Dating.dk omdömen

Dating.dk omdömen

Bra
7.5

Ta'-selv-bord med super service :-)

Dating.dk er jo det rene ta'-selv-bord. Man kan i ro og mag sidde og selektere, hvilken salgs mand eller kvinde man søger - og man kan også gøre det på deres app, hvis man er på farten. Jeg er enormt tilfreds med siden og kundeservicen! Den er nem at navigere rundt på, og jeg får altid hurtigt svar, hvis jeg skriver til kundeservice :-)
Kom ombord og find din næste kæreste :-)

kanon dating side

Rigtig gode erfaring med denne Dating side, kan varmt anbefale det

Det har været en rigtig god oplevelse, men har ikke ført til at jeg fandt den eneste ene.

Ikke noget fis med sitet, men mændene er mere vanskelige... Hvorfor mon de ikke skriver deres profiler?
Jeres medarbejdere vender hurtigt tilbage, når der er noget jeg ikke kan få til at virke, og ved tilmelding t. arrangementer. Fint

Lev mens du tør det - Dating.dk gør det

Dating.dk gør sig stor umage med at forbinde folk med hinanden. Man får hurtigt besked, hvis der er vist interesse for een, og når der er post. Der er mange profiler af vælge imellem i hele DK - man kan så selektere landsdelene, som man ønsker. Man kan løbende ændre sin profil og søgekriterierne - alt ialt et godt produkt. PRØV DET! L

Glimrende til at møde nye mennesker

Dating.dk virker perfekt som mødested for det modsatte køn.

en rigtig go side

Har kun været på dating.dk i kort tid men er indtil videre meget godt tilfreds :) syntes dog nogle ting mangler på appen :)

Mange seriøse brugere, men også mange "ghost" brugere.

Dating.dk fungerer udmærket. Der er mange brugere, dog også mange "ghost" brugere, som intet har skrevet om sig selv. De er selvsagt meget irriterende.
Prisen er, som ved snart alle dating sider, pebret. Men man får også en ok fungerende dating portal, og man får svar, så snart man har skrevet til deres kundeservice.

Forvent ikke successen kommer af sig selv.

Man skal ikke tro at bare fordi man køber medlemsskab at kærligheden finder dig. Men med et plus medlemsskab kan man mærke at der bliver gjort meget for at hjælpe dig med at finde den rette, men initiativet er altid dit eget.

Rimelig oplevelse, men i den dyre ende

Sitet er let anvendeligt og tiltaler alle aldre. Jeg har dog et par ankepunkter, som bør tages op: siden er i forvejen en af de dyrere og så kan man ikke se om modtageren "kan læse ens brev", dvs. om profilen man skriver til i det hele taget betaler for siden. Derudover, så mangler man mulighed for at se om modtageren har læst ens brev eller ej. Hvornår folk sidst var online kunne også være rart, da jeg føler man spilder sin tid på at skrive til en som ikke har været online den seneste måned. Ydermere, så burde det være gratis for folk at besvare en henvendelse fra en plus-profil. Jeg synes det er OK, at man som bruger kan betale for at alle kan skrive til én, men det er ikke i orden at man som plusprofil ikke får SVAR på et brev, hvis brugeren man skriver til ikke selv er betalende medlem. Jeg fornemmer, at der er rigtig mange, som skriver i deres profil "at de blot kigger" eller "jeg er ikke plus-profil og kan ikke besvare breve". Jeg mener helt klart, at de burde have mulighed for at BESVARE et brev fra en plus-profil. Os der rent faktisk betaler for at være plus-profiler bør også KUNNE få svar fra alle - uden et betale ekstra for at "enhver" kan skrive til en.

Det nye sort

Jeg mødte den sødeste rødhåret pige der inde, hun fik mig til at glemme de mange dårlige oplevelser jeg har været ude for før.. I dag er vi kun venner, men det hele startet med dating.dk.. Så derfor til alle der er der inde, kan man få dobbelt op, finde en sød pige eller få en ven for livet..

Udmærket dating site hvis du er klar til at betale lidt for den service du får.

Søger du kæreste og er klar til at betale lidt for en service du får så er dating.dk et udemærket site. Du skal dog læse alt i de tilbud du får sådan at du ikke kommer til at binde dig til mere en du havde forventet fordi du ikke lige havde læst alt. Det kunne dating.dk måske godt oplyse lidt bedre når de giver tilbud flere dage gratis.
Dating.dk ApS

Svar från Dating.dk ApS

Hej Lars,

Tak for din anmeldelse.

