Føniks A/S omdömen

Føniks A/S omdömen

Bra
8.5

Fantastisk

Jeg spiller World of Warcraft, go min WoW Cataclysm Gaming Mouse er gået i stykker. Så jeg skulle købe ny men kunne ikke finde den nogen steder. Jeg gik til Føniks og fyren der bestilte en til mig med det samme, dagen efter, lige efter kl 11:00 fik jeg besked at jeg kan komme og hente den. Selv om jeg brugte 1 uge på at finde den før.

Afhentning var hurtig og professionel, ingen ventetiden, ingen forviringer. 10/10 Jeg anbefaler Føniks til alle jeg kender. Fantastisk!

Godt hver gang!

Jeg har efterhånden købt en del computere hos Føniks.
5-6 stykker indenfor de seneste 3 måneder.

Hver gang er der leveret hverdagen efter og vi taler altså konfigurerebare maskiner, som skal samles færdige og testes før de kan afsendes.

Alle har virket fra start, ingen har været dårligt samlet... intet har manglet.

Jeg er efterhånden blevet skuffet af flere af de gamle hardware-forhandlere på nettet - nu er Føniks min foretrukne til færdigsamlede maskiner.

Jeg har en gang haft brug for at ændre modtager-adressen og her ringede jeg ind, kom hurtigt igennem og maskinen blev leveret til den oplyste adresse. Det virker måske simpelt, men jeg har før prøvet at ændre en modtager-adresse (hos andre firmaer), og det gik helt galt.

Keep up the good work!
Husk at sende rosen videre til de rette personer... kan se de har fået lidt huk af andre.... :)

God og velfortjent Påske ferie til Jer! :)

Mvh Jean.

Detta omdöme har rapporterats av Företaget för strider mot andra av Trustpilots riktlinjer.

Trustpilot Kundservice är i färd med att undersöka detta omdöme.

Efter undersökningen kommer det antingen tas bort eller returneras till Trustpilot.

Se våra riktlinjer för omdömen här.

Fantastisk god service og billig pris!!

Jeg bestilte en Logitech Pure-Fi Anywhere til min datter. Føniks er så absolut det billigste sted at købe den. Så god rabat, og dagen efter den var bestilt, var den klar til afhentning!!! Perfekt, de ved hvad god service er. Her vil jeg helt bestemt handle for fremtiden.

Tak for en god oplevelse, som jeg vil dele med venner og familie!!!

Hej Benita

Vi takker mange gange for de pæne ord og anbefalingerne.
Vi glæder os til at betjene dig igen fremover :)

Mvh. Stefan, Føniks A/S

Føniks giver mig det bedste fra to verdener!

Jeg handler altid hos Føniks fordi jeg får det bedste fra to verdener - en god og billig online butik og god personlig betjening i butikken på Frederiksberg. Jeg kender ikke nogen anden butik der kan tilbyde dette!

Hej Lasse

Altid dejligt når vores koncept bliver rost - vi er også selv stolte af det :)
Tak for de rosende ord om os!

Mvh. Stefan, Føniks A/S

Detta omdöme har rapporterats av Företaget för innehåller känslig information om företaget (t.ex. namn på anställda eller ägare).

Trustpilot Kundservice är i färd med att undersöka detta omdöme.

Se våra riktlinjer för omdömen här.

2* selvhenter uden problemer

som altid upåklageligt og problemfrit. Bestil og hent selv 20 min. ...selv om jeg rent faktisk bestilte to gange og hentede selv og skulle ændre min bestilling noget andet da jeg var der, var nemt og service niveau og teknisk rådførelse efter bogen.

Hej Frank

Godt at høre du har været tilfreds.
Skulle du have kommentarer eller forslag til hvordan vi opnår den sidste stjerne, så hører jeg meget gerne fra dig på se@fcomputer.dk
Tak for anmeldelsen :)

Mvh. Stefan, Føniks A/S

Hurtig ekspedition og gode priser.

Føniks leverer god service, hurtig ekspedition. De har en god og overskuelig hjemmeside og som regel altid gode priser.
Kan absolut anbefales.

Hej Jan

Tak for de rosende ord!
Vi glæder os til at betjene dig igen :)

Problemfrit forløb

Fantastisk hurtigt forløb.Jeg havde ventet i flere uger på at få leveret en tablet fra et andet site og de blev ved med at udskyde leveringen,men Føniks kunne levere den i løbet af 2 dage.

Hej Christian

Dejligt at vi kunne hjælpe hvor andre ikke kunne :)
Vi takker for de pæne ord!

Mvh. Stefan, Føniks A/S

Hurtig betjening og nem retur

Jeg havde købt nogle nye dele, og de kom til tiden som lovet og til en god pris. Jeg havde desværre købt en forkert del der blev returneret uden problemer selv om jeg havde fjernet folien omkring kassen (dog uden at tage den i brug). Tak for god service

Hej Martin

Tak for den flotte anmeldelse!
Godt at høre servicen har været tilfredsstillende :)

Mvh. Stefan, Føniks A/S

Superb service. flere gange i træk!

Jeg indleverede min pc til reparation og den var klar ca 1 time efter. Tidligere har jeg fået hjælp til at skaffe skruer til mit kabinet, selvom det ikke var købt hos Føniks, og de blev sendt direkte hjem til mig. Endda kvit og frit.

Hej Michael

Skønt at høre vores service har været tilfredsstillende :)
Vi takker for de rosende ord!

