dig og andre kunder HELT tilfredse :)

Mvh
Anders

Super god service!

Jeg bestilte mine produkter igår og modtog dem allerede i dag - FØR kl. 12! Det er super lækkert :-D tak for god service!

Yderst tilfreds!

Jeg har nu købt utallige produkter igennem GN i over 2 år. Og er virkelig tilfreds med deres udvalg af produkter, det er ikke mindre en perfekt. Levering og alt det tilhørende kan der slet ikke sættes en fnger på. Alt i alt fantastike de herre og damer. Jeg kan med sikkerhed sige at jeg besøger GN site 20 gange på en uge, bare for at læse om de varer de har. Og GN's egne produkter er fristende! Men er dog lidt skeptisk. Ikke fordi jeg tror de er dårlige. Men de er jo billige i forhold til mange andre. Det kan selvfølgelig også være man har for lidt forstand, og at man ofte hører at nogle producenter lyver om hvad de skriver om deres produkter. Overbevis mig! hehe
MEN GN keep up the good work.

Stort 5-tal herfra

Jeg kan kun tilslutte mig alle andre.

Jeg er positivt overrasket. Jeg bestilet igår klokken 10:25 & der kom 16KG Mass gainer ind af døren klokken 10:30 med UPS idag.

Jeg vil klart benytte mig af denne side i fremtiden.
Tak for hurtig service.

FORNEM kundeservice af gymnordic

Hej,
Bestilte for nylig 2 bøtter af noget kosttilskud hos gymnordic.
Pulveret i den ene bøtte var fugtig, hvilket gjorde pulveret ikke kunne opløses ordenligt, og ikke smagte godt. Efter henvendelse til gymnordic, fik jeg straks tilsendt en ny bøtte uden beregning.
MEGET fornem kundeservice - det var der andre firmaer der kunne lære noget af.
Tak til Anders fra GYMNORDIC.

Utroværdige produkt anmeldelser

Efter at have læst et par anmeldelser omkring gymnordics eget protein tilskud!

Valgte jeg at købe det, der havde fået mest skriftlig ros - Berry milkshake.
Dette protein tilskud smager og lugter utrolig syntetisk og det er bestemt ikke en rar oplevelse. Jeg fik 7 venner til at smage på det for at se om det bare var mine smagsløg der var sippet.

Ikke en eneste af mine trænings buddies ville købe deres egenproduceret produkter efter denne oplevelse.

Jeg valgte og skrive min anmeldelse på produktet, men aldrig kom den ellers meget lidt negative anmeldelse op, under dette produkts anmeldelser.
Mine venner gjorde det samme, da vi synes det kan være svært at finde brugbare informationer omkring enkelte produkter. Men ingen af de anmeldelser der lå mellen 2 til 3 stjerner dukkede frem og der er nu gået ca 25 dage.

Til alle kunder af gymnordic så husk på at de roser deres egenproduceret produkter til langt over deres faktiske kvalitet.

Det skal dog siges at, gymnordic altid har været virkelig gode til at leverer deres produkter inden for 48 timer.
Gymnordic.com

Svar från Gymnordic.com

Hej C.lipsius

Jeg har forsøgt at finde din ordre i systemet under dit navn uden held. Gider du emaile os på info@gymnordic.com. Ifølge vores mail system har vi nemlig ingen mail modtaget fra dig angående det du skriver. Du skal vide vi ALTID lytter til vores kunder + reagere på det. Så en henvendelse som din vil aldrig blive forbigået :)

Men lad os tage det step by step.

Anmeldelser & Spam
Angående anmeldelser på siden, så ser du at alle de synlige er mere end 1 år gammel. Det skyldes vi fik for meget (auto-volapyk-robot-udfyldt) spam på disse anmeldelser så det modul er inaktivt pt. Vi er igang med at redesigne hele produktsiden, som gerne skulle lanceres i april. Men jeg vil allerede nu tale med IT folk om at fjerne anmeldelses muligheden helt fra siden, så man undgår at folk udfylder uden at se deres svar.

Ovenstående er for at forklarer dig at vi ikke sortere i indhold for at fremme egen vinding. Du vil også på vores facebook side opleve flere der ytre deres meninger på godt og ondt om alle vores produkter. Vi vil aldrig sætte vores troværdighed på spil for at fremme 1 produkt; uanset hvilke det end skulle være. Det er ikke vores forretningsmodel.

