Cykelpartner.dk omdömen

Cykelpartner.dk omdömen

9.6

Kan næsten ikke gøres bedre

•Fragtfri ved 299,00 DKK
•Prisgaranti
•365 dages bytte- og returret
Har handlet der mange gange.
Hvis man returrener, er pengene på kortet dagen efter!
:-)

Sådan - super service!!!

For 2. gang på 14 dage - levering dagen efter, perfekt service. 2. gang var en vare i restordre - jeg bad om at få den slettet i stedet for at få en efterlevering, fik bekræftet 1 time senere, at restordre var slettet. OG - det gode - med annuleringen kom min faktura under det fragtfri beløb, men da jeg to timer senere modtog faktura, var der allerede givet en rabat på den (formentlig automatisk beregnede) fragt, der nu var tilskrevet.
DET ER BARE OK!!!!
Gider ikke se på pris længere - handler bare hos cykelpartner!

Bare perfekt.

Jeg modtog i går nogle bestilte varer fra Cykelpartner.dk. Deriblandt var et lille multiværktøj med forskellige størrelser i unbraco nøgler. Der manglede en 5mm men tilgængæld var der 2 6 mm. Jeg ringede til
Cykelpartner.dk og i dag med posten kom en bytter. Gratis returlabel medfulgte. Bedre service skal man lede længe efter.
Gunner Hede
Kruså

Fantastisk service. Fantastisk leveringstid. Fantastisk pris.

Jeg bestilte et kranksæt derfra. Det ankom dagen efter. Da jeg skulle samle min cykel 35 dage efter, opdagede jeg, at jeg selv havde bestilt forkerte dele. Jeg ringede til dem, og spurgte om jeg kunne få pengene tilbage på trods af, at byttedatoen var overskredet. Det kunne jeg godt, og jeg skulle bare snede det tilbage, så ville de overføre.

Det er dælme go' service.

Lynhurtig levering og nem bestilling

Jeg havde brug for en kryptonit lås til min nye cykel, jeg bestilte den om eftermiddagen og middag næste dag lå den klar til afhentning. En af de bedste oplevelser med køb over nettet herfra!

Hurtigt, nemt, billigt

Hurtigt, nemt, billigt

Lynhurtig levering, nem bestilling.. Jeg er særdeles tilfreds
6 stjerner her fra!
:-)

Fik en lettere beskadiget cykelhjelm leveret (uden betydning for sikkerheden), ringede til cykelpartner.dk, som straks sendte en ny + returlabel, og de gav mig endda lov til at bruge den modtagne cykelhjelm til den nye nåede frem.

Udemærket sagsbehandling

Varen kom til forventet tid , og var som den skulle være. Det eneste der manglede var at der evt. kunne være en vejledning med for montering af gearskifteren.

helt fantastisk

Alt er som beskrevet. Blev leveret dagen efter. Kun positivt her fra

Superhurtig levering og billig

Bestilte to dæk i går eftermiddags og havde dem allerede i hånden næste formiddag, selv om jeg bor i København. Dækkene var også 100,- kr. billigere end butikker i KBH.

God butik og service.

Den fragtfrie ordning virker.
Ordrer kommer hurtigt igennem, og man får, hvad man betaler for. Så den billige kvalitet findes også her, og kunne måske beskrives med en kvalitetsskala? Som kunde kan man skrive anmeldelser, hvilket så giver et godt indtryk.
Savner en god kvalitet af gule reflekser til hjulene.
Men et kæmpe udvalg, god service, stærke priser og hurtig levering.

Fantastisk service

Lyn hurtig leveringstid og priser!
Nyt gear og bremse system til cyklen for 800 kr,- og leveringstid på 2 dage, så bliver det ikke bedre !

God webshop - kan varmt anbefales

Jeg har to gange handlet hos Cykelpartner.dk, og begge gange har jeg modtaget min ordre dagen efter (posthus). Jeg er meget tilfreds både med varene og servicen.

SUPER service og hurtig levering

Har brugt Cylelpartner.dk et par gang og hvergang er varen kommer meget hurtig, Er også altid blevet informeret om status på ordren. Har prøvet at skulle havde ombytte en varen, super god service da jeg kontaktet kundeservice. Igen kom varen hurtig og igen blev jeg informeret om status. Jeg vil forsætte med at bruge Cykelpartner i fremtiden.

