Discshop omdömen

Otillräckligt
5.9
22 Trustpilot recensioner

Funkar fint

Har beställt uppemot 60ggr på detta bolag och varorna har alltid levererats i tid eller bara någon dag efter.
En order som jag fick hade fel från leverantör så tog kontakt med kundtjänst som var bemötande och fick snabbt en ny vara.
Vad som skulle kunna vara bättre är kuverten som varorna skickas i.
Bra sida helt enkelt.

Totalt värdelöst.

Lägger in en större beställning, väljer att slutföra köpet utan att lämna personnummer, gör en direktbetalning via internetbank. Allt ok. Får mail att beställningen är klar etc. Dock efter 1 vecka ringer jag kundtjänst, och frågar var mina varor tagit vägen!!! Får till svar att jag 2004 skulle ha handlat där, och en skuld låg kvar till något Gothia Inkasso. Frågar då hur det kan komma sig, då jag ej angivit personnummer på beställningen, samt att min mailadress är skapat 2010 när jag började mitt nuvarande jobb, svar dom har gjort eftersökningar, och så var det enligt den mycket otrevliga kundtjänst medarbetaren, inget att diskutera. Ny fråga, jag har redan betalt varorna, svar pengarna kommer tbx. Nu till det roliga ringer först det så kallade gothia inkasso lämnar personnummer, svar har aldrig funnits 1 krona i skuld!!! Ringer klarna som tagit hand om direktbetalningen, dom har aldrig fått information om någon återbetalning. Summa polisanmälan gjord 20131122 klockan 16.36 i Täby. Så passa er för discshop, har ni ett liknande namn som någon som är skyldig pengar, finns risken att ni blir lurade.

Uselt hanterat!

Beställde varor den 17 juni.
Den 25 juni hade jag inte fått dem och mejlade därför till Discshop. Fick besked om att pga problem med Schenker hade inte alla ordrar scannats in hos Schenker men att jag skulle vänta lite till på varorna. Om jag inte skulle få varorna inom några dagar skulle Discshop skicka dem på nytt.
Den 28 juni hade jag fortfarande inte fått varorna. Mejlade därför igen. Fick då besked att mina varor kommit i retur till Discshop den 20 juni! Dvs 3 dagar efter min beställning och innan Discshops svar den 25 juni...
Discshop kunde inte heller skicka varorna igen om jag inte gick in och gjorde om hela beställningen med över 10 varor jag hade beställt... (trots att jag den 0 juni fått besked om att de skulle skickas igenom jag inte fick dem).
Uselt hanterat! Väntar nu på kreditering av betalningen, pengar jag legat ute med utan att få något!
Kommer jag att lägga beställningen på nytt?! NEJ-betalar hellre något högre pris hos annan!

En pålitlig gammal vänskap

Har handlat där sedan 2007 och spenderat väldigt mycket hos de och självklart har man fått fel vara nån gång men har aldrig strulat under 5år. Det är en sida där man vet vad man får och utbudet är bra och de sänker ofta sina priser. Säkert inte prisbäst av alla sidor men överlägset mest kvalité iochmed man alltid får filmerna/spelen dagen efter.

Det är som en gammal vän man har fått genom åren, en pålitlig sådan!

discshop - filmer för alla

Jag tycker att discshop är det ultimata stället att köpa filmer på. Jag tycker att det bästa är att om man beställer produkter innan 16 så kommer de redan dagen efter. Jag tycker att detta är jätte bra och jag har flera gånger rekommenderat denna sida för andra.

Straffad

Skicka aldrig tillbaks filmer till dom här då blir du av med dina poäng även fast du själv stått för frakten, ibland är det bara så att för tillfället har man inte råd att köpa det man vill men det fattar man inte här även fast manmailar dom innan paketet gåt iväg så säger dom att det är packat men inte en chans att det är det man fintar inte kunder så där. Stick nån stans

Kundservice, leveranstid och stort lager.

Är kund sen 4 år tillbaka, slösar på tok för mycket pengar här.

Servicen funkar bra, leveranserna har funkat bra.

Har på 1 av ca 150 beställningar fått dvd utgåvan istället för Blu-Ray som jag hade beställt. Ringde upp och dom skickade den rätta utgåvan på en gång som jag hade dagen efter, returen tog dom hand om. Fick bara ett nummer som jag angav vid postens utlämningsställe så var det lugnt.

På en vara som jag hade beställt men inte fanns i lager så utgick den och dom sa inget vilket gjorde mig lite mindre glad, vart kompenserad med ett presentkort.

Att varor som inte finns i lager aldrig får något datum när dom kommer tillbaka in i lager är lite B.

Men som sagt eftersom att jag handlat av dom i 4 år och är diamantkund så kanske ni inser att jag inte direkt har några större problem med dom.

Snabb Leverans

Kanske inte dom billigaste men jäkligt snabba leveranser vilket uppskattas mer.

Bra och säker

Bra sortiment och snabba leveranser.

dålig butik.

jag försökte beställa terminator 2 från dom, jag lade in min order fick bekräftande om at ordern var motagen. jag väntade på att få hem varan inget hände. jag loggar in på "mina sidor" uptäcker att min order inte syns. jag kontaktar kundtjänst för att få reda på vad som hänt, får reda på att dom har raderat min order. jag har fortfarande inte fått reda på varför. jag la in ordern mot postförskott (dvs betala för at hämta ut varan från ombudet). dåligt stil.

Bästa skivaffären..

Bra bemötande och superlätt att köpa, byta eller till och med ångra sig.

Ingen leverans

Pengarna drogs för varan via direktbetalning i början januari och i mitten av mars hade ingen leverans skett

Prisvärd "uppstickare" bland nätföretagen

Privärd och snabba leveranser.Rekommenderas!Bra sortiment

Bra sortiment!

Man kan ofta hitta sådant som inte finns hos andra säljare av dvd-filmer. Det är mycket positivt. Rekommenderas!

Fantastiskt

Snabb leverans och stort utbud. Helnöjd med Discshop!

Bästa filmbutiken på nätet!

Har beställt från Cdon tidigare och då fick jag det jag köpt i flera paket och allmänt struligt. Dischop funkade perfekt. Rekommenderar Discshop!

Luras med lev info

Det är inte alls tydligt att desto mer man handlar desto längre får man vänta på varorna! Dessutom har de dålig koll på lagret & missar att uppdatera vilka varor som finns hemma.

Bra serivce!

Helt ok utbud och leverarar bra!

Snabba leveranser

och rimliga villkor för ett gediget utbud

super

Snabbt. smidigt och tryggt!

Är Discshop ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

Discshop Support

Snabba leveranser och Nordens bästa utbud av filmer och spel. Vad mer kan du önska dig? Välkommen till discshop.se

Besök Discshop

Trustpilot´s förpliktelser