Dixons omdömen

72 Trustpilot recensioner
Det senaste omdömet

omdömen

Om

Het filiaal maakt een fout en ik mag de kosten betalen voor het herstel.

We kochten, naar aanleiding van een advertentie producten bij dixons. We zouden een gratis Itunescard krijgen. Echter bij thuiskomst was deze door de winkel niet geactiveerd. Ze zouden het na telefonisch overleg in de winkel activeren. Ik mijn auto gepakt, parkeergeld betaald etc, wil de winkel 25 euro hebben, om alsnog de card te activeren, omdat ze me 25 euro korting zouden hebben gegeven. En mijn onkosten dan......... Nou dat kwam er kort op neer. Dat is pech.

Dus met andere woorden. Zij geven een ongeactiverende itunescard mee, spreken telefonisch af om alsnog te activeren. Ter plekke komen ze achter hun zelf gemaakte fout. Nu heb ik 25 euro korting gehad. Een niet geactiveerde itunescard van 25 euro in mijn bezit en een hoop kosten moeten maken door deze k.. winkel. Mijn werkelijke korting is dus 0. Als ik de bon had gecontroleerd dan had ik beter thuis kunnen blijven. Ik had dan werkelijk 25 euro korting gehad. Want service en klantvriendelijkheid, met verantwoording nemen voor de fouten die ze zelf maken is ver te zoeken.
Dus controleer je bon bij dit bedrijf, anders kost het jou geld en niet diegene die de fout gemaakt heeft.

Wat een prut service!!

Er zijn wat spelletjes in de aanbieding en ze staan op de site als aanwezig in de winkel van Leeuwarden. Ik heb de reservering gedaan en gelijk de volgende ochtend er heen met mijn bevestiging. Ik kom daar... ja sorry meneer, ze zijn niet aanwezig. Dit is pas service zeker? Er komt geen excuus af als ik op bel naar de klantenservice en ik krijg niet eens een tegemoetkoming. NOOIT WEER voor mij!!

hele slechte service!!!!!!

DIXONS!
Ik heb het informatie nummer (0900) gebeld om te vragen of er een Mac-Book air in de vestiging Beverwijk voorradig was. Het antwoord was JA!
Of ik bij Dxons ook studentenkorting kreeg. Na navraag van de telefoniste was het antwoord JA en wel 3%
Ik naar Dixons Beverwijk. NEE er was geen Mac-Book voorradig. NEE ze gaven geen studentenkorting. Maar ze gingen het checken bij het 0900 service nummer. Ze hadden 5 wachtende voor hun. Fantastisch als je zo een support van je hoofdkantoor krijgt. Ik heb 20 minuten moeten luisteren want de heren hadden wel wat anders te doen dan naar het antwoordbandje te luisteren en hadden hem op de spieker gezet. Na die 20 minuten kregen ze eerst te horen dat ze WEL 3% korting gaven en na verdere navraag bleek dat alleen in andere filialen te zijn????? Dit had me dus inmiddels al heel wat gekost: Telefoonkosten, Benzine, Parkeerkosten, 1 uur van mijn kostbare tijd.
Service? maar waar ik echt woest van werd was de grijns op het gezicht van de baliemedewerker! Hij had gelijk GEEN KORTING (haha)!
Ik voelde me gewoon uitgelachen door deze man die dus blijkbaar niet wist hoe hij service moest geven en blijkbaar geen donder om zijn baan gaf want op deze manier kom je hier nooit meer!

de verkoper vond ik niks

Ik voelde niet dat de verkoper me iets wilde uitleggen over het product, hij wou alleen maar verkopen en verkopen

Geen service

Een leuke laptop van Acer gekocht voor mijn vrouw. Helaas bleek na het uitpakken en installeren dat de WIFI het zeer slecht deed. Ook was er een probleem met de geluidskaart. Deze deed het meestal niet. Nieuwe drivers boden geen soelaas. Uiteindelijk maar de laptop teruggebracht ter reparatie.
Dit geintje ging 5 weken duren. Kunnen ze niets aan doen, want ligt aan hun service center. Toen ik de laptop weer terugkreeg en ik Windows weer geïnstalleerd had bleek alleen de WIFI het nu te doen. De geluidskaart was nog steeds niet te vinden.
Ten einde raad de laptop maar weer teruggebracht met een schriftelijke ingebrekestelling. De dame achter de balie wilde in eerste instantie niet tekenen voor ontvangst. Uiteindelijk de laptop achtergelaten en deze na 4 weken weer teruggekregen. Dit keer werkte hij naar behoren.
Dit na in totaal meer dan drie maanden met een slechte laptop gezeten te hebben.
Totale ervaring dus waardeloos!!

