Dell omdömen

Det senaste omdömet

omdömen

Om

Dell - Service totdat je betaald hebt

PC besteld op 22 maart met de belofte dat deze de volgende werkdag al in huis zou zijn. Na 3 dagen krijg je dan bericht dat het 3 april wordt. Je geld wordt trouwens in no-time van je rekening af geschreven.

Op 3 april krijg je dan helemaal niets.....ook geen email waarin staat dat het later wordt.....gewoon helemaal niets.......

Via de websit kom je er na wat zoekwerk achter dat de levering opgeschoven is na 7 april (waarschijnlijk).

Je order annuleren is niet mogelijk bij Dell. De klantenservice bereiken trouwens ook niet. Je hangt zomaar 3 kwartier aan de lijn a 1,30 per minuut. Email-adressen zijn door Dell allemaal afgeschermt, er is er niet één te vinden op de site.

Dit was absoluut de laatste keer dat ik wat bij Dell bestel. Het lijkt heel wat, totdat je betaald hebt, dan houdt direct alle service op.

NOOIT NOOIT NOOIT meer Dell

Desktop besteld, erop vertrouwend dat ik hem binnen 5 werkdagen thuis heb. Na 2 weken perfecte radiostilte gebeld: "sorry vioor vertraging maar uw bestelling is 'verscheept' ". Enkele dagen later: "nee, het ding moet nog gemaakt worden, geen onderdelen voorradig. kan nog wel een volle maand duren". Order annuleren is niet mogelijk. Heeft dit alles te maken met mogelijk faillisement van Dell? Hoe dan ook, ik ben gegijzeld. Wat een gespuis!

Dell niet thuis

Ik heb dringend een nieuwe pc nodig en zit met een paar vragen over een bepaalde configuratie die Dell op de website aanbiedt maar het lukt mij niet om contact te krijgen met de mensen van Dell. Met geen mogelijkheid. Ze zijn in gesprek en chatten en mailen lukt niet. Ben al meer dan 10 jaar klant maar ik kan zelfs via mijn persoonlijke klantpagina niet met ze in contact komen. Aan zo'n bedrijf heb ik niets. Moet er niet aan denken dat er straks iets mis gaat en dat ik ze dan nodig heb. Hier begin ik niet aan.

Verkoop staat boven alles......

Lees het relaas op : http://dellserviceklachten.blogspot.nl
Ben benieuwd wanneer er i.o.o. naar een oplossing gezocht wordt.....

Belachelijk beleid

Indien je bij Dell een gecrashte harde schijf hebt wordt die vervangen binnen de garantieperiode maar de oude schijf mag je niet behouden om de info nog af te halen (wat soms nog wel kan). Dus mogelijk worden jouw gegevens door een werknemer van Dell bekeken. Wil je hem wel behouden dan moet je op voorhand 40 euro betalen die je ook kwijt bent als de schijf te repareren was. In mijn geval ging het om zeer privacy-gevoelige informatie.
Ik wil geen pc meer van zo'n bedrijf.

Waardeloze 'pro' support

Ik heb een Dell Percission laptop met een 'Pro' support en Next Day onsite service-level-agreement. Op 31-01-2014 het probleem, dat in 2012 ook al voorkwam, gemeld.

Het duurde tien dagen voordat er eindelijk (na aandringen) een monteur kwam. Die heeft het probleem niet opgelost en ik zou dezelfde dag nog terug gebeld worden. Nadat dat de hele week niet gebeurd was heb ik zelf maar weer contact opgenomen. Meer dan een week later kwam de volgende monteur pas. Deze heeft weer van alles vervangen zonder te onderzoeken wat het probleem is. Hij kon het niet verhelpen en ik zou binnen twee dagen terug gebeld worden. Dat is WEER niet gebeurd! Nu zijn we al weer een week verder en is er nog steeds geen oplossing voor het probleem. Dell blijkt ook geen klantenservice te hebben waar je een klacht kunt indienen. Tijdens het googlen kom ik alleen maar terecht op site's waar mensen schrijven dat ze dezelfde problemen hebben met deze leverancier. Ook de laatste monteur bevestigde dit, en vertelde mij dat er continue nieuwe mensen werken (hoewel ik steeds door dezelfde persoon te woord ben gestaan).

Dit is waardeloos! Ik heb juist de optionele pro-support genomen zodat ik, als kleine zelfstandige, weinig last van uitval zou hebben. Nu zijn we alweer bijna een maand verder.

Toen ik mijn eerste systeem bij ze kocht was er prima support. Maar Dell is niet langer aan te raden voor professionele gebruikers. Tijd om een Mac te proberen...

