Grafical.dk omdömen

Grafical.dk omdömen

Bra
8.7

Opslagstavle uden opsætning!

Fin stor opslagstavle (90 x 120) men uden nogen former for beslag eller markeringer af hvor/hvordan man bedst sætter den op, og så slår selve korkpladen sig, så det bliver svært at få den hængt helt plant op ad væggen. Men ekspeditionen/leveringen gik fint.

Jeg er helt ovenud tilfreds.

"Hvad mangler du? Bare kontakt Grafical.dk - der finder du altid en god service og - næsten - helt sikkert det du mangler!

perfekt levering dagen efter

Alt var perfekt, men levering dagen efter

OK, hurtig levering

Meget tilfreds, ok varer.

Hurtig og korrekt levering

Fin leveringstid, produkt trykket lidt.

Jeg bestilte en kæmpe pakke karduspapir, sådan lidt som et sats, for billederne og beskrivelserne på hjemmesiden er ret intetsigende. Karduspapiret beskrives som gråt, men eftersom jeg ved at det normalt er sådan lidt mere brunligt/gråbrunt i det (som var det jeg var ude efter), så jeg satsede og bestilte det alligevel. Papirets farve og kvalitet lever op til forventningen, det havde dog desværre fået et tryk i det ene hjørne inden det er blevet pakket ned i fragtkassen, det ville jeg nok normalvist have kontaktet kundeservice om, men det betød ikke det store til det jeg skulle bruge det til, så jeg lod det fare. Leveringstiden var lidt længere end forventet, men ok.

ikke OK!

Jeg blev lovet gratis forsendelse hvis jeg tilmeldte mig jeres nyhedsbrev, -men på fakturaen var der stadig betaling for transport...! Jeg har skrevet til jer om dette men ikke fået noget svar. Jeg undrer mig... mvh Sven Åradsson. sven@aradsson.dk

Her er alt

Virkelig en oplevelse at handle hos Grafical.dk
Udvalget meget stort, faktisk fandt jeg alt jeg behøvede og i pakninger som indholdsmæssigt og prismæssigt var attraktivt.
Leveringen får også 5 stjerne for den kunne ikke bliver bedre eller hurtigere.

Denne gang tog levering

lidt tid imod tidligere, men helt OK igen ellers.

Bestilt fotopapir.

Jeg bestilte HP- fotopir og kunne se at det var på lager og at der ville gå få dage med leveringen. Da der var gået næsten en uge ringede jeg til Jer og fik svar fra en svarer om at man gerne så man skrev til Jer! Okay. Kort efter fik jeg kontakt til en af Jeres medarbejdere som efter lidt rundtenom-spørgeri så kunne oplyse mig om at det IKKE var på lager og at der kunne gå op til 3 uger før leveringen.
Jeg er fotograf og når jeg bestiller sådanne ting er det fordi jeg skal bruge det og har oplyst MINE kunder om tidspunktet hvor JEG kan levere varen til dem. Jeg synes det er en form for ligegyldighed at man ikke bare lige sender mig en mail om at man ikke lige på nuv. tidspunkt kan levere det bestilte. Fandt så papiret hos et andet firma.

Super hurtig levering

Super hurtig levering. Pakkerne så dog meget medtaget ud, men der var heldigvis ikke noget galt med varerne. Fik desværre ikke gratis fragt som lovet når man handler første gang?

hurtig men prismæssig samme som andre steder

hurtig forsendelse, helt fint med gratis fragt første gang man køber hos jer, men hvorfor ikke bare tag det i skal have for det er jo at snyde kunden når man så skal betale for betjening.

Billigt og hurtig levering

Billigt og hurtig levering

supperfint

man får en hurtig levering af det bestilte, samt at det er let at bestille vare.

