GF Forsikring omdömen

GF Forsikring omdömen

Bra
7.0

Utroligt så lidt styr der er på tingene

Jeg har været kunde derinde i et godt stykke tid og har sjældent oplevet så meget rod. De sender 6 regninger i træk på de samme forsikringer og når man gør dem opmærksom på problemet siger de undskyld og at de sende en ny.

Ganske rigtig kommer der de samme regninger endnu engang.

Deres kundeservice når man ringer ind er ganske enkelt elendigt.

Fortryder rigtig meget vi har skiftet til dem efterhånden da det ikke har kostet andet end bøvl og hovedpine.

Hej Pernille

Jeg beklager, at du har haft en dårlig oplevelse, og at du ikke har fået det korrekte svar af den medarbejder, du talte med. Det er ikke tilfredsstillende.

Vi har haft en fejl i vores system, der desværre har gjort, at der er blevet sendt regninger ud hver dag. Regningerne har ikke været forkerte, men der er blevet sendt for mange ud. Fejlen er nu blevet rettet.

Fejlen har ikke haft betydning for din forsikrings oprigtighed, men vi er selvfølgelig opmærksomme på, at den har været forvirrende og generende, og det beklager vi.

Jeg håber, at du fremover vil være tilfreds med at have dine forsikringer hos os. Vi er glade for at have dig som kunde.

Rikke,

Dårlig behandling

Der er nu gået 6 måneder siden en vandskade blev konstateret i vores hus, og huset står stadig uden gulve og uden nogen udsigt til reetablering.
Hele arbejdsgangen har været enormt langtrukket og virket uprofessionel.
Den første uge måtte vi bo hos venner og familie og blev bedt om selv at forsøge og finde hus eller lejlighed til leje. Vores forslag blev dog afvist og i stedet kunne vi få en mandskabsvogn på 14 kvm. uden mulighed for tøjvask os.v.
Efter 6 uger lykkedes det endelig at få lov til at få en pavillon på 32 kvm. Den har vi nu har boet i siden.
På 6 måneder har der været udført knap 6 ugers arbejde, hvor resten har været sagsbehandling og uenighed om bl.a. udført vvs arbejde. Det vvs arbejde der er blevet udført, har min bygningskonstruktør dømt ulovligt og ligeså har 2 uvildige VVS’ere. Alligevel vil taksator ikke betale for lovliggørelsen, fordi han ikke mener det stiller mig dårligere over for forsikringen og fortæller endvidere at det er lovligt, fordi der er tale om en mindre skade (90% af huset er ramt af vandskaden).
Under forløbet har vi måtte stå model til meget tvivlsomme forklaringer, lange svartider og en sag der stod stille, fordi taksator tog på ferie uden at give besked herom. Der gik ca. 4 uger, hvor beskeden var ”at vi mangler nogle oplysninger” men jeg kunne ikke få nogen forklaring på, hvilke oplysninger der manglede.
Jeg formoder at dette indlæg vil blive besvaret af GF, ligesom andre indlæg, men da vi allerede har klaget til kundeservice for 4 uger siden og kun har fået at vide, at sagen undersøges, tillægger jeg ikke dette meget værdi.
Dette var en meget kort udlægning, som kun indeholder overskrifterne, af et langt forløbe.
Men mange historier og undvigende svar har man måtte høre…
Hilsen en utilfreds kunde.

Kære Morten.

Jeg er ærgerlig over, at du ikke er tilfreds, og det lyder som en meget ubehagelig oplevelse, I har haft.

Ud fra din beskrivelse lyder det som en kompleks sag, hvor den oprindelige skade har udviklet sig hen ad vejen, men det er naturligvis ikke tilfredsstillende, at du har oplevet sagsbehandlingen som langtrukken, og det tager vi til efterretning.

Desværre kan det give en del udfordringer, når en skade udvikler sig, fordi der kan opstå forhold, som ikke kan forudses, når man begynder at behandle den oprindelige skade. Når taksatoren så skal undersøge sagen igen, fordi skaden har ændret karakter, vil skadebehandlingen kræve ekstra tid.

Jeg kan forstå, at du har indsendt en klage, som er ved at blive behandlet, og jeg håber, at der bliver fundet en tilfredsstillende løsning. I sidste instans er Ankenævnet for Forsikring også en mulighed.

Jeg håber, at sagen skrider fremad, så I snart kan flytte ind i jeres hus igen.

PERFEKT!!

