GolvvärmeButiken.se omdömen

306 Trustpilot recensioner

Snabb leverans

Bra info på hemsidan.
God tillgänglighet.
Snabba leveranser är alltid ett plus.
Omdöme av bekräftad köpare

Oerhört snabbt och smidigt!

Bestämde mig för vattenburen golvvärme när jag skulle renovera köket. Tittade runt lite på olika lösningar men bestämde mig snabbt för ett färdigt paket med spårade golvspånskivor. Leveransen kom dagen efter och det var bara att köra igång! Kanon!
Omdöme av bekräftad köpare

Produkterna är tydligt annonserade, men installationsmanualer är inte tillräckligt bra och mycket svårfunna

Man skall inte behöva ringa in för att få reda på var installationsanvisningar finns
Omdöme av bekräftad köpare

Internet köp blir allt enklare

Bra guider. Bra paketlösningar. Lätt att välja för amatör.

Mycket hjälpsam

Enkla att ha med. Hampus på kundtjänst är lätt att få tag på och mycket hjälpsam. Smidigt med hemleverans.

Profsigt

Mycket bra beskrivningar i datorn, samt snabb leverans.

Toppklass

Hemsidan är mycket bra och åskådlig. Det är lätt att hitta rätt produkt även för en novis. Det gick lätt och smidigt att genomföra köp och beställning. Grejorna kom snabbt. Det finns absolut inget att klaga på!

Alltid redo till råds

Som förstagångsinstallatör av golvvärmefolie har Golvvärmebutikens instruktiva hemsida med manualer samt deras beredvillighet att ge kompletterande upplysningar och råd vid telefonsamtal varit helt oumbärliga för mig.

Snabbleverans!

Bra Kundtjänst!
Omdöme av bekräftad köpare

Snabb leverans o bra produkt

Väldigt snabb leverans på bra produkt . Tog från jag beställde tills jag hämtade den mindre än 48 timmar. Bra monterings anvisningar följer med i lådan. Bra information om dom olika produkterna dom har på sin hemsida.
Omdöme av bekräftad köpare

Bra produkter och snabb leverans.

Precis amma golvvärmepaket och fläkt som andra firmor säljer, men till ett lägre pris. Snabb leverans, även det som var restnoterat.

Bra första intryck

Vi fick allt vi beställde på kortare tid än vad vi förväntade oss!
Enda negativa var att ingen avisering gjordes innan leverans (trots att mobilnr. var lämnat) vilket gjorde att vi inte var hemma vid leveransen.
Omdöme av bekräftad köpare

Beställt och betalt för hemleverans, men fick hämta hos ombud.

Hade jag vetat att ni skickade en 5 m slinga och en 10m för att få ihopa 15 meter hade jag haft bättre pris på ahlsell tråkigt, att det inte var en 15m komplett sats.
Ingemar
golvvarmebutiken.se

Svar från golvvarmebutiken.se

Hej,

Vi har missat att det var beställt hemleverans i ordern. Ber om ursäkt för detta och har krediterat mellanskillnaden. Betalas ut till ditt kreditkort.

Vad gäller produkten så förstår jag inte vad du menar med komplett. Självklart skall det vara komplett med allt du behöver. Kontakta kundtjänst på info@golvvarmebutiken.se om det är något du saknar så löser vi självklart det.

Bra, blixtsnabb leverans

Bra, blixtsnabb leverans

Bra och billigt.

Snabb leverans med bra installationsinstruktion. Mycket bra information på hemsidan.

ORDER 3315

EN OTROLIGT LÅNG LEVERANSTID
golvvarmebutiken.se

Svar från golvvarmebutiken.se

Hej Roland,

Vi fick din order förra onsdagen 5/2. Nu i onsdags 12/2 levererade vi din order från vårt lager.
Detta är 5 vardagar. Aningen långt men helt enligt våra leveransvillkor som du godkände i samband med order.

Just på reservdelar har vi lite längre leveranstid och vi är medvetna om detta. Inom snar framtid kommer villkoren för reservdelarna därför tyvärr förlängas till 14 dagar.

Vänligen//
Martin

Utmärkt

Snabb leverans, bra priser och support.

Snabbt och smidigt

Jag fick bra respons och snabb leverans så jag är nöjd. Ska installera i helgen. Hoppas det funkar bra...

Snabbt,enkelt och prisvärt.

Beställde på Fredag och fick varorna på Måndag. Nästan chockerande snabbt.
Omdöme av bekräftad köpare

Bra pris och mycket snabb leverans

Precis som en modern webbutik skall vara. Bra priser och mycket snabb leverans. Rekommenderas!

Hur kan vi hålla så låga priser?

Kombinationen Internetshop och Lagershop håller nere våra kostnader så att vi kan sälja till lägsta möjliga pris. Tack vare att försäljningen till största del sker via Internet har vi låga kostnader för försäljning och distribution, eftersom det inte kräver stora kostnader för lager, butiksexponering, lokalhyror, personal mm.

Service & Trygghet

Vi nöjer oss dock inte bara med att hålla låga priser på golvvärme. Vi tror att Du vill handla av ett seriöst företag med bra service i form av snabba och säkra leveranser, proffsig rådgivning, bra garantivillkor och duktiga serviceverkstäder hos våra sammarbetspartners. För att Du ska kunna HANDLA SÄKERT har Golvvarmebutiken.se bl a ångerrätt och öppet köp i 30 dagar, 1- 2 års garanti och snabba leveranser. Fraktpriserna inkluderar hemleverans till dörren så att Du slipper släpa hem varorna själv. Läs gärna mer om detta i våra Villkor

Certifierad E-handel

Golvvärmebutiken.se är en cerifierad e-handel vilket innebär att vi är kontrollerade av en extern enhet och måste leva upp till deras krav gällande kundrelationer, företagets styrelse mm. kort sagt vara ett företag som är trevliga att ha att göra med.

Vi på Golvvärmebutiken.se har lagt ner mycket jobb på att gå igenom utbudet av olika golvvärmesystem från olika tillverkare. Vi har genomfört tester på golvvärme, utvärderat funktioner och läggningsarbeten. Vi väljer de golvvärmeleverantörer som vi anser kompletterar varandra bäst och levererar de bästa systemen på marknaden i sina segment.

Besök GolvvärmeButiken.se

Kontaktinformation