Geen service, drama...

Tegenwoordig is het blijkbaar belangrijk waar je woont om gebruik te maken van een aanbieding. Omdat het centrale distributiekanaal het niet meer heeft, kan het alleen maar bij de vestingen opgehaald worden waar dit product aanwezig is. Bellen heeft geen zin, opsturen naar een kantoor in de buurt is ONMOGELIJK. Dit alles dankzij de recente ontwikkelingen. Het bedrijf is zo flexibel als een loden pijp. Zet dan geen aanbiedingen op de website, als men er toch geen gebruik van kan maken. Gelukkig kreeg ik van de service desk te horen dat mijn denkwijze uitermate raar was en dat ik het maar moest snappen dat ik een bizar verzoek heb gedaan. Bedankt voor je mening... Als klant heb ik een klacht, misschien handig om daar naar te luisteren. Veel succes met de komende jaren Dixons met deze klantvriendelijke en zeer flexibele houding :/

Goede service Dixons Veilingpassage 19, Oud-Beijerland

Op zaterdag 19-01-'14 heb ik een Samsung Ativ Book 7 telefonisch laten reserveren voor de saleprijs van € 699,-. Deze zou ik dan maandag afhalen.
Tot mijn grote verbazing zag ik maandag 20-01-'14 op de site dat het sale assortiment veranderd was en dat de Ativ book 7 er niet meer bij zat, maar verkocht werd voor € 1078,95.
Voor de zekerheid heb ik gebeld voor de prijscontrole, want ik wilde niet een uur reizen en van een koude kermis thuiskomen.

Mij werd eerst verklaard dat het een fout was in de website en dat de prijs niet weergeven kon worden toen het voor mij gereserveerde product gescand werd. Ik had hierop gevraagd of ze me hierin toch tegenmoet wilden komen.
Ik zou hierop worden teruggebeld.
Uiteindelijk werd ik van de spannende afwachting verlost en kreeg ik het goede nieuws dat ik de laptop toch mocht afhalen voor de afgesproken prijs.

Daarom wil ik Dixons Oud-Beijerland aan de Veilingpassage 19 complimenteren voor de goede service, want de verkoper heeft toch veel moeite voor me gedaan zodat ik de laptop alsnog voor € 699,- mocht afhalen.
Voor het zelfde geldt hadden ze 't niet gedaan om geen verlies te lijden, want het is toch best een flink prijsverschil!
(MIsschien hoopten ze niet op nog een slechte review, hebben ze dan toch goed voor elkaar gekregen lol.)

Ik moet toegeven dat de fout enerzijds ook bij mezelf lag, want ik had gewoon een printscreen moeten maken van de aanbieding, wat ik nou net die ene keer niet gedaan had.

Verder legde de verkoper uit dat ik digitaal kon reserveren, want dan stond het product vast voor de verkoopprijs op dat moment. Ik wist dat dus niet.
Als je digitaal reseveert, heb je altijd iets om op terug te vallen.
Hij had nl, geen bewijs dat ik het op die dag had laten vastzetten.
Hij zal het ook onthouden voor de volgende keer; mocht een klant iets willen reseveren dan bevestigt hij het digitaal, indien dat nog niet is gedaan.

De verkoper legde me uit na contact te hebben gehad met het hoofdkantoor dat het niet een fout was, maar een prijswijziging.

Ik moet wel toegeven dat er regelmatig wat fout gaat of dat de prijzen wel erg vaak wisselen, betreft de sites van Dixons en Mycom (zelfde moederbedrijf).
Zo zag ik gisteren dat de Samsung Ativ Book 7 voor € 899,- werd verkocht, waarop deze de volgende dag onvindbaar was.

Dixons is niet de enige online winkel die steeds van prijs verandert, dit doen er meerdere.
Er stond geen uiterste uitverkoopdatum bij, vandaar dat ik ook zo verbaasd was dat het ineens weg was.

Deze ervaring gaf me de inspiratie om wat tips mee te geven betreft de aankoop van een afgeprijsd online product:
1. Wees er snel bij
2. Vraag voor de zekerheid of het product voorradig is (ook bij afhalen)
3. Vraag naar de staat van het product
4. Zorg voor bewijs: printscreen of een (digitale) bevestiging bij reserveren
5. Geef bij een telefonische reservering duidelijk je naam, telefoonnummer en mail door (digitaal spreekt voor zich)
6. Vraag bij telefonische reservering naar de naam van de verkoper ( dan heb je iemand om op terug te vallen.)

