Futurumshop omdömen

Det senaste omdömet

omdömen

Om

echt super service !!!

gaat 2 dagen voor mijn marathon mijn gps horloge defect....en nu ?
bellen naar de Futurumshop dus.
super vriendelijk geholpen, technische ondersteuning gekregen , ook super
maar helaas niet meer te redden .....
mensen hebben echt meegedacht , en geholpen.
kon ik diezelfde dag/avond nog een nieuw gps horloge ophalen!!!
en ook nog onder garantie , na bijna 2 jaar !!!
dus a.s. zondag loop ik met een nieuw horloge ...echt topservice
kortom een bedrijf met vriendelijk en vakkundig personeel en een goede service

Top service

Goede winkel met zeer ruim aanbod, maar allerbelangrijkst: een topservice. De spullen worden snel geleverd (zaterdagavond laat wat besteld, vandaag wordt het met PostNL verstuurd - morgen in huis) en op emails wordt altijd gereageerd. Als er iets niet duidelijk is (ik had een tegoedbon in moeten vullen, maar was het vergeten), dan bellen ze even. Bovendien: na drie maanden bleken mijn schoenen te krap te zitten - en ik mocht ze nog terugsturen! Hulde!

Goede service, snelle reactie.

MTB handschoenen gekocht die een scheur in de naad bleek te hebben.
Nadat ik dit heb aangegeven heeft Futurumshop gelijk nieuwe verstuurd, zonder dat ik de oude retour moest sturen.

Goede en snelle service!

Mijn complimenten!

slechte en uiteindelijk geen levering

Op 2 maart 2014 New Balance Rotterdam marathon limited edition schoenen besteld. Levertijd 4-6 dagen .Op 6 maart krijg ik een mail levering wordt uitgesteld.
7 maart maar eens gebeld wanneer de levering dan wel komt. Komt dus niet meer en ben genoodzaakt elders te kijken voor de hoofdprijs natuurlijk.Het enige dat futurum wilde doen is annuleren........................Als ik niet zelf had gebeld had ik dus niets gehoord.
Dit was mijn eerste bestelling bij de futurumshop en tevens de laatste.
Futurumshop

Svar från Futurumshop

Geachte heer Andriessen,

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor het sturen van deze beoordeling. Hierdoor hebben wij uw probleem alsnog voor en samen met u kunnen oplossen. Helaas is er bij uw bestelling namelijk sprake geweest van miscommunicatie waardoor u onterecht het bericht heeft ontvangen dat uw bestelling uitverkocht was terwijl deze juist nog speciaal voor u besteld was. Wij hebben u inmiddels de juiste schoenen toegestuurd met een presentje voor het ongemak en wij hopen dat u heel veel plezier zult hebben van uw nieuwe schoenen!

Ondanks opmerking op de site zijn de schoenen niet meer te verkrijgen.

Hardloopschoenen besteld bij Futurumshop en de betaling direct overgemaakt. De prijs van de schoenen was tov digitale concurrentie aanzienlijk lager. Dezelfde dag heb ik een mail ontvangen van Futurumshop dat de bestelde schoenen niet meer leverbaar zijn. Opmerkelijk omdat exact dezelfde type schoen via diverse websites wordt aangeboden. Futurumshop biedt mij enkele alternatieven, helaas zijn die schoenen niet geschikt voor mijn voet. Vermoedelijk is Futurumshop abuis met de verkoopprijs. Ik heb verzocht om de betaling te crediteren en de bestelling te annuleren. Naar verwachting ontvang ik binnen 1 week de betaling retour. De hardloopschoenen zijn na mijn bestelling direct van de site verwijderd. Inmiddels heb ik dezelfde schoen besteld bij een concurrent. Ongeveer € 20,- duurder maar binnen twee dagen geleverd. Ik had van Futurumshop verwacht dat zij de bestelling elders zouden afronden en mij de schoenen hadden geleverd voor de afgesproken prijs. Deze handelswijze getuigt niet van een sportieve ondernemer.

Perfecte service!

Op 25 februari een Buff Neckwarmer Pro besteld en betaald. Keurig op 26 februari geleverd. Helaas bleek 1 elastiekje gesprongen te zijn. 27 februari lag er al een nieuw exemplaar in de bus!
Dat is pas topservice!!

Super service

Vrijdag 21 februari j.l. verloor ik tijdens een fietsrit mijn pedaalmagneet, dus geen cadans meer op m'n Forerunner 910 XT HRM. Lastig als je gewend ben op je cadans te trainen. Op de website gekeken om een nieuwe te bestellen. Niet los te koop dus maar gebeld hoe ik een magneet kon bestellen. Bestellen was niet nodig zei één van de Futurumshop medewerksters, want ik stuur een nieuwe magneet op. Zaterdag de 22e
kreeg ik de magneet per post bezorgd. Super service toch ? dus super bedankt,

Top site

Ik bestel hier met enige regelmaat en ik wil bij deze een compliment geven.
Duidelijk site, snellere levering en processen.
Vooral duidelijkheid en geen verborgen verzendkosten.
Klantenservice heb ik nog geen ervaring mee, ik heb deze nog niet nodig gehad tot op heden en kan dit ook niet beoordelen.

leuke site

leuke site goede keuzemogelijkheden. ik ben tervreden

Zeer goede service!