Betaal met creditcard en u heeft u bestelling sneller in huis.....

Wat een waardeloos bedrijf is Dell geworden. Op 28 oktober een bestelling geplaatst die 31 oktober geleverd zou worden. Vele malen is de orderdatum bijgesteld naar boven......telkens weer...... Diverse malen gebeld...Er zou een probleem zijn bij de produktie in Polen.....Voor de rest geen steek verder.....In januari is de order door Dell zelf geannuleerd, omdat ze niet meer konden leveren....3 maanden dus wachten op een computer...geen excuses, geen tegenvoorstel, geen compensatie, helemaal niets!!

Altijd fan van Dell geweest, maar kap er nu mee. Bestel dus niets meer bij Dell maar zoek een andere partij op! Eigenlijk geen ster waard...maar dat ben je verplicht....

Meest waardeloze bedrijf ooit

In juli 2013 een laptop van Dell gekregen. In december ging de WiFi kapot, na een paar dagen kreeg ik een nieuwe WiFi module die ik er zelf in kon zetten onder telefonische begeleiding (en onder garantie, werd aan de telefoon verteld). Helaas werkte dit niet, waarop een paar dagen later een monteur met een nieuw moederbord is gekomen. Het nieuwe moederbord heeft ook niet gewerkt, en de laptop werd naar Dell gestuurd. Na een week kwam de laptop "gerepareerd en getest" terug. 's Ochtends kreeg ik 3x een blauw scherm, 's avonds 1x en allemaal strepen door het beeld. De laptop werkte dus toch niet.
Telefonisch werd vertaald dat het geheugen er uit gehaald moest worden, dan zou het weer werken. Ik zat weer in Windows en hing de telefoon op, toen de laptop het weer begaf. Ik moest nog een keer testen met geheugen, maar dit bleek niet te werken. Daarop is weer een monteur gestuurd met moederbord en geheugen. Er werd een afspraak gemaakt dat wanneer de laptop niet gerepareerd zou kunnen worden, ik een nieuwe zou krijgen. De monteur die op bezoek kwam heeft het probleem niet kunnen verholpen. Een collega van de monteur gaf toen ook aan dat de laptop zou worden omgeruild, nadat ik heb aangegeven geen vertrouwen te hebben in nog een reparatie (het is immers ook niet goed als er 5 reparaties aan zo'n machine worden verricht).
Dell gaf aan dat ik terug gebeld zou worden over de afhandeling, maar dit werd niet gedaan. Ik heb zelf daarom nog zelf contact opgenomen waarop werd gezegd dat “omruilen” niet mogelijk was en dat niemand dat mag bepalen. Waarom wordt dit dan toch door de medewerkers gezegd? Uiteindelijk zou Dell weer contact opnemen, maar dit bleef uit (1x heb ik een oproep gemist, maar daarna werd niet terug gebeld). Op mijn volgende 3 telefoontjes kon niemand antwoord geven, en er zou weer 2x teruggebeld worden, maar dit is niet gebeurd.
Vandaag, 28 januari, is gezegd dat de “omruil procedure” in gang is gezet, maar er kon niets over de status verteld worden. Niemand kan aangeven wanneer ik weer een werkende laptop (dus oplossing) kan verwachten. Erg slecht, aangezien ik een next-business-day service contract heb. Hier wordt totaal geen gehoor aangegeven.
Kortom: een waardeloos bedrijf met mensen in dienst die je niet verder kunnen en willen helpen. Een bedrijf dat valse beloftes maakt. Zo slecht heb ik het nog niet meegemaakt. Ik kan begrijpen dat ik niet direct geholpen kan worden en dat iets kapot gaat. Dit slaat echter alles.

Enorm verslechterd

Op 6 dec 2013 een laptop besteld en met een beetje geluk is deze er 8 januari. Op 30-dec melding dat de laptop verzonden is maar vervolgens weet je niks totdat UPS Nederland gaat scannen. En via twitter wordt je ook niets naders verteld anders dan weet je weet. In het verleden hele andere ervaringen gehad met Dell Binnen 14 dagen geleverd en toen had je ook nog veel meer configuratie opties, tegenwoordig nauwelijks of niet. Dus veel meer pro's ten opzichte van andere merken zijn er niet meer en met deze levertijden was dit mijn laatste Dell.

Drama

Op 2 december een pc besteld, zou 13 december uitgeleverd worden. Verder zou er uitgeleverd worden voor kerst, dit werd uitgbreid geadverteerd op de site.
Update, levering zou verschoven worden naar 20 dec.. Vraag gesteld op 13 dec. of configuratie nog aangepast kon worden. Antwoord nee is in productie.
Op 14 dec. ontvang ik een mail dat mijn bestelling pas 31 december uitgeleverd wordt.

