Fotoshopaalten omdömen

51 Trustpilot omdömen
Det senaste omdömet

omdömen

Om

Top prijzen, top service!

Een van m'n favoriete webshops, een prettige overzichtelijke website met vele alternatieven van minder bekende merken, alles tegen superscherpe prijzen. Uitstekende en snelle service, qua ondersteuning én levering.

Redelijk compleet assortiment en fantastische klantenservice

Ik heb inmiddels twee bestellingen gedaan bij deze winkel en daarbij ervaring opgedaan met de aftersales vanwege een leveringsprobleem.

Wat mij opvalt is dat de winkel een redelijk compleet assortiment heeft. Hoewel lang niet alle merken geleverd worden, is er altijd wel een goed alternatief welke meestal in een gunstige prijs- en/of kwaliteitsklasse valt. Assortiment kan altijd groter of completer, dus hier waardeer ik de winkel 4 sterren voor.
Het advies wat ik vroeg is gericht op mij als persoon en niet op de winkel om zoveel mogelijk omzet te draaien. Technische kennis wordt, waar van toepassing, netjes toegepast waardoor ik niet met producten kom te zitten die ik niet kan gebruiken.
Contact met de verkoper per mail en per telefoon was prima. De meeste berichten werden binnen een dag behandeld. Ik heb denk ik een mailtje of zes uitgewisseld, en slechts eenmaal langer dan 1 dag moeten wachten op respons. Een meer dan prima score, wat mij betreft.

Bij een leveringsprobleem (bleek aan PostNL te liggen...) werd prima met mij gecommuniceerd en voelde ik me gewaardeerd als klant. Er werd gedacht in oplossingen.
Op dit vlak scoor ik de winkel 5 sterren.

Ik zal hier zeker vaker spullen aanschaffen.

Snel, vriendelijk, goedkoop.. Kan dat? Ja dat kan!

Zeer snelle service, zowel per mail, als de afhandeling.
En vergelijk de prijzen maar eens op internet... ze zijn zeer scherp!
Voor mij echt een aanrader.

Erg duidelijke communicatie

Roland zit erg strak op de bestellingen en op zijn email.
Een item dat ik besteld had was niet op voorraad en binnen mum van tijd had ik een notificatie in de mailbox samen met een voorstel voor een alternatief product.

Dit is mijn eerste bestelling bij FSA, ik ben bijzonder aangenaam verrast.

prima zaak, persoonlijk advies. Ik krijg hier beter advies dan in de plaatselijk vakhandel

Prima winkel. Persoonlijk advies. Het gaat hier niet puur om verkopen maar om een goede klantenbinding. Wanneer ik vraag naar een specifiek onderdeeltje wordt mij geadviseerd om een goedkoper alternatief te kiezen dat minstens zo goed blijkt te zijn.

top service

ik had een zweefstatief besteld maar die kon ik niet gebruiken met mijn camera
dus wou ik deze wisselen voor een schouderstatief , ik kreeg direct emails terug en heb t dezelfde uur nog geregeld! TOP!

buitengewoon goede service

Na dat er wat fout is gegaan met de bezorging contact gezocht met fotoshop aalten
Aangezien ik niet voor een verzekerde verzending had gekozen had ik me er al bij neergelegd dat het gewoon bij een melding bleef.
Toen ik vrij kort daarna de mail nog even snel checkte had ik direct een mail ontvangen.
Na een korte wisseling van mail was ik blij verrast om te lezen dat de bestelling nogmaals zou worden verstuurd maar dan in een briefenbusdoos.
Dus eigenlijk rijkt de service van fotoshop aalten dan ook verder dan alleen maar netjes verpakken versturen en klaar.
Dit is gewoon ouderwetse service waarvoor ik dan ook zeer dankbaar ben.
Dus voor mij is dit de webwinkel waarbij de klant dus nog centraal staat de prijzen nog leuk zijn en de service uitmuntend.

Toch een tegenvaller. en wéér een update!!

Met enige tussen posen bestel ik hier af en toe wat. Niet verder zoeken en gewoon bestellen bij Fotoshop Aalten. Snelle levering en alles keurig verpakt!

Update II

Onderstaande update zat me niet helemaal lekker en amazone.com kwam met het verlossende antwoord. Hij is wél voor de 5D Mark II, maar door zijn kleinere afmeting bestaat er veel verwarring, ook te lezen op het www. Mijn excuses dan richting Fotoshop Aalten.

