Ebuyer.com omdömen

Ebuyer.com omdömen

Perfekt
9.0
från 0 - 10
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Skriv ett omdöme
2991 Trustpilot recensioner
|
Det senaste omdömet

omdömen

Om

trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

DELIVERED SAME LAPTOP AFTER BEING FAULTY

I recieved my laptop the first time and discovered it was faulty. I asked to have it replaced and had no issues with that. However, I recieved a new laptop, or what I thought was new, and discovered it had the same issue as the other one. As I looked at the packaging I realised it was the same as how I sellotaped it for return. Not only had I recieved a faulty laptop, they couldn't be bothered to send a new one and I have asked for a return. When mentioned on the phone they ignored it and did not even apologise. Don't buy off here as they obviously don't believe in good customer service!
Ebuyer (UK) Ltd.

Svar från Ebuyer (UK) Ltd.

Hi Kaye,

I am very sorry to hear of the service that you have received from Ebuyer. I can assure you that this isn't indicative of the usual level of service that we offer.

I can advise that your comments will be taken up internally as this is not acceptable regarding the service that you have received.

I would like to look into this matter further for you, therefore if you could please email lucy@ebuyer.com with your order or return details then I can look to resolve this matter for you.

Kind Regards
Lucy
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

No delivery or product problems but very expensive delivery costs!

I order the Samsung Galaxy S3 Blue it's brillent but for delivery prices are quite expensive, it it says even for standard delivery you have to pay otherwise free 5 working days so I payed next day derlivery for £10.48 this is extremely expensive it's more then most others like Amazon and other popular online retailers.

But Parcelforce delivered it early morning on Friday, so no problems at all and the phone is working correctly
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

FAILED DELIVERY TWICE. OFFERED £1 OFF A £11.48 DELIVERY CHARGe

RUBBISH FROM BEGINNING TO END AND 2 DAYS LATER THERE IS NO REMORSE FROM THEM.
I ordered an item admittedly late at night but before the 11pm shut off time ( on Wednesday) for next day delivery. I paid £11.48 for next day delivery before noon. I received an e-mail confirming my order and the delivery slot. Apparently, even though the order process was completed with a few minutes to spare, because THEY did not process my payment until after 11pm, they would not deliver it the next day. However, there was no email to inform me of this and when I go into the order on the website it still said that they would deliver it the next day. So their systems are rubbish. Having cleared that up when it failed to turn up on the Thursday, I was told it would be delivered on the Friday before noon. So I waited in again. Noon came and went. When I spoke to someone else she said they had sent it out on an all day delivery with the wrong courier who don't do a before noon service. So I would have to wait in all afternoon. Of course I had other thing to do, so would probably get a note through the door and have to re-arrange delivery or drive to a depot to collect it myself. I paid £11.48 for delivery and they offered to refund £1!!! Well Im sure you can imagine that I told them that they could keep their inspection camera and drove straight to Maplins and bought one at a net saving of £4 with no waiting in for 2 days and customer service staff who try to make out its all my fault and I should have read the pages and pages of small print which tell me that I should have received an email to confirm despatch. Of course I got it on the Thursday after I complained but it did not tell me that they were sending it out on an all-day service. Rubbish from beginning to end and no remorse whatsoever.
Ebuyer (UK) Ltd.

Svar från Ebuyer (UK) Ltd.

Dear Paul Spiller,

Firstly I would like to apologise that you are unhappy with the level of service that you have received from Ebuyer Customer Support.

I am very concerned to hear of the issues that you have experienced. Your comments are important to us as we always strive to improve our service.

I would like to discuss this further with you, therefore if you wish to do so then please contact lucy@ebuyer.com with your order details and I will look into this for you.

Kind Regards
Lucy
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Slow Delivery - Behind the curve when compared to their competitors

I've ordered parts from Four of the top suppliers (Pixmania, Amazon, Dabs & Ebuyer), sadly Ebuyer are lagging behind their competitors when it comes to the delivery service they offer. In short if you select budget delivery, they will go out of their way to keep you waiting the full five business days. None of their competitors do this! I have to question why when you spend £225 with them, they still expect you to pay for delivery , or use their deliberately useless economy service. To make matters worse, you have no recourse to upgrade the delivery options once you realise how poor their service is, and you cannot cancel the order! I even ordered an additional item and paid £5 for delivery in the hope that they might have the sense to bundle the deliveries together and i might get my goods in a timely fashion, but alas it wasn't to be!! In short, i wont use them again as their competitors prices are comparable and the service they offer is far superior!
Ebuyer (UK) Ltd.

