Eleven omdömen

Eleven omdömen

8.0
15 Trustpilot recensioner

Helt OK shop och bra leverans

Helt OK utbud och leveranstider håller. Dock hoppas man kanske att spara lite pengar när man köper online, det är mer tveksamt när man handlar hos Eleven.
Fast urvalet är ganska bra och man slipper gå ner på stan.

Toppenbra butik med mycket ekologiskt.

Bra butik med många olika ekologiska produkter. Roligt med några gratis prover.

Oförglömligt bemötande som gjorde min start på veckan!

Jag vill ge en eloge till kundservicemedarbetaren Josefin! Missförstånd pga. tekniska problem hade skett i min beställning, trots att jag själv hade kunnat för stå för det som inträffat så bemötte Josefin mig exemplariskt! Det är pecis såhär som man önskar att ett företag ska agerar. Jag är väldigt tacksam och detta var en underbar start på min vecka!

Tack eleven och tack Josefin för er fina och tillmötesgående attityd!

/Michelle

Great shop!

Har alltid blivit väldig nöjd med Eleven.se! Snabb, trygg och perfekt!

Grazielle Nogueira

Bredt udvalg og indholdsfortegnelse på en del af produkterne

Min yndlingsnetbutik når det kommer til skønhedsprodukter!
Det bedste og det unikke ved dette sted er at jeg har mulighed for at se hvad en del af produkterne indeholder så jeg fx kan undgå ingredienser som jeg ved jeg får en allergisk reaktion af. Desuden er der et helt vildt stort udvalg.
Det kan godt betale sig at vente til man kan handle stort ind for leveringsomkostningerne til Danmark er lidt høje med mindre man køber for minimum 1000 dkk.hvor der så er gratis levering
Jeg har handlet der to gange med fuld tilfredshed. Varerne var pakket godt ind i boble-plast.

Bästa ever!

Snabba leveranser, den kontakt jag haft med kundtjänst är alltid trevlig och en massa roliga produkter. Ett plus för att man får med en liten goodie bag också. Rekommenderar varmt till alla.

Bäst!

Har handlat från Eleven.se ett antal gånger nu, och det funkar bara varje gång!

Bra grejer

Super snabba med att leverera

Snabba

Stort och bra sortiment med bra priser. Snabb leverans. Rekommenderas!

5 stjerner værd - Meget tillfreds

Jeg fandt eleven.se i forbindelse med en vare jeg havde bestilt fra et andet stie, men modtog aldrig den vare og efter en masse bøvl fandt jeg omsider eleven som har alt det jeg har brug for, de har en god service og man modtager det man bestiller :)

Kan helt klart anbefale alle jeg kender om at handle hos eleven.se

Superduper!

Älskar denna butik. Otroligt bra kundservice! Snabba och smidiga att ha och göra med! 5 av 5 får de av mig.

Toppen!

Stort utbud av varumärken.Snabb och bra leverans,

Bedste service!

Jeg handler på nettet engang imellem og har prøvet lidt forskelligt, men denne butik leverer helt sikkert den bedste service, jeg har oplevet! Kunne på hjemmesiden følge med i hvor langt min pakke var og hvornår jeg kunne forvente at modtage pakken. Fik også en masse lækre prøver med og desuden er der et pænt stort udvalg af varer på siden, man kan lade sig inspirere af..

- Min varmeste anbefalinger til dem, der overvejer at bestille herfra! :-)

Mkt att välja på!

Mkt att välja på! Snabba leveranser, trevlig kundtjänst!

Super oplevelse!

Eleven.se er en super fin hjemmeside, med flere forskellige ting man endnu ikke kan få i webshops i DK. De har et stort udvalg og det kan godt betale sig at kigge forbi, hvis man ikke bor i nærheden af en storby. De giver fri levering ved køb for over 1000 svenske kroner.
Jeg bestilte en søndag og modtog min pakke om onsdagen. Man kan hele tiden følge pakken via deres hjemmeside.
Varerne var super godt pakket ind, og der medfulgte en lille "goodiebag" med mange lækre vareprøver...
En super fin oplevelse :)

Eleven Support

Eleven har ett stort utbud av produkter inom skönhet, kosmetika, parfym och hårvård. Vi har produkter både för kvinnor och män.

Besök Eleven

Trustpilot´s förpliktelser