Glutenvrij Lepoole omdömen

Det senaste omdömet

omdömen

Om

geweldig

Woestijn en rimboe brood besteld voor mijn dochter, Dit brood is echt heerlijk!
Super service!!

bestellen en bezorgen.

Kan niet anders zeggen:Fantastisch.
Omdöme av bekräftad köpare

Goede producten, website verbeteren!

Het assortiment dat Le Poole aanbied is goed.
Het vinden van de producten mbt filtering op bijvoorbeeld gluten- én tarwevrij en bijvoorbeeld ook lactosevrij, werkt niet. Dit levert geen producten of haast geen producten op. Hierdoor kost het zoeken naar de producten veel tijd. Daarnaast moet je per productgroep je filter opnieuw instellen, dit is niet prettig omdat ik langs alle productgroepen wil. Een generieke filter met de allergien en icm de productgroep op 1 plek, lijkt me veel makkelijker in gebruik.
Hopelijk passen jullie de website aan.
Succes!

Goed en betrouwbaar

De service van Glutenvrij Le Poole is goed te noemen, wel een minpuntje vind ik dat je geen berichtje krijgt wanneer men de bestelling kan verwachten, soms duurt het ook tamelijk lang.
Verder is alles goed, een pluimpje.
Omdöme av bekräftad köpare

snel bezorgd, bij tel. contact vriendelijk geholpen.

Na de bestelling nog even tel contact gehad. Vriendelijk geholpen. En snel geleverd!

Uitstekend

Goede service, snelle levering

Ik vind Lepoole prima.

Hallo,
Lepoole ken ik o.a. van een open dag en ook van de glutenvrijemarkt in Assen, verder van de advertenties en ik gebruik altijd Xanthaangom van Lepoole.
Op de open dag kregen we een voorraademmer mee voor de meel voorraad. Echter sorry voor Lepoole, ik bewaar er Teffmeel in dat ik altijd bestel bij het Teff centre.
Maar nu was mijn Xanthaangom op en ik kon het in Hoogeveen niet meer in de winkel kopen. Bij de Gezond en Wel winkel van Feyer konden ze bepaalde zaken van Lepoole niet meer leveren. Bij de Tuinen hadden ze het ook niet in hun assortiment. Vandaar dat ik het maar rechtstreeks bij Lepoole besteld heb. Gelijk nog maar wat andere dingen besteld, zoals haverbroodmix, heb daar vanmorgen een brood van gebakken, is lekker. Het gratis brood wat ik kreeg was ook wel oké.

De groeten ,
Gijs Beekhuis.

Tevreden

Ik ben erg tevreden over het feit dat chauffeur het pakje heeft aangeboden bij de buren gezien wij overdag niet thuis zijn.

Betrouwbaar en klantgericht

Levering van bestellingen bij Le Poole is heel betrouwbaar. Al diverse malen besteld en bestelling is altijd netjes op vrijdag thuis bezorgd, zodat we in het weekend de spullen in huis hebben. Leuk was dat er dit keer een gratis zak pasta bij was gedaan. Als vaste klant is het fijn dat Le Poole dit weet te waarderen.

Niet echt super goed

Le Poole heeft lekker eigengebakken brood, maar de rest van de producten die je kan bestellen is me tegen gevallen. Bij glutenvrijemarkt.com heb je veel meer keus en ben ik tevens goedkoper uit.
Omdöme av bekräftad köpare

Bestelling correct en snel afgehandeld.

Geweldig wat een lijsten met producten; ik kan dat niet allemaal op eten. Het is trouwens soms wel gissen waar iets voor gebruikt wordt; is het voor in de soep of om zoete broodjes te bakken.
Een uitgebreidere toepassing bij de producten zou voor mij in ieder geval prettig zijn.
Goede zaken; R.Zoodsma.
Omdöme av bekräftad köpare

Uitstekende service met leuke verrassing.

Ik kan als voormalig en huidig klant van Le Poole iedereen aanbevelen om hier te kopen, de afhandeling van de bestelling is correct en de leverantie is op tijd.
Omdöme av bekräftad köpare

Goed geregeld, fijn en makkelijk

Super geregeld.
Omdöme av bekräftad köpare

uitgebreide, overzichtelijke site met super snelle levering!

superveel productkeuze!! snelle levering en omdat ik nieuwe klant was drie gratis producten om te proberen!! een aanrader voor als je last hebt van een voedselallergie!

Betrouwbaar en zorgvuldig.

Je kunt op dit bedrijf rekenen. Een bestelling wordt correct en snel afgehandeld. Vandaag besteld, morgen in huis.

Goed, betrouwbaar.

Lepoole is op het eerste gezicht een betrouwbare winkel om iets te kopen.,
Hij is ook niet te flauw wat betreft het gratis meegeven van kleine presentjes.
b.v. een pak koekjes.

goed

correct en snelle levering fijn dat er nog zulke bedrijven zijn
Omdöme av bekräftad köpare

Prima uitstekende winkel !

al jaren vaste klant bij Lepoole.. keurige bestelling.. en als er eens wat mis gaat een snelle reactie En oplossing.. !! dus altijd tevreden en blij met een doos vol heerlijke glutenvrije producten... voor ons niet zoeken naar andere webwinkels.. want alles is hier
te krijgen voor een goed prijs !

behulpzaam en goede service

Na telefonisch overleg gekomen tot de juiste bestelling van het meel. Goede service, weten waar ze het over hebben en is plezier. Het was mijn eerste bestelling, ga zo door!

goed

Altijd zeer tevreden. Goede levering, op tijd, vaak een leuk cadeautje er bij.
Ook in de winkel, veel kennis, fijne mensen. En natuurlijk fijne produkten.
Een klein nadeel: als je een mail doet omdat ze die mogelijkheid bieden, reageren ze er niet op.

www.glutenvrij-lepoole.nl Support

Om företaget

Besök Glutenvrij Lepoole

Trustpilots Åtaganden

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.