Svar från Ebuyer (UK) Ltd.

Hi Duncan,

I am sorry to hear that you have had some problems with the delivery service we offer.

When an order is placed via the free five working day delivery service, our Warehouse do try to process the order as soon as they can so that it can be dispatched to the courier for an earlier delivery and on some occasions they are successful in doing this. However, it is a five day service and sometimes it can take the full amount of time for the delivery to reach you.

In regards to the addition delivery costs that paid, unfortunately our system cannot bundle the deliveries together if the items have been placed on separate orders with separate deliver by dates. I am sorry that this has caused you an inconvenience on this occasion and I would like to look into this further.

If you could email me your order details, I can look into this further for you and hopefully I will be able to offer you a resolution for your problems in an attempt to restore some of your faith back in our company.

My email address is lucy@ebuyer.com

Once again, please accept my sincerst apologies.

Kind Regards,
Lucy
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Great when needing those last minute items

Ordered many times before the items but only within normal hours. So when I needed last minute items, I was impressed that I had 3hrs to go before cut-off for next day delivery.

Now I just need to wait for the items to arrive
Ebuyer (UK) Ltd.

Svar från Ebuyer (UK) Ltd.

Hi Steven,

I would just like to say thank you for the positive review you have left Ebuyer.

I am glad to hear that you were happy with the service you were provided with on this occasion and that it has led to you leaving this positive review for us.

If you do have any further queries that you need help with, please feel free to email me directly and I will hopefully be able to offer a resolution for you.
My email address is lucy@ebuyer.com

Once again, thank you for taking the time to write this review for us.

Kind Regards,
Lucy
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Horrible don't use this company

On 07.04.2014 ( Monday ) 22:54h I order a PSU from this company because mine blow up earlier that day and I pay 10.48£ extra for next day delivery because on their web page says if you order until 23:00 you can get next day delivery (08.04.2014 a - Tuesday ) for the amount of 10.48£, and I have paid this amount of money cuz I need the Power suply on the next day due to job that I have to send on 09.04. I receive an email with confirmation that my order is received they received the money and my delivery date is 08.04 - Tuesday . I have contact the customer support and they told me that due to ordering the power supply 5 minutes before 23:00 the warehouse didn't manage to send my item to the delivery company ( Yodel ) . Now because of this incompetence from them I lose the job and money that I should get paid for the job because of unfinished task. For me that they get the money for some kind of service that they have to provide but do t provide it is a fraud, I will contact Paypal also because I have payed from my Paypal account to see what they gonna tell me about the that issue.
This was the first and last time I gonna use this company!!!!!!!
Ebuyer (UK) Ltd.

Svar från Ebuyer (UK) Ltd.

Hi Galin,

Firstly I would like to offer my apologies to you for the inconvenience and annoyance caused as a result of this matter.

I am sorry that although your order was placed before the cut off time, our Warehouse Team were unable to prepare your item in time for it to be shipped to the courier for next day delivery. I understand that this was the service that you paid for on this occasion and your comments in regards to this matter are greatly received as we are always looking for ways to improve the standard of service that we offer to our customers. I will certainly be passing this information across to our Warehouse Team so that they can look into the cause of delay and try and rectify it for the future.

I would like to help you with this matter, but unfortunately from your review I am unable to see any details of the order you placed with us. Please email me your order number and the details of your issues to lucy@ebuyer.com and hopefully I will be able to offer you a resolution that will restore some of your faith back in our company.

Once again, please accept my apologies.

Kind Regards,
Lucy
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Great, unless you need to return anything

I've used eBuyer for years and they've always been great. Recently I purchased a cheap graphics card (about £20) and it didn't work as described (no dual monitor output).

I setup an RMA, they collected it and quite some time (around 10 days if I recall) they contacted me to say no fault could be found and my options were to have it returned, or refunded minus £10 "admin charge".

