EDC Mæglerne omdömen

EDC Mæglerne omdömen

Bra
7.2

Hus prisen var sat for høj fra starten.

fik ikke oplyst alle omkostninger ved salg. Spurte om hvad jeg fik i hånden når huset var solgt. det beløb og det jeg fik var der forskel på.
EDC Finanscenter stod for papir arbejdet og det kan findes billige, hos banker.
de tog 3760 kr.

Det gode ved det hele var der da var gået over 1 år var jeg fri aftalen, og sagde hvis de skulle sælge den skulle de ikke have et salære på ca. 70000 dette blev halveret.

Da et af argument var at jeg kunne lave et selv salg og det arbejde de havde lavet fik de så ikke noget for og i dag er der flere og flere der laver selv salg.

Køber ringe selv til mig da var havde underskrevet og spurte om nogle ting, som jeg havde oplyst mægler og givet på skrift.. Det vil sige at oplysning om huset der ville gøre salget nemmere var ikke oplyst.

Anbefaler gerne EDC Luxbo Fredericia

Meget behageligt og reelt firma, som man kan have fuld tillid til.
Altid hurtig tilbagemelding efter fremvisninger.
Dejlig stemning på kontoret, dygtigt og venligt personale.
Tak for godt samarbejde og salg.

Drømmeboligsalg hos EDC-Søllerød

Grundig og venlig prisfastsættelse - måske lidt højt synes vi.

Solgt indenfor 14 dage - til prisen !

Nu da alt er afsluttet kan vi sige at vi er 100% tilfredse og der har ingen klager/bemærkninger været fra købers side. Kan man ønske sig mere ?

Effektivt arbejde!

Vi skiftede til EDC, Lars Zola Honore efter at have have vores hus til salg i er periode. Vi havde været skuffede over den aktivitet, der havde været og de alt for få fremvisninger. Da Lars kom til kom der anderledes gang i sagerne. Og det endte med at huset blev solgt. Vi blev holdt godt orienteret under vejs og alle aftaler blev overholdt.

Super god bolighandel

Solgt efter 3 måneder! Med super service og vejledning fra Henrik EDC Haslev.

Lejlighed solgt efter 3 uger.

Vi solgte vores lejlighed efter 3 uger hos EDC Viby J og de første to uger var hen over jul og nytår. Vi er rigtig glade for og tilfredse med den service vi modtog fra et behageligt og professionelt personale. Vi havde en enkelt episode med en misforståelse efter købsaftalen var underskrevet, som vi er lidt utilfredse med. Men alt i alt er vi glade og vi vil gerne anbefale EDC til andre.

Særdeles tilfreds

Karsten Bech var mægler ved min hus handel.
Alt fungerede
Alle aftaler overholdt
Salg gennemført på under en måned
Særdeles kompetent,i den grad venlig,alt fungerede

Huset blev hurtigt solgt - på professionel måde.

min oplevelse med EDC Nystaden, Sønderborg , har været rigtig positiv
og jeg kan anbefale at tage kontakt og få en samtale om evt. salg eller køb
af hus.

Andel solgt på kun tre uger!

Jeg har været rigtig glad for vores ejendomsmægler og samarbejdet med ham har været yderst tilfredsstillende. Den sagsbehandler jeg blev tildelt derefter, måtte gerne have været bedre til at vende tilbage uden at jeg skulle rykke for svar. Men alt i alt en positiv oplevelse.

God service til en god pris !

Rigtig god service, vender altid tilbage, en aftale er en aftale, er rigtig god til og sige tingene som de er, fornuftige priser, kan varmt anbefales !

super hurtigt salg

rigtig god mægler,der forstod det hele,og var hurtig

Detta omdöme har rapporterats av Företaget för inköpsbevis saknas.

Trustpilot Kundservice är i färd med att undersöka detta omdöme.

Efter undersökningen kommer det antingen tas bort eller returneras till Trustpilot.

Se våra riktlinjer för omdömen här.

Super salg gennem Team EDC Helsingør

Vi har netop solgt vores hus igennem EDC Helsingør.
Vi har fået en fantastisk service af et utroligt professionelt team, som ud over at være professionelle til fingerspidserne også var imødekommende, søde og venlige, men fremfor alt gav os en følelse af at være der 100 % for os.
Skal vi nogensinde sælge igen, så ved vi godt hvor vi skal henvende os :-).
Stor tak for kampen til Team EDC Helsingør.
Hilsen Malou, Jimmy og Charlotte

Super godt arbejde!

Vi har været oven ud tilfredse med EDC Støvring, i forbindelse med vores hus salg. Specielt Brian Wiborg, som udviste stor professionel eksepatise og har ydet en indsat ud over det forventede. :o) Kan klart anbefale dem til alle!

Kan absolut anbefales!

Dygtige og kompetente folk hos EDC Allerød. Meget tilfreds med hushandlen fra start til slut. Der blev sat en realistisk pris og huset blev solgt på 1 1/2 uge!!! Helt igennem professionel behandling. Kan absolut anbefales!

Perfekt.

Meget fin og kompetent handel af vores hus, vi fik den pris som vi havde aftalt med mægler, 1 fremvisning, og huset var solgt, på 1½ dag, vi er meget tilfredse.

Tak til KJÆR og CO. a/s. Dalumvej, 5250 Odense, sv.

En god oplevelse .

Jeg kan på det varmeste anbefale EDC i Helsingør. Jeg har fået al den hjælp jeg behøver, det er nemlig ikke let at skulle sælge et hus for første gang. Det har været en meget fint forløb med en mægler og sekretær som var søde og afslappede samtidig med at de var seriøse og dygtige.På toppen af det hele, så lykkedes det mægler at finde det sødeste unge par som viste stor glæde og respekt for huset, tak for det.

Troværdig og reel ejendomsmægler

EDC (Østerbro) gjorde et super stykke arbejde. De både solgte min egen lejlighed til fuld pris og fandt en ny lejlighed, som passede mine ønsker, på mindre end en uge.
De var både troværdige, reelle og meget lyttende overfor mine ønsker med hensyn til ny lejlighed, overtagelsesdato, pris på min egen lejlighed og udformning af salær.

Alt i alt en rigtig god oplevelse.

Meget profesionelle og yderst effektivt forløb med mægler.

EDC fik min lejlighed solgt på kun 3 måneder, i forhold til HOME der havde haft den til salg de forgangne 9 måneder uden held. Jeg har været yderst tilfreds med deres måde at håndtere salget på. De er virkelig "fremme i skoene" på den positive måde, og jeg har altid fået tilbagemelding telefonisk på hver eneste fremvisning.
Fordi jeg var fraflyttet lejligheden havde min mægler oftet nøglerne med i baglommen, så hvis han kunne fornemme at det kunne være et emne for hans kunde, så tog han kunden extraordinært med hen og fremviste min bolig. Dette førte til en del positive oplevelser.Jeg vil til enhver tid anbefale EDC Poul Erik Bech til folk der skal sælge bolig.

EDC Support

Besök EDC Mæglerne