Dating.dk omdömen

Dating.dk omdömen

Bra
7.5

Jeg søger kvalitet, ikke kvantitet

Efter 3 års arbejde i Grønland er jeg tilbage og nu på dating.dk. Finder hvad jeg leder efter....og er der problemer med Fakes løser dating.dk det straks.
Kan kun anbefales

Alt hvad du skal bruge er på dating.dk :-)

Kan kun tale positivt om dating.dk. Der er masser af muligheder, rigtig mange profiler og så er det ret ligetil at begå sig derinde! Plus en super god kundeservice der altid hjælper når du har brug for det :-)

Det er helt klart en hjemmeside jeg kan anbefale.

Vi er uadskillige

Jeg var på dating efter et længere forhold, og var ikke aktiv i en periode, men så en dag overtog kedsomheden og jeg blev aktiv igen... Jeg klikkede rundt og ramte tilfældigt hans profil!.. Jeg tænkte, hov... Han tog chancen og skrev til mig, og jeg tænkte alle fortjener et svar- så et brev røg retur og så tog det ene det andet, vi skrev sammen en dags tid, og ringede sammen om aften- og dagen efter tog jeg hjem til ham og ligesiden har vi været sammen..- det var kærlighed ved første klik!:) Vi udvekslede hurtigt nøgler til hinandens lejligheder, vi har mødt hinandens forældre.
vi har klaret den ultimative kærlighedstest: at være i IKEA sammen, finde et sted at slå telt op, sove i telt i frost vejr, holde i kø på motorvejen, samle møbler, været i Danfoss hvor vi skulle samarbejde... Alt i alt= vidunderligt!!!.. Så tusind tak dating!!!!!.:) er positiv overrasket over stedet, det lever op til ens forventninger.!:)
Markus Steph tyckte detta omdöme var användbart

Alle alder findes her, det er svært at afmelde sig.

En side der er nem at finde ud af, nem at oprette sig på.

Fin datingside med små-mangler

Dating.dk fungerer optimalt og lever mere eller mindre op til ens forventninger.
I starten bliver man bombet med mails, men dette kan heldigvis slås fra på deres hjemmeside, fra en pc. Her kan man selv vælge, hvornår man vil have en email.
App'en kunne godt have haft flere muligheder, da man er lidt begrænset i forhold til hvis man bruger deres hjemmeside (enten på safari, som er ret småt på en mobil, eller på en pc).
Match-profilerne lever ikke altid op til ens kriterier, da man fx tit får match-tilbud på profiler uden billede, selvom man har valgt det som kriterie.
Men ellers i alt i alt, er det en ok datingside og mange profiler..

Aktiv

Det en god site og app, men interesse knappen bør genovervejes evt med en undersøgelse af hvad en kvinde reagere positivt på. Lidt alle de gode råd til oprettelse af profil og den første kontakt.
Føler selv jeg har været positiv og fornuftig i mine første breve, men savner respons fra nogen kvinde, så måske en "don't like" knap "like" automatisk i brevet således kvinden kan uddybe eller bare trykke "don't like".

Danmarks nemmeste Dating side

Lige til og nem, masser af mennesker og en hurtig kundeservice

Rigtig god event

Jeg kan varmt anbefale events via dating.dk. Det har været en rigtig god oplevelse hvor man møder nye imødekommende og spændende mennesker.

Noget nyt

Jeg har nu haft +profil på Dating.dk i lang tid og det har ikke rigtig virket med at trykke knap og skrive.
Men som noget nyt er der indført events, og jeg har haft glæde af at gå i biografen.
Jeg har meldt mig til spisning først og der kunne jeg sidde og nyde en hyggelig stemning. Før filmen får man sin billet og venter i biograf-foyeren hvor alle singlerne kan sidde og snakke. Det er mere personligt på denne måde end at trykke knap og skrive.
Og det er forbløffende som Anne kan huske os alle sammen og vores navne og skaber god stemning.
Jeg skal nok med til biograf-event igen og håber næste gang at der kommer flere kvinder på min alder. Der er flere event-muligheder men for mig er biografen god.

Super hyggelige gratis arrangementer med Dating.dk

Super gode arrangementer, hvor du møder ligestillede brugere af Dating.dk.
Du har mulighed at lære ny mennesker at kende, som er i samme situation som dig selv - det vil sige singler - alle deltagere er åbne, glade og imødekommende.
Tilmeld dig et arrangement - kom og være med - selvom det kan være svært første gang - men næste gang kan du være heldig at møde nogle fra det første arrangement plus du lærer nye at kende for hver gang, du deltager.

Jeg har deltaget i 2 arrangementer - Pool en fredag aften og Biograf søndag eftermiddag og har deltaget i spisning begge gange inden arrangementerne.

Super godt initiativ fra Anne og hun er sød til at byde dig velkommen og kan huske dig, når du kommer til arrangementet om det er til spisning + arrangement eller hvis du deltager i arrangementet - så er Anne en fantastisk & smilende person

Jeg glæder mig til at se dig til det næste arrangement!

Detta omdöme har rapporterats av en Trustpilot användare för inköpsbevis saknas.

Trustpilot Kundservice är i färd med att undersöka detta omdöme.

Efter undersökningen kommer det antingen tas bort eller returneras till Trustpilot.

Se våra riktlinjer för omdömen här.

Seriøs side og mange henvendelser...

Jeg har været på Dating.dk i et halvt års tid on and off, har ikke været så aktiv, men har oplevet meget aktivitet. Jeg har haft mange henvendelser fra nær og fjern ;-) har svaret dem alle og synes der er en seriøs og god tone. Jeg vil klart anbefale Dating.dk til andre, og hvem ved måske vender jeg selv tilbage en dag ;-)

Spændende mulighed for at møde the only one ;-)

Fint sted at få nye kontakter uanset formål. Om du søger ven, date eller kæreste - alt er muligt!

