Cykelbutikken omdömen

Cykelbutikken omdömen

Bra
8.4

God oplevelse

Bestilte en cykel på hjemmesiden og blev ringet op samme eftermiddag med bekræftelse på, at cyklen var på lager, vi aftalte hvilket udstyr der skulle monteres og jeg fik besked på, hvornår den senest ville blive leveret. Den blev leveret én dag før tid uden problemer - endda af en serviceminded fragtmand. Prisen på cyklen var klart den bedste på nettet, og cyklen blev leveret i perfekt stand.

Levere forkert, men de finder hurtig en løsning

Jeg bestille dæk til børnecykle med hvid kant, da dækkene ankommer er de helt sorte.
de ringer tilbage og forklare de ikke kan levere de dæk jeg havde set. Cykelbutikken finder en lødsning jeg kan leve med.
Jeg vil ikke være bange for at bruge dem igen,
Grunden til de "kun" får 4 Stjerne er at det var forkert leveret, men de er meget tæt på 5 :-)

"På lager" var alligevel ikke på lager

Vi bestilte en cykel til vores søns fødselsdag den 12. marts. Varen står i webshoppen angivet som værende på lager. Den 17. marts bliver der ringet tilbage, at varen alligevel ikke er på lager og først kan være hjemme om 3-4 uger. Vi annulerer orden og bestiller et andet sted. Det er ikke rart når der ikke er styr på lageret og hvis der endelig sker en fejl, burde vi have fået besked allerede dagen efter. Man burde gå ud fra, at webshoppen checker alle indkomne ordrer dagligt.

Svar från www.cykelbutikken.eu

Undskyldninger kan man ikke bruge til så meget så kan kun sige det er ikke godt nok og beklage
Jens

Perfekt!

Gode priser, god service, hurtig levering. Hvad mere kan man forvente.
Jeg har købt 2 cykler af to omgange og begge gange har købet været tilfredsstillende.

ikke som forventet

Jeg bestilte en pigecykel til julegave 6. December. På hjemmesiden blev der lovet at man blev kontaktet inden for et par dage ang. Levering. Efter næsten en uge måtte vi selv rykke for den. Desuden blev det på hjemmesiden og telefonisk lovet at cyklen blev leveret samlet. Det var den ikke. Det er lidt ærgeligt at man først skal bekymre sig om den overhovedet kommer og at den dernæst ankommer usamlet. Det var heldigt for mig at jeg kendte en der kunne gøre det ellers havde det kostet yderligere en tur til cykelsmeden. Cyklen er fin og den jeg bestilte. Den havde dog bare andre dæk. Alt i alt ikke lige det jeg havde regnet med.
kommer uranjdt.

Svar från www.cykelbutikken.eu

Hej jeg har prøvet at ringe til dig jeg mener vores aftale var at du skulle have cykel inden jul og at den ikke kommer samlet du skal selv dreje styret og sætte pedalerne på ja og som altid sagt er ikke længere væk end telefonen 98524060 31198264 hvis du er usikker på noget.Hvis jeg ikke har fået fortalt den kom med hvide dæk beklager jeg det men ring til mig så vi kan finde ud af det.

Funger vist rigtig fint

Bestilte kl. 8.14 et par håndtag til 54,- kr. ( andet sted kostede samme håndtag 99,- kr.)
Kl. 10,36 var håndtagene klar til afsendelse.
I mellem tiden har de også haft ringet for at høre hvilken farve de skulle være. Det er sgu service på højt plan for 54,- kr.
Jeg giver 4½ stjerne da fragten måske lige er lidt i overkanten. Men samlede set billiger end andre internet butikker.

Perfekt - selv om vi endte med ikke at købe

Efter at have været både i email kontakt og telefonisk kontakt med cykelbutikken (god service begge steder), bestilte vi en ny cykel til vores søn. Vi betalte 100,- kr. for at få den leveret (billigt), men da vi fik den samlet kunne vi hurtigt se, at den ikke var meget større end hans nuværende cykel. Vi kontaktede cykelbutikken, som sagde, at vi selvfølgelig var velkommen til at returnere den. Vi kunne dog ikke finde en returneringsmetode, som var nogenlunde billig. Det problem forelagde vi cykelbutikken. Vi fik derefter tilbuddet om, at hvis vi ville køre cyklen til Køge (vi bor i Nordsjælland), kunne vi aflevere den hos en kollega dernede og få alle pengene retur. Meget billigere løsning end at sende cyklen eller køre den hele vejen fra Nordsjælland til Hobro. Vi endte altså med slet ikke at købe en cykel hos cykelbutikken. Alligevel har vi haft et rigtigt godt "forløb" med butikken og vi er blevet imødekommet på alle måder. Jeg vil slet, slet ikke være nervøs for at handle her igen :-)

/Clara Højland Christensen

ØV ØV ØV

Jeg købte en MTB til min søn i 8 års fødselsdagsgave men da der efterfølgende blev reklamation på cyklen har de dags dato ikke vendt tilbage selvom der er gået 3-4 uger siden de skulle undersøge problemet...