Ret simpelt... måske en konsekvens af at GF er kunde ejet. Der skal ikke skovles ind til grådige aktionærer.
Det er lidt en tendens på trustpilot, hvor konkurenterne spam'er hinanden med dårlige anmeldelser... lidt kedeligt.
Jeg har været kunde i mange år, og en kort henvendelse pr telefon har været rigeligt, hvis der har været tvivl.
En herlig ting... når et andet forsikrings selskab ringer, cutter de hurtigt igen når de hører at det eksisterende er GF. Det er rart at prisen er god i forhold til andre...men det er alt for dyrt i DK!!
Så... Rikke... du må fortsætte med at svare en vis procent amøbe anmeldelser:-)
Trust pilot er jo et markedsførings værktøj, der også virker omvendt.
God arbejdslyst.
Ps. Andre gør sig IKKE umagen at svare, se evt. pensam;-)

Good service, fast reimbursement

We had a indbo accident. GF forsikring was very helpful. They managed to find us a place to live 20 minutes after we called. After the case is closed, they send us reimbursement within a week. Very satisfied.

Fantastisk forsikringsselskab

Jeg har læst næsten alle kommentarerne herinde om GF forsikring og jeg må sørme sige der er da nogen som skriver noget være #¤%¤% de har vist ikke rent mel i posen 
Nå, men jeg har jo så en anden opfattelse af GF, som går på at vores campingvogn blev ridset, bulet og telt ødelagt med alt inventar osv. under Bodil stormen. Så jeg ringet til GF og de fortalte mig at vognen bare skulle kørers til nærmeste campingvogns forhandler og samtidig skulle jeg ligge en seddel i vognen med det der var blevet ødelagt/tabt/fløjet bort, samt værdien her af. Og da jeg ikke har prøvet noget med forsikring før, skrev jeg en venlig besked til GF, og fortalte at jeg følte mig utryg om den måde + jeg ville ikke gøre noget forkert og om at taksator meget gerne måtte besøge mig, så vi kunne gennemgå tingene.
Kort tid efter kontaktet taksator mig og vi fandt en hurtig tid – yderst fleksible. Vi mødtes så og gennemgik tingene og jeg kan kun sige, at han var yderst hjælpsom, samt imødekommende og forstående for vores sag. Summen blev overført til os ret hurtigt og jeg blev kontaktet af campingvogns forhandleren lidt efter og aftalte tid mm.
Jeg kan kun sige… fantastisk forsikringsselskab!

Til : Hans Henrik Skov Svendsen ·Siden du kommentere dette, så må du jo være en af dem eller!

Prisen er ved at være uacceptabel høj.

Børneforsikringen på mine 2 børn steg pludseligt ret voldsomt (600 Kr. på et år så vidt jeg husker).

I mellemtiden havde vi så fået endnu et barn som skulle på policen og prisen for 3 børn var derfor ~3000 Kr.

Da jeg undersøgte prisen hos et konkurrerende firma var prisen det halve.

Efterfølgende har jeg så kigget yderligere og det viser sig at også min bilforsikring er noget dyr. 5500 Hos GF og 3700 hos det andet firma. Dog er der vejhjælp med hos GF og jeg får (måske) penge tilbage i overskudsdeling.

Har ellers altid været glad for GF og der har ikke været problemer de få gange vi har haft brug for forsikringen men det skuffer mig at firmaer som før var dyrere end GF nu pludseligt er billigere.

Har flyttet min børne-ulykkesforsikring og er ved at se om det ikke kan betale sig at flytte hele skidtet til nogen som er billigere.

De 2 manglende stjerner er fordi GF ikke er skarpe på prisen mere og de 3 de får er fordi de trods alt ikke har givet anledning til utilfredshed på andre områder.

Hej Henrik

Tak for din anmeldelse. Jeg er glad for at høre, at du har været tilfreds med at være kunde hos os.

Min umiddelbare tanke er, at du måske kunne have glæde af et forsikringstjek, hvor en rådgiver gennemgår dine forsikringer sammen med dig, så I kan finde ud af, om noget kan gøres anderledes i forhold til pris og dækning. Jeg vil opfordre dig til at kontakte vores kundecenter på 7013 8080 og så vil en rådgiver hjælpe dig videre.

Under alle omstændigheder er vi glade for at have dig som kunde.

GF Forsikring

jeg er ikke glad for den behanligen jeg har fådet hos jer

jeg har opsagte min forsikring hos jeg par 1.4.14 så syns jeg det er mærklit at i stadig skal have penge af mig og får af hvide vis jeg ikke betaler så rydder jeg foderet og jeg har sagte at jeg har øknomiskeprobeleme og at i nok skal få jeres penge og i er også for dyr i min øjne

Hej Kristina
Jeg er ærgerlig over at høre, at du ikke er tilfreds.

Det er sådan, at man skal betale for sine forsikringer i den periode, som man har været dækket af GF. Selvom man opsiger sine forsikringer, så kan der være en periode, man endnu ikke har betalt for - og den periode skal der naturligvis betales for. For alle kunder gælder der faste betalingsfrister.

Men da jeg ikke kender din konkrete sag, så vil jeg anbefale dig at ringe til vores policeafdeling 7224 4340. De kan svare præcist på spørgsmål om betaling.

GF Forsikring

God billig udviddet cykelforsikring.