Ik vind wel jammer dat de online service verslechterd is, want ik heb er jaren geleden geen problemen mee gehad, maarja er is natuurlijk veel veranderd in zes jaar tijd.

Nou, ik hoop dat de Dixons op andere locaties een voorbeeld uit deze positieve ervaring kunnen halen.

Tot zover mijn review.

Wees wijs en bestel ergens anders

Ondanks alle reviews over Dixons had ik toch besloten om iets te bestellen. Hoe erg kan het zijn? Nou, het is slecht gesteld met Dixons.

Afgelopen zaterdag een bestelling geplaatst en een mail ontvangen dat de betaling is ontvangen. In de verwachting dat hij vandaag (dinsdag) binnen zou komen zie ik tot mijn verbazing dat het geld teruggestort is op mijn rekening, zonder bericht van Dixons! Op de website van Dixons staat dat mijn bestelling nog in behandeling is. Overigens geeft de website aan dat er nog een aantal op voorraad zijn dus dat het uitverkocht is geloof ik niet.

2 werkdagen hebben ze de tijd gehad om mijn bestelling te bezorgen. Zeker voor kerst zouden ze zich wat meer moeten inspannen voor klanten. Andere webshops zijn wel in staat om het snel te leveren, waarom Dixons niet?

De beoordelingen op deze website leken in eerste instantie overdreven, maar ik geloof het maar nu al te graag dat Dixons een slechte winkel is.

Webcare team van Dixons hoeft niet in contact proberen te komen met mij. Spendeer jullie tijd en geld maar in het verbeteren van het bezorgproces.

BAR EN BAR SLECHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Razend op deze winkel, op de site staat (NU BESTELD, DINSDAG 26 NOVEMBER IN HUIS) Ik dus bestellen, en denkend dat het morgen binnekwam.

Maar nee hoor, dixons levert doodleuk niet.
Klantenservice gebeld en die zeggen doodleuk dat het product niet op voorraad is terwijl op de site stond, dat dit nog wel het geval was.
Ook nog met me in discussie gaan dat het niet klopte wat ik zei, tis maar dat je het lef hebt. Dikke vinger met hun KLANT IS KONING slogan.

Dus maar mn bestelling geannuleerd en nooit meer bij die DICKSONS bestellen.

Prima webwinkel

Ik heb de winkel van dixons in Hilversum bezocht en me laten informeren in de winkel, toch twijfels maar in de avond dacht ik doe het. En heb ik het product online besteld, jammer dat je niet met Paypal kan betalen wel had ik het product snel in huis.

Zeer slechte service en klantonvriendelijk

Ik heb recentelijk een laptop gekocht. Via de website reserveerde ik deze waarbij mooi vermeld stond dat ik deze direct kon afhalen. Ik na een uur naar de winkel, bleek dat ze alleen nog maar een lege doos hadden omdat de laptop terug was gekomen van een klant en kapot was, ik moest er maar op wachten. Ik uiteraard niet akkoord en gezegd dat ik een nieuwe laptop kocht en geen gebruikte en dat ik voor hetzelfde bedrag een gelijkwaardige laptop wilde. Dixons kon mij hierin niet voorzien!! Ze stuurden mij door naar een ander filiaal in Den Bosch welke een wat duurder model hadden welke wel op voorraad was. In die winkel aangekomen (wederom parkeerkosten) bleek de laptop net verkocht te zijn... Had die andere medewerker blijkbaar niet gebeld dat we eraan kwamen!!! Wij werden dus doorgestuurd naar Oss, daar er daar sowieso een apart lag. Wij gingen dus door naar Oss, waar we weer konden betalen voor het parkeren. De medewerker daar neemt de laptop uit de doos en laat hem zien. Het viel mij op dat de verzegeling verbroken was, dus ik spreek de medewerker daarop aan. Hij geeft aan dat het ook een showroom model is, een die in de winkel stond waar iedereen aan heeft gezeten dus. Ik wilde deze niet en was dus redelijk pissig dat ik nu al 3 winkels verder was en geen laptop had. Gezien ik een laptop nodig had en al een halve tank benzine kwijt was wilde ik niet thuis komen met een lege portmonnee en lege tank zonder laptop. Ik ben dus doorgestuurd naar Veghel, waar een medewerker hem apart had gelegd. Helaas bleek ook daar weer dat het om een showroom model ging (echter stond deze in en vitrinekast. Ik ging hier toch maar mee akkoord maar er kon niets van de prijs af. Ik moest daar ook weer parkeergeld betalen. Bij het afrekenen kon er ook niet met airmiles betaald worden, wat WEL op de site vermeld staat als mogelijkheid. Kortom deze 10% korting had ik OOK AL NIET. De medewerker adviseerde mij een klacht in te dienen..