Har ringet men får tlf. svarer hver gang, lagt besked på deres chat og tlf. svarer 2 gange uden held.

RIGTIG ØV ØV ØV

190813 kl. 14.20:

Nå så er der hul igennem efter denne anmeldelse! Sjovt nok! Tak for svar! Kunne den sendes?

200813 kl. 14.42:

Hold nu! Aftalen var at du skulle ringe til mig, ikke noget mail! Er den kommet og kunne den sendes?

Har nu fået følgende svar :

Hej vil ikke skendes på trust den kunne sikkert godt sendes men med en stjerne kan du vist ikke give dårliger så tror jeg vil prøve at leve op til en stjerne det må mindst værer at snyde dig ellers kan jeg ikke se hvordan du vil kunne give en stjerne så nemt at værer kunde ville ønske man kunne få en side hvis butikken ikke kunne lide kunden du kan komme i butikken og hente den jeg plejer at værer en flik fyr men du har sku pisset mig af beklager men som før sagt forventer at modtage en ny cykel som du kan få sadlen fra men RING 31198264 først så du ikke kører forgæves

Mvh
Cykelbutikken.eu
Jens
31 19 82 64 -- 98 52 40 60

Svar från www.cykelbutikken.eu

Tror det er dig med sadlen og vi har snakket sammen i butikken jeg har bestilt en cykel for at kunne tage sadlen fra den tror den er her i morgen og du kan komme og hente den har lige snakket i telefon med dig og vi har barer ikke samme måde at gører ting på beklager og det var lørdag 3-8 -2013 så 3-4 uger igen vi er ikke enige

Her er altid hul igennem spørgsmålet er om det er dig eller mig som bestemmer hvordan man kommer i kontakt med mig vi kan jo begge være stædig mit nummer er 31198264
også efter kl 18 du forventer mail jeg forventer et opkald.

Gør som man forventer.

Jeg bestilte noget tilbehør til min datters cykel. Jeg modtog hurtigt mail og dagen efter kunne jeg allerede hente tilbehøret på posthuset.
Det fungerede præcis som man altid håber på internet-handler gør.

Hurtig levering og fin pris - Men meget mærkelig pakning.

Vi bestilte en cykelhjelm af modellen Abus ACW Lane-U i størrelse 57-62 og en cykelslange.

Vi bestilte mandag morgen og tirsdag var varene til afhentning på posthuset så transporten kunne nok ikke gøres meget bedre:).

Tilgengæld var det en meget mærkelig pakke at modtage. På kassen står der Ariel og er et billede af flydende vaskepulver. Derudover kunne kassen ikke lukke og var tapet så den var tvunget sammen, hvilket da ikke virker særlig betrykkende.

Da vi så åbner kassen ligger der en kasse med cykelhjelmen i, men da vi læser nærmere på æsken står der at det er en ACK Smiley pink bee i størrelse 45-50 cm. Vi begynder med det samme at ville kontakte firmaet/Cykelbutikken om at de måtte have sendt en forkert varer. Dog viser det sig inden vi når så langt at det er den rigtige hjelm som ligger i kassen, men dog en kasse til en børnecykelhjelm så er da noget mærkeligt.

Hjelmen fejlede intet og er allerede taget i brug, men den var noget støvet som om at den har stået fremme, og derfor er blevet pakket i en forkert kasse.

Svar från www.cykelbutikken.eu

Jeg beklager at hjelmen ikke var tørret af da du modtog den Den har helt sikkert været på et stativ i butikken. Jeg har ca 175 cykelhjelme udstillet i butikken, så ofte har hjelmene været udstillet.Det er en Cykelbutik med webshop og somme tider går det nok lidt hurtigt med indpakningen, men er glad for at hjelmen er kommet godt frem og taget i brug.

Varerne er tilfredsstillende og levering som forventet.
Brugte GLS PAKKESHOP FRAGTFRIT og hentede pakken i en lokal butik og fik dermed fragtfri levering – det er da bare i orden!

Ramte 1 ud af 4 rigtigt!

Den 22. august bestilte jeg 1 Reparto Corse carbon sadelpind, 1 cykeltrøje Spectra, 1 sadeltaske Spectra 1L og 4 slanger Vittoria 700x19/23. Efter tlf. kontakt samme dag, ændrede jeg pr. e-mail str. på slangerne til 700x25/28.

