Elgiganten.dk omdömen

Elgiganten.dk omdömen

Bra
7.7

døv vejledning i butikken

Jeg skulle som studerende, købe en ny computer som både kunne klare at streame diverse hjemmesider, fx DR og Netflix, og flere timers intens brug i form af note- og opgaveskrivning der er passende til et lægestudie. Jeg gjorde mine relativt få krav, meget klar overfor ekspedienten, som gav sig god tid til at rådgive og komme med forslag, dog med meget generelle vendinger og kommentarer. Jeg har haft et højt budget, da det betyder meget for mig at computeren fungerer. Der var ingen tvivl om at valget af computer var oplagt, og jeg fik købt en samsung computer.
Jeg har kun oplevet at computeren er langsom, tastaturet er ved at give op her 2 måneder senere, og generelt virker det IKKE som en "studentervenlig computer" med det der nu kommer hertil - god lyd, let tilgængelig bluetooth- og netværksindstillinger, en god og klar skærmopløsning og en betjeningsvenlig mus. Altsammen forventninger jeg præciserede overfor ekspedienten.
Jeg havde også brug for en computer der ved streaming og (simpelt!) wordbrug, havde en god batteritid. Det var ifølge ekspedienten ikke noget problem, men det er overhovedet ikke tilfældet - det er et stort problem.

Jeg føler overhovedet ikke ekspedienten har hørt efter, han har marginaliseret de krav og spørgsmål jeg stillede. Samtidig fik jeg ikke noget som helst med i form af et tilbud der kunne inkludere et eller andet brugbart til computeren. Den har trods alt kostet 7.000 kr, og jeg er så skuffet over den og Elgiganten.

Lav pris god service

Vi har handlet mange gange ved Elgiganten, og det siger vel alt om tilfredsheden fra vores side

God service og prisgaranti.

Købte ny bærbar d. 6/4, efter min mening en rimelig pris ifht. mange andre steder... og så på en søndag.

Jeg kunne ved et tilfælde d. 16/4 konstatere at den var sat ned med 700kr.
Umiddelbart jo en rimelig trist ting at konstatere, men en kort samtale med deres support og der er nu 700kr på vej til mig.

Kun rosende ord herfra for den måde at gøre tingene på, så behøver man ikke frygte at det man køber er sat ned ugen efter.

God service

Var hos Elgiganten i Glostrup og fik en flot og god vejledning i forbindelse med køb af en computer. Selv om at der stod mange kunder og ventede gav han sig tid til at forklare om forskellen på de forskellige maskiner. Tak for en god service

Gigantisk inkompetence, useriøsitet og komplet mangel på kundeservice!!

For et par måneder siden køber jeg en Macbook Pro 13. Da jeg tager den hjem finder jeg meget hurtigt ud af at den ikke oplader korrekt, men altid er på de 10 %.
Jeg afleverer computeren i El Giganten Nørrebro, og får at vide at problemet er løst. Jeg tager computeren med hjem og problemet er IKKE løst. Samme problem, så jeg afleverer den igen.
( Det skal lige siges at ALLE mine filer, billeder osv ligger på computeren.)
Anden gang får jeg computeren igen , og guess what -den er stadig ikke fixet. Jeg får at vide af El Giganten på Nørrebro at værkstedet er skidt og de ikke tager sig god tid med reparationer og reklamationer og en masse andet som jeg som kunde hverken vil eller kan bruge til noget.
Jeg får at vide at jeg får en ny computer når den har været igennem værkstedet 3 gange og at det ville være en god idé at købe en ekstern harddisk og overføre alt hvad jeg har på computeren, og gendanne på den nye. Det gør jeg så, dvs jeg bruger yderligere 549 kr for noget som skulle have været løst for længst.
3.gang får jeg SAMME computer igen og jeg får meldingen at "det bare var batteriet som skulle skiftes". Var måske en idé at værkstedet skiftede batteriet ud første gang!?!??
Jeg prøver at gendanne alt fra min ekstern harddisk, men denne eksterne harddisk som jeg har købt i jeres butik, er beskaddiget og kan simpelthen ikke gendanne alt.
Efter hjælp fra Apple-support, gendannes det meste, lige på nær mine bryllupsbilleder og andre familiebilleder. Surt, det er bare væk, SELVOM jeres værksted kunne have fikset problemet i første omgang!!
Jeg ringer adskillige gange ind til jeres servicecenter og snakker bl.a. med en Darwich, som lover at ringe tilbage, men det sker selvfølgelig ikke.

