Debusy omdömen

Debusy omdömen

Bra
7.2

købte et creative usb headset ved dem og det gik fint MEN SÅ

mit creative headset usb headset gik i stykker (knækkede i den ene side )så jeg sendte det tilbage til rep /ombytter/pengene retur DET ER NU 2 MÅNEDER SIDEN OG HAR IKKE fået noget retur inu har emailet til deres support /kundeservice flere gange men ikke meget respons der kun et automatisk mail svar ??????? skod firma har da aldrig oplevet noget lignene andre steder

Cheap and Good.

Just ordered an HD Webcam to use for streaming gameplay on Twitch.tv and it arrived as promised, on time, and 50kr cheaper than the competitor. 50kr may not sound like much but considering that's 10% of the total price, it's pretty impressive.

Alt i orden - hurtig forsendelse

Bestilte trådløs router kl 14 om onsdagen og havde varen i hånden fra GLS om torsdagen kl 11. 21 timer. Godt gået. God opfølgning med mails om hvordan ordren skred frem i systemet.

Alt var iorden

Bestilte en usb nøgle, den var billig og lå i min postkassen 1½ døgn efter jeg havde bestilt den.
At jeg så også har fået hele 5 emails, for at fortælle mig hvert eneste lille skridt foretaget i denne transaktion, er måske lidt at overdrive. Men så længe jeg sparer penge og ikke skal vente, så er jeg godt tilfreds.

Min teori er at DeBusy er et lille firma, som tror at folk stadig bliver imponeret af at deres ordre system kan finde ud af at sende emails. 2 mails er fint, én fortæller at betalling er modtaget og én fortæller når i sender varen. Simpelt er altid nemmere end smart ;)

Hej Thomas.

Tak for de 5 stjerner. Vi kan oplyse, at de mails vi sender ud er et krav fra e-handelsfonden for at vi kan være medlem der. Sådan lige som svar på din anmeldelse. Og nej vi tror skam ikke at I bliver imponeret over mails, men der er altså nogle regler at følge som firma, som vi er nødt til at overholde.

Debusy ApS

Hurtig levering og gode priser

Bestilte to hukommeseskort torsdag formiddag og fik dem fragtfrit leveret til døren med GLS dagen efter - fornemt!

"God.... MEN!"

Hejsa! Det var en fantastisk handel min egen nabo fik lavet her forleden.
En router blev sendt med gratis fragt, og alting var super fedt.. LIGE INDTIL jeg gik og læste anmeldserene herinde.. Det løb mig meget koldt ned af ryggen at hverken mig eller min nabo havde taget højde for sådanne ting som dette. Jeg fik lidt dårlig samvittighed over at jeg havde sagt at denne side var bare fantastisk osv osv uden at have læst om den først.! MIN egen fejl.
Dog fik han den virkelig hurtig, men jeg skulle hilse og sige i er meget gode til at sende mails, rigtig mange mails. Det måske lidt irreterne i længden. Men hva faen.
Jeg kan godt anbefale siden, dog vil jeg nok ikke købe noget igen uden at have læst andre gode anmeldser som min egen her.
Hav en god dag!

Hej Morten.

Tak for din fine anmeldelse. Det skal siges, at mht til mails vi sender er det et krav fra e-handelsfonden som medlem der. Det kan vi desværre ikke lave om på. Der er dog også kunder som er glade for information undervejs.

Med hensyn til dårlige og gode anmeldelser er vi som firma selvfølgelig altid kede af dårlige anmeldelser, men som det ser ud mht. trustpilot så er det desværre næsten altid de dårlige anmeldelser som kommer herind og ikke de gode, da folk ofte ikke lige har tid til at skrive. Derfor kun dem som føler de har haft en rigtig dårlig oplevelse, og som firma tror vi ikke at vi fuldstændig kan illiminere fejl - og ej heller at folk skriver hvad de har lyst til - uanset om historien ofte er en anden. Vi gør altid vores bedste for at folk skal få deres vare hurtigt og smertefrit, og det gør langt de fleste også, men fejl sker - også i vores firma, og det beklager vi altid meget når dette sker. Håber trods alt du stadig vil handle hos os - vi skal gøre vores bedste også i fremtiden.

Mega svindel!