Leveringen var hurtig, og varerne var forsvarligt pakket ind. Men der var desværre ikke det samme i pakken, som det jeg havde bestilt.

Slangerne var i den først bestilte str. 700x19/23, og ikke i den størrelse som jeg både telefonisk og på jeres egen foranledning, pr e-mail, havde bestilt i anden omgang.

Sadeltasken var IKKE en Spectra 1L som jeg havde bestilt, men en Bianchi 1L.
Det var så held i uheld, at jeg har en Bianchi cykel, men det var altså en Spectra sadeltaske der stod på ordrelisten.

Og sidst men ikke mindst min seneste oplevelse med en varer fra CB: Min søn vil til at køre landevejscykel i det nye år, og jeg fik den idé, at jeg ville forære ham min nye Spectra cykeltrøje. Den har ikke været brugt endnu, da jeg har mange gamle og nye trøjer liggende. Så da jeg er ved at pakke Spectra cykeltrøjen ind i gavepapir, opdager jeg 2(TO) huller på størrelse med 1-kroner, på bagsiden af trøjen, på hver side af syningen ved den midterste lomme. Det er squ for dårligt CB, at sælge nye trøjer med huller i.

Min carbon sadelpind ramte I rigtigt med, men 1 ud af 4 rigtige er altså ikke godkendt. Og hullerne i cykeltrøjen opdager jeg først langt over de 14 dages reklamationsret, så de huller kan jeg så sidde og glo på, og være pissesur over :(

Du får kun 3 stjerner CB, jeg har trukket en stjerne fra hvert hul i cykeltrøjen. Slangerne har jeg givet til en kammerat der kører på 23 mm, og sadeltasken er jeg blevet rigtig glad for, selvom det ikke var den jeg bestilte.

Opdateret anmeldelse 23.01.13.:

Dagen efter mit indlæg fik jeg en opringning fra cykelbutikken. Ejeren orienterede
mig om, at jeg selvfølgelig kunne få byttet slangerne. Dem har jeg i mellemtiden foræret væk, da jeg ikke anså det for at være besværet værd, at sende 4 cykelslanger retur, med deraf flg. udgift til returporto.

Derudover tilbød ejeren også at kigge på min cykeltrøje og de huller der var, hvis
jeg sendte den retur. Trøjen blev sendt retur, og jeg fik en helt ny trøje tilsendt et par
dage efter. Tak for det.

Jeg er godt klar over at mit brok er langt over reklamationstiden, men sorry, jeg opdagede altså først hullerne i trøjen, da jeg ville pakke den ind som julegave til min søn.

Jeg synes det er en fin service Cykelbutikken udviser, ved at tage en returvare ind
så lang tid efter reklamationstidens udløb, og jeg vil gerne opgradere min anmeldelse af Cykelbutikken til 4 ud af 5.

Ps. Jeg vil også gerne handle ved Cykelbutikken en anden gang :)

FRI LEVERING?

Jeg købte en cykel, ( en Tårnby 24") af Cykelbutikken Hobro.
Med fri fragt vel at mærke.
Allerede dagen efter ringer Jens, og siger, at cyklen sendes, "i dag" hvis jeg indbetaler ekstra 150 kr, fordi at, GLS ikke kan have en cykel i bilen. WTF?
Morten

Svar från www.cykelbutikken.eu

Jeg Har aldrig haft fri fragt på den cykel, jeg havde fri fragt med gls pakkeshop og da cykler over 20 tommer ikke kan afsendes, til en pakkeshop skal den levers på anden måde. Jeg har ikke sagt det var deres biler cyklen ikke kunne værer i men at den ikke kun håndteres i pakkeshoppen, jeg sendt et link så du kunne betale de 150 kr så jeg kan ikke forstå hvad du ikke kan forså ved handlen.
men håber drengen bliver glad for cyklen.

Næsten perfekt

Vi købte en cyclehjelm, som skulle bruges til gave, da vi ikke hørte noget fra butikken ringede vi derover, det viste sig at de ikke havde den på lager, derfor burde de have henvendt sig til os.
Jens som vi talte med var flink og imødekommende, og vi blev enige om en hjelm med en anden farve, som de havde på lager, og alt fungerede derefter.

Perfekt !

Hurtig og gratis forsendelse af perfekt vare.

Hurtig levering, super service

Lynhurtig levering, selv under juletravlhed. Min bestilling var lidt speciel og akut og sælger ringede for lige at sikre alt var ok, super service. Ingen problemer med vognmand der leverede. Cykelbutikken kan absolut anbefales.

Hurtig ekspedition ved afhentning

Bestilte på netten til afhentning i butikken dagen efter - ingen misforståelser, hurtig betjening

Super service!!!