Waanzinnig slechte service en klantgerichtheid. Dit wordt zo te zien het laatste wat ik ooit bestel bij Dell

Een paar jaar geleden was ik mega pro Dell...... wat een drama is het nu.

De site is oke, je kan alles vinden maar de prijzen zwaar inconsequent en kortingen ongeloofwaardig. De service is dramatisch en het is een gevecht om je garantie te krijgen. Drama, drama, drama... waar is het Dell van vroeger. Dell is echt geen A merk meer maar ook het label B-Merk is eigenlijk nog te hoog. Zeer slecht!

Lijkt inderdaad op oplichting!!!

Woensdag 29 oktober een DELL laptop besteld voor mijn kinderen. Helemaal blij omdat hij op maandag 4 november geleverd zou worden. Vrijdag 1 november toch maar even gebeld naar DELL omdat er nog niet bij stond hoe laat de laptop geleverd zou worden. Tot mijn verbazing werd mij mede gedeeld dat de computer niet op voorraad zou zijn en dat hij pas op of rond 19 november geleverd zou worden. Daar was ik het niet mee eens en zei dat ik de order wilde annuleren. Dat kon en moest ik mijn bank afschrift mailen met al mijn gegevens. Maandag 4 november krijg ik een mail dat ze alles hadden ontvangen en dat er binnen 3 werk dagen mijn geld word terug gestort. Na ongeveer 10 mailtje en 4 telefoontjes met Eelco heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Hij verteld dat hij er niks aan kan doen want hij is afhankelijk van derden, betalingskantoor zit in het buitenland enzo..... Ik voel me zo bedonderd door DELL en dan hou ik me nog netjes. Mijn advies koop NOOIT iets bij DELL.

Lijkt op oplichterij

Op 24 september 2013 een all in one pc besteld en via global collect betaald. Na twee dagen werd de bestelling door Dell geannuleerd, pc was niet meer leverbaar! Helaas hebben we tot op vandaag 21 oktober onze betaling nog niet terug. Diverse mails en telefoontjes hebben niets opgeleverd. Ze moeten de betaling eerst vinden! Terwijl we op hun verzoek een PDF van onze bankafschrift hebben opgestuurd.
Ons advies hier nooit meer iets kopen!

Jan Vogelaar

Dell schermen stoppen er na +-2 jaar mee, 3 van de 4 kapot en 0%garantie

Ik werk op een desktop van Dell met twee schermen. Na 2 jaar loopt de brightness en contrast helemaal terug en zie je niets meer. Net buiten garantie dus je kunt 100% aftikken. Wel de mededeling dat ze nog nooit van dit probleem gehoord hebben en de garantie nu uitgebreid wordt. Nu stoppen mijn schermen er weer mee en wat denk je? Weer nooit gehoord van dit probleem en weer net na de garantieperiode. Nooit meer Dell!
groet
Erik van den Berg

Laptop DELL 3521 is defect vanaf nieuw, Dell reageert zelfs niet op supportverzoek

Ik heb nu een kleine maand een nieuwe laptop aangeschaft, merk DELL, type 3521 rechtstreeks vanaf de website. Ongelooflijk slechte laptop, te goedkope behuizing (bij het typen rammelt er steeds wel iets), draait niet stabiel, loopt vast, zet op onregelmatige tijdstippen het numlock aan, maar dat terzijde.

Het ergere van de zaak is dat de laptop geen verbinding kan houden met de router (welke een Belgacom B-box is, die hier in België half de bevolking staan heeft).

Ik heb reeds enkele malen een supportverzoek verstuurd naar Dell. Men belooft dat een technicus antwoord binnen 24u, tot op heden heb ik nog op NIETS een antwoord gehad. Wat service betreft kan dat tellen !

Momenteel ben ik op punt gekomen dat, eens ik eindelijk eens een reactie krijg van Dell, ze de laptop mogen komen halen. Ik moet hem niet meer hebben.

Ik kan enkel maar andere mensen behoeden van problemen door mijn probleem te delen met andere mensen: koop aub geen laptop van Dell type 3521. Dit is rommel.

