EL24 omdömen

EL24 omdömen

Bra
8.8

Problemløst og troværdigt

God service og god information fra deres kundecenter.

Utrolig dårligt

Købte en Gorenje opvaskemaskine juli 2012. Nu har jeg imidlertid brug for at benytte mig af den 2 årige reklamationsret, da maskinen ikke fungerer mere. Det er helt umuligt at komme igennem til kundeservice. Har siddet i telefonkø i mere end en time (på een gang) uden at komme igennem. Det kan jeg ikke bruge til noget! :(

Jeg har nu været inde og tjekke linket fra Søren: http://www.konkurser.dk/Konkurs/?ID=41509 .......ØV .......Men hvis de er gået konkurs, så kunne de jo indtale dette på deres telefonsvarer. Og gerne med en anvisning på hvad man så gør som kunde, når varen er brudt ned før tid :(

Køb af køleskab

Jeg købte for ca. 8 måneder siden et køleskab af mærket ScanDomestic hos el24.dk - desværre kan det ikke køle, - og jeg har derfor forsøgt at reklamere over varen.

Da jeg ikke kunne komme i kontakt med virksomheden, - spurgte jeg google...

Som man kan se på følgende link - http://www.konkurser.dk/Konkurs/?ID=41509, - er de desværre gået konkurs, - hvilket nok er årsagen til vi ikke hører fra dem :(

Manglende reparation/umuligt at komme igennem på mail og tlf

Jeg købte et Gram KF244 95-02 F X Køle-/fryseskab til 4074,- kr i maj 2011.
Nu er det stået af. Kan ikke holde temperatureren.
Så er det jo man finder ud af hvor godt et firma egentlig behandler deres kunder.
Kan se at dem der herinde har givet gode anmeldelser, ikke har haft brug for El24's manglende service.
Vi har nu i en uge stået uden køle og frysekapacitet. El24 svarer ikke pr mail, og efter at have hængt en time i røret til ventemuzak, måtte vi give op.
Udover frostvarer for 400-500 kr der er smidt ud, har vi nu måttet investere i et reserveskab til 1199,- kr. Man kan jo ikke undvære køl og frys.
Har netop sendt dem en mail til, og næste skridt er anbefalet brev og så ophævelse af købet.
Ærgeligt at det er den oplevelse man skal igennem med hvad der for El24 er en bagatel at få styr på.

Fint køb INGEN svar på telefonen

Har haft en fin og smidig købsoplevelse. Nu er der en defekt på det købte produkt og jeg har nu i 2½ time (2 opkald) forsøgt at komme igennem til en medarbejder for at fejlmelde maskinen.

Og så synes jeg det er ubetryggende at læse at virksomheden er under konkursbehandling - hvor blev mine rettigheder/muligheder lige af der?

Suk- hvis telefonen dog bare blev taget

Jeg har af flere omgange idag prøvet og få fat i El24. Bl.a fordi jeg havde skrevet en mail til dem for et par dage siden, jeg har siddet i kø på telefonen sammenlagt 1½ time idag.. uden at der var nogen der tog telefonen.

Jeg ville have hørt på nogle priser inden jeg købte.. Men nu må jeg vist hellere kontakte en anden

UTROLIGT DÅRLIGT! Kan end ikke komme igennem til kundeservice!!

Fik leveret vaskemaskine for ca. 8 mdr. siden. Denne del gik ok. Tog i morges mit tøj ud af vaskemaskine og bemærkede, at en metal del havde revet sig løs fra maskinen og lavet et stort hul i gummi isoleringen.

Både jeg og min mand har siden i morges forsøgt at komme igennem til deres kundeservice - uden held. Vi har begge været i kø i over en times ad flere omgange, både til salg og eksisterende order, og der sker ingenting. har skrevet en mail, har endda googlet en fra virksomhedens bestyrelse og skrevet en RASENDE besked til ham.
Hos LG, der producerer maskinen nægter man i første omgang at gøre noget. Man SKAL igennem til el24, hvilket er umuligt. Efter at have presset LG bliver vi - måske - kontaktet af en af deres montører i løbet af de næsre par dage. MÅSKE??? Det kan jeg ikke bruge til noget!!!! Jeg vasker tøj HVER DAG MED TO SMÅ BØRN!
Fup og fidus!
Hos LG mener de også, at vi måske har gjort noget galt - tjae, jeg har bare vasket mit tøj. Men ansvaret ligge hos el24, siger de, og EL24 skal faktisk køre ud vederlagsfrit, hvilket ikke er sagen med LG.
ØJ, en skuffelse. I skal aldrig handel i denne virksomhed!
.....og nåeh ja, hvis een eller anden fra EL24 læser dette og vil give lidt kundeservice kan de bare skrive - jeg GLÆDER mig til at høre forklaringen!!!!
Anne