Begrudgingly, I said I'd have the refund minus £10, but I was adamant the unit was still faulty. I'd tried it in three different PC's and 4 different monitors, but I wasn't prepared to argue too much over a £20 item.

They then replied over a week later saying it was now too late to have the refund minus £10 fee, and the item would be returned.

So I'm now £20 down and stuck with a graphics card that doesn't work. Cheers eBuyer - you are useless (and, might I add - somewhat fraudulent in this case!).

I can't be bothered to fight it more for a £20 part, but I won't be ordering anything more which is a shame - my first order with eBuyer was over 10 years ago! It'll be Amazon from now on.
Ebuyer (UK) Ltd.

Svar från Ebuyer (UK) Ltd.

Hi Ben,

I am sorry to hear that you are not happy with the service you have received from our company on this occasion.

When items are returned to us, if no fault can be located and they RMA request is over 7 working days old we unfortunately have no choice but to return the items to you with no further action.

I apologise that on this occasion we were unable to process the return for you, although you had been previously notified you could have a refund if a £10 collection charge was paid and I am sorry for any confusion this caused.

If you would like to discuss this further, please feel free to contact me further via email. My email address is lucy@ebuyer.com.

Once again, please accept my sincerest apologies.

Kind Regards,
Lucy
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Everything ok!

I bought the LG G2 from Ebuyer - everything ok with the purchase and delivery, would recommend!
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Beware if you return anything faulty. No fault will be found.

I have had great experience with this company for years and spent a lot of money with them and until this week would have left 5 stars. This week, only 1 star, on the basis that it is not possible to give zero. I have never needed to return anything before however and I find you really only get to find out how good a company is when you have a problem.

When I bought what turned out to be a faulty camera for a birthday present, I immediately raised the RMA, spoke to the hepldesk for diagnostics and returned it on their advice.

After 2 no shows for collection and 2 wasted days off work, courtesy of Yodel and the 3rd collection attempt without any tracking paperwork, I was astonished to find that the camera actually made it back with ebuyer. This is as good as it got.

The following day, I was informed that my camera had undergone 'extensive testing by the technical team' (yeah right) who found no fault and immediately sent the faulty unit back and closed my RMA. This is one way to get out of Sale of goods act obligations.

After 'extensive' research via Google, I discovered that this is a common ploy and nothing short of a regular scam by this company. The same thing is raised by many other reviewers on this site and elsewhere so this is clearly company policy and not an isolated incident.

I am left with a useless camera, I'm £70 down and considering small claims action to recover my losses. They have very short sightedly turned a regular and loyal customer into an ex-customer overnight as I would not trust them again. Buyer Beware (or should that be ebuyer beware)!
Aristos Tofallis tyckte detta omdöme var användbart
Ebuyer (UK) Ltd.

Svar från Ebuyer (UK) Ltd.

Hi Mike,

Firstly, I would like to offer my apologies to you for the annoyance caused as a result of this matter and I would like to try and have this resolved for you if possible.

I am sorry that you have been caused problems by our courier when trying to have your item collected and this is something we take very seriously at Ebuyer. We do not expect Yodel to cause any delays or issues for our customers and this is something that will certainly be taken up further with them for the future.

In regards to our Returns Technicians not being able to locate a fault with your item, this is something I would like to look into further for you and if you could provide me with your RMA request number I can hopefully offer a resolution for this matter.

My email address is lucy@ebuyer.com

Once again, please accept my sincerest apologies.

Kind Regards,
Lucy
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Complete and utter rubbish

What rubbish. Refusing to give me a refund because you cannot find a fault? I spend £80 of my hard earned money on a GPU, that is then faulty. I take it to PC World to get it tested, and the guy there says it is DoA. Send it back to ebuyer many times and they STILL cannot find the problem, and refusing to give me refund. THIS IS 2 MONTHS AGO!!!! Iam trying one last time to get my money back before i take this further, asking for evidence for their tests ect. Will not be shopping with them again, poor customer service and quite frankly, I feel dealing dodgy items and in my view, illegally.

Also, do not reply to me with the auto-bot thing, as I want to speak to a real person, not some machine.

Reece
Ebuyer (UK) Ltd.

Svar från Ebuyer (UK) Ltd.