DELL

Het is te moeilijk voor dell om telefonisch een bestelling te plaatsen van twee schermen. Daarnaast onbeschoft opgehangen door MAHMOUD RIDA , deze jongen zouden ze per direct moeten ontslaan, zijn communicatie in het Nederlands is ook al niet al te best. DELL ga zo door, besteld er vanzelf niemand meer bij jullie !!

traag, niet meer van deze tijd

3 weken levertijd, terwijl op de site staat 8 dagen.
8 dagen is al veel te lang,maar daarna op de bevestiging zetten 3 weken levertijd????
betaling via ideal duurt 4 dagen????? wat een gelul.
hier weet de concurentie wel raad mee.
ze zetten zelfs al op hun site dat het wachten wordt beloond.
ik overweeg de bestelling te annuleren.

Voel mij letterlijk bestolen, betaald en geen laptop

Ik had op klacht.nl een klacht geplaatst, die hieronder te lezen is:

-----------------------------------
Op 24-3-2013 heb ik bij Dell een laptop besteld en dit via overschrijving betaald. Sindsdien staat de order in “Verwerking van bestelling”, dit houd in dat ze wachten op de betaling. Ik begrijp dat dit even kan duren, echter zijn we nu 07/04 en nog steeds zou het geld niet binnen zijn?
Dit terwijl de bankrekening en gegevens gewoon kloppen, ondertussen heb ik na een week een mail gekregen dat als binnen de 5 dagen de betaling niet binnen is de order geannuleerd word. Die 5 dagen zijn ondertussen al lang om maar gelukkig is de order niet geannuleerd. Ik krijg verder geen antwoord op de mail die ik een aantal dagen geleden verstuurd heb en toen ik dan maar via Twitter contact met hun zocht kreeg ik als antwoord dat dit inderdaad wel lang was en dat ik hun moest volgen dat ze het dan zouden nakijken. Ik kan echter hun niet volgen wegens de twitter limiet en ik dus teveel mensen moet ontvolgen. Vind het ook wat vreemd dat ik hun zou moeten volgen om support te kunnen geven terwijl ik de ordernummer heb doorgegeven en ik per mail gewoon te bereiken ben.

Ik begin dus een beetje radeloos te worden en na de vele reviews op internet te lezen begin ik te vrezen dat ik geen laptop ga zien en minstens enkele maanden op mijn geld ga moeten wachten. Heb al regelmatig bij online webshops computeronderdelen besteld en altijd heeft men het geld gelijk binnen en heb ik op zeer korte tijd mijn spullen.
Gewenste oplossing

Kort gezegt dat men mij de bestelde en betaalde laptop opstuurd. Dat men op zijn minst eens de moeite neemt om te kijken naar mijn order (615942991) en die betaling traceerd (ik wil als het nodig is gerust een print screen van de betaling mailen als ze dit nodig hebben).
-----------------------------------
Ik kijk de volgende dag naar mijn account op Dell en mijn order was aangepast, Dells oplossing was om zonder uitleg het order te annuleren, resultaat ik ben nu mijn geld kwijt en ik heb geen laptop. Dit bedrijf zijn oplichters, koop hier niet! De prijzen zijn misschien goedkoop en heel verleidelijk om er te bestellen maar de realiteit is dat ze toch niet leveren. Bestel beter een ander merk laptop bij bv azerty.nl. Dit was mijn eerste keuze, nu vervloek ik mijzelf dat ik niet 150euro meer betaald heb voor een vergelijkbare laptop. Dan had ik hem nu al 1,5 week in bezit, nu is het weg geld om een laptop te kopen en geen laptop. Allemaal door deze bende criminelen, heb nog 1 mail gestuurd. Als ze het binnen de 24u niet in orde gemaakt heb, leg ik klacht neer voor oplichting en stap ik naar de media om anderen voor dit bedrijf te behoeden.

Terrible customer service – never again

Ordered an off-the-shelf monitor. The website indicated that it would be shipped within 24-48 hours. But instead they gave me a delivery date of 45 days after they had taken my money!

Emails to customer service were not replied to. And when I eventually spoke to a member of staff I was told I could not cancel the order - even though it wasn't due to arrive for another month.

Prima materiaal en support, orderafhandeling dramatisch

Voor een state of the art fulfilment bedrijf als Dell vind ik het onacceptabel dat het afhandelen van een order die via Ideal of creditcard betaald is handmatig moet gebeuren.
Afgelopen week bij Dell een printer besteld op donderdag. Vandaag, 4 werkdagen verder (dinsdag) is de bestelling nog steeds in behandeling (houdt in dat de betaling wordt gecontroleerd). SCHANDE!!!

Är Dell ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

Dell Support

Om företaget

Dell NL biedt bedrijven en thuisgebruikers oplossingen voor computertechnologie en services op maat. Bezoek Dell NL voor laptops, desktops, monitoren en printers.

Besök Dell

Kategori

Trustpilots Åtaganden

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.