Super priser og stort udvalg.

Bestilte en bagskifter til min cykel i går kl. 14. I dag kl. 11 kunne afhentes i den lokale postbutik. Varen var som beskrevet på websiden til en pris der slår mange udenlandske butikker. 6 stjerner herfra :)

Super butik, med enkelt kritikpunkt

Rigtig god webshop. Hurtig levering, KÆMPE udvalg og fair priser. Desuden giver det SAS Eurobonus point, og det kan vi godt lide :) Helt sikkert et sted jeg vil handle igen.

Det eneste negative jeg kan skrive er at jeg godt kunne tænke mig levering med GLS.

Desuden var det muligt at vælge:
"Pakkeboks 685
Jernbanepladsen 10
2800, Kongens Lyngby"
Men den pakkeboks er lukket. Jeg tror nu fejlen ligger hos Postdanmark.
Så ikke noget der kan trække ned.

Postdanmark som eneste løsning er ingen løsning.

Er vant til at handle på cykelgear.dk, hvor varen er hos vores brugs dagen efter om formiddagen, hvis jeg har bestilt den inden 16.00 dagen før. Postdanmark er tilsyneladende håbløst langsomt og trægt i sammenligning. Her er det vores lokale kontorartikler butik, som har aftalen med postdanmark. De har kun åbent 13-17 i hverdage og ikke i weekenden. Yderligere er postdanmark åbenbart ikke så hurtige som GLS, så jeg må pænt vente til på mandag med at få min pakke. Hvor jeg ville have fået den fredag formiddag, hvis jeg havde handlet ved cykelgear.dk.
Havde ellers planlagt at lave cykler hele weekenden - dvs. reserveret den til det.
Derfor er det blevet til en dårlig oplevelse for mig at handle hos cykelpartner. Jeg må fremover være opmærksom på kun at købe varer hos forhandlere, som har GLS som mulighed.
Cykelpartner.dk ApS

Svar från Cykelpartner.dk ApS

Hej Steffen,

Mange tak for din feedback, det sætter vi stor pris på.
Jeg kan se vi har afsendt din ordre samme dag som vi har modtaget den og dagen efter(fredag) var den klar til afhentning klokken 12:54
Så du burde kunne have afhentet pakken i fredag mellem 13 og 17. Såfremt dette ikke er korrekt, må du meget gerne kontakte os.

Vi har valgt kun at tilbyde en transportleverandør, da vi mener det er den bedste løsning for vores kunder og os.

Søren Sieg Jensen
Cykelpartner.dk

God lynhurtig service

Rigtig fedt at man allerede har sine vare dagen efter de er bestilt.

cykelpartner.dk Support

Dag til dag levering

Alle ordre der bestilles på hverdage inden kl. 16:30 (Fredag dog inden 15:00) sendes samme dag.

God kundesupport

Vi hjælper gerne både før bestilling, under og efter med hjælp til montering og vejledning.

Tilfreds eller pengene retur

Vi lever af tilfredse kunder derfor tilbyder vi pengene retur, hvis man som kunde ikke er tilfreds. Vi følger en hver ordre til dørs.

Prisgaranti på alle varer

Vi har prisgaranti på alle varer. Finder du en vare billigere et andet sted, så matcher vi prisen!

Gratis fragt ved 299,-

Vi har fragtfri levering ved køb for over 299,-. Grænsen gælder alle private kunder i Danmark. Fragtfri levering ved 299,- gælder alle varer inkl. cykler.

Om virksomheden

Vores målsætning er at blive din cykelpartner og leverandør af kvalitets produkter til markedets bedste priser - Altid hurtig levering (97% af gangene har kunderne deres pakker dagen efter, blot de har bestilt man-tors før kl. 14:30) og gode priser... Læs mere

Køb cykler

Besök Cykelpartner.dk

Vi finns här: Industrivej 9, Jebjerg
7870 Roslev

Cykeltillbehör

Nye varer

Gode priser på nye varer..

Populære kategorier

Cykler  •  Cykeltøj  •  Cykelhjelm  •  Cykeldele