E-tasker.dk omdömen

E-tasker.dk omdömen

9.4

Super tilfreds

Rigtig hurtig levering og taskerne var af den kvalitet, som var beskrevet på hjemmesiden.

Perfekt!

Har handlet der et par gange nu, og der er ikke andet at sige end gode kvalitetsvarer, gode tilbud og priser samt lynhurtig forsendelse...helt perfekt og 5 stjerner herfra!

God service og hurtig ekspedition

Bestilte lørdag eftermiddag, fik bekræftelse søndag at varerne var sendt og opdagede dér at jeg havde angivet forkert postnummer på forsendelsesadressen.
Skrev en mail til kundeservice og fik svar søndag aften indenfor 20 minutter om at det ville de rette.
Tirsdag morgen ankom min taske til korrekt adresse og både kvalitet og beskrivelse var helt som beskrevet på hjemmesiden.

Alt i orden

Fik hvad jeg bestilte, hurtig levering

Upåklagelig hele vejen igennem

Lynhurtig ordrebekræftelse, og forsendelse ligeså.
24 timer efter bestilling var den leveret i pakkeshop på Bornholm.

Superb' service

E-tasker var både hurtige og vendelige mht min bestilling - og var også meget behjælpelig med at få prisen på kufferten nedsat pga deres pris-garanti. Det hele gik hurtigt og effektivt!

God pris og hurtig levering

Varen var godt pakket ind, og blev leveret dagen efter jeg bestilte.

Hurtig og punktlig levering

Hurtig og punktlig levering af det bestilte.

Service og levering tilfrestillende, lidt mere styr på sitet ville give 5 Sterner

Købte en taske som blev pænt pakket ind til jul, alting gik smooth hvad leveringen og købet angår,

denne taske skulle så byttes (den var for lille) måtte bruge en del tid på lige at finde noget tilsvarende, men fandt en taske, og så gik kontakten igennem kunde service også smertefrit, god respons fra deres side,

det eneste jeg kan sætte fingeren på, er at deres site kan være lidt besværlig overskue når man bruger søge kriterier, og begynder at ville være specifik (størrelse, dimensioner osv)

Ellers er jeg fuldstændig tilfreds, og ville købe her igen (givet jeg skal købe en taske)

Fantastisk!

Super service. Overholder tidsfrister. Ikke sidste gang jeg benytter E-tasker.dk

lynhurtig levering

Jeg er meget tilfreds med at når jeg bestiller en vare den ene dag, så har jeg besøg af posten den næste dag.😊😊😊

Super nemt og effektivt

Fin vare, fin pris og hurtig levering !!

Superhurtigt og nemt

Det var så nemt at bestille og forsendelsesgebyr var der ikke noget af.
Og tasken kom dagen efter. Nemmere kan det ikke gøres.
Takker, Carsten

Der var rigtig god service

Jeg havde købt en pung på e-tasker.dk. Den pung jeg havde købt var ikke den rigtig, så jeg skrev ind til kundeservice og fik svar næsten med det samme. Efter et par dage kom den nye pung, som er helt som forventet. Jeg kan kun sige gode ting om denne hjemmeside da kundeservicen var så god, den får dog kun 4 stjerne da det ikke var det rigtige produkt jeg fik først.

Både firmaet og varen lever op til mine forventninger.

Praktisk mobiltaske i ægte læder og flot grøn farve med magnetlås. Indvendigt rum til mobil og et lille rum til fx kreditkort. Udvendigt to små rum med lynlås - perfekt til fx kreditkort eller penge.

Christa Thuesen

Tasken ser fin ud, håber den er pengene værd.
Vedr. bestillig og levering: fin service.

suveræn

Når man handler på www.e-tasker.dk får man den bedste behandling, hurtig ekspedition og perfekte varer.

Super handel

Hurtig levering - fin kvalitet - konkurrencedygtig pris med gratis levering og god info den korte tid det tog varen at være på vej - et døgn.

Hurtig levering af en super god taske.

Vi bestilte en taske til min datter, den kom to dage efter, og er lige som den skal være, den kom i brug allerede samme dag. Fin service og ingen bøvl.

E-tasker.dk Support

Alle typer tasker