Er was een probleem met de verzending buiten de schuld van Futurumshop om. Zij hebben hier meteen op gereageerd en de zending alsnog in orde gemaakt.
Perfecte service!
Gerard jacobs

alles goed hier

tack achterwiel gekocht en erg tevreden over de service

Uitstekende service!

Laatst kocht ik een washer om mijn fiets schoon te kunnen spuiten. Altijd lastig met een appartement zonder wateraansluiting beneden. Ik had deze supersnel in huis, maar werd ook keurig begeleid met statusupdates. Even later kwam die zelfde washer flink in de aanbieding wat niet zo prettig voelde. Na contact te hebben gezocht was hier begrip voor en heeft futurumshop het prijsverschil te compenseren zonder discussie. Dit heb ik met andere webshops nog wel anders mee gemaakt. Complimenten aan de futurumshop. Ook de washer werkt overigens fantastisch.

Super-Service !!

Deze webshop vond ik altijd al erg goed, maar de laatste ervaring verdient een eervolle vermelding. Ik kwam erachter dat een Garmin CN microSD kaart bij mij niet goed functioneerde. Deze werkte slechts op mijn Edge705 en niet op de GPSmap62s hetgeen wel zou moeten.
Dankzij de bemiddeling van Futurumshop van Garmin een nieuwe microSD kaart ontvangen die wel op beide apparaten werkt !
Hulde!

uitstekende service

Ik had een wiel + cassette + montage van de cassette (€9,95) besteld. Het wiel komt toe en ik merk dat de cassette verkeerd is gemonteerd. Ik stuur een mail naar Futurumshop met foto's van de cassette. Binnen de 24 uur wordt ik gebeld met een voorstel:
De €9,95 die ik had betaald voor de montage, kreeg ik teruggestort
+ kreeg ik een nieuwe cassettesleutel + kettingzweep van Tacx.

Ik ben uiterst tevreden over de klachtenbehandeling!

Nooit eerder zo'n fijne webshop tegen gekomen

Goede en vriendelijke communicatie.
Snelle levering.
Perfecte service met betrekking tot garantie.
Overzichtelijke en duidelijke website.
Goede en snelle hulp bij vragen over artikelen.

super!

bij het bevestigen van de door mij aangeschafte voorspatbord op mijn mtb, knapte één van de bevestigingsstrips.
een mailtje naar futurumshop en ik kreeg direct een compleet nieuw spatbord toegestuurd! super, wat een service!!!! helemaal top!

Zeer klantvriendelijke winkel

Futurumshop is een hele goede winkel die heel veel service bieden voor hun klanten. Ook wanneer je iets wil retourneren of annuleren. Je wordt altijd goed geholpen. Ik weet zeker dat er niet een sportgerelateerde webshop is die zijn zaakjes beter op orde heeft dan Futurumshop.

Super complete webshop en geweldige service!

Ik ben intussen al meerdere jaren trouwe en zeer tevreden klant bij futurumshop! Het assortiment is bijna bizar compleet: alles wat de fanatieke duursporter die het te druk heeft om uitgebreid langs verschillende winkels te gaan zich kan wensen! Super service. Altijd zeer snelle en complete levering, zeer snelle en adequate reactie op vragen. Recent ook heel snelle en correcte afhandeling van een defect sporthorloge. Gratis retourneren en een dag na aankomst al reactie dat een nieuw horloge verstuurd is! Futurumshop bedankt!

Briljante service!

Een in mei gekochte fietscomputer liet het na een week al afweten. De snelheid werd niet meer geregistreerd. Omdat ik dacht, vast een kwestie van opnieuw pairen, even de handleiding lezen, en drukte, kwam het er pas 6 maanden later van om er aandacht aan te besteden. Nadat ik er zelf niet uit kwam heb ik een mailtje naar Futurumshop gestuurd met de vraag of zij nog een tip hadden hoe ik de fietscomputer weer aan de praat kon krijgen.
Hun reactie: we hebben kosteloos een nieuwe opgestuurd en de defecte hoeven we niet eens terug.

Wat een onwijs gave service! Futurumshop, bedankt!!

S'avonds besteld dag erna ontvangen

Prima shop, ik had een bestelling geplaatst en tijdens betaling een fout melding.
Nadat ik gebeld had of mijn betaling wel was doorgekomen en gebleken was dat er iets mis gegaan was.
Ik heb daarna een nieuwe bestelling geplaatst om 19:35, en ondanks dat je voor 19:30 moet bestellen heb ik toch de dag erna alles netjes ontvangen.
Futurumshop, is zeker een blijvertje.

Futurumshop Support

Om företaget

Online shop met gratis verzending van polar hartslagmeters Suunto sport horloges Garmin gps navigatie en fietskleding!

Besök Futurumshop

Kategori

Cykeltillbehör

Trustpilot´s förpliktelser

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.