Fyndborsen omdömen

Fyndborsen omdömen

8.5
7 Trustpilot recensioner

Hurtig levering

Jeg var på udkig efter en subwoofer, og fandt endelig en, jeg ville have. Jeg var så heldig, at Fyndbörsen havde en demo-model, så jeg kunne spare nogle penge. Jeg bestile denne sammen med et kabel. Varerne blev afsendt få timer efter bestilling og leveret dagen efter (til Danmark). Fordi det var en demo-model, var jeg lidt spændt på, hvilken stand den var i, men jeg må sige: Jeg kunne ikke se at den nogensinde havde været pakket ud. Emballagen var som ny, og subwooferen havde ikke én eneste lille ris eller endda en fedtfinger på. Det var en glædelig overraskelse, jeg kan helt sikkert anbefale at kigge hos Fyndbörsen, når du leder efter HiFi. Både på grund af service og pris.

Grymt snabb leverans!

Beställde en kamera och fick den dagen efter! Sjukt nöjd med både priset, leveransen och produkten! Kommer definitivt att beställa härifrån igen!

Kanon

Köpte förstärkare och högtalare för ett tag sedan, mycket bra priser och grymt snabb leverans.

Alt forløb efter bogen

Attraktive priser og super hurtig levering

MYCKET BRA!

Kanonföretag med kanonservice. Rekommenderas!!!!!!!!!

love you guys!

Bästa webbutiken med fantastisk service!

Superbra service. Jag köpte en digital systemkamera där för några år sedan och pratade med en säljare där cirka 1 timme innan jag slutligen beställde. Kanonbra!!!!

Gode priser og hurtig levering

Bestilte 1 reciever og 2 højtalere lørdag og fik dem leveret torsdag. Bare perfekt.

Är Fyndborsen ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

Fyndborsen Support

Sveriges billigaste priser på LCD, Plasma, HiFi, Projektorer, DVD, BluRay, Kablar med mera. Med trygga, billiga och snabba leveranser.

Besök Fyndborsen

Fyndborsen ligger som 5 av 19 i kategorin