Nålen i høstakken

Jeg er ganske godt tilfreds med siden dating.dk. Den er overskuelig og nem at bruge. Det er tydeligt, hvilke funktoner man har adgang til som hhv. betalings- og gratismedlem på siden. App´en fungerer også. Det er en fin flade at skabe kontakt til andre på. Så selve siden og brugen af denne fungerer perfekt.

Der er for mange henvendelser/beskeder fra kundeservice med opfordringer om at færdiggøre min profil eller gode råd om, hvordan en god profil er osv. Det kan jeg godt selv tage beslutninger om. Måske burde man skulle vælge disse servicebeskeder til, hvis man ønsker dem.
Det er derudover irriterende med useriøse og mærkelige henvendelser. Jeg ved, at det kan være svært for dating.dk at gøre noget ved.
Dette er grunden til, at bedømmelsen her ikke er i top.

Kan helt klart anbefales :-)

Super godt site, klart mere seriøst end de fleste andre dating sites. Jeg bruger mest app'en og den fungerer upåklageligt :-)

Snydning.

Min plusprofil er lige udløbet igen og jeg er tilbage som ikke betalende medlem. Mit problem går primært på app'en - der er en rød cirkel, hvor der står et tal med hvor mange der har besøgt dig, breve du har fået etc. Dette nummer svarer aldrig overens med det reele no. af beskeder du har. Hvis du f.eks. har 2 beskeder, skulle der stå et 2-tal i cirklen - den ændrer sig til 3 eller 4 - du går så ind på app'en for at se hvem der har besøgt dig og hov - der var ingen nye. Dette betyder at du "tvinges" af din egen nysgerrighed til at tjekke mere ind end nødvendigt.

Når du trykker "like" på dine 5 match der er der og rammer ved siden af, ligger der et lille link gemt nedenunder, så du går ind og tjekker den person ud, du lige har sagt nej til - det betyder at personen tror han/hun har haft besøg af mig, hvor det var en fejl.

Det lugter lidt af snydning.
Dating.dk ApS

Svar från Dating.dk ApS

Hej Jesper,

Tak for din anmeldelse.

Jeg har selv app'en på min iPhone, og jeg oplever ikke det du nævner her. Så vi er nødt til at undersøge sagen lidt nærmere.

1) Hvilken telefon har du? Fx. iPhone 4 eller 5.
2) Hvilken version af styresystem er der i telefonen?
3) Hvilken version af app'en har du installeret? Dvs. både om det er til iPhone eller Android og hvilken version af app'en der ligger på telefonen.

Du må meget gerne vende retur til mig på per@dating.dk.

På forhånd tak.

Opdatering 20. april 2014:

Hej Jesper,

Tak for behagelig dialog på mail. Vi har tilsendt dig svar på dine spørgsmål.

Jeg håber det belyser sagen, ellers må du endelig vende retur.

Mvh,
Dating.dk
Kundeservice

Åh hvor er det irriterende .....

Så er man single igen - og hvor vender alle poler så hen imod. Jo jo - Dating.dk . Det site er nok det site der for mit vedkommende er mest interessant. Samtidig med at der er gode tilbud mht. at vælge det medlemsabonnement der er mest interessant for mig.

I dag har jeg så været så heldig at finde mig en sød date - og jeg håber så at jeg ikke skal gøre brug af Dating.dk i MEGET lang tid.

Mange hilsner
"AldrigKysset"

Nemt og overskueligt

Det er nemt at oprette profilen og lægge billeder ind.
Desuden er det nemt at søge på profiler, og jeg har aldrig været ude for ubehagelige oplevelser. App'en fungerer også super.
Helt klart en datingside, jeg vil anbefale.
Eneste minus er, at den er lidt dyr....

God dating - men hvad koster det egentlig?

Dating.dk er et godt og nogenlunde seriøst datingsite. Siden kan jo ikke gøre for at der også her huserer nogen, der ikke er helt reelle med deres hensigter.
Til gengæld er dating.dk's priser for aktivt medlemsskab meget diffust. Indenfor et par uger har jeg hørt venner og bekendte fortælle om følgende priser; 1 md. for 30 kr. 1 md. for 219 kr. 2 mdr for 219 kr. 2 mdr for 349 kr. 1 uge for 19 kr. 5 dage for 15 kr.
Og det er ret forvirrende og virker ikke særlig reelt eller gennemskueligt. Det må være rimeligt at der er bare lidt mere rimelighed i deres måde at sætte priser på. Jeg følte mig i hvert fald noget taget ved næsen efter netop at have betalt 349 for 2 mdr - og en veninde så fortalte at hun blot en uge senere havde fået en måned for blot 30 kr. - det var 6 gange billigere end hvad jeg selv havde betalt - og det er ikke ok!
Men heldigvis fandt jeg min "the one" derinde - og så tænker man jo ikke så meget i kroner og øre, vel??

Fandt lykken.

Fandt lykken på dating.dk
Kan varmt anbefales.

Dating.dk Kundeservice

Kærligheden starter her!

Som landets største Datingside kan vi altid tilbyde dig det største udvalg af singler indenfor de rammer du søger.

Mange parforhold er skabt

Dating.dk virker! Vi er den datingside i Danmark der har ført flest par sammen og du kan også finde kærligheden.

Om vores kundeservice

Vi har dygtige og engagerede kundeservicemedarbejdere, som står klar til at hjælpe dig. Du kan vælge enten at kontakte os via en skriftlig kundeservicehenvendelse, eller hvis du hellere foretrækker at snakke med os via telefon, så er vi selvfølgelig også klar til dette.

Besök Dating.dk

Kontakt Dating.dk