GLS Denmark omdömen

GLS Denmark omdömen

Bra
7.3

Meget bedre end PostDanmark

Jeg får mine pakker til tiden hver gang :)

Lyn hurtig

Bestilte vare i Sønderborg i går 23.04.14 ved 15-tiden, modtaget i dag ved 14-tiden,
slår det danske postvæsen med flere hestelængder.

Pakke leveret forkert.

Vedr. pakkenr. 042994056830
Om pakken blev leveret til en forkert person, adresse eller udleveret til en forkert person ved jeg ikke, men vedkommende indleverede efterfølgende pakken til GLS pakkeshop Dagli'brugsen Græse Bakkeby, 3600 Frederikssund, som jeg havde valgt som leveringsadresse. Alle mine varer var heldigvis stadig i kassen. Heldigt at der er ærlige mennesker til.

elendig og ukoordineret

Min ven og mig har begge bestilt pakker, og jeg brugte post danmark med stor glæde, dog har min ven benyttet GLS, og han fik at vide at pakken ville komme en dag mellem 07-15. dog først efter at køreren for GLS vognen en uge tidligere havde været og banke på, afventet i 30 sekunder, og derefter gået igen,. ikke min ven måtte kigge ud af vinduet og løbe efter en afkørt GLS vogn.

dagen hvor han ventede fra 07-15 ringede han kl 14 for at hører om de kom snart, SVARET var ja self vi er på vej. han venter indtil kl 20.00 uden resultat., dagen efter kontakter han GLS og for meldingen at pakken er leveret, Vogn køreren har angiveligt sat pakken af på en skole ved Bsingemannsvej, som ikke er min vens modtager ADRESSE. vognmandens melding er at han tror han har afleveret den der. efter 2-3 tlf opringninger til GLS hovedkontor, for han pakken leveret hjem kl 15.00.

Jeg håber at GLS kan fremskaffe en skriftlig undskyldning, så fremt de ikke ønsker kunder tabt til post danmark. hvilket jeg som glad bruger af post dK vil promovere fremfor GLS.

De bør kigges på sagen, og findes en løsning, dette er uacceptabelt uanset antal gange det finder sted

dette er en stor fejl da, vi taler om folk der bruger penge på vare eller sender dyre gaver,.

jeg har ikke noget at klage over

ved ikke hvad det er. har aldrig fået noget sendt af dem,men en til videre er det ok ,

Virkelig dårlig service og ren snyd og bedrageri!

Sidste gang jeg skal have noget sendt med GLS.
Jeg har send 2 XL pakke til Sverige fra en pakkeshop og har betalt 800,- DKK.
pakkerne bliver ikke leveret til adressen og min familie skal henter dem i en pakke shop, jeg har ringet til GLS, og fortalte dem om problemet og fik det ved at det ikke er GLS der køre i Sverige men det gøre et firma der hedder Schenker som jeg ingen aftale har med og ikke kender! Schenker levere ikke til adressen (ikke til private), og GLS vil simpelthen ikke gøre noget ved det så i virkeligheden havde jeg betalt GLS for en service som jeg ikke har fået, og GLS vil ikke give erstatning eller noget som helst.
Jeg synes at det er ren snyd og bedrageri.

Rimelig

da jeg ikke kender firmaet, må det blive en middelkarakter.

GLS

GLS kommer på mit trykkeri hver dag, men deres service er absolut den værste af alle!

Virkelig dårlig service

Sidste gang jeg skal have noget sendt med GLS....de kommer først med den i morgen fordi de har fejl sorteret den og den ligger på deres depot....

forfærdeligt

forfærdeligt!!!! ikke nok med jeg aldrig får min pakke at se!!!
Der blev sendt ugyldigt pin kode så jeg ikke kan få fat i min pakke!

utrolig dårlig service når jeg skriver får jeg overhovedet intet svar tilbage!!
skal aldrig benytte GLS det var første og sidste gang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Alt i orden

Pakke leveret i Dagli Brugsen meget fin meddelelse
på PC og sms - varen købt dagen før påske, leveret
dagen efter påske, sådan, og tak for det.

Total mangel på professionalisme

Når der med utallige gule mærkater står "Vorsicht", "Fragile" og "Glas" på pakken, burde det give GLS og dennes chauffør bare antydningen af et hint om, at denne pakke indeholder GLAS og af samme grund skal behandles varsomt.
Chaufføren træder ind ad døren i opgangen i min etageejendom og råber op til mig, at han i hvert fald ikke har tænkt sig at bære pakken op til mig på 1. sal, det må han ikke når den er så tung. Pakken vejer under 20 kg, så det kan undre. Jeg går ned til ham og gør opmærksom på, at der er elevator, hvorefter chaufføren vælger først at skubbe pakken hele vejen hen til elevatoren, for herefter at give pakken et hårdt skub ind i elevatoren fra stående til liggende position. Lettere chokeret fortæller jeg, at der altså er glas i pakken, hvorefter han trækker på skuldrene og siger "Nå, ok", og skynder sig væk.
Unødvendigt at sige, at min vare var smadret. Jeg stod og skulle bruge varen akut, men må nu vente over 2 uger på en ny, da varen ikke længere er på lager og først skal bestilles hjem.
Opringningen til jeres kundeservice var fuldstændig nytteløst og intetsigende.
Jeg har selvfølgelig informeret leverandøren om dette, da det jo er dem, der er jeres kunder. Desværre er det både mig og jeres kunde, jeres mangel på professionalisme går ud over.
Øv øv øv.

Forkert pakkecenter

ØV! Har ventet på en pakke siden søndag i sidste uge. Endelig får jeg en mail om at jeg kan hente min pakke; I en forkert pakkeshop?!
Jeg har netop valgt et pakkecenter tæt på mim bopæl, da jeg skal have min baby med når den skal hentes.
Hvad pokker gør man så?!

Fantastisk service

Har aldrig haft problemer med GLS service, og deres gls pakkeshop princip fungerer upåklageligt. Levering er langt hurtigere end Post Danmark og UPS.

Ikke i orden!!!

Det er nu anden gang jeg har bestilt levering med gls, første gang smed buddet en seddel i min postkasse i stedet for at ringe på klokken. anden gang var det så åbenbart for svært så der fik jeg en sms med at min pakke var forsøgt afleveret. Hvilket den IKKE var. det er simpelthen ikke i orden, så nu må jeg vente med at hente min pakke til efter påske, da kiosken min pakke ligger i sefl ikke har åben. tak for Ingenting GLS

Hurtig korrekt levering

levering indenrigs dagen efter afsendelse i butik tilknyttet GLS. Perfekt.

GLS Denmark A/S Support

Vi distribuerer erhvervspakker, men håndterer også pakker til private via mere end 1.000 GLS Pakke Shops i hele Danmark - også tæt på dig. Når du afgiver din ordre i en webshop, kan du vælge levering vis GLS Pakke Shop. Du kan hente pakken allerede samme dag, som du modtager mail/sms fra os. Husk pakkenr. og gyldigt ID. Med personlig betjening og lange åbningstider kan du hente din pakke inden 5 dage. Herefter returnerer vi den til afsender. Som privatperson kan du også sende pakker fra GLS Pakke Shops. Medbring din pakke forsvarligt emballeret i din Pakke Shop. Labelen køber du i Pakke Shop mod kontant betaling.

Besök GLS Denmark

Ring på: 76 33 11 11