Jeg kan se at du har tilmeldt dig vores gratis event. Det er som sagt gratis, og dermed er det altså ikke alt på Dating.dk der nødvendigvis kræver betaling.

Jeg håber du får en god oplevelse med din deltagelse i vores event, og jeg er da glad for at du alligevel virker til at være interesseret i at benytte vores services.

God påske!

Mvh,
Dating.dk
Kundeservice.

Jeg søger kvalitet, ikke kvantitet

Efter 3 års arbejde i Grønland er jeg tilbage og nu på dating.dk. Finder hvad jeg leder efter....og er der problemer med Fakes løser dating.dk det straks.
Kan kun anbefales

Alt hvad du skal bruge er på dating.dk :-)

Kan kun tale positivt om dating.dk. Der er masser af muligheder, rigtig mange profiler og så er det ret ligetil at begå sig derinde! Plus en super god kundeservice der altid hjælper når du har brug for det :-)

Det er helt klart en hjemmeside jeg kan anbefale.

Vi er uadskillige

Jeg var på dating efter et længere forhold, og var ikke aktiv i en periode, men så en dag overtog kedsomheden og jeg blev aktiv igen... Jeg klikkede rundt og ramte tilfældigt hans profil!.. Jeg tænkte, hov... Han tog chancen og skrev til mig, og jeg tænkte alle fortjener et svar- så et brev røg retur og så tog det ene det andet, vi skrev sammen en dags tid, og ringede sammen om aften- og dagen efter tog jeg hjem til ham og ligesiden har vi været sammen..- det var kærlighed ved første klik!:) Vi udvekslede hurtigt nøgler til hinandens lejligheder, vi har mødt hinandens forældre.
vi har klaret den ultimative kærlighedstest: at være i IKEA sammen, finde et sted at slå telt op, sove i telt i frost vejr, holde i kø på motorvejen, samle møbler, været i Danfoss hvor vi skulle samarbejde... Alt i alt= vidunderligt!!!.. Så tusind tak dating!!!!!.:) er positiv overrasket over stedet, det lever op til ens forventninger.!:)
Markus Steph tyckte detta omdöme var användbart

Alle alder findes her, det er svært at afmelde sig.

En side der er nem at finde ud af, nem at oprette sig på.

Fin datingside med små-mangler

Dating.dk fungerer optimalt og lever mere eller mindre op til ens forventninger.
I starten bliver man bombet med mails, men dette kan heldigvis slås fra på deres hjemmeside, fra en pc. Her kan man selv vælge, hvornår man vil have en email.
App'en kunne godt have haft flere muligheder, da man er lidt begrænset i forhold til hvis man bruger deres hjemmeside (enten på safari, som er ret småt på en mobil, eller på en pc).
Match-profilerne lever ikke altid op til ens kriterier, da man fx tit får match-tilbud på profiler uden billede, selvom man har valgt det som kriterie.
Men ellers i alt i alt, er det en ok datingside og mange profiler..

Aktiv

Det en god site og app, men interesse knappen bør genovervejes evt med en undersøgelse af hvad en kvinde reagere positivt på. Lidt alle de gode råd til oprettelse af profil og den første kontakt.
Føler selv jeg har været positiv og fornuftig i mine første breve, men savner respons fra nogen kvinde, så måske en "don't like" knap "like" automatisk i brevet således kvinden kan uddybe eller bare trykke "don't like".

Danmarks nemmeste Dating side

Lige til og nem, masser af mennesker og en hurtig kundeservice

Rigtig god event

Jeg kan varmt anbefale events via dating.dk. Det har været en rigtig god oplevelse hvor man møder nye imødekommende og spændende mennesker.

Dating.dk Kundeservice

Kærligheden starter her!

Som landets største Datingside kan vi altid tilbyde dig det største udvalg af singler indenfor de rammer du søger.

Mange parforhold er skabt

Dating.dk virker! Vi er den datingside i Danmark der har ført flest par sammen og du kan også finde kærligheden.

Om vores kundeservice

Vi har dygtige og engagerede kundeservicemedarbejdere, som står klar til at hjælpe dig. Du kan vælge enten at kontakte os via en skriftlig kundeservicehenvendelse, eller hvis du hellere foretrækker at snakke med os via telefon, så er vi selvfølgelig også klar til dette.

Besök Dating.dk

Kontakt Dating.dk