Vores vurdering
Angående vores vurdering af produktet, så har jeg netop sørget for at denne er ændret til følgende: "Vi har før anbefalt smagen Berry Milkshake, som en favorit. Men eftersom denne smag er ret syntetisk smag og ret så sød, så er vurderingen fra kunderne meget delt. Enten elsker man den eller også hader man den. Så det må siges ikke at være det "sikreste" valg for dem, som er i tvivl. Men Chokolade og Chokolade Deluxe er altid sikre vindere, samt vores topsælgere (Deluxe udgaven har et hint af Chocolate Oreo´s - det er forskellen mellem de to)."

Sanheden er faktisk at genkøbsprocenten på det produkt ligger pt på 87% for chocolade samt 58% for Berry Milkshake. Men hvis vi sammenligner det med 3 og 4 køb så stier procenten på Berry Milkshake til 82%. Tja det måske for meget tal nørderi nu, men jeg prøver blot at forklarer hvordan nogle enten kan elske/hade det. Personligt er jeg vild med denne smag, mens min kollega synes den er al for sød og syntetisk. Så det kommer meget an på hvad man er til :)

---------

Med ovenstående forsøger jeg at forklarer den reelle situation samt informere dig om vores intension aldrig er at snyde eller fordreje.

Når alt dette er sagt så lever vi af tilfredse kunder. Dvs. er du utilfreds, så er vi også utilfredse. Derfor synes jeg bestemt du skal kontakte os. Send mig gerne en email på info@gymnordic.com med att: Anders - vedlæg dit ordre nr så jeg kan finde dig i systemet, så skal jeg personligt svarer dig.

PS: blot til orientering, så er det ikke en "speciel treatment" fordi anmeldelsen ligger på trustpilot. Faktisk er dette vores normal praksis og derfor jeg vil opfordre dig og dine venner til blot at kontakte os hvis der er noget i er utilfredse med - det jo det vi er her for :)

Ser frem til at høre fra dig snarest og gøre mit bedste for at du skal blive glad og tilfreds :)

Mvh
Anders

------
**Update 25.feb**

C.lipsius vi har stadig ikke hørt fra dig - jeg vil blot sikre mig der ikke er gået noget galt og en mail eller lign skulle være forbigået. Gider du sende os dit ordre info på email?

Tak på forhånd :)

højt service niveau

Har bestilt der nogle gange. Varerne kommer 48 timer efter. Godt udvalg og god hjælp på support mailen. Super side !!!

God kommunikation, hurtig levering!!

Rigtig godt tilfreds! Fik dog ingen bekræftelses mail da jeg havde bestilt varerne, så jeg skrev til dem søndag aften kl.19 og ca. 10 min senere fik jeg en mail om at alt var i skønneste orden og mine vare var afsendt!! Har har allerede handlet der igen idag!! Kan klart anbefales!

God support - hurtig forsendelse

Det er lidt en skam at de i længere perioder mangler varer i deres sortiment - men det er jo svært når ens produkter er så populære :-)
Jeg har handlet ved Gymnordic flere gange, og ved derfor at de har de bedste produkter. De yder en god support på mail og facebook, og dagen efter man bestiller er varerne fremme ( i mine tilfælde ).

Super

Dejligt firma hurtig levering og super produkter til en billig pris.. TOP DOLLAR

KAN HELT KLART ANBEFALES

Hurtigt og billigt

Bestilte en enkel jack3d om fredagen kl 12:00 havde den lørdag kl 13:00 det er sku kvik levering!!

Super oplevelse HVER gang

Super gode produkter som lever op til forventningerne og beskrivelserne.
Altid hurtig og upåklagelig levering og service.
Kan klart anbefale GN.

Med Venlig Hilsen

Marco Thomsen :-)

Perfekt, intet andet, kan gøre det!

Hurtigste levering jeg har prøvet på et produkt over nettet.
Meget overskuelig hjemmeside.
Fantastiske priser.
Derudover er smagen i deres produkter, især Whey protein pulver med delux chokolade er i sin egen klasse, efter jeg tidligere har prøvet BodyLab og Nutramino, er der ingen tvivl om hvad jeg fortrækker!
Gymnordic!

Gymnordic.com Support

Gymnordic er en af Skandinaviens førende udbydere af kosttilskud og livsstilsprodukter. På vores site finder du et stort udvalg af de mest populære - og effektive produkter sorteret efter målsætninger. Til produkterne er knyttet vurderinger, vejledninger og brugsanvisninger. Uddybende spørgsmål kan rettes til GymDoktor, og du er velkommen til at kontakte os for personlig vejledning. Vi ønsker at du er tilfreds med dine køb og kommer igen hos os. Vi er mere end blot en online butik og skulle du være i tvivl om noget er du altid velkommen til at kontakte os.

Besök Gymnordic.com

Skriv till: kontakt@gymnordic.com