God kvalitet - hurtig levering

Meget tilfreds med en konfigureret PC. FIne muligheder for op-/nedgradering. Fair priser og hurtig levering. Ligesom at handle med Zitech i gamle dage. :)

Hej Peter

Godt at høre du har været tilfreds.
Tak for anmeldelsen :)

Jamen...

Jamen, jeg elsker virkelig jeres service osv osv! Jeg modtog mine højtalere/woofer osv, og det spiller bare derud <3 Jeg elsker at i også er så hurtige med leverance osv. Tusind skal i have! Gud velsigne jer!

Hej Bogi

Dejligt at høre du har været så tilfreds :)
Vi takker for de flotte ord!

Manglende strømkabel?

Føniks levere hurtigt, men når man køber en telefon til 4000 kr og der ikke er strømkabel med, må jeg sige, at det er IKKE godt nok. Man kan selvfølgelig købe kablet, som ekstra tilbehør for 900 kr?

Det svarer til, at købe sko hvor snørrebåndene ikke følger med. Eller en skjorte uden knapper. Nå, ja, det står sandsynligvis i beskrivelsen et eller andet sted.

Hej Michael

Telefonen du har købt, er en speciel konferencetelefon, som ikke bruger en normal strømforsyning, men strømføres over netværket via PoE.
Derfor medfølger der et netkabel, som bruges til både dataforbindelse, samt strømføring fra ens eksisterende PoE switch.
Der er ingen steder nævnt at der medfølger en strømforsyning, netop fordi det ikke er tiltænkt at man benytter denne, da telefonen er designet til at blive brugt som PoE enhed.
Vi har altså ikke glemt et kabel, eller snydt dig for nogen del af varen.

Effektivt, billigt, præcist

Hurtig ekspeditionstid og glimrende service. Produktet fungerer som beskrevet på hjemmesiden. Ikke så meget pjat.

Hej LP

Tusind tak for de pæne ord :)

Mvh. Stefan, Føniks A/S

Fantastisk god support ved køb af ny stationær

Jeg har ikke haft stationær i godt og vel 10 år, så har ingen forstand på køling og SSD. Jeg fik rigtig god vejledning ude i butikken i Tilst, og kunne hente computeren 3-4 dage efter. Da jeg hentede maskinen i butikken fik jeg en lille snak om hvad man kunne smide på sin SSD.

Rundt regnet en fantastisk oplevelse.

Hej Jesper

Dejligt at høre du har været tilfreds med betjeningen.
Håber du er lige så glad for computeren :)
Vi takker for de pæne ord og håber på et gensyn.

Mvh. Stefan, Føniks A/S

Perfekt rådgivning og fremragende produkt

Jeg ville bygge mig en ny computer - med seneste teknologi - De kunne virkelig hjælpe mig, med en meget prof. ung mand, der virkelig var med på nodererne. Det var rart at få en prof. rådgivning. Specielt nu hvor jeg selv havde over 17 år i branchen, så jeg vidste godt hvad jeg ville have, men fik lige det sidste nye med til samme pris, som jeg havde regnet med. Det er sku godt gået af dem...
five stars..... - Selvom det tog en lille time at få hjælp og blive ekspederet..

Hej Thomas

Vi bliver jo helt røde i kinderne :)
Tusind tak for de pæne ord om os!
Jeg beklager selvfølgelig hvis ventetiden har været lidt for lang i butikken, men som du selv nævner, så tager vi os jo tid til at vejlede vores kunder ordentligt, da vi mener det giver den største tilfredshed.
Dog arbejder vi selvfølgelig hele tiden på at have både kort ventetid, men samtidigt god tid til alle :)

Mvh. Stefan, Føniks A/S

Perfekt og hurtig handlen.

Jeg bestilte og varen kom dagen efter. Har haft problemer med andre firmaer, men hvis bare jeg var gået til Føniks først, var jeg blevet fri for besvær.
Dejligt, når alting er så let og uden besvær hos Føniks.

Venligst Gitte.

Hej Gitte

Dejligt at vi kunne efterlade dig med en positiv oplevelse, når nu de andre ikke kunne :)
Vi takker for den flotte anmeldelse, og håber på et snarligt gensyn.

Hurtig ekspedition

Tak til Føniks A/S for hurtig ekspedition af min ordre. Det var første gang jeg - men ikke sidste.
Venlig hilsen EHA

Hej EHA

Det er såmænd os der takker for ordren og ikke mindst den flotte anmeldelse :)
Vi glæder os til at betjene dig igen!

hurtig nemt og billigt

overskriften siger det hele kan klart anbefales

Hej Lars

Så simpelt kan det jo siges :)
Tak for de flotte ord!

Føniks A/S Support

Fragt fra kr. 0,-! Vælg mellem forskellige forsendelsestyper - fra kr. 0,- uanset ordrestørrelse! Fysiske butikker! Med vores 2 fysiske butikker på Frederiksberg i København og Tilst i Århus har du et sted du kan kigge på udvalgte varer i vores store sortiment, samt få personlig rådgivning af vores dygtige medarbejdere. Kæmpe udvalg! Vi har et af landets absolut største udvalg af hardware, software, computere og forbrugerelektronik. God service! Vi gør en ære i at vejlede vores kunder til det rigtige køb, og give en god service både før, under og efter købet.

Besök Føniks A/S

Skriv till: se@fcomputer.dk