Jeg snakker med butikschefen i Elgiganten Nørrebro, og som kompensation får jeg et værdibevis på 599.
Her kommer prikken over i'et så :

Jeg ringer igen til jeres kundecenter for at bruge det her værdibevis og ( nok aldrig handle hos jer igen) vil købe et produkt online. Jeg får at vide at man ikke kan bruge værdibeviser online, men I vil gerne gøre det at jeg køber et produkt for 599 på mit kreditkort og jeg får pengene refunderet, så jeg har brugt værdibeviset. Aftalen med en Emil Møller fra jeres servicecenter er ; at jeg får en mail som bekræftelse, at jeg får pengene retur inden for 3-5 hverdage. Sker dette? Det siger sig selv: NEJ

Endnu en gang, i går, skal jeg ringe til jer igen, en uge efter og spørge adskillige gange efter min emailbekræftelse, mine penge og Emil Møller. Jeg får endelig at vide af en Louise at Emil lige er mødt ind og at han erkender at han IKKE har gjort noget ved sagen, men at hun beklagede mange gange og hun sender mig så email bekræftelse, (mens jeg er i røret for jeg stoler simpelthen ikke på jer) på at jeg får pengene refunderet indenfor 3-5 hverdage. Dette er så 2.uge efter.

Hvis jeg fik løn for så meget tid jeg har brugt på det her, ville I nok skulle give mig 37 timers løn og hvad har jeg fået ud af det?
Opsummerende:
Min computer har ligget hos Elgiganten 80% af tiden.
Jeg har mistet bl.a. alle mine bryllupsbilleder, som betyder meget mere en skide computer.
Jeg har brugt alverdens tid i forretningen, gået rundt på Nørrebro adskillige gange, imens I skulle afprøve batteriet.
Jeg har brugt alverdens tid, timer, på at ringe til jer og til apple support.
Stort set ingen, på nær butikscefen i El giganten Nørrebro, har gjort en indsats.
Jeg har inderligt fortrudt at jeg nogensinde har lagt mine penge og tid hos jer og ville hellere have betalt lidt mere for at få ordentligt service andet sted.
Jeg har nok alt i alt handlet hos jer for omkring de 40.000 kr og fortryder jeg virkelig!!

Alle og enhver har været ude for dårlig kundeservice, men det her slår alt. Det er det mest inkompente, useriøse, uacceptable og alt lige fra værksted til butik til telefonisk kundeservice fejler fuldstændig!

PS dette opslag vidersendes også.
Sureya

Kære Sureya

Tak for dit opslag

Jeg er virkelig ked af at høre om din oplevelse i forhold til problemer med din nye computer hos os.
Hvis der beklageligvis er en fejl på produktet skal denne naturligvis udbedres så hurtigt som muligt og til mindst gene og ulejlighed for vores kunder.

Er du ikke venlig at sende os en email på trustpilot@cc.giganten.dk med dit kontant-/fakturanummer som starter med 30xx på din kvittering, så vil vi tage sagen videre til rette vedkommende.

Du ønskes en rigtig god dag.

Uprofessionelt

Bestiller en HTC One mini til afhentning i deres butik i Fields så vælger at køre 65 km da det var det eneste sted de havde den på lager ud over Esbjerg. Da jeg så afkommer for at vil hente den kan de ikke finde den. (da jeg bestilte var deres lagerstatus opdateret for 26 min. siden) Så må jo køre 65 km den anden vej uden ny mobil.
Fandme for dårligt.

