Datatalk omdömen

Datatalk omdömen

Det är inte möjligt att skriva omdöme om Datatalk. Har du frågor om detta är du välkommen att kontakta oss via vårt kontaktformulär.

OK handel

Bestillingen af en Sony Erricsson c905 gik fint, og er som den skal være. Dog lidt ventetid, men det er msåke hvad man kan forvente her i denne juletid.

Service findes ikke hos DataTalk

Data talk er ikke lukket pga. klager men de har meldt sig konkurs.

I tidernes morgen i sommeren 2008 købte jeg en SE C902, jeg tabte den på et gulv og skærmen flimrede, efter meget bøvl frem og tilbage endte det med vi valgte at trække købet tilbage, og vi udfyldte en formular til dette foremål, men intet skete, vi tog til københavn, og gik ind i butikken, klagede endnu en gang over deres service, men manden bag disken var rundt regnet skide lige glad med hvad vi sagde og havde af problemer, men vi kunne jo bare udfylde endnu en formular, lød det fra manden... intet skete.... sagen røg til forbrugerklagenævnet, medhold til os :-) videre til rettet, medhold til os :-), videre til fogden, så tænkte jeg, penge til mig, eller i det mindste bare telefonen tilbage, og nu er firmaet så gået konkurs.... DataTalk skyder 89.000 væk til konder og kreditore....
Flere gange har vi bedt om at få mobilen tilbage men det kan de ikke... den eneste grund der kan være til dette er at de må have smidt den væk....

Det korte af det lange er... Hvis Dragan - tidligere ejer af DataTalk - åbner en ny butik (hvilket vi må formode han gør) så skal jeg lige love for jeg er den første der går til OperationX, Ekstra Bladet, BT, ja hele lortet... den mand skal stoppes!!

Bjørn Nyholm
Bjoern-nyholm@hotmail.com

dårlig service..

Jeg bestilte en telefon hos datatalk for omkring et år siden, men den nåede aldrig frem. De blev ved med at sende en mail, hvor der stod at de først fik den på lager 2 måneder senere. Jeg gik ind og læste nogle anmeldelser, og fandt også ud af at de var ved at gå konkurs. Jeg skyndte mig at skrive til dem at jeg ville afbestille telefonen, og at jeg gerne ville have en bekræftelse på at de ikke ville trække pengene. De svarede dog aldrig tilbage, men de har ikke trukket pengene. En rigtig dårlig oplevelse..

Jeg har købt mobil igennem dem.

Jeg har nu haft min mobil i lidt over et år, da jeg modtog pakken manglende der godt nok PC-suite cd'en - men da denne kan hentes på nettet har jeg ikke taget mig så meget af dette. Men efter nogle måneder, havde jeg nogle småproblemer med mobilen, og måtte have hjælp til at få den til at køre igen. Nu sidder jeg så med en mobil, der er fuldstændig helt ude i hampen og mere eller mindre har sit eget liv. Jeg søgte på nettet, og har fundet ud af som mange andre der har købt på datatalk at denne er parallelimporteret (Fra Tyskland ligesom mange andre kan jeg se), hvilket jeg IKKE er oplyst fra starten af, havde jeg været det - havde jeg aldrig i mit liv købt fra denne side. Jeg har været så uheldig at give 2366 kr, for den mobil jeg ønskede mig så højt, som nu er total i stykker!! Det glæder mig at se de er gået konkurs, men jeg føler for alle jer andre bruger som ligger inde med problemer som jeg gør, med at der ingen hjælp er at hente nogle steder.

Jeg bestildte en mobil til svigermor

Ja bestildningen gik godt nok men så gik der ca et halv år så kunne den ikke tænde andet end de blå lys i siderne så sendte vi den ind der gik ca 2 måneder med det så fik vi den tilbage så kunne den ikke finde nette vi prøvet med 3 forskeldige sim kort de to af dem kunne den ikke finde noget net på det 3 kunne være heldig at finde net en ud af ti gange ca så vi sendte den ind igen og så skrev de at vi fik en ombytter igen og at den var sendt med posten men jeg fik ikke nogle mobil så kontakten jeg dem igen men de havet sendt den så måtte den jo være blevet væk i posten så nu havet de kontaktet postdankark og jeg har ikke høret noget siden Kære Kunde
Som oplyst i mail af 26.11.2009, så har vi samme dag sendt telefonen retur til dig.
Vi har efter modtagelsen af din mail af 09.12.2009 kontaktet Post Danmark, og har efterlyst pakken.
Vi vender tilbage til dig, så snart vi får en tilbagemelding fra dem.
Venlig hilsen
DataTalk
nu kan jeg se at de er gået begæret konkurs hvad kan man så gøre:-(

Datatalk.dk er under tvangsopløsning

Pas på at købe noget fra dette fima da de er under tvangsopløsning .Se her :

Mobil Datatalk

ADVARSEL Køb ikke hos Data talk.
Jeg har haft en sag om en parallelimporteret Mobil (Ericsson) hos Forbrugerstyrelsen, som har stoppet sagen, fordi Data Talk ApS nu er under tvangsopløsning.
De kan køre videre som ihidtil, ndtil sagen er afsluttet. Muligvis kan firmaet fortsætte, men det er mest sandsynligt at det lukkes. Det kan du som kunde ikke på deres hjemmeside.