Upåklageligt

Jeg har kun godt at sige om grafical , jeg fik min vare til tiden og til den pris de hade lovet mig

Forsendelse til Grønland

Det er rigtigt at jeg bestilte nogle varer hos jer, og blev meget skuffet da jeg fandt ud af at I ikke sender til Grønland, der er en del af Danmark. Hvordan hænger det sammen.
Jeg ved selvfølgelig at jeg kommer til at betale den porto der er gældende, så det kan da ikke være det der hindre jer i at sende varer til Grønland.
Jeg havde glædet mig til at modtage jeres varer, men ja, dem fik jeg jo ikke.
GRAFICAL

Svar från GRAFICAL

Hej Merete

Vi beklager enhver ulejlighed dette problem måtte have givet dig. Grunden til at vi ikke sender til Grønland, er todelt. For det første er det fordi det fragtfirma vi bruger, slet ikke sender til Grønland. Og den anden grund er at hvis vi sender til Grønland via PostDanmark vil der komme ekstra fragtomkostninger på, og det er vi ikke interesserede i.

Kim Dannerfjord

Fin og hurtig ekspedition

Pakken med de rigtige varer ankom allerede dagen efter bestillingen. Ingen problener

Forkert levering 2 gange

Har fået leveret forkerte varer to gange i træk, trods min henvendelse hvor jeg beskrev fejlen. Virker som om der er nogen som har hovedet under armen når de pakker varer.
Fik dog mine rigtige varer 3 gang og en super fin service da jeg ringede og talte med en medarbejder fra kundeservice.
GRAFICAL

Svar från GRAFICAL

Hej Hanne

Det er meget beklageligt at du to gange har fået leveret forkert varer. Pågældende samarbejdspartner er ved at blive faset ud, for at gøre plads til nye og forhåbentlig stærkt forbedrede serviceniveauer.

Hvis du er tilmeldt vores nyhedsbrev, vil du have modtaget information herom. Nyheden kan også læses på vores hjemmeside: http://www.grafical.dk/Pages/ShowNews.aspx?NewsGuid=113516

Kim Dannerfjord

Fin hjemmeside, nem at bestille på og hurtig levering.

Fin hjemmeside med et stort sortiment.
Hurtig forsendelse.

Fin service, men ...

Ville få en stjerne mere, hvis ikke transportfirmaet havde lagt pakken foran min hoveddør. Kan bedst lide, pakkerne afleveres direkte til modtageren. De kunne jo "forsvinde" ved bare at blive lagt foran hoveddøren.

Grafical.dk kundesupport

Gratis Levering

Fragtfri levering ved ordre over 500 kr. og kun 49 kr. i fragt ved mindre ordrer.

Altid faste lave priser

Vi har en dygtig indkøbsafdeling og kalkulerer vores priser så lavt som overhovedet muligt, så du altid kan være sikker på at købe til bundpriser.

Lagervarer leveres typisk indenfor 2-3 hverdage.

14 dages fortrydelsesret

Hvis du fortryder noget du har købt hos Grafical.dk, er det nemt at komme af med det igen.

Sikker handel

Grafical har AAA-rating - Højeste Kreditværdighed og har præsteret at skabe overskud hvert år siden 1999, så du kan trykt placerer din ordre hos os, vi er der også i morgen.

Kæmpe udvalg

50.000 varenumre indenfor Kontorartikler, Emballage, Hobbyartikler, Whiteboard, Husholdning og IT Tilbehør kan du vælge i mellem på Grafical.dk

Om Grafical.dk

Stort udvalg og små priser kendetegner Grafical.dk. Hurtig levering. Både salg til private og erhverv.

Vi sætter en ære i at give dig som kunde en rigtig god service. Der er sjældent kø på vores telefoner og mails bliver som regel besvaret i løbet af få timer.

Grafical.dk er en super billig online kontorforsyning som også har et stort udvalg af hobbyartikler, emballage, whiteboard, husholdning og it-tilbehør.

Grafical har et kæmpe sortiment af varer. Omkring 50.000 varenumre, hvoraf de fleste varenumre er fast på lager.

Du finder simpelthen ikke bedre og billigere leverandør af disse produkttyper i Danmark.

Gå til Grafical.dk webshoppen Her!

Besök Grafical.dk

Kontakt Grafical.dk