Ik was hierdoor ruim 120 euro duurder uit dan waarvoor ik kwam.
(benzinekosten, parkeerkosten, duurdere laptop en geen airmileskorting en geen nieuwe laptop)

Ik heb daarom een klacht ingediend. Na een week kreeg ik reactie dat ze nog niet gereageerd hadden en er snel op terug kwamen. Weer een week later werd er gemaild dat ze me een kadobon wilde aanbieden van 20 euro. Uiteraard ging ik daar niet mee akkoord. De medewerker ging in overleg en zou een dag later er op terugkomen... Dit moet ze nog steeds doen en die reactie stuurde ze vandaag de dag een week geleden.... Ik heb daarom maandag op klacht.nl het verhaal geplaatst. Dixons kon toen ineens wel binnen 24 uur reageren. Deze medewerker belde alleen even ongelegen, dus we spraken af dat ze diezelfde middag terug zou bellen. Dit deed ze helaas niet... Een dag later werd ik weer gebeld. Ze begreep het probleem en vond het heel vervelend dat ze mij niet had teruggebeld en dat er zo slordig om was gegaan in de winkels en door de klantenservice. Ze kon echter mij ook alleen maar een kadobon aanbieden. Ik zei dat ik het daar niet meer akkoord was en heb gezegd dat we dit gesprek moesten beeindigen voordat ik onreeel en boos zou worden. Dit werd gedaan, waarna de medewerker de klacht als OPGELOST beschoude op klacht.nl.....

Rondom belachelijk.
Ik vind het een belediging dat Dixons mij probeert af te kopen met een bon van 20 euro die hun feitelijk wellicht maar 7,50 kost. Dat voor alle kosten die ik gemaakt heb en voor een GEBRUIKTE laptop..........

Kortom: mensen: koop geen producten bij Dixons......

SLECHT!

toen ik van plan was GTA5 hier te bestellen, ging ik eerst naar de recensies kijken.'
Veel Negatiefe dingen, maar die negeerde ik en was opzoek naar positieve dingen.
Ik bestelde en koos voor; afhalen in beverwijk.
Er stond; u kunt het product overmorgen ophalen in beverwijk.
Ik bellen naar dixons ''is mijn product er al?' ehhh nee dat kan nog meer dan 2 weken duren. Ik werd boos omdat dixons de enige winkel was die bij mijn budget viel. En geen lange levertijd was. Vergeet het maar!

Dixons is 1 hoop strond. Niet doen!. Bestel er niets!!!!!

Klant is koning hahaha ...

Afgelopen zaterdagochtend 14/09 via de site laptop opgezocht , deze alleen nog te verkrijgen in de plaatselijke Dixons te Valkenswaard. Voor de zekerheid nog even gebeld en jawel als u hem vandaag komt halen kunnen we deze voor u vasthouden.
Vriendin helemaal gelukkig en voor haar rijden we 30 km richting Valkenswaard.
Aangekomen blijkt mevr. niet goed gekeken te hebben en is er nog maar 1 model aanwezig in het magazijn, sorry !!
Deze is door iemand anders gister (vr) besteld en komt deze dinsdag ophalen !?
Bij de vraag waarom deze mensen wel een halve week van te voren kunnen reserveren wordt ik aangekeken alsof ik Turks praatte en om even te informeren bij deze mensen of ze nog daadwerkelijk interesse hebben in de laptop is echt onmogelijk , stonden nl geen gegevens op de doos !!
Terwijl mevr. ons te woord stond moest ze gelijktijdig andere klanten ondersteunen terwijl ander personeel daar al mee bezig was !! Multitaske is niet voor iedereen weggelegd!
Om de rest van onze zaterdag in vrijheid te kunnen beleven zijn we maar netjes aangelopen en de koffie en chocomel smaakten heerlijk bij de overburen.

Groeten.

Goede snelle servers, top product

Paar weken geleden wat onderdelen voor me computer gekocht die ik zelf heb gemaakt. snel binnen dus kon snel me computer afmaken.