Havde også en dårlig oplevelse for ca en mdr tid siden i Taastrup. Hvor de havde et Nikon D5100 inkl tilbehør (taske og memorycard) på tilbud. Får det betalt og skal over i vareudleveringen hvor alle medarbejdere tilsyneladende er til pause. Ender med at vente 10-15 min. Da han får hentet min vare syntes jeg kassen ser lidt lille ud så spørger om det hele nu også er der.? Det forsikrede han mig at det var. Så kører hjem og opdager at tasken og memorycard IKKE er med ringer til kundeservice som så snakker med Elgiganten i Hillerød og får af vide jeg BARE kan køre op og hente tilbehøret. Da jeg kommer til Hillerød skal jeg så lige står i kø i afdelingen da det så endelig bliver min tur vil de fandme næsten ikke udlevere tilbehøret fordi bonen er stemplet med "udleveret". Men får da mit tilbehør.

Har efterhånden kørt rigtig mange spildte kilometer takket være Elgiganten. Så for mit vedkommende må det vist hedde "Hvad der er sparet er IKKE tjent" :-(

Kære Morten

Tak for din henvendelse

Jeg beklager hvis du flere gange har måttet køre ekstra kilometer på grund af en fejl fra vores side.
Det er naturligvis meningen at det skal være nemt og problemfrit at handle hos os.

Er du ikke venlig at sende os en email på trustpilot@cc.giganten.dk med dit kontant-/fakturanummer fra kvitteringen som starter med 30xx samt dine kontaktoplysninger, så vil jeg meget gerne videregive dette til rette afdeling, så vi fremover undgår at vores kunder kører spildte kilometer.

hurtig levering

effektiv og hurtig

Virkelig forfærdelig service

Her i mandags var jeg inde og købe den lenovo ideapad y510p i havde på tilbud, men da den var udsolgt valgte jeg bare at betale, og hente den når de fik den på lager igen. Det var så torsdag, da jeg ikke havde tid hele ugen, var jeg så nødt til at udsætte afhentningen til idag. Da jeg så kommer over for at hente bærbaren, siger en af jeres medarbejdere så at jeg allerede havde hentet bærbaren. Det er simpelthen for meget, at man ikke engang kan hente det man bestiller uden alt mulig forvirring. Det er virkelig dårlig service, nu står jeg så uden bærbar. Håber virkelig, at i får styr på problemet, så jeg kan hente den snarest.

Kære Furkan

Tak for din henvendelse

Jeg er virkelig ked af hvis der er sket en fejl i systemet med hensyn til udlevering af din computer.
Det skal naturligvis være nemt og ligetil at hente en vare som man har reserveret og betalt for.

Er du ikke venlig at sende os en email på trustpilot@cc.giganten.dk med dit kontant-/fakturanummer som starter med 30xx, så vil jeg meget gerne følge op på sagen.

Jeg ser frem til at høre nærmere og ønsker dig en god dag.

Dårligdomme ad libitum

To stjerner, en dårlig oplevelse men uden tegn på ond tro - sådan er min seneste oplevelse med Elgiganten.

Jeg købte den 6.4.2014 en vaskemaskine hos Elgiganten. Kort tid efter, fik jeg lyst til at tilføje et køleskab til ordren, da Elgiganten også sælger disse. Kundeservicemedarbejderen garanterede per telefon, at dette snildt kunne lade sig gøre. Begge dele ville blive leveret den 14.4.2014.

Da fragtmanden fra Elgiganten dukker op den 14.4 sidst på eftermiddagen, er der dog gået noget galt - vaskemaskinen leveres, men køleskabet fremgår ikke af hans ordre. Efter et opkald til kundeservice, erfarer denne at der er begået en fejl - medarbejderen som har lagt tillægsordren ind, har fået tastet en forkert leveringsdato (16.4.2014). De beklager selvfølgelig fejlen, og vi bliver enige om at de skal tilbyde opbæring og montage, da jeg den pågældende dag er alene hjemme og derfor ikke kan installere køleskabet på egen hånd (modsat om mandagen, hvor vi var to mand høj).