Da jeg i omkring oktober besluttede mig for at købe et nyt headset, ledte jeg selvfølgelig efter det billigste sted. Jeg ville gerne have et SteelSeries Siberia v2 fordi det efter sigende skulle være godt, men også af dansk producent.
Jeg søgte under Pricerunner for Black and Gold Edition, hvor jeg så fandt Debusy.dk som den billigste side. Ikke nok med at deres side så pænt amatør-agtig ud, tog det dem også op til flere dage at få afsendt og trukket pengene.
*støn*.. da jeg så endelig fik selve pakken, kunne jeg se Steelseries pakken hvor i mit headset lå, var ødelagt. Der var en stor revne i selve plastikken hvor man skulle kunne se ind til headsettet. Jeg tænkte at det nok bare var posten der havde været lidt grov med pakken, så.. ja... skidt med det..
Jeg havde tidligere prøvet en vens Siberia Black and Gold headset, så jeg vidste hvordan det skulle sidde. Men... det her var i hvert fald ikke sådan.
Enten havde jeg fået en billig kopi eller også var headsettet ødelagt på forhånd, det var i hvert fald ikke sådan det skulle være.
Jeg synes selvfølgelig ikke det var i orden, så jeg besluttede mig for at skrive til deres support lige i starten af November.
Nu er vi så i slutningen af April 2014, og der er stadig intet svar.

Jeg vil ikke anbefale nogen af handle der. Det er virkelig så lavt.. Jeg har senere fået købt et Siberia et andet sted, og det var en helt andet oplevelse.
Både hurtigere levering og bedre kvalitet.

Hej Mick.

Det er selvfølgelig med beklagelse at vi må konstatere at du har haft en sådan dårlig oplevelse med vores firma.

Vi har undersøgt hvor og hvordan du har kontaktet os, og kan simpelthen ikke finde frem til nogle mails eller andet fra dig. Synes det er beklageligt at du ikke har reageret fra den første kontakt du siger vi har fået til nu her på trustpilot, da vi ikke har haft en chance for at rette op på den fejl du mener dit produkt har.

Disse varer bliver købt hos distributører af dette produkt, og det er selvfølgelig også i vores interesse at vide såfremt du ikke mener det er et korrekt produkt så vi kan gå videre med sagen.

At kassen til produktet er ødelagt ved ankomst til dig beklager vi selvfølgelig, men er også ret sikre på, at det må være pakkeomdelerens ansvar med denne fejl.

Vi vil selvfølgelig ikke sig at vi ikke laver fejl og kan da heller ikke sig om een af vores ansatte har misset din mail, men stadig undrer det os at du ikke har kontaktet os igen efter du ikke har fået svar.

Så med hensyn til din meget alvorlige påstand på din overskrift med MEGA SVINDEL, vil vi selvfølgelig gerne se os fritaget for sådanne påstande, da der intet hold er i dette.

Dårlilg kommunikation

Vare bestilt mandag - modtaget torsdag og altså ikke efter 1-2 dage som reklameret med.
Varen er som bestilt og ønsket - MEN da jeg jobber i hverdage kan jeg ikke være hjemme til den gratis GLS-forsendelse og vælger den dyre Postdk-løsning - spø'r via mail hvad jeg skulle ha' gjort for at få den noget billigere GLS-forsendelse, hvor der afleveres på adressen uden man skal være hjemme.

Får et umanerligt dårligt svar jeg ikke kan bruge - (kan nu se fra dette site, hvad jeg skulle ha' gjort), skriver igen til Debusy, men kun rungende tavshed !

Dog får jeg en 5-6 automatiske mails om behandling af ordre/ordrebekræftelse og sidst, efter varen er modtaget en faktura - muligt alle disse mails skal bekræfte firmaets seriøsitet, men det virker lige modsat !
Vil ikke handle dér mere trods lave priser.

HVORFOR reagerer i ikke???

Når man køber en varer hos går det fint, men men men....
Jeg har sendt mit køb retur til jer d. 28.marts, på grund af fejl i musen. Der er ikke kommet en reaktion fra jeres side endnu. Jeg skrev en besked om fejlen og bad om en ny eller pengene tilbage, sendte også konto oplysninger med.
Forventer svar !!!
Det er nu den 12. april
Hvorfor reagerer i ikke ????
ER PENGENE SPILDT !!!!

Hej Erik.

Vi beklager meget din dårlige oplevelse. Du skulle selvfølgelig have haft dine penge retur noget før, men pga ferie og ansættelse af ferieafløser har vi desværre været lidt bagud med test af dit produkt.

Jeg kan godt forstå at man ikke lige kan forstå at det skal testes, men det er altså vores politik, da vi mange gange får produkter ind som virker alligevel

Jeg kan se på mails at dine mails er blevet besvaret indenfor et par hverdage, og jeg kan se, at du får dine penge retur, så håber trods alt ikke helt du har mistet modet.

Vi beklager igen og ønsker dig en god påske.

Debusy ApS

Påstår varen er sendt, men varen kommer ikke frem

Bestiller den 4 april 2 sæt SD kort hos dem. De skriver leveres tid 1 til 2 dage. Tirsdag d.8 om morgen skriver jeg til dem, om de kan levere eller ej. Da det jo er gået de 2 dage som de lovede. Får så svar tirsdag aften, at de nu er ved at behandle min sag. OG hurtigt bliver statussen ændret fra reservert beløb til behandlet og afsendt.

