Game-r omdömen

Otillräckligt
6.1
1 Trustpilot omdömen

Köpte en handkontroll till WII

När den kommer så är den inte ens i originalförpackning utan kontrollen är bara omsvept av "mjukpapper" (sån som man kan knattra på). Den är dammig och repig och även trasig. Kvittot man fick med syns knappt på att man har köpt varan (det är inget bläck på kvittot).

Hör av mig till dem, då säger dem "Detta är ju en högkopia, det förstår man när man ser på bilden och tittar på priset". Priset var 400kr. MediaMarkt tar 500kr, så nej jag varken ser att det är en kopia eller vet det. Skickar tillbaka den men de har fotfarande efter en vecka inte lämnat tillbaka mina pengar. Går vidare med detta till ARN:

Är Game-r ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

Game-r Support

Game-r, chippning av tv spel.

Besök Game-r

Game-r ligger som 13 av 19 i kategorin