Grafical.dk omdömen

Grafical.dk omdömen

Bra
8.8

stort og spændende sortiment til gode priser!

Her finder du varer som du slet vidste det var muligt at købe - især det stor hobbysortiment er meget spændende og pynter på alle de "almindelige" kontorartikler!

lige til tiden

Det er en usædvanlig god service jeg har fået hos Grafical.dk
Vi skulle bruge nogle kitler til en fremlæggelse og var i tidsnød med hensyn til at få ordren i hus - men da det drejede sig om 53 kitler fik vi mulighed for ekspress levering og de var der Torsdag:) Kitlerne var lige som de skulle være - såen succes.

alt ok =0)

Der er ingen problemer med at bestile her, det kommer hurtigt og som lovet.

hurtig relevering

Alt går som det skal. Vi modtaget varer dagen efter bestilling. Det var fantastisk.

I orden

Modtog varerne indenfor en rimelig periode trods restordre

bestilling let, hurtig levering.

dejligt at man har tid til at studere, hvad der er af spændende ting, på den måde fandt jeg på fødselsdagsgave til to af vores børnebørn. inden en uge havde vi varene, så nemmere kan det ikke være.

Kan anbefales

Havde det jeg manglede, billigt og fik dem hurtigt

Alt OK

Alt OK i bestilling, betaling og levering

god og hurtig handel

god og hurtig handel

Opslagstavle uden opsætning!

Fin stor opslagstavle (90 x 120) men uden nogen former for beslag eller markeringer af hvor/hvordan man bedst sætter den op, og så slår selve korkpladen sig, så det bliver svært at få den hængt helt plant op ad væggen. Men ekspeditionen/leveringen gik fint.

Jeg er helt ovenud tilfreds.

"Hvad mangler du? Bare kontakt Grafical.dk - der finder du altid en god service og - næsten - helt sikkert det du mangler!

perfekt levering dagen efter

Alt var perfekt, men levering dagen efter

OK, hurtig levering

Meget tilfreds, ok varer.

Hurtig og korrekt levering

Fin leveringstid, produkt trykket lidt.

Jeg bestilte en kæmpe pakke karduspapir, sådan lidt som et sats, for billederne og beskrivelserne på hjemmesiden er ret intetsigende. Karduspapiret beskrives som gråt, men eftersom jeg ved at det normalt er sådan lidt mere brunligt/gråbrunt i det (som var det jeg var ude efter), så jeg satsede og bestilte det alligevel. Papirets farve og kvalitet lever op til forventningen, det havde dog desværre fået et tryk i det ene hjørne inden det er blevet pakket ned i fragtkassen, det ville jeg nok normalvist have kontaktet kundeservice om, men det betød ikke det store til det jeg skulle bruge det til, så jeg lod det fare. Leveringstiden var lidt længere end forventet, men ok.

ikke OK!

Jeg blev lovet gratis forsendelse hvis jeg tilmeldte mig jeres nyhedsbrev, -men på fakturaen var der stadig betaling for transport...! Jeg har skrevet til jer om dette men ikke fået noget svar. Jeg undrer mig... mvh Sven Åradsson. sven@aradsson.dk
GRAFICAL

Svar från GRAFICAL

Hej Sven

Det er da beklageligt at du ikke har fået rabatkoden til din fragtfri ordre. Når man tilmelder sig nyhedsbrevet bliver man smidt ind på en side der oplyser en rabatkode som du, som illustreret på siden, skal indsætte i indkøbskurvens rabatfelt.

Hvis du ønsker en ny fragtfri kode til din næste ordre kan du bare kontakte os og du vil få det udleveret.

Kim Dannerfjord

Her er alt

Virkelig en oplevelse at handle hos Grafical.dk
Udvalget meget stort, faktisk fandt jeg alt jeg behøvede og i pakninger som indholdsmæssigt og prismæssigt var attraktivt.
Leveringen får også 5 stjerne for den kunne ikke bliver bedre eller hurtigere.

Denne gang tog levering

lidt tid imod tidligere, men helt OK igen ellers.

Bestilt fotopapir.

Jeg bestilte HP- fotopir og kunne se at det var på lager og at der ville gå få dage med leveringen. Da der var gået næsten en uge ringede jeg til Jer og fik svar fra en svarer om at man gerne så man skrev til Jer! Okay. Kort efter fik jeg kontakt til en af Jeres medarbejdere som efter lidt rundtenom-spørgeri så kunne oplyse mig om at det IKKE var på lager og at der kunne gå op til 3 uger før leveringen.
Jeg er fotograf og når jeg bestiller sådanne ting er det fordi jeg skal bruge det og har oplyst MINE kunder om tidspunktet hvor JEG kan levere varen til dem. Jeg synes det er en form for ligegyldighed at man ikke bare lige sender mig en mail om at man ikke lige på nuv. tidspunkt kan levere det bestilte. Fandt så papiret hos et andet firma.
GRAFICAL

Svar från GRAFICAL

Hej Hans

Det er en meget uheldig situation du er løbet ind i. Som vi skriver på vores nyhedsside, og har meldt ud til modtagere af nyhedsbrevet, så er vi ved at skifte en levarandør ud. Netop samme leverandør som leverer denne vare til dig. Derfor kan der opstå fejl i lagersystemet, da der bliver skåret ned på lagerværdien på grund af dette skift. Jeg beklager at du var nødsaget til at finde papir et andet sted grundet dette.

Kim Dannerfjord

Super hurtig levering

Super hurtig levering. Pakkerne så dog meget medtaget ud, men der var heldigvis ikke noget galt med varerne. Fik desværre ikke gratis fragt som lovet når man handler første gang?

Grafical.dk kundesupport

Gratis Levering

Fragtfri levering ved ordre over 500 kr. og kun 49 kr. i fragt ved mindre ordrer.

Altid faste lave priser

Vi har en dygtig indkøbsafdeling og kalkulerer vores priser så lavt som overhovedet muligt, så du altid kan være sikker på at købe til bundpriser.

Lagervarer leveres typisk indenfor 2-3 hverdage.

14 dages fortrydelsesret

Hvis du fortryder noget du har købt hos Grafical.dk, er det nemt at komme af med det igen.

Sikker handel

Grafical har AAA-rating - Højeste Kreditværdighed og har præsteret at skabe overskud hvert år siden 1999, så du kan trykt placerer din ordre hos os, vi er der også i morgen.

Kæmpe udvalg

50.000 varenumre indenfor Kontorartikler, Emballage, Hobbyartikler, Whiteboard, Husholdning og IT Tilbehør kan du vælge i mellem på Grafical.dk

Om Grafical.dk

Stort udvalg og små priser kendetegner Grafical.dk. Hurtig levering. Både salg til private og erhverv.

Vi sætter en ære i at give dig som kunde en rigtig god service. Der er sjældent kø på vores telefoner og mails bliver som regel besvaret i løbet af få timer.

Grafical.dk er en super billig online kontorforsyning som også har et stort udvalg af hobbyartikler, emballage, whiteboard, husholdning og it-tilbehør.

Grafical har et kæmpe sortiment af varer. Omkring 50.000 varenumre, hvoraf de fleste varenumre er fast på lager.

Du finder simpelthen ikke bedre og billigere leverandør af disse produkttyper i Danmark.

Gå til Grafical.dk webshoppen Her!

Besök Grafical.dk

Kontakt Grafical.dk