Hi Reece,

Firstly, I would like to offer my apologies for the inconvenience caused as a result of this matter and I would like to try and help you with this.

I can understand the frustration this has caused to you and I am sorry that our Returns Team have been unable to locate a fault with your item.

I would like to look into this further and hopefully offer you a resolution for your problems, therefore if you could email me your RMA number and some further details I can investigate this situation further.

My email address is lucy@ebuyer.com

Once again, please accept my apologies for the inconvenience casued.

Kind Regards,
Jaz
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

if you can deal with terrible customer service and couriers, go for it.

Twice I have been totally burned by ebuyer, twice. Its after the second time that I have decided I will never, ever purchase from them again.

Twice they have despatched through yodel, twice have yodel messed up. Number 1- ordered a £129.99 monitor, it was delivered via yodel... But guess what! Before I knew it, I was told my monitor got "lost" and I had to wait 21 days to get a new one. It was MY fault yodel lost it therefore I was out of pocked for over a month and had absolutely nothing to show for it.

They then, despite the previous one being lost by the incompetent fools, delivered via yodel once again despite me being promised they wouldn't.

Second time, I order a PSU. Was only given the option of "first class delivery" … great I though, I'll get that delivered!

You can't have it delivered anywhere else but the address on file, could have told me that BEFORE you took my money! We all have 9-5 jobs.... I was told it couldn't be delivered anywhere but my house, bit HILARIOUSLY I was allowed to go to the COURIERS house and pick it up.

I refused, and now? My PSU is in limbo, and I am out of pocket once again.

Never again ebuyer, you are absolute dog crap
Ebuyer (UK) Ltd.

Svar från Ebuyer (UK) Ltd.

Hi Jake,

I am sorry to hear that on this occasion you have not been satisfied with the service received from both ourselves and Yodel when dealing with your order.

Your feedback is taken seriously as we do not expect orders to be delayed by the courier and your comments will certainly be passed across to be reviewed further internally by both Ebuyer and Yodel.

I apologise that your first order was lost in transit by Yodel and that you were unhappy we sent the replacement via the same courier, however Yodel are our main courier and we do not offer a service where we can select a different company I'm afraid.

In regards to the shipping address, when the orders are placed you can select any address within the UK for an item to be shipped to, however once the order is dispatched to the courier we are unable to ask them to deliver somewhere different due to the contract we have with them. When delivering orders Yodel are contracted to deliver to the shipping address only and I apologise that this has caused an annoyance for you.

I would like to try and help to resolve this matter for you and if you could email me at lucy@ebuyer.com I can look into this further and hopefully find a suitable resolution for you.

Once again, please accept my sincerest apologies.

Kind Regards,
Lucy
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Amazing service

I have used Ebuyer for a couple of years now, and have never had a problem. The best thing about them is that they are the cheapest, and that they offer free next day delivery on a lot of items up to 11PM! This is the only company I know of who offer this service, even Amazon only offer next day delivery up to 7PM.

I've had to return a couple of items, but the phone customer service staff are friendly and talked me through exactly what I needed to do, and I was sent a replacement both times within a week.

I will always use Ebuyer for all my online electrical needs!
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Great Service!

Really great service, quick and reliable which is really what you need when buying online!
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

excellent shop

I am fully satisfied with services rendered.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Great Shop!

All together very good service! Flexible, fast and professional.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Arrives eventually

Ordered camera case on economy delivery, processing took about 4 days, WHY!!!
Eventually despatched on day before due to arrive on a 3 day delivery schedule.
Arrived eventually on Monday when it should have been delivered by the previous Thursday.
Ebuyer certainly low on my list to purchase from in future
Ebuyer (UK) Ltd.

Svar från Ebuyer (UK) Ltd.

Hi David,

I apologise that you experienced a delay with the delivery of your order and for the inconvenience this may have caused you.

Our warehouse do try and dispatch the goods as soon as they can so that our courier can get them to you, but sometimes during busy periods when orders are placed on a 3 or 5 working days delivery service it can take the full amount of time for the item to be processed and dispatched for delivery. However, I am sorry that on this occasion you received the order after the estimated delivery date you selected when placing it.