Onsdag den 16 oprinder, og omkring kl. 12.00 modtager jeg et opkald fra en mand som arbejder for Elgiganten (han er ikke en af deres egne folk, og kender derfor ikke alle detaljer). Jeg fortæller ham, at han skal hjælpe med at installere et køleskab som han har med - han siger ja til dette (på en dårlige telefonlinje). Da han en halv time senere ankommer kigger han rundt og spørger, hvor køleskabet er henne? Jeg forklarer ham, at dette skulle han medbringe? Dette forstår han ikke, da han blot har fået at vide at han skal assistere med et løft op på sokkel hvor skabet skal stå.
Da han ringer til Elgiganten får han at vide, at der er begået en fejl og at køleskabet står på deres lager i Herlev (Jeg bor i Køge). De vil dog sende det hurtigst muligt under forudsætning af, at jeg selv kan hjælpe med opbæringen. Dette acceptere jeg, til trods for at jeg blev lovet montage som plaster på såret ifm. svipseren med datoerne.

Da buddet fra Elgiganten ankommer, denne gang med køleskabet fra Herlev får jeg dagens anden overraskelse. Manden som denne gang kommer er en ældre mand på omkring de 60 år (som også er underleverandør til Elgiganten). Jeg spørger med det samme, om han er klar over hvad opgaven lyder på. Han er delvist informeret, men siger "At han ikke er så meget for de store skabe". Han indvilliger dog i, at vi skal forsøge os. Da jeg har været uden køleskab i flere dage, gør vi forsøget.

Opbæringen lykkedes, dog ikke uden at jeg virkelig skal lægge kræfterne i. Såfremt en ældre mand eller en kvinde havde stået i denne situation, havde køleskabet ikke kunne komme på plads. Til trods for at Elgiganten som tidligere nævnt havde lovet at opbære og montere.

Den dårlige ordrestyring er til at leve med, fejl sker. Men de efterfølgende feberredninger med den manglende opbæring og fremsendelse af en ældre herre er under alt kritik. Ingen af os nød oplevelsen.

Afslutningsvis skal nævnes, at køleskabet fungerer perfekt + at Elgiganten har tilsendt et gavekort på 300,- som en lille hilsen for de ca. 10 timers venten (rimeligt?, det må I afgøre. Jeg overvejer i hvert fald, at lægge mine penge et andet sted næste gang).

Kære Asgar

Tak for din henvendelse

Jeg er virkelig ked af hvis du har oplevet så rodet en levering. Det er naturligvis meningen at det skal være nemt og ligetil, samt at vores chauffører er klar over hvilket arbejde der skal udføres.

Vi bestræber os altid på at blive bedre, og jeg har derfor givet din oplevelse videre til rette vedkommende for at vi fremover kan undgå lignende situationer.

Det glæder mig dog at køleskabet fungerer som det skal samt at I fik aftalt en kompensation for ulejligheden. Skulle du have yderligere spørgsmål eller problemer er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os på telefon 70 80 70 70 eller mail kundecenter@giganten.dk

Du ønskes en rigtig god påske.

Bestilling af telefon.

Jeg købte en telefon d. 3 april men her d.16 april er den ikke kommet endnu elendig service.

Kære Jørgen

Tak for dit opslag samt en behagelig samtale tidligere.

Det glæder mig at vi kunne finde frem til en passende aftale og jeg håber at du bliver glad for telefonen.

Ved yderligere spørgsmål eller problemer er du altid velkommen til at kontakte os på telefon 70807070 eller på mail kundecenter@giganten.dk

Du ønskes en rigtig god påske.