Update;

Helaas moet ik mijn 5 sterren bijstellen naar 3 Ik bestelde op 14 juni een Canon EP-EX15 (II) afgaande op de informatie van de webshop dacht ik dat ik de goeie had. Helaas was dit niet het geval bleek later. Aalten mailde nog terug dat dit toch echt de goeie was. Heb eerst zo gelaten maar ben verder gaan zoeken en het is dus wel de verkeerde! Tekst op de webshop is inmiddels aangepast maar ik zit nu met een canon eyecup waar ik dus niets mee kan. En ver heen over mijn recht op retourneren...

SUPER SERVICE

Bestelling geplaatst in het weekend op zaterdag en reeds op dinsdag geleverd snelle service, goed verpkt , alles uitgeprobeerd en het werkt uitstekend
Op fotoshopaalten zal ik zeker nog dienst doen in de toekomst

Super service sinds 2010...

Ik maak sinds 2010 geregeld gebruik van de webshop, en de service is voortreffelijk.
Duidelijke en eerlijke verkoopsinfo en steeds bereid om persoonlijke en up-to-date info te verschaffen.

Super service!!
Bedankt voor de nodige ondersteuning de voorbije jaren.

GEWELDIG!!!

wat ze beloven, daar kan je op vertrouwen!

Leuke fotospullen, snelle verzending

Al een aantal keer fotoapparatuur besteld en altijd tevreden geweest over de afhandeling, verzending en prijs.

Top snelheid!!

Wow dat is nog eens een snelle levering!!
Gisterenmiddag besteld, en nu al in de bus!
Klasse, bedankt!!

Super snel en correct

Maandag besteld en woensdagmiddag reeds bij mij thuis in Belgie.
Geen verzendkosten wat het shoppen nog voordeliger maakt.
FOTOSHOP AALTEN zit bij mijn favorieten.

Svar från FotoShop Aalten

Mooi om te horen dat TNT ook lekker snel kan zijn. We maken het soms anders mee (helaas), maar in de regel is het met 2-3 dagen in Belgie.

Snelle levering en super service

Ik heb al meerdere keren bij Fotoshopaalten besteld en elke keer was de levering erg snel.
Geen verzendkosten is ook een plus en bovendien wordt alles super verpakt zodat je niet voor bijvoorbeeld een filter op de postbode moet wachten omdat het een pakket is.
Onlangs een kapotte diffuser ontvangen, binnen een uur na de melding was er al een nieuwe onderweg!

Fotoshopaalten krijgt van mij een dikke 10

Begrip voor de klant

Mijn bestelde Diffuser kwam defect aan. Dat viel eigenlijk buiten de garantie. Een zeer cooperatieve en snelle email wisseling gaf als eindresultaat dat een nieuwe werd opgestuurd in en betere en duurdere verpakking.
Een dikke pluim voor Photshopaalten !

Svar från FotoShop Aalten

Super dat het opgelost is! Uiteraard streven wij natuurlijk naar een 100% schadevrije aflevering. Maar goed om te horen dat het de tweede keer wel gelukt is. Veel plezier ermee!

Super snelle levering

Ik had voor mijn fotocursus een hotshoe nodig. 's maandags besteld woensdags in huis, en dat voor een hele nette prijs.

Nemen tenminste de moeite om ergens achteraan te gaan

Ik wilde graag een ouder model statief dat officieel niet meer in de collectie zit en dus ook niet meer bij de importeur op de website vermeld stond. Fotoshopaalten had hem niet meer op voorraad, maar wist wel uit te vinden dat er nog een paar in NL beschikbaar waren. Enkele dagen later had ik hem thuisbezorgd zonder verzend- of bestelkosten. Ik ben dus uitstekend geholpen.

Svar från FotoShop Aalten

Graag gedaan! Uiteraard lukt het niet altijd. Maar als het even kan proberen wij het!

Frank S.

Al diverse keren besteld bij Fotoshop Aalten. De reactie op vragen is zeer snel. De service vind ik zeer goed. Mocht er onverhoopt iets niet in orde zijn dan wordt dat in no time opgelost. Al met al vind ik Fotoshop Aalten een topper.

FotoShop Aalten Support

Om företaget

FotoShop Aalten - FotoShopAalten.nl is een dynamisch en sterk groeiend bedrijf gevestigd in de Achterhoek. Wij leveren een compleet assortiment op het gebied van digitalefotografie. Wij zijn met name sterk in de kleine artikelen die u niet zo makkelijk vindt bij de grote l

Besök Fotoshopaalten

Kontaktinformation

Ring på: 087-8768315
Vi finns här: Dinxperlosestraatweg 124
7122 JS Aalten
Nederländerna

Trustpilots Åtaganden

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.