Foderxpressen omdömen

Foderxpressen omdömen

9.5

Billigste Essential forhandler

Jeg har nu to gange købt Essential foder via foderxpressen.dk og det tror jeg da at jeg vil blive ved med. De er klart den billigste, da man får 12 % rabat (tror jeg nok) når man køber to sække og yderliger 4 % når man køber fire sække eller derover.

Derudover er der gratis fragt, og jeg har som regel varene 1-2 dage efter jeg har bestilt dem. Super hurtigt. Og der er ofte også en lille gave med når nu man køber for en del kroner, så det kan faktisk ikke blive bedre.

super foder

Jeg blev positiv overrasket over hvor godt det foder er, mine hunde er bare vilde med det.

Bedste service jeg har fået og super hurtig levering

Jeg har nu flere gange handlet hos FoderXpressen og det har jeg i sinde at forsætte med, for udover leveringstid på 2 dage så er de super søde og personlige at tale med. Har der manglet en vare har jeg fået det af vide i god tid og 'en lille undskyld gave' i pakken. Findes min vare ikke i den ønskede farve er jeg blevet ringet personligt op og spurgt om hvilken farve jeg ellers ønsker. Engang fik jeg endda noget andet vådfoder end bestilt hvormed det rigtige kom, igen, efter 2 dage og jeg fik af vide at jeg blot kunne beholde det andet. Alle varer er af god kvalitet og leveringsmændene kender man efterhånden som nogle flinke hjælpsomhed folk. Har anbefalet til venner og familie. Nåååå ja, så elsker min hund de gratis gnaveben der altid er med! Tak

Under 24 timer !!!

Jeg bestilte i går 2 poser hundemad, og ikke en gang 24 efter kørte fragtmanden ind i vores indkørsel. Super god service og gode rabatter. Fordi jeg købte 2 × 12, 5 kg, fik jeg 13 % rabat. Billigste sted jeg fandt der solgte essential foods. Har tænkt mig at bruge dem hver gang !!

Super!!

Overskuelig hjemmeside; nem bestilling; superhurtig levering :-) ........... og så lige lidt mundgodt til hundene uden beregning :-)
Helt i top og mine varmeste anbefalinger.

Hurtig , effektiv som jeg vil bruge igen.

Foderxpressen er hurtig og effektiv, dem skal du prøve.

rigtig god samarbejdspartner

Super service, troværdig, billig og hurtig levering

Det er anden gang jeg har bestilt varer til mine hunde, hvor jeg fik det leveret til døren indenfor 2 døgn ;-))) Det er ret nemt, bekvemt, effektivt, hurtigt levering og der er ALTID nogle små gaver med til de firbenede ;-))) PERFEKT SERVICE og der er et stort udvalg af varer, samt rigtige gode TILBUD i ny og næ ;-)))

God telefonvejledning. Hurtig levering.

God og ærlig vejledning. Varen var her hos os dagen efter bestillingen.

Jubi. for god service

Jeg blev anbefalet en god foder ved navn Wolfblut wild passific. Så gik jeg på nettet samme aften for at se hvor jeg kunne købe det. Da kom foderxpressen frem. Jeg bestilte det samme aften, alerede næsten dag fik jeg besked på at det var afsendt. Næste dag om eftermiddagen kom fragtmanden med foderet, det kalder jeg lynekspedition. Og det bedste af det hele er, der er ingen fragt på når du køber for over 500 kr. og det næste er min hund er helt tosset efter denne foder.

Super service.

Fin og hurtig levering. Og jeg fik oven i købet gratis godbidder til min lille hund ;-)

Tiptop og 5 store stjerner!!

Foderet landede efter få dage, og der var en fin pose med ekstra godbidder til vores hunde, virkeligt god service :)

hurtig levering men på forkert adresse

Jeg syntes det er dejligt med så kort leveringstid og gode produkter. Jeg har intet at klage over, ud over at det blev leveret til forkert adresse trods jeg havde skrevet en leverings adresse i bestillingen

super handel

Jeg kan udtrykke meget stor tilfredshed både med pris og levering og vil helt sikkert handle her igen:-)

.. SERIØS HANDEL ..

Jeg køber hundemaden hos Foderexpressen og har kun positive oplevelser.
Altid finder jeg den billigste udbudspris og kvaliteten i top.
Så jeg har bestemt ingen planer om at skifte til andet ..

God hjemmeside med hurtig levering

Jeg købte lidt forskelligt, og er fuldt ud tilfreds med købet og den hurtige levering :)

Nemt & hurtigt

Foderxpressen var hurtig til at sende mit foder afsted, hvilket ikke kunne være bedre. Man blev hele tiden opdateret om, hvor ens pakke befandt sig og hvornår ordren var modtaget og henholdsvis afsendt.
Det er da et sted jeg godt kunne finde på at bestille fra en anden god gang :0)

Foderexpessen any time

Nemt at bestille via nettet
Nemt at betale via nettet
Varen kommer til tiden
Dejligt stort overskueligt udvalg

så bliver det ikke nemmere

bliv fri for selv at tage slæbet fra butikken og spar penge ovenikøbet - nemt og med god og hurtig service. Bestilte onsdag eftermiddag og fik leveret fredag formiddag! og så var der ekstra godbidder med til hunden.... smil herfra.

Hurtig service

Rigtig fin og hurtig servise med ekstra bonus godbidder.

Support

Besök Foderxpressen