Eshop247 omdömen

Lågt
4.9
3 Trustpilot omdömen

Besviken!

Har beställt min vara för lite mer än en vecka sedan. Först kom fakturan (helt okej om varan bara varit skickad) men inget mail om att min vara blivit skickad. Jag skrev ett mail eftersom jag var orolig och det svar jag fick var att men order var "under behandling och skulle skickas så snart som möjligt" Den må vara under behandling men jag kan och tänker absolut inte betala en faktura när jag inte har varan i min hand. Så nu sitter jag här, förfallodatumet går ut imorgon och jag har ingen vara? Bra jobb va? Och inte är det någon som har svarat på min två senaste mail. Så med andra ord, vill du bli AV med en massa pengar så kan du ju handla här. Får man för ju tydligen absolut ingenting för dom? Två och ett halvt tusen i sjön?

Handla inte här.

Om ni har funderat på att handla här så bör ni tänka er för mer än en gång. Dom kanske har bra priser och snabb leverans, men om ni sedan får problem med varan så struntar dom i det. Jag har både ringt och mailat till dom men får inget svar. Det är ju lätt att lämna 36 mån garanti på varorna när man inte bryr sig om kunden. Det är väl så att när man väl har sålt varan så skiter man i resten. Så tänk er för innan ni handlar av dom.
Jag kommer inte handla där fler gånger. Det är nog bättre att betala lite mer för varan och få lite bättre service. RIKTIGT RIKTIGT DÅLIGT

Grymt dålig hantering av reklamationer

Reklamationer tar flera månader. Under tiden hör man ingenting från företaget. Jag är så trött på eshop247 att jag mår dåligt och orkar inte skriva nått här. Fattar inte hur dom har kunnat få så många bra recensioner. Ett kasst, snudd på ruttet företag som knappast kommer överleva. Många har dessutom klagat på att dom säljer begagande telefoner, importerade från Asien. Vet inte om det är sant, men flera på prisjakt har klagat på det. Mitt tips: Betala lite mer nån annanstans istället. Det är det helt klart värt i långa loppet.

Är Eshop247 ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

Support

Besök Eshop247