Heb vaker bij Dixons besteld. ene keer laat ik het thuis leveren, terwijl ik het ook wel handig vind dat je het in de winkel kan laten lever, en evt pas in de winkel te betalen,
ook retouren gaat makkelijk in de winkel zelf.

Toppie dus :P

Alleen jammer dat je niet met Paypal kan betalen bij Dixons ;P

Aankopen met korting vertikt de site te pakken!

Ook ik erger me dood op de Dixons-site. Ik had mooi een bon van 5 euro verdiend omdat ik een recensie over ze had geschreven. En ik had nog airmiles. Dus ik dacht; mooi..ga ik een geheugenkaartje van 16 Gb die ik ook een stukje met airmiles kon betalen, bestellen.
Ik voer alles in maar hij leek die airmiles maar niet te pakken. Telkens weer geprobeerd. Niets hielp.
Helpdesk gemaild. Zeggen dat het daar wel werkt.
Ja..wat moet je er dan mee. Dus ik dagen later (zojuist dus) nog maar eens geprobeerd..en warempel leek het nu even te gaan lukken. Eindelijk zag ik dat die die kortingcode en nu ook na wat volhouden en telkens rondgestuurd te worden van airmilessite naar Dixonssite wel te lukken na een paar keer. Dus ik dacht; mooi...nu ga ik naar de bank en kan gaan betalen eindelijk. Maar ineens springt die naar een nieuw Dixonsscherm en zegt ineens dat mijn winkelmand leeg is. Hoe komt die site daar in godsnaam bij. Ik sta net op het punt om eindelijk het goedkopere bedrag te gaan betalen!
Balen maar niet me uit het veld laten slaand, denk ik; oke..ik weet helemaal uit mijn hoofd onderhand hoe het werkt dus vul alles nog wel een keer in en dan kom ik er alsnog wel weer. Maar nee hoor, zonder te hebben betaald en dus nog geen gebruik te hebben kunnen maken van de kortingscode zegt die toch dat die kortingscode al gebruikt is!!!! Waaaaaaaaaaaaaardeloos dus.
Ik krijg het idee dat ze je helemaal geen korting willen geven en alles eraan doen om dat lekker moeilijk voor je te maken!
Nou, is dat nou Dixons? Slecht hoor!
Dan maar geen korting maar dan ook geen aankoop bij ze. Hun eigen nadeel ook!

Niet in orde. Eerste bestelling was gelijk een afknapper.

Mijn eerste bestelling bij Dixons is gelijk ook mijn laatste. Het is daar echt een zooitje.
Ik heb op maandag 22 juli een bestelling geplaatst. Volgens de website was het bestelde product op voorraad en zou ik het op dinsdag 23 juli in huis hebben. Op dinsdagochtend had ik nog geen mail met een verzendbevestiging ontvangen, dus heb ik de klantenservice gebeld. Die wisten mij te vertellen dat het bestelde product niet voorradig was en het waarschijnlijk pas vanaf woensdag 24 juli geleverd zou worden. Dat wil zeggen dat de voorraadindicatie op de website niet klopt.
Dit vind ik om meerdere redenen niet kunnen. Tijdens het bestellen pronken ze namelijk meerdere keren met de belofte dat je je bestelling de volgende werkdag in huis hebt. Dan moet je je als bedrijf ook gewoon daaraan houden, punt. En als die levering binnen een dag niet lukt zou ik verwachten dat Dixons uit eigen beweging daar een bericht over stuurt inplaats van radiostilte te geven. Het ging mij er nou juist om dat die bestelling op dinsdag geleverd zou worden omdat ik op die dag zeker weet dat er iemand thuis is. Ik had geen zin in die heisa met postbodes die aanbellen terwijl je op je werk bent, met als gevolg dat je pas meerdere dagen later je zending op een postkantoor kunt ophalen. Ik heb dan maar aan de medewerker van de klantenservice gevraagd om de bestelling te annuleren. Dat kon, en ik zou binnen een paar dagen het aankoopbedrag terug gestort krijgen. Ik hoop dat Dixons die belofte tenminste wel waar maakt. Een uur na het bellen had ik namelijk nog steeds geen mail gekregen die bevestigde dat de bestelling was geannuleerd, hoewel ik zo een mail binnen een paar minuten had moeten krijgen volgens de klantenservice. Ik heb dus opnieuw gebeld en kreeg toevallig dezelfde medewerker van de klantenservice aan de lijn. Die heeft uiteindelijk zelf een mail gestuurd, kennelijk vanuit een eigen mailadres om de annulering te bevestigen. Nou geloof ik gelijk dat ze bij de klantenservice oprecht hun best doen, maar het geeft geen goed gevoel dat ik niet een bevestigingsmail van Dixons zelf heb gedaan en het moet doen met een prive-mail van iemand van de klantenservice. Dat geeft toch niet echt dezelfde zekerheid dat de annulering goed is verwerkt en ik mijn geld terug gestort zal krijgen. Fingers crossed, dus, en als het eenmaal is afgehandeld bedenk ik me wel twee keer voordat ik opnieuw iets bij Dixons bestel. Ik dacht eerst dat ik gewoon pech had en dit een incidentele blunder van Dixons was, maar ik zie heel wat meer negatieve ervaringen op Trustpilot staan en ik begrijp nu goed waar die vandaan komen. Het komt kennelijk vaker voor dat ze niet binnen de afgesproken termijn leveren. Ik raad mensen dus aan om voor een andere, meer betrouwbare webwinkel te kiezen inplaats van Dixons. De prijs is soms misschien aantrekkelijk bij Dixons en ze beloven heel wat qua snelle levering, maar het is denk ik zeer de vraag of ze dat ook waarmaken.