Lam kundeservice Dårlige undskyldninger

Jeg spurgte kundeservice tirsdag morgen om de kunne overholde leveringstiderne som El24 skriver på en af Miele' s topmodeller indenfor opvaskemaskiner.
Det kunne de sagtens, så jeg kunne bare bestille. Da jeg ikke hørte andet fra El24 var jeg hjemme torsdag for at modtage maskinen. Den kom ikke, så jeg prøvede i timevis at kontakte kundeservice. Det var umuligt at komme igennem. Så ringede jeg til salgsafdelingen, hvor det efter kun 10 minutter lykkedes at komme igennem.
Jeg fik så en lam undskyldning om at Miele ikke kunne levere og at jeg måtte vente til mandag eller kunne afbestille den hvis jeg ikke var tilfreds.
Årsagen til at El24 ikke havde fortalt mig, at maskinen ikke kunne leveres som ønsket var, at den anden medarbejder var syg? Tvivler på at El24 overhovedet havde ringet.
Efter et par opringninger viser det sig, at Miele Danmark ikke har eller havde problemer med at levere. Det er bare ikke godt nok El 24.

Hej Peter

Jeg kan godt forstå at du syntes det er træls at du ikke har modtaget din vare som ønsket, men du har dog ikke modtaget en endelig bekræftelse på at den ville komme.
Jeg fik en mail i går omkring kl 13.30 om at den var forsinket fra Miele og først vil gå ind på vores lager i dag, og det er jo det jeg må forholde mig til, at Miele siger noget andet, er jeg ikke herre over.
Det med at du har prøvet at komme i kontakt med os i timevis kan jeg ikke forstå,da jeg kan se på vores statistik, at den gennemsnitlige svartid i går lå på under 1 min..

Tanja Schmidt

Aldrig mere

Købte vaske/ tørre maskine. Den virkede i 3 uger, så gik den død. Montør kom, men havde ikke reservedele,skulle bestilles og de kom 14 dage senere. Ny montør og reservedele, men det var en forkert fejldiagnose og dermed en forkert reservedel. Ny reservedelsbestilling, ekstra forsinkelse.
Ny del monteret, montøren kørte, men vi måtte kalde ham tilbage, da der ikke var lys i displayet. Det blev rettet. Vi har to tvillingbabyer og ef ekstremt afhængige af en vaskemaskine. Nu har vi, først en måned efter fejlmeldingen , en maskine der virker. Utallige telefonsamtaler og timer brugt herpå, En24 holder ikke deres aftaler og har været utroligt amatøragtighed i behandlingen af denne sag. At vi har måttet betale i dyre domme for vor vask i vaskeri, er El24 ligeglade med, end ikke en undskyldning kunne de fravristes. Hold jer væk fra disse amatører

Dårlig start, god afslutning

Jeg googlede en ovn.
EL24 stod til at have den.
Jeg køber og bestiller til levering.

Jeg får at vide at de alligevel ikke har den, selvom de reklamerer med den = skuffende.

Jeg får foreslag på 3 andre ovne, hvilket var fint nok - men de foreslår ikke noget nedslag i prisen - det må jeg selv foreslå, hvilket jeg så får.

Servicen var lige i øjet, kommunikationen var god og professionel, der blev leveret en god ovn præcis som aftalt.
Det skuffende var dog at de ikke havde hvad de reklamerede med og ikke foreslår at kompencere for besværet.

Et minus, der trækker en stjerne ned. Alt andet var lige i øjet og den ovn vi fik tilbud var trods alt et bedre køb (efter vi fik forhandlet en gene-rabat.)

Falsk reklame og dårlig service !!!

"Bestil inden 12:30 og du har varen imorgen"
"Denne vare står på eget lager"

Jeg bestiller tirsdag formiddag.
Får besked onsdag at den bliver leveret fredag !!!
Henvender mig skriftligt, men høre intet !!!
Nu er det fredag aften, har intet hørt eller modtaget !!!!
Bor i samme postnummer som el24 !!!

Alt i alt en dårlig oplevelse, Overvejer at nægte modtagelse, hvis den nogensinde kommer, og så køre i Elgiganten imorgen.