Min cykel blev stjålet og GF Forsikring dækker den.
Jeg er glad for at have forsikringen ved gf, for har ikke råd til at leve uden. i 2012 dækkede de også mit styrt 100%. Og der er rigtig god respons tid ved mailingen frem og tilbage. Selvom det var en kompliceret cykel erstatning. Løste Gf sagen ved god korrespondance til punkt og prikke.
Så vælg gerne GF hvis du skal have en cykelforsikring! Det er ligetil.
De kan varmt anbefales!
Mvh Tonny

GF Fredericia - Langt langt fra tilfreds

Har været kunde i GF i ca. 5 år, og det var i sommers (2013) at jeg fik nok af dem.
På grund af manglende oplysninger til mig, endte jeg i RKI (hvor jeg ALDRIG) har været før, samt en regning til både RKI og GF. Desværre kan man ikke gøre noget mod de mennesker derovre, for de trænger sgu til en flad! Ung studerende i København på S.U. og så lige en række ufortjente bøder, som bare skal betales! FØJ!
Håber at GF København, tager sig af jer inkompetente mennesker i Fredericia. Jeg advarer for resten på fuld tryk alle de mennesker jeg kan. Tager sådan noget her meget personligt, så derfor er der en lille "krig" kørende mellem os, hvilket vil sige at jeg bare skal advare så mange som muligt, så i får færre kunder. Finder mig ikke i jeres pis. God dag! :-)

hej Peter

Tak for dit indlæg, som - så vidt jeg kan læse - handler om betaling af regninger og RKI. Først og fremmest skal jeg beklage, hvis du ikke har været tilfreds med den behandling, som du har fået hos vores kontor i Fredericia, og jeg kan godt forstå, at du synes det er meget ubehageligt at havne i RKI.

Jeg vil her forsøge at forklare, hvordan vi sender regninger ud. Proceduren gælder for alle kunder, uanset om man er studerende eller ej.

Når man modtager en regning på en forsikring, så går der 26 dage inden, at præmien skal betales. Vi sender den første rykker, når der er gået 14 dage efter, at regningen skulle have været betalt. Altså 40 dage efter, at forsikringen er trådt i kraft eller fornyet. Når første rykker er sendt, så går der yderligere 26 dage, inden vi sender rykker nummer to af sted. Efter endnu 13 dage sender vi en tredje rykker. Betales forsikringen fortsat ikke, så sender vi beløbet inkl. rykkergebyrer til inkasso.

Jeg håber, at ovenstående forklarer proceduren i forhold til betaling af regninger og RKI. Vi ønsker selvfølgelig ikke at opretholde forsikringer, som en kunde ikke ønsker. Så hvis du har bedt om at få dine forsikringer slettet, så lyder det som en stor misforståelse, hvis det ikke er sket - og det skal jeg i så fald beklage rigtig mange gange.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores policeafdeling på 7224 4320.

GF forsikring behandlingstid

Undre mig over at der ikke står noget om behandlingstiden på sagerne. Lige nu har jeg en ulykkeskade kørende, men aner ikke, hvor lagtid man skal afvente. Dette er fra at GF har modtaget alt info fra læger og sygehuse til at sagen er færdigbehandlet. Hvad er den forventet behandlingstid?

Hej Mads
Tak for dit rigtig gode spørgsmål.

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil vide, hvor lang tid det tager at behandle din sag. Men det er ikke muligt for os at give et præcist svar på forhånd. Det afhænger nemlig meget af den konkrete sag.
Dels fordi kunden skal vende tilbage til os efter et års tid, om man stadig oplever gener. Dels fordi det varierer fra læge til læge, hvor lang tid det tager at modtage kopier af lægejournal m.v.

Men du er altid velkommen til at ringe til vores skadeafdeling for at høre om status på din sag, og hvor lang tid vi vurderer, at det tager.

Gf snyder med forsikringer

Anmeldt veteranforsikring i maj 2013 var 6 måneder om at udføre denne, og i mellemtiden tegnede GF en lmindelig og dyr forsikring på min veteranbil.??
har mange års erfaring i veteranbiler og deres forsikring. se: www.antikcars.com

Svar från GF Forsikring

Tak for dit indlæg. Jeg vil dog starte med at sige, at jeg helt bestemt kan afvise, at GF snyder med forsikringerne.

Det er sådan, at for at tegne en veteranforsikring hos GF, er det et krav, at man har en anden bil, som ens primære bil. Denne bil kan enten være forsikret hos os eller et andet selskab. Veteranbilen må nemlig ikke anvendes til daglig transport, fordi der gælder andre betingelser for en veteranbilsforsikring end for en almindelig bilforsikring. Hvis den primære bil afmeldes - hos GF eller et andet selskab - så er det ikke længere muligt at opretholde veteranbilsforsikringen, og veteranbilsforsikringen bliver derfor lavet om til en almindelig bilforsikring.