Elgigantens Kundecenter

Udleverede forkert vare ligeglad med 5 spildte timer med BOXER og 50 KM kørt ekstra

Bestilte Samsung TV og ca/ci + modul på nettet, til afhentning i Viborg.
Gik ind i butikken stod i KØ for at betale, gik ud til vare-udleveringen stod i kø.
Fik min fladskærm og et modul. Kørte hjem satte det til og alt virkede bortset fra TV2's HD,
ringede til Boxer, sad 45 min og ventede. Det tog ca. 10 min for support at finde ud af,
at det var et forkert modul jeg havde fået. Kørte ind til vare-udleveringen igen.
De byttede godt nok, men er totalt ligeglade med spildte KM / tid.
Kørte hjem igen, satte modul i og nu virkede boxerkanalerne ikke. Igen en time med vente musik
hos Boxer-support. kommer igennem, ind og ud med modul 2 gange. Hvorefter BOXER Support siger
at nu sender de nye koder ud. ØV ØV ØV. Det kunne de ligesom have startet med.
Konklusion:
Det der normalt skulle have været en nem og en god oplevelse, blev til en rigtig dårlig oplevelse,
og et utroligt dårligt indtryk af både Boxer og El-Giganten.

Hej Henrik,

Tak for din henvendelse.

Jeg er ked af at høre, at omkring den oplevelse som du har haft i forbindelse med køb af tv og modul i vores varehus. Det er ikke meningen, at du skal have udleveret et forkert produkt og må køre retur til os.

Det er også hammer ærgerligt, at du har måtte vente i kø hos Boxer for support på opsætningen af dette. Det er noget som de så vidt det er muligt, gerne vil undgå, men det har desværre ikke været muligt i dit tilfælde. Det beklager jeg.

Jeg er gået videre med din oplevelse, så vi fremadrettet kan undersøge hvad vi kan gøre bedre.

Du ønskes en god påske.

Mvh Mette
Elgigantens kundecenter

Elendig service

Online køb virker ikke - ved afhentning af varer udleveres tidligere åbnede varer.

Hej Tommy,

Tak for din henvendelse.

Jg er ked af at høre, at du oplever problemer med køb via vores hjemmeside. Det er ikke meningen.

Vi vil altid gerne blive bedre så vi er meget glad for, at du har taget dig tid til, at skrive til os her.

Hvis du kan sende dit ordrenummer til mig på denne mail trustpilot@cc.giganten.dk, så kigger jeg gerne på sagen.

Du ønskes en god dag.

Mvh Mette
Elgigantens kundecenter

Service

Bestilte en mobil der forventes på lager efter 3 uger, en uge senere kunne jeg hente den på posthuset. Alt var som det skulle være, og jeg modtog løbende beskeder om min pakke både via mail og SMS :)

super service

laveste priser, hurtig og gratis fragt.

...........

God service

Hurtig service

Skriv dansk

Leveringen var i orden og til den lovede tid. Blot forstår jeg ikke, hvorfor forsendelsen af et golf armbåndsur skal leveres i en kasse på 60 x 30 cm. Der var 6 manualer, men ingen på dansk/skandinavisk, hvilket må påtales som en meget negativ oplevelse.,

Billige premierefilm :-)

Bestilte den nye Hobitten til levering på premieredagen.
Billigste pris og hurtig levering.

Super nemt og levering før tid ganske lækkert

Jeg bestilte ps4 fredag leveret tirsdag selvom der stod de først havde den på lageret 2 dage senere super lækker service bare

Har du et spørgsmål?

Uanset om du har spørgsmål om produkterne, din ordre eller andet, kan du altid fange os på Facebook. Vi har et stort hold bag, med specialister fra vores varehuse indenfor alle varegrupper - og ydermere håndplukkede ressourcer fra vores kundecenter - til at klare alle typer spørgsmål!
Så kom ind på Facebook og mød os!

Besök Elgiganten.dk

Kundecenter