Hejsa

Vi beklager mange gange jeres oplevelse, ved at handle hos os. Vores lager var gået i 0 og vi bestilte det direkte ved producenten og fik bekræftet at det ville komme til jer om fredagen. Men jeg er ikke helt enig med dig om at du ikke modtager svar på din skreftlige henvendelse, da jeg kan se at du skriver til os fredag aften hvor vi jo er gået hjem, men du får dog en mail fra os Lørdag, hvor vi skriver at vi vil undersøge mandag hvad der er gået galt med leveringen.

Tanja Schmidt.

Køleskab

Alt tip top fra først til sidst:

- Billigste pris
- Fin telefonbetjening ved ordreafgivelse
- Fantastisk serviceminded vognmand: Jeg har en lang indkørsel op til mit hus, men istedet for at stille køleskabet ved fortorvet, så kørte han det helt ind i min carport :-)
Den allervarmeste anbefaling herfra

Vh Steen Larsen, Glostrup

Levering til tiden og montering af professionelle.

Levering, advisering & ikke mindste montering af professionelle. Efterlevering af manglende skrue inden for en uge - hvilket giver os som kunde en tilfredsstilling af og være i centrum.

Utroligt ringe

Jeg modtager et produkt som ikke fungerer. Bliver sendt videre til kundeservice, teknikkerservice .....og kan ikke få svar nogle steder. En teknikker mener det er en kendt F10 fejl - og der skal udskiftes en printplade. Hvorfor tjekker man ikke en kendt fejl inden et produkt sendes ud?
Brugte en hel formiddag på det.

Da jeg bliver vred får jeg til sidst besøg af en teknikker, som mener vores aftræk ikke er ok. Fakta er at tørretumbleren fungerer efter den defekte printplade er skiftet.
Kunne være løst noget mere kunde orienteret - rigtigt mange led uden sammenhæng.

Hej Anette

Jeg beklager din oplevelse og problemet med din tørretumbler.

Jeg kan godt forstå at man bliver frustreret når man kommer hjem og en helt ny maskine ikke virker..

Vi er desværre ikke teknikker, derfor sendet vi dig også til Asko serviceafdeling som kunne hjælpe dig..

Vi har ingen indflydelse på hvad producenterne sender på markede, men vi går selvfølgelig udfra at de holder hvad de siger med at produkterne er gået igennem en kvalitetstest inden de sendes på markede.

Beklager endnu engang din dårlige oplevelse, men håber at maskinen virker uden problemer..

Tanja Schmidt

Tingene blev leveret fulstændigt som jeg havde ønsket

Jeg købte et køle/fryseskab og en vaske/tørre maskine og produkterne var fulstændig som jeg havde forvendet ud fra, hvad jeg havde set på hjemmesiden.

Meget tilfredse

Jeg er meget tilfredse med min nye vaskmaskine, det var nemt at bestille, kontakt til EL24 var nemt og vask maskinen blev afleveret til den aftalte tid, og så installeret og chekket. Den eneste grunde at jeg ikke har givet 5 stjerne, er at fragtmanden var - vil jeg sige - kun 75% service minded. Han brokkede sig at vaskmaskinen skulle bæres ned til kælderen og han mente det ville være umulgit at installere da rørerne var kalket til. Men .... vi opmuntrede ham og så lukkedes det ham at få maskinen installeret.

Ingen problemer ved valg, køb og levering.

Den sidste stjerne gemmes til min vurdering, hvis en reklamationssag bliver nødvendig.

Netbutik der virker.

Hurtigt respons på spørgsmål. Levering til aftalt tid og på aftalt sted. Kan absolut anbefales.

Alt fungerede fejlfrit - bestilling, betaling og levering

Bestilte en fryser - alt fungerede fejlfrit: Fin opfølgning fra EL24 med emails om leveringsdato, fragtmanden ringede før han ankom, varen var ubeskadiget.

EL24 ApS Support

Få de bedste priser på hårde hvidevarer!! Vi leverer gratis lige til døren i hele Danmark, og hjælper dig også gerne med indbæring, montering og evt. bortskaffelse af gamle hvidevarer. Kontakt en af vore dygtige danske medarbejdere i dag, hvis du har brug for hjælp til køb af dine nye hvidevarer. NYHED: Køb i dag, og betal først 14 dage efter du har modtaget dine hvidevarer.

Besök EL24

Skriv till: info@el24.dk