Inden vi laver en bilforsikring, så henvender vi os altid pr. brev - med mindre kunden har henvendt sig til os forinden - så policen kan blive udstedt på vilkår som vi og kunden er enige om. Hvis vi henvender os pr. brev, så skyldes det, at vi mangler nogle oplysninger. Vender kunden ikke retur efter vores henvendelse, så er vi nødt til at udstede en police på vilkår, som vi fastsætter, fordi vi bærer risikoen.

Jeg håber, at ovennævnte svarer på, hvorfor din veteranforsikring blev lavet om til en almindelig bilforsikring. Har du spørgsmål til din bilforsikring, er du velkommen til at ringe til vores policeafdeling på 7224 4320.

GF Forsikring

Ufattelig dårlig service... Skadesbehandling og rådgivning

Efter en større indbrudssag i mit boligområde med 30 til 40 kælderrum brækket op har GF forsikring endelig opgjort min sag.(over en måneds behandlingstid) Jeg har mistet for 35.000 kr udstyr samt tilhørende papirer og kvitteringer på dette, som var placeret i rummet da det fungerer som mit grejrum og mappeopbevaring.
Indsendte billede dokumentation som jeg ved andre selskaber har forhørt er rigeligt i sådan en situation. men blev kun mødt med en ubehagelig tone om at mit krav ikke kunne vurderes fordi de ikke vidste om det jeg havde skrevet ang pris og anskaffelsestidspunkt var korrekt. Sagt imellem linjerne at jeg løj omkring dette. Magen til ufattelig dårlig service og sagsbehandling skal man lede længe efter. har 1 gang før gjort brug af en indboforsikring, for 10 år siden. ved TRYK forsikring hvor jeg efter 24 timer fik udbetalt mit krav, vel og mærket uden at insinuere at jeg løj.
Det har været en rigtig rigtig dyr fornøjelse at vælge GF forsikring, og jeg vil ikke anbefale nogen at vælge dette firma på nogen som helst måde.
Jeg fik udbetalt 7000 i erstatning istedet for den maksimale erstatning som JEG havde krav på på 16.500....
Vil anbefale alle i nær og fjern til at skifte væk fra GF.. ja forsikring kan man næppe kalde det...

Hej Mads
Det er en rigtig træls oplevelse at få indbrud.

Jeg vil gerne beklage, hvis du har oplevet dårlig service og sagsbehandling. Det er bestemt ikke tilfredsstillende. Medarbejderne i vores skadeafdeling gør hver dag deres bedste for at løse sagerne så hurtigt og præcis som muligt og at give den erstatning, som kunden har ret til - og krav på - ifølge betingelserne.

Vores udgangspunkt er altid, at kunden giver os de rigtige oplysninger. Men vi kan stå i en situation, hvor det skønnes, at det er nødvendigt med mere dokumentation og i sådanne tilfælde tager sagsbehandlingen tid. Dog er en måneds sagsbehandlingstid ikke normalt hos os, og det kan jeg godt forstå, at du ikke er tilfreds med. Det er vi heller ikke, men det skyldes ganske simpelt travlhed efter de to storme i efteråret.

Jeg kan forstå på vores skadeafdeling, at der har været friske øjne på din sag, og at du har fået en uddybende forklaring på vores afgørelse.
Vi vil gerne tilbyde, at din sag bliver gennemgået i vores kvalitetsafdeling også. Du er derfor velkommen til at kontakte kvalitetsafdelingen på tlf. 72 24 43 50.

GF Forsikring

Akavet kundeservice, men asurandørerne glimrende

Lørdag morgen uge 4 brændte min bil ud i Norge.
Mandag eftermiddag var den takseret omend vi ikke var enige om prisen, så var ekspiditionen hurtig og kompetent.
Løsøre blev afklaret onsdag og igen var vi ikke helt enige, men alt ialt så kan jeg være tilfreds. Man bliver nok aldrig enige om værdier.....
MEN samtalern mandag morgen med skadeservice var en lille skuffelse.
Et godt råd er at i burde før samtalen huske jer selv på, at selvom i har haft 27 skader før denne samtale, så er det sikkert den første gang for vedkommende i den anden ende af telefonen.
Ja vi er frustrerede og forlanger svar, men set i lyset af at vi lige har mistet alt, så har vi vel også krav på samme ? Jeg fik at vide at der er ca. En uges ventetid blot for at få en taksator og det svar kunne jeg selvsagt ikke bruge, da jeg bruger bilen til arbejde. Der er 7 km. Til nærmeste bus så det er vigtigt for mig.
Men da taksatorerne ringede og overtog, var det en helt anden oplevelse, hvorfor de er dem der holder stjernerne oppe

Fin kundeservice men dårlig sagsbehandling

Jeg har altid haft fået god kundeservice hos GF-forsikring, og i har været hurtige til at ændre den konkrete forsikring hvis man skal have noget ekstra dækket. Dog forekommer mig at jeres sagsbehandling er yders inkompetent, samt i intet gør for at det skal hurtigere og man får klarhed på den konkrete sag. Man skal ringe igen og igen, konstant maile og møde fysisk på jeres afdeling bare for at der sker lidt.

