EuroFlorist Sverige omdömen

EuroFlorist Sverige omdömen

8.0
12419 Trustpilot omdömen

Omdöme av bekräftad köpare

Skrev fel ålder på kort.

Blommorna kom fram samma dag. Dock skrevs fel ålder på kortet och ej enligt de anvisningar som givits.

Alltid lika bra!

Tack för de superfina blommor som ni levererade till min mamma på hennes födelsedag!

Fantastisk påskkorg

Skickade en Påskkorg till min pappa på Skärtorsdagen. Superfin och den håller fortfarande. Tack för en bra levererad produkt!

3 dagar försent!!

Buketten levererades 3 dagar för sent. Det var visserligen påsk men då skulle det ha stått att ingen leverans sker under påskdagarna.

Nöjd

Fin blomsterbukett utan krångel

Nästa gång blir det Interflora

Dålig leveranstid. Beställde på måndag för lev. på tisdag, men dom klarade inte av det förrän på torsdagen.
Omdöme av bekräftad köpare

Mycket uppskattad födelsedagsbukett till 92-åring!

Betsällde på en helgdag (21/4) bukett till min mormor som fyllde 92 år 22/4 och bor på rum i äldreboende.
Buketten levererades dagen efter, utan problem till henne där och var mycket uppskattad. Så allt funkade smidigt till ett rimligt pris. Precis som man vill att det ska vara.

Snabbt, smidigt och säkert

Beställde tulpaner och då den levererande blomsterhandeln inte had den färg jag ville ha ringde de mig och kollade om de kunde byta färg. Mottagaren sa att blommorna var jätte vackra

Lättsamt

Saknar att det inte finns i text vilka blommor som ingår i buketterna. Skulle också vara bra om man fick bekräftelse, från Euroflorist, på att blommorna kommit fram till mottagaren.

Underbar!

Blomman min vän fick var sååå fin! Skönt när verkligheten matchar det ni visar på sidan! Dyrt ja, men värt det!
Omdöme av bekräftad köpare

Fantastikst service och vänlighet! Precis det kunden är ut efter!!!

Tack så hemsk mycket för all hjälp! Trots att det var på så kort varsel så har ni kunnat leverera blommor till Gunnar så tidigt på hans födelsedag! Detta uppskattade jag väldigt högt!!!

Vänligen

//Rosemarie Magnusson Khamane (inte Woestijn)

Fantastisk bukett!!

Hej,
jag är jättenöjd! Buketten var så vacker och snabbt gick det fast det var storhelg!

Jag kommer använda er flera gånger, så enkelt och bra!

Hälsningar
Inger Andersson
Omdöme av bekräftad köpare

internettblommografera ett utmärkt sätt att skicka blommor

allt var bra utom bekräftelsen jag fick,min beställning kunde jag inte läsa

snabba leveranser

Toppen och väldigt snabb lev.

Superserivce

Gjorde en sen beställning och mailade och frågade om den fortfarande kunde levereras samma dag. Fick snabbt svar om vilken blomsterhandel som fått beställningen och att de lovat att göra en sen leverans samma dag :)

Jättefin bukett

Levererades redan på förmiddagen vilket var väldigt uppskattat.

Efficient and Fast delivery

I ordered the bouquet " pretty Petals" online, from Egypt for my wife in Sweden, same day delivery. Everything went perfectly.
Thank you guys for this, definitely I will be using you more in the future.
Omdöme av bekräftad köpare

om kunden är nöjd så är jag nöjd.???

kan inte säga nå ,men tidigare fungerade det bra.

påskblommornaenflosk

jag har alltid skickat blommor från er men påsk blommorna jag beställde kunde jag ringt och sagt till om köp några lökar själv och släng ner i en korg så såg den ut .Jag beställde en korg med primulor men ni ringde.och talade om att det fanns inte ta något annat vårlgt ut, svarade jag och det blev inte vackert.Så nu byter jag till annan leverantör . vänligen Monica Boström -monica.megan@tele2.se.
Euroflorist Sweden

Svar från Euroflorist Sweden

Hej Monika,

Vi kan inte garantera exakta blommor då tillgängligheten på blommor varierar stort mellan olika orter och säsonger. Om detta är fallet byts blommorna ut till liknande i samma form och färg och vid större förändringar kontaktas du som beställare, vilket blev gjort i detta fall.

Vi beklagar för att resultatet inte blev som förväntat och hoppas att mottagaren njöt av blommorna.

Med vänliga hälsnignar,
Euroflorist

Välkommen till Euroflorist!

En unik gåva

Våra buketter skapas alltid av utvalda florister - våra florister skapar sina hantverk med stolthet och hängivenhet. Vi garanterar dig att din gåva blir precis så unik som mottagaren av blommorna är för dig.

Alltid färska blommor

Ingenting går upp emot doften av färska blommor - våra florister vet hur de ska förmedla känslan av fräscha blommor direkt från naturen till dem du älskar.

Säker leverans

Timing är allt - för att säkerställa pålitlig leverans, över hela världen, har vi 54 000 florister i vårt nätverk och vår kunskap om blommor är baserad på över 30 års erfarenhet av blomsterbranschen.

Euroflorist är marknadsledande inom blomsterförmedling i Europa. Vi har ett nätverk av florister i 12 länder. Dessutom ingår vi i den internationella organisationen Teleflor International vilket innebär att vi kan hjälpa dig att skicka blommor över hela världen.

Besök EuroFlorist Sverige

Kontaktinformation