GrowingFeet omdömen

GrowingFeet omdömen

9.6

stort udvalg, hurtig og god service

Super shop til køb af børnesko. Der står altid mål på de forskellige størrelser og mærker, hvilket er en kæmpe hjælp. Og guiden er også god.

Nem og overskuelig hjemmeside og der er super hurtig levering. Varen levede fuldt ud op til forventningerne.

fantastisk

Super service og lækre sko+++

super service

hurtig levering, ingen problemer - gode tilbud :)

God og hurtig service

God og hurtig service

Super

Jeg fik sko til min datter, der ikke passede. Bestilte nye, og sendte de andre retur.
To dage senere er den nye pakke fremme på trods af påske.
Havde telefonkontakt med en medarbejder, der ydede en perfekt service.
Jeg køber helt sikkert sko til mine børn hos GrowingFeet igen. Og anbefaler også andre at gøre det samme.

kanon

Tak för en fantastisk hjälp og service, helt kanon👍😊

Super service!

Jeg er SÅ glad for at jeg har fundet growingfeet.dk. Det er blevet ultra nemt at købe sko til børnene som absolut IKKE gider at gå med i skobutikker.
Skoene kommer hurtigt! Retur af varer er problemfrit. (Jeg køber altid flere sko end jeg skal bruge). Der er størrelser(cm) på alle sko i webshoppen.
Måtte ringe for at få hjælp til at finde sandal og jeg følte mig velkommen, hun tog sig god tid og gav mig nyttige information.

Jeg er bare tilfreds!

Hurtig levering - men forkerte sko!

Fragt 45kr - lige i overkanten.. Og fik forkerte sko... Ærgelig oplevelse..
GrowingFeet A/S

Svar från GrowingFeet A/S

Kære Joan!
Tak for din anmeldelse. Jeg er rigtig ked af, at vi har sendt dig de forkerte sko, det var en uheldig pakkefejl på vores lager, som jeg kun kan beklage. Vi kunne sagtens have sendt de rigtige til dig uden nogen beregning, men jeg kan forstå, at du selv ønskede at beholde de "forkerte" sko. Differencen blev sat tilbage på dit kort samme dag, vi talte med dig.

Mht. fragten så har du valgt levering direkte til privatadressen, det er desværre rigtig dyrt med Post Danmark. De 45 kr. vi tager, dækker ikke det, vi selv betaler for fragten hos Post Danmark. Hvis du ønsker en billigere levering en anden gang, kan du vælge Post Danmark uden omdeling til 29 kr eller GLS pakkeshop til 35 kr. Og køber du for mere end 1.000 kr er fragten gratis med de 2 sidst nævnte fragtmuligheder.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar og trods alt er glad for skoene:-)

Signe

Som det skal være

Bestilte hummel sko til min søn en aften, og havde dem 2 dage efter, lige som det skal være.

God hjemmeside, hurtig forsendelse

Hjemmesiden er let at finde rindt på, handlen foregår på troværdige sider og hurtig forsendelse til pakkeboks.

Super net-butik.:-)

Har handlet en del gange hos Growingfeed nu, og må sige jeg er yderst tilfreds.

Growingfeet har alverdens lækre sko til rimelige priser.

GrowingFeet har lækre sko især til børn. Der er ofte tilbud af forskellig slags, både fri fragt, outlet og medlemsrabat. Spændende og relevante nyhedsmails, fin service og hjælpsomhed er meget rammende for GrowingFeet. Jeg kan varmt anbefale dig at handle der.

Lækkert design, og fantastisk pasform.

Jeg har brugt Growing feet flere gange....og det fortsætter jeg bestemt med.

Jeg bestilte et par støvler til min datter, og pakken kom i løbet af få dage :-) helt sikkert et sted jeg vil anbefale andre.

Troværdig

Hurtig levering, nem og gratis ombytning, hurtig genlevering.

Super hurtig levering

Vi fik hurtig vores levering og super god service.

Lækre tilbudsvarer :o)

Som mange andre forældre er jeg lige nu ved at klargøre sommergarderoben til mine børn. Dette kan som bekendt være en ret bekostelig affære og intet er jo for godt til de små poder. I forbindelse med indkøb af sandaler til min lille Ella faldt jeg tilfældigt over Growingfeet, her er samlet en masse af de populære mærker indfor børnesko og hvad endnu bedre er, at der er en hel samling af lækre kvalitetssko (jeg går ud fra at det er levn fra tidligere sæsoner) på tilbud og her fandt jeg et par super lækre læder sandaler fra Arauto Rap til kun 450.
Hurtig levering og de sad bare perfekt da de kom frem.
Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler på GrowingFeet :O)

super

Dejligt nemt og effektivt!

Altid god service.

Man får hurtig betjening og god service. Jeg har handlet rigtig mange gange hos Growing feet, og er aldrig stødt på problemer. Hvis man returnerer en vare, kommer pengene hurtigt retur.

GrowingFeet - Vild med Børnesko!

GrowingFeet.dk

GrowingFeet.dk er Danmarks største webshop med Børnesko. Find kvalitetsmærker som Angulus, Bisgaard, RAP, Pom pom, Bundgaard, Primigi, Naturino, Geox, Converse, PUMA, Hummel, Crocs, Sorel, Kamik, Nike og Adidas.

Vi ønsker det skal være nemt for dig at købe børnesko på nettet. Derfor måler vi alle skoene indeni, så du bare skal måle dit barns fod på vores GRATIS Fodmåler, så finder du nemt den rigtige størrelse.

Skulle størrelsen alligevel være forkert, kan du gratis bytte dine sko, du benytter blot vores gratis returlabel, og så fremsender vi ny størrelse uden beregning.

Til vores trofaste kunder tilbyder vi fast 5% rabat. Du skal bare tilmelde dig vores nyhedsbrev, og klikke på vores 5%'s knap så fratrækkes 5% automatisk.

Det er vigtigt for os at du føler dig tryg ved at handle børnesko på nettet, derfor tilbyder vi en Tryghedsgaranti, der betyder at du kan få byttet børnesko op til 30 dage efter køb, også selvom de er brugte.

Du er altid velkommen til at kontakte os hvis du har spørgsmål. Vi glæder os til at hjælpe dig.

Besök GrowingFeet

Ring på: +45 70 26 94 04