Jeg vil ikke anbefale jer på nogen måde, vil med tiden have alle mine forsikringer andre steder.

Hej Anders
Jeg er glad for at høre, at du synes godt om vores kundeservice. Derfor er det også ærgerligt at høre, at vi ikke har levet op til dine forventninger i forhold til behandling af din skade.

Vi arbejder hver dag målrettet på at behandle alle skader lige og korrekt og så hurtigt som muligt. Jeg ved ikke, hvad der er årsagen til, at du har manglet klarhed. Men det er selvfølgelig ikke tilfredsstillende, at du ikke har kunnet få de nødvendige svar efter gentagende opkald og mails. Det vil jeg gerne beklage. Jeg vil dog samtidig understrege, at det ikke er nødvendigt at møde op hos os fysisk. Alt kan klares over telefon og mail.

Du kan skrive til trustpilot@gfforsikring.dk med dit navn, tlf. og policenr., så vil jeg sørge for, at du bliver ringet op. Jeg håber, at du vælger at blive hos GF - vi sætter stor pris på at have dig som kunde!

GF Forsikring

Få for Guds og din egen skyld ikke en rejseforsikring hos GF!!!!

Jeg og min nærmeste familie har været kunder i GF i en meget lang årrække. En USA-rejse sidste sommer - der incl hele familien, endte dog katastrofalt. For at gøre en lang historie super kort fik min mor meget stærke mavesmerter der udviklede sig så lægebehandling var påkrævet. Min mor har en uhørt høj smertetærskel, så da hun i et fremmed land bad om lægebesøg og iøvrigt ikke havde fået vådt eller tørt i 2 døgn grundet smerter, vidste vi at det stod slemt til. Desværre var der INGEN hjælp at hente fra GF's alarmcentral. De var så ubehøvlede (når de altså gad tage telefonen) og præsterede oveni købet at smide røret på fordi de syntes at jeg hidsede mig op. Ja jeg var ærlig talt pisse bange og græd af frustration over deres ligegyldige tilgang til vores situation. Der var tale om lægebesøg på vores hotelværelse og lægeordineret medicin som vi selv hentede på et lokalt apotek, samt en mobil ultralydsscanning. Enhver kan nok regne ud hvad regningen var for dette!!!! Men det måtte vi selv betale. Gu'skelov kunne vi lægge ud men det er altså ikke enhver der har den mulighed. GF var ligeglade "de kunne jo ikke bare sende penge til folk når de ikke vidste hvad diagnosen var". Nej selvom de talte med den læge der kom til hotellet, som heller ikke kunne se hvad der var galt, kunne de bidrage med A conto. Vi oplevede kun at blive talt ned til og fik i det hele taget den mest ubehagelige behandling, hvilket jo ikke er rart når man oveni hatten er ved at gå ud af sit gode skind af bekymring. Efter lægen besluttede at min mor skulle indlægges, fik vi af GF beskeden "at vi under ingen omstændigheder selv måtte bestemme på hvilket hospital" (senere da de blev forelagt udtalelsen, sagde de at de havde de ALDRIG sagt!!! Og beskyldte os for at lyve!!! Men under alle omstændigheder havde de specifikt bedt os tage til Bellevue Hospital, for ellers fik vi ikke indlæggelsen erstattet. Ambulancefolkene reagerede underligt da vi bad dem transportere min mor dertil og fortalte at udover at der var lang transporttid igennem New York så var det osse et hospital for folk uden forsikringer!!! Men vi turde jo ikke andet da vi jo ikke selv kunne betale for en hospitalsindlæggelse. Så vi blev kørt dertil.... HOLD K... for en skrækkelig oplevelse.... Har ALDRIG prøvet noget lignende og håber ikke at min værste fjende kommer ud for dette. Det var fuldstændig som at være med i en amerikansk film hvor man ser overbookede skadestuer hvor folk fra de laveste samfundsklasser ligger tæt mellem hinanden. Der var bandemedlemmer i håndjern, slagsmål, råben og skrigen og alle steder var der møgbeskidt. Der gik en stakkels rengøringsmand rundt og forsøgte at følge med i tingene. Men når folk bare lå og blødte ned på gulvet, en spritter stod sågar og tissede på gulvet og der bare var overbelagt, kunne han jo ikke klare det. De to toiletter der var, var smurt ind i bræk, afføring, blod og urin, så de 8 timer vi tilbragte der var 8 timer i helvede og utryghed. Jeg kan blive ved med at fortælle om den horrible behandling vi fik gennem GF. Tror simpelthen de kun var ude på at få den billigste behandling uden hensyntagen til deres kunde. Det kan da ikke være sandt at man med en rejseforsikring i et dansk forsikringsselskab bliver henvist til det hospital som amerikanere UDEN forsikring bruger!!! JEG ER VIRKELIG RYSTET
Vel hjemme igen, kunne min stakkels mor så vente længe (1 mdr) på at få refunderet sine udlæg. Da hun spurgte til yderligere erstatning eksempelvis for de dage hvor hun og øvrige rejseledsagere ikke "havde ferie" var beskeden at hun kunne henvende sig skriftligt og anke!!! Som jeg kan se her på sitet er det vist ved at være deres normale "auto-svar".
Så moralen er som ovenfor skrevet: Hold jer laaaaangt væk fra GF's rejseforsikringer.
Alle i familien ønsker naturligvis nu at skifte forsikringsselskab, og til alle der læser med her vil jeg anbefale at man tænker sig om mere end 3 gange inden de vælger at blive kunder hos GF.
Hilsen fra Charlotte Førsterling
Opdatering 27/2.2014: Som GF ganske rigtig svarer herunder ifm. mit oprindelige indlæg, ja så fik jeg en opringning ganske kort efter. Talte med en venlig medarbejder der lovede mig at undersøge sagen. Jeg har endnu ikke hørt yderligere. Så man kan jo spekulere lidt på helt nøjagtig HVAD der forsøges udredt og hvorvidt man kan forvente at høre mere. Ja syns ærlig talt bare det virker som tom snak og sidder nu med en opfattelse af at være endnu mere til grin!