Service op z'n slechts

Maandag 8 juli werkgeheugen besteld voor mijn computer (Corsair SODIMM DDR3,1066-8GB KIT). Op de website communiceert Dixons levering binnen 24u.
Dinsdag 9 juli, nog niks ontvangen. Nu ben ik de vervelendste niet heb ook nog netjes Woensdag 10 juli afgewacht. Echter weer geen levering.
Vandaag contact opgenomen via de telefoon (Op emails word niet gereageerd.).
Toen werd mij vriendelijke verteld om contact op te nemen met PostNL want het is in hun handen nadat het pakketje is opgehaald maandag. Bij PostNL werd mij verteld dat zij nog niks hebben ontvangen en dat daarom de leverdatum steeds verplaatst wordt.
Na weer contact te hebben opgenomen met Dixons is nu een onderzoek gestart wat 30 dagen duurt. Het duurt dus nog wel even voordat ik mijn product ga ontvangen. Zij moeten ervoor zorgen dat ik mijn product ontvang door een nieuwe op te sturen of mijn aankoopbedrag creditren. Zij moet het uit zoeken met PostNL en mij niet bij de gedupeerde laten zijn!

dixons, de winkel is oke maar het betalingssysteem

Het is de eerste keer dat ik mijn hoofd hier nou zo over breek maar dit is echt niet normaal.
Ik probeer al een half uur lang iets te bestellen MET airmiles maar bij elke poging mislukt er wel wat.
De ene keer loopt het dixons systeem weer niet gelijk met het ideal systeem en blijf ik de error in ideal krijgen. De andere keer werken die verdomde airmiles te sloom en worden ze niet meegerekent. En het mooiste is dat elke keer dat je een pagina terug gaat, kan je weer opnieuw beginnen. Zetten ze er leuk stap terug bij, overal behalve bij de laatste stap. Waardeloos!

nieuwe actie sucks: geen airmiles-korting via internet

Wat een waanzin: Dixons adverteert nu met het betalen met AirMiles (korting van 10 %), maar het werkt voor geen meter.
Of je nu op Safari of Firefox inlogt, je AirMiles kun je niet gebruiken, sterker, je komt niet eens op de AirMiles-pagina terecht en hebt vervolgens een dode button waar je op kunt blijven klikken tot je een ons weegt (of je probeert nog tien keer vruchteloos in te loggen, steeds weer opnieuw alle gegevens invoerend), maar het eindbedrag is gewoon nog steeds de volle mep.
Niks geen korting dus van Dixons via AirMiles op internet.

vooraad administratie werk WARDELOOS

Ik heb op 01-04-2013 een pc game besteld en er zijn inmiddels twee weken voor bij en heb nog steets niks ontvangen en waneer je ze beld om te vragen waar je besteling blijft dan krijg elke keer en ander datum waar ze niet aan houden . Had ik niet verwacht van dixons.

dixons.nl Support

Om företaget

Dixons, voor 21:00 besteld, morgen in huis. GRATIS bezorging via iDEAL! Dixons - Haal eruit wat erin zit

Besök Dixons

Nederländerna

Kategori

Trustpilot´s förpliktelser

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.