Torsdag er der endnu ikke kommet noget og skriver til dem igen. Hvor de så påstår 1-2 dages leverings tid er de dage de har til at afsende varen i. Så de har åbenbart ikke styr på hvad leverings tid betyder. Det er den tid kunden skal have varen i hænderne og ikke det tid firmaet har til at afsende en vare i. Men fredag er der endnu ingen vare kommet og herfra slutter de så med at have kontakt med kunden. Da de torsdag trak pengene fra ens konto. Men nu bliver der taget kontakt til banken om at de trækker mine penge retur da de ikke har afsendt varen alligevel. Firmaet siger at folk skal passe på med beskyldninger mod dem da de har et rygte at passe på. Ja men hvad hjælper det når firmaet selv ødelægger det ved at snyde folk? Fraråder folk at handle der da man ikke får sine ting. Så nu bliver der lavet en politi anmeldelse på dette firma.

Update på sagen. Snakkede med postdanmark da jeg ville efterlyse brevet, får at vide firmaet selv har efterlyst brevet. Får så mail igen fra dem i går aftens og svare dem her til morgen. Hvor de så finder ud af de slet ikke har sendt det med postdanmark, men hold nu fast med GLS Hvor de endda har et pakkenr på pakken. Så fedt firmaet har styr på med hvem de afsender pakken med. Det er da dårlig service. Men også dårligt af GLS de ikke har lagt en seddel om de har været. Dette er nu anden gang GLS laver det nummer. Men firmaet skal få orden i deres sager. Da deres firma tlf ikke virker og man ikke kan komme i telefonisk kontakt med dem. For ringer man til dem Siger tlf svaren tast stjerne for personlig betjening. Trykker man så stjerne får man at vide omstilling mislykkes og opkaldet afsluttes.

Har ik fået noget produkt efter 1 uge

Og kan ikke komme i kontakt med firmaet på nogen måde. Scam scam scam

Billig priser og hurtig levering

Hvis jeg skulle give 5 stjerne, så skulle jeg med sikkerhed vide at fragtmanden vil ringe inden ankomst, så man ikke skal sætte en hel dag af til at være hjemme.(havde valgt gratis fragt) Ellers god service!

Hurtig og billig

Bestilte mandag morgen, havde varen tirsdag formiddag hvor den ankom med GLS. Derudover havde de Danmarks bedste pris på varen og de svarede lynhurtigt på min forespørgsel.

Perfekt!

Ekstremt dårlig service ved reklamation

Selve leveringen af memory card'et var 10-4, INDTIL kortet ikke virkede efter en uge. Printede og sendte det ind som efter forskriften. Først sagde de det ikke var modtaget, efter en måned "fandt" de den, men efter endnu en måned (altså 2 måneder) har jeg stadig ikke hørt noget og hverken kundeservice eller deres FB side er kommet retur med noget konkret og jeg har ikke set et nyt kort.

HOLD JER VÆK - med mindre I vil snydes.

Hej Kristian.

For at vi kan kigge paa din negative oplevelse hos os, skal vi bruge hvad navn produktet er købt under da vi ikke kan finde dig under Kristian Brøndum.

Elendigt !

Har ikke modtaget mine varer endnu - der er gået en hel MÅNED!,

Der kommer ikke noget svar fra kundeservice...

Det ligner svindel.

Alt i alt ELENDIGT.

Hurtig service og god kundekontakt pr. mail

Købte et Kingston SD kort... en del billigere end andre steder. Havde to spørgsmål undervejs som jeg fik besvaret i løbet af 3 -4 timer. Varen fik jeg dagen efter med post (brev)... forsendelsen var gratis. Handlen i sig selv kan jeg anbefalde....

Køber aldrig hos Debusy igen

Det gik fint med selv handlen, men når det drejer sig om reklamation, så begynder det at halte gevaldigt.. Jeg skulle selv betale returfragten med lovning på, at de vil refundere billigeste fragt... Jeg har aldrig set skyggen af de penge og der bliver ikke svaret på mine henvendelser. Jeg handler der aldrig igen.

Debusy er en skodbutik. Du mister dine penge.

Debusy løber fra returretten og er ikke trust-værdige. Brug dine penge bedre andre steder.

Hej Mikael.

Vi beklager du synes vi er løbet fra vores ansvar, men problemet er, at saafremt vi som firma skal godkende returret, er vi nødt til at have et produkt retur som er fuldstændigt salgsbart. Da du sendte dit produkt retur var det brugt og aabnet, saa derfor vores stillingtagen. Haaber du kan forstaa, at vi ikke kan sælge et saadant produkt igen.

perfekt!!

Bestilte igår (mandag) modtag den Tirsdag morgen (idag)

10 ud af 10..

Debusy.dk Support