Hej Charlotte

Det lyder som en utrolig ubehagelig oplevelse, og jeg kan godt forstå, at du er vred og frustreret.
Når man får en skade i udlandet, som den I har været udsat for, så kontakter man rejseforsikringens alarmcentral. Som kunde i GF varetages denne funktion af SOS International, hvilket betyder at det er SOS, som du har været i kontakt med i forbindelse med din mors skade.

Men uanset hvem der har behandlet din skade, er det forløb, som du beskriver, på ingen måde acceptabelt. Det beklager jeg meget. Jeg ved, at en medarbejder fra vores skadeafdeling vil forsøge at kontakte dig hurtigst muligt for at få flere oplysninger, så vi kan finde ud af forløbet i denne sag.

GF Forsikring

Skamløst ringe! Politiet har fjernet nummerplader fordi GF Forsikring ikke har styr på deres ting!

Jeg krummer tæer over et så ringe forsikringsselskab!
For ét år siden fik jeg besked af motorkontor om at der ikke var lovpligtig ansvarforsikring på min bil, og at jeg havde 3 dage til at få det bragt iorden. Jeg havde betalt forsikring ved GF, men de indrømmede at de havde lavet en fejl.
Igår 14. januar, hænger der så en seddel i foruden på min bil om at Politiet har inddraget mine nummerplader pga. forsikringsrestance, jeg har bankkvittering på at GF rettidigt har modtaget penge for forsikring.
Nu skal jeg så bruge tid på at få fat på nummerplader til min bil! Hjælpen fra GF? De betaler omregistrering (det manglede bare!) samt et tilbud om reduktion i bilforsikring på 10%. Latterligt! Især når de har lavet nummeret 2 gange i træk!!!

Hej Jakob
Det lyder som en rigtig træls oplevelse. Det er GF som har begået en fejl, og det beklager jeg rigtig meget. Jeg vil bede dig om at kontakte vores afdeling for bilpolice på 7224 4330 hurtigst muligt, så I kan finde en løsning. Alternativ kan du skrive til trustpilot@gfforsikring.dk med dit navn, policenr. og telefonnummer, og så vil jeg sørge for, at du bliver ringet op.
GF Forsikring

ja vi dækker.... nå nej det gør vi ik

I over en måndet har de sagt de dækker pludselig dækker de ik og det er sku noget svineri at trække den ud og og så ændre mening. Vi har sku ikke forsikringer der inde ret mange dage endnu

Hej Christina
Ud fra dit korte indlæg er det ikke muligt at svare på, hvad din skadesag handler om, og hvorfor der åbenbart har været tvivl om dækning. Men jeg skal beklage, at du ikke har kunnet få et klart svar fra starten, det er ikke tilfredsstillende.

Jeg vil opfordre dig til at ringe til vores skadeafdeling. Alternativ kan du skrive til trustpilot@gfforsikring.dk med dit policenummer og det telefonnummer, du gerne vil kontaktes på, så vil jeg sørge for, at du bliver ringet op. For du skal naturligvis have den erstatning, som du er berettiget til i henhold til betingelserne.

GF Forsikring

Ringe orientering om nye tiltag.