Dårlig service, svare ikke på mails.

købte og betalte en mobil på deres hjemme side, fik ikke noget svar på mail efter 2 dage, måtte spilde tid på at ringe og bare få annuller min ordre. syns det er svært at ha 2000 kr ude til et net firma der ikke svare. jeg får stadig ikke svare, fordi jeg har bedt dem om at slette mig som medlem på deres finde hjemme side. Så hold jeg langt væk fra datatalk, tænkt hvis man havde købt en mobil der ikke virket, eller den bare sku byttes. hvor længe vil det mon ha taget.

Personlig service!!!

Var nede i datatalk´s butik for at unlocke min tlf da jeg længe har været ireteret over telenor og deres pengemaskine..
Blev chokeret da ekspedienten sagde at de havde fået dårlige anmeldelser på trustpilot, han spurgte mig om jeg ikke ville give dem en god anmeldelse hvis jeg havde været tilfreds med den service jeg havde fået... og da jeg følte mig godt behandlet fra start til slut kan jeg ikke genkende de dårlige anmeldelser.. sælgeren i butikken pointerede også at de jo havde Rigtig mange kunder så den lille gruppe af folk der havde været utilfredse, ikke gav et ærligt helhedsindtryk af virksomheden.
håber det her hjælper..

billig tlf hurtig levering

Fik idag min nokia 6600 fold efter 4 dages leveringstid som godt nok os var max de havde oplyst der kunne gå inden man modtog den.
havde ikke tjekket trustpilot inden jeg købte hos datatalk, og havde sikkert heller ikke gjort det hvis jeg havde læst de dårlige anmeldelser først...
men har dog ikke oplevet noget negativt ved datatalk endnu

Ok service niveau

Jeg har handlet med Datatalk fra deres spæde start, da forretningen lå i et soveværelse i Espergærde. Jeg genkender ikke helt de negative oplevelser som andre giver udtryk for. Både som privatperson og på vegne af et firma har vi fået repareret ting hos dem. Reparationstiden har oftest været hurtigere end TDC og Sonofon. Og servicen bedre. De løsdele jeg har købt har jeg fået respons på omgående hvis de var udsolgt eller hvornår de kunne skaffes til og så har jeg måttet acceptere at specille ting tog tid at skaffe eller populære ting var udsolgt. Og hvis der har været reklamationer så har de reageret omgående ved henvendelse.
Så er godt tilfreds med butikken og dens ejere.

Virksomheden / ejeren Milenkoviz tilsidesætter alle regler i købeloven og har ingen skrubler.

Forløbet er utrolig langt og endte med en klage til e-klagenævnet. Der var lange reparationstider. Løgne om reparationer, som ikke havde fundet sted. De prøvede yderligere at smide deres ansvar videre til producenten. Derefter ville de ikke tage telefonen retur. Vi har aldrig rigtig kunne bruge mobilen, og den ligger nu i skuffen. Vi har så haft fornøjelsen af at se ejeren grinende på naboens café, mens at vi fik at vide af ekspedienten, at han var igang med at løse voret problem! Desværre er det danske system ikke gearet til virksomheder der absolut ingen skrupler har. Man er nødt til at kaste håndklædet i ringen.

Elendig service !!

Jeg kan desværre ikke anbefale at handle hos dem.
Jeg har flere gange prøvet at kontakt dem, men de svarer ikke på email ellers telefon.
Der står på deres hjemmeside at man får telefonen næste dag, hvis man bestiller inden et bestemt tidspunkt. Nu efter 9 dage har jeg ikke modtaget den. Jeg er spændt på om jeg får den.
Mvh Søren.

Organiseret svindel?

Jeg kan desværre bidrage til de mange historier omkring forsvundne mobiltelefoner.
Min har været til reperation i 3½ måned - og jeg kan bare ikke få at vide, hvad der sker.
Så til alle jer med positive anmeldelser pga. hurtig leverance: Lad være med at sende den til reperation selvom der er garanti. I får den aldrig igen!
Jeg fik den jo også leveret hurtigt. Men som så mange af deres telefoner, gik den også pludselig ud. Jeg synes, det er påfaldende... Bliver de genbrugt?