If you would like to discuss this matter further, please do not hesitate to email me at lucy@ebuyer.com and I can look into this situation further in an attempt to offer you a resolution for the inconvenience caused.

Once again, please accept my sincerest apologies.

Kind Regards,
Jaz
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Good price and nice product

I bought a keyboard from Ebuyer on the Daily Deals page. It was heavily discounted and got great reviews. Free postage was also included!

Keyboard has finally arrived and I'm really pleased. If I had one criticism it would be that the item took three days to be despatched. Otherwise, good service overall.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Shocking

I have bought quite a few things from ebuyer over the years, but I won't be buying from them again. Nobody seems to want to handle my return. You have the Lucybot trying to patch up the damage and making it appear that ebuyer care about customer service, but they don't.

I've never had these issues with Amazon or CCL and that is where I'll be spending my money in future, not with these ebuyer crooks.
Ebuyer (UK) Ltd.

Svar från Ebuyer (UK) Ltd.

Hi Stuart,

Firstly, I would like to apologise that you feel our Customer Support Team have not offered you a service in which you deem to be satisfactory, whilst you have been trying to get your RMA request processed.

I would like to try and resolve this for you, however I am not trying to suggest that I can patch up the damage caused to you as a result of this situation. Any comments you can provide to me about your experience with Ebuyer can be passed across internally and be reviewed further in an attempt to improve the services we offer and hopefully by doing this we will be able to help you and also prevent this from happening again in the future.

If you would like to discuss this further please feel free to email me and I will certainly look into this for you. My email address is lucy@ebuyer.com.

Thank you for your time and once again, please accept my sincerest apologies.

Kind Regards,
Lucy
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Unbelievable. Lost a loyal customer over £12.

To say I feel let down and insulted is an understatement.
I've placed 98 orders with eBuyer over the past 10 years. Spent just shy of £11,000 with you.

I've always been happy with the service provided until now. Had a few returns (7 or 8) due to faults/DOA items, that were resolved without issue.

I placed a large order just before Christmas for a new build, and unfortunately discovered the other day that one of the items is faulty (Corsair 16Gb kit, 1 faulty module). Opened a return online, phoned the following morning as instructed. Was told I would have to deal directly with Corsair - which I've done.

Problem is, I'm left out of pocket for the shipping of the faulty memory. Paid £12.85 to send this to the Netherlands, yet eBuyers attitude is that it's between me and Corsair.. Sorry, but I purchased the memory from eBuyer. I'd have been happy with a £10 credit on my account to use against a future order, but the fact that you don't seem to value my custom over the last decade is quite frankly insulting.

It's one thing to send me emails when I haven't used you for a while saying you missed me, here are our new deals. I would think that priority should be seeing the bigger picture and keeping a good customer happy? Apparently not.
Ebuyer (UK) Ltd.

Svar från Ebuyer (UK) Ltd.

Hi Rupert,

Firstly I would like to offer you my apologies for any inconvenience caused by the item being faulty, and also for any frustration caused by the service.

I agree you should not have been charged to send a faulty item back to the manufacturer.

We do value your custom and I would like to attempt to restore your faith in Ebuyer by offering you a resolution to this matter. Please can you contact me directly by sending your order number to lucy@ebuyer.com?

Thank you, and once again I offer you my apologies.

Kind Regards,

Lucy
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Recommended!

Excellent service and Quick delivery. Would recommend to family and friends

Ebuyer (UK) Ltd. Support

Om företaget

Ebuyer - Our extensive range includes Cheap Laptops, Hard Drives, LCD Monitors, LCD Televisions and DDR2 Memory. Visit our site to see our great deals.

Besök Ebuyer.com

Kontaktinformation

Ring på: 0871 521 3300
Vi finns här: Howden
DN14 7UW East Yorkshire
Storbritannien

Kategori

Trustpilot´s förpliktelser

Trustpilot har åtagit sig att säkerställa bättre online shopping upplevelser för alla, vilket innebär att vi gör vårt yttersta för att utrota falska omdömen. Läs mer.

Om du upplever att falska omdömen har publicerats på din företags profil, vill vi höra om det. Kontakta Trustpilot här.

Prenumerant av Trustpilot

Det här företaget prenumererar på Trustpilot Business Services. Läs mer om våra tjänster för företag här.

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.