Jeg har modtaget et Policetillæg til min ulykkesforsikring. Skr. er fra november 2013, men jeg har først modtaget den langt senere. Der skrives heri bl.a., at man tager hensyn til mine individuelle forhold og fastslår samtidig, at min forsikring pr. 01.05.2014 vil stige med 454,94 kr., I beregning af min oprindelige pris og den nye pris er der taget højde for eventuelle ændringer, som jeg har ønsket, og/eller ændringer med baggrund i forsikringsbetingelsernes bestemmelser om fx børns alder. Se, når man nu udsender en skrivelse, med fejlagtige oplysninger (jeg har ikke anmodet om ændring af min bestående forsikring) og i øvrigt ikke medsender den fulde police, så er jeg tabt på gulvet. Hvad står der egentlig i min police ? Der er oplysninger om, at man kan vælge hvilken mengrad man ønsker at vælge, men der er ingen forklaring på, hvad prisen er for de anførte muligheder. Se, nu springer kæden helt af, for samtidig er vedlagt en skrivelse om en 14 dages FORTRYDELSESRET. Hvorfor kan jeg ikke få en oversigt tilsendt, hvori der klart står, hvad JEG har bundet mig til og hvad jeg evt.skal forholde mig til?
Man meddeler, at man har justeret forsikringsbetingelserne og er glade for at fortælle mig, at jeg fremover får flere muligheder med GF´s ukykkesforsikring. ???
Jeg gentager - JEG HAR IKKE BEDT OM EN ÆNDRING.
I den overordnede skrivelse (med forkert dato) savner jeg en meddelelse om, hvem der er min rådgiver, som jeg kan henvende mig til. Det lokale GF-kontor kan ikke hjælpe (mangler måske kompetencen), så her er ingen hjælp at hente (får ellers normalt god betjening).
Der mangler noget. Jeg kan ikke fortryde noget, hvis indhold jeg ikke kender til.
Da jeg p.t. har en (godkendt) skadesanmeldelse liggende, ville det da være interessant at blive informeret om, hvordan den nu behandles, hvis, jeg annulerer den nye forsikring - SVAR UDBEDES VENLIGST.

Hej Kurt
Tak for dit indlæg, der handler om det brev, som vi har sendt ud om ulykkesforsikringen. Der er ikke tale om frivillige ændringer til din ulykkesforsikring, men derimod om en generel prisregulering og produkttilpasning på vores ulykkesprodukt. Netop fordi der ikke er tale om en frivillig ændring har vi pligt til at fritstille dig og samtidig vedlægge en oversigt over din ret til at fortryde/opsige forsikringen.

Vi er opmærksomme, at vi ikke har formået at få ændringerne i ulykkesforsikringen kommunikeret, så det har været tydeligt for vores kunder. På den baggrund har vi også fået en del opkald til vores policeafdeling . Vi har taget kritikken til efterretning, og vi vil bestræbe os på at være mere klare og direkte i vores fremtidige breve.

Jeg har fået oplyst, at du har fået svar på dine spørgsmål hos en af mine kolleger. Har du flere spørgsmål eller spørgsmål generelt, er du altid velkommen til at kontakte os. Vi hverken kan eller må gå i detaljer med en skadeanmeldelse her på Trustpilot.

GF Forsikring

Prøver at hosle folk i forbindelse med udbetaling af kontant erstatning

Sagen startede med en efterårs storm hvor vores flagstang væltede samt vores carport fik store skader da vinden fik fat og rev den løs af en bærende stolpe. Hermed rev trapez plader sig løs samt flere spær knækkede. Jeg fik selv stoppet skaden med at få den løfte på plads igen. Endvidere fik jeg skruet spær sammen da flere af dem var knækket. Jeg anmeldte skade og bedte om en kontant erstatning. Dette resulterede i at jeg kunne få en kontant erstatning på 6500 minus vores selvrisiko på 1630. Dette inklusiv ny flagstang til 2000. Da jeg så skrev tilbage til Gf-Forsikring og sagde at så måtte de godt udføre opgaven, ja så havde man desværre lige glemt nogle ting og så var det en skade til godt 23000, men stadig kun en kontant erstatning på 10000 minus selvrisiko. Jeg fik tømre ud som lavede total opgørelse over hvad det kostede og ganske rigtigt 23.500 hvor de 14.500 var materialer. Hertil sendte jeg oplæg til Gf-forsikring på at kontant erstatning måtte ligge på ca.20000 minus selvrisiko, hvilket betød at jeg selv fik en godtgørelse på 5500 for at udføre opgaven. Dette ville JT "cheftaksator" hos Gf-forsikring ikke gå med til, så derfor ringede han og bedte mig samt min tømre om at jeg endnu engang skulle køre fra København og til Birkerød endnu engang for at de skulle vurdere, ja selvom tømre og tidligere taksator faktisk var meget enige omkring hvad der skulle laves. Dog skulle der bruges lidt ekstra plader da 6 stk. på 106 cm ikke kan dække 680 cm,(småting). Dette måtte jeg afvise da jeg allerede har taget en fridag hvor taksator skulle komme, men aldrig kom, da han uden min viden havde været der dagen før. Nu har jeg efterhånden brugt rigtig meget tid på denne her lille sag og nu må man så sende den i ankenævnet for at få den afgjort, da GF-Forsikring ikke er interesseret i at finde løsning. Så vær opmærksom inden man vælger Gf-Forsikring, da det virker som om at de kun er ude på at slippe så billigt så muligt, så skidt med at man underbetaler forsikringstager.

Ny besvarelse den 16 Januar 2014

Efter min vudering af Gf-forsikring på Trustpilot fik jeg mail fra Cheftaksator om at man selvfølgelig gerne ville afslutte sagen, men at det stadig var med samme kontant erstatning.

Og da jeg ikke var enig i dette skrev jeg tilbage med det samme at jeg stadig mangler en udførlig opgørelse på hvilke materialer de mener der skal bruges, såldes vi kan se hvor vi er uenige.

Dette har jeg stadig ikke fået noget svar på fra Cheftaksator, efter igen igår at have rykket for et svar.

Nu melder de kraftigt snevejr igen i aften og jeg står stadig med en carport hvor flere bærende spær er knækket og vandet løber ind på alt det som står herunde, da tagrende jo også er blæst væk i forbindelse med stormen. Men ingen svar fra Gf-forsikring.

Jeg skal på det kraftigste anmode folk om at tænke sig om inden man vælger GF-forsikring!

Og jeg vil allerede nu foranledige et brev til Gf-forsikring for at få alle vores forsikring opsagt, da jeg på ingen måde føler mig tryg ved at have mine forsikring ved Gf-Forsikring, når man står i en situation hvor ens forsikring skal vende tilbage, men bare inorerer deres kunder, da de godt ved de har lavet en fejl!!! Føj

16. januar kl. 15 svar til Rikke fra Gf-Forsikring

Kære Rikke, Hvad er det som er komplekst når man har sendt en udførlig opgørelse på hvad der skal bruges af materialer og i har haft 2 taksatorer oppe at kigge på sagen, men ingen af dem har sendt en udførlig rapport på hvad der skal bruges? Og lidt svært at tage kontakt til Taksator når han ikke vender tilbage eller tager sin telefon, har du et forslag til hvordan jeg så får fat i ham????? Og hvad syntes du jeg skal gøre i aften hvor de melder massiv sne og de bærende spær er knækket? Kunne du ikke svare på dette. Pft.

22. januar 2014
Stadig ingen afklaring på denne sag, da jeg stadig ikke kan få en afklaring på hvad det er cheftaksator er uenig med mig omkring. Nu inorerer ham bare mig igen, selvom der stadig er stor fare for at carport kollapser i forbindelse med weekendens snevejr.

Hej Lars
Vi har haft rigtig travlt med efterårets to storme og stormflod, og du er desværre også en af de kunder, der har haft skader i forbindelse med stormen.

Ud fra din beskrivelse lyder det som en meget kompleks sag. Der nævnes mange beløb, og det lyder til, at du har været i kontakt med mange at vores medarbejdere.

Vi hverken vil eller må skadebehandle her på Trustpilot, dog kan jeg sige, at hvis man ønsker kontanterstatning frem for reparation, så opgøres dette til materialepriser, og timeforbruget for eget arbejde honoreres efter ankenævnspraksis. Der er også altid mulighed for at få arbejdet udført af en af de håndværkere, som GF samarbejder med.

Vi vil rigtig gerne finde en løsning på sagen sammen med dig, og du skal naturligvis have den erstatning, som du er berettiget til i henhold til betingelserne. Jeg vil gerne opfordre dig til at kontakte taksatoren, som du er i dialog med. Hvis du efter sagens afslutning ikke er tilfreds med afgørelsen, så har du ret til at klage til GF’s klageansvarlige. Se mere på vores hjemmeside under Kontakt. I sidste instans er Ankenævnet for Forsikring en mulighed.

GF Forsikring

Det bedste selskab jeg har haft til dato

Nu har vi været i GF i 5 år.. og jeg har været hele vejen rundt i de forskellige selskaber inden..Jeg er bare super tilfreds med jer, og skal ingen steder.. så længe i forsætter på samme måde..
Jeg harmin egen person jeg kan rette henvendelse til hvis jeg har spørgsmål eller skal forsikringers på anden måde, de få skader jeg har haft, har heller aldrig haft problemer med... det er bare top service og pris.. ingen andre selskaber kan kan matche jeres pris på min bil forsikring

Velkommen i Det gode selskab

Om os

GF Forsikring er ejet af kunderne. Det betyder, at vi ikke skal tjene penge til aktionærer, men kan koncentrere os 100 procent om at give dig forsikring for alle pengene.

Bilforsikring med overskudsdeling Hvert år gør vi bilskaderegnskabet op og sender overskuddet retur til kunderne med bilforsikring. Jo færre skader, jo større overskud og penge tilbage til dig.

Selvom du er uheldig i årets løb, så får du alligevel del i årets overskud. Og skulle der et enkelt år være underskud, så mærker du ikke noget til det.

Besök GF Forsikring

Kontakt GF Forsikring