Ingen reparation, ingen kontakt - Bliver bare ignoreret

Jeg har købt en sony ericsson hos Datatalk som gik død, sendte den til reklamation, har intet hørt andet end at de (allesammen åbenbart) er gået på ferie. Har så ventet 2 måneder nu, hvor jeg kun har fået 2 mails hvor de bare henviser mig til enten lager eller det andet delfirma og omvendt. I går fik jeg fat og en meget rar dame ville ringe tilbage så hurtigt som muligt - jeg har intet hørt og nu tager de ikke længere imod mine opkald.... HOLD JER VÆK FRA DATATALK!

For langt ude.

Her lige haft min mobil på værksted da bluetooth pludselig ikke virkede. Da jeg får den tilbage fra Nokias værksted kan jeg ikke vælge dansk sprog. Da jeg henvender mig til det Nokia Carecenter som har repereret den fortæller de at mobilen er fra Tyskland og at de ofte ser dette med mobiltelefoner købt hos webbutikker.

For klamt at Datatalk ikke oplyser at det er paralelimport telefoner de sælger.

HOLD DIG LANGT VÆK FRA DENNE BIKS: SNYD OG BEDRAG - IKKE ANDET. FY for SA..N NOGET SVINERI.

Defekt telefon

Jeg har også købt en mobiltelefon gennem DataTalk for kun fire måneder siden. Den virker pludselig ikke, og selvom jeg har sendt adskillige mails til netshop@datatalk.dk har jeg ikke fået noget svar, og deres telefonnummer er ikke eksisterende!
Men jeg giver ikke op. De skal nok komme til at betale for deres svindel. Hvis der er andre, der vil stå sammen om at melde dem, så send mig en mail på comawe@gmail.com

Hvor er min telefon....

Købte en Nokia 6500 D.2/5.. Da jeg åbner pakken og får tændt telefonen for første gang, er der fejl på skærmen så halvdelen af telefonen "går i sort" ved brug af kamera og sms-skrivning.... Tager telefonen med til deres shop på Finsensvej, hvor de forsøger at opdatere den uden held... I butikken siger de så at den vil blive sendt til Nokia og at jeg vil modtage en ny telefon højst 5 dage efter... (Jeg havde ellers bedt om at benytte de 14 dages fortrydelses-ret, og få mine penge tilbage, det var ikke muligt..) Da der var gået 14 dage havde jeg stadigvæk ikke hørt noget...Har efterfølgende ringet og skrevet til dem adskillige gange, men der gik 14 dage før de reagerede på mine mails... Her fik jeg at vide at den var sendt til reparation hos Mobildoktoren.. De kunne sjovt nok ikke oplyse mig om reparations-nummeret så jeg selv kunne checke om det var rigtigt... Den sidste mail jeg sendte fik jeg et svar tilbage på der hed, "Vi holder ferie, er tilbage om 3 uger...." Hvad sker der...??? Nu har jeg ventet 2 måneder på en helt ny telefon, som jeg ikke aner hvor er henne i verden.... Simpelthen den mest uduelige service nogensinde.... Hold jer langt langt langt væk fra det her firma... De er komplet umulige at komme i kontakt med, og når det endelig lykkedes er det med en e-mail med 4 ord i som svar.... Mest elendige snyde-firma jeg nogensinde har oplevet... -1000 stjerner til Datatalk.....!!!

Update... Nu er der gået små 6 (SEKS) måneder, fra jeg modtog min telefon første gang... I den tid har den været til reperation 2 gange,uden held... For en måned siden sagde Datatalk så at den var sendt til Nokia som en reklamationssag, og jeg snart ville få mine penge tilbage... Nokia kender intet til en reklamationssag.. Så status er nu...: 6 måneder gået, min telefon er et eller andet ukendt sted og Datatalk har ikke svaret på mine mails i 1 måned nu... Next stop forbrugerstyrelsen....

04/01-2010....
Sidste update....
Firmaet er nu gået konkurs, men nåede heldigvis at få en ny telefon, fra Nokia`s hovedkontor efter utallige samtaler med Nokia selv....
Så det er vist i alles interesse at dette firma ikke længere eksisterer..

MEN... Pas på, de har stadigvæk butik samme sted på Finsensvej 18, med den samme mand bag disken... Blot under nyt navn... De vil ihvertfald ikke få mig som kunde der..!!!!

Min telefon er væk!!!

Mistede min telefon på deres andet site (http://www.mobilunlock.dk/)
Mistede min Samsung E900 til dem.. de siger de ikke kan finde den selvom de har modtaget den..
Jeg har prøvet og skrive mails til dem op til flere gange men de svare ikke tilbage..

I telefonen får jeg at vide de vil se på sagen og de ringer tilbage, men har ikke fået den endnu og det er over ½ siden jeg har sendt den

KØB ALDRIG DER

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

www.datatalk.dk Support

datatalk.dk er din første og bedste informationskilde om Cell. Her finder du også andre interessante links. Vi håber, du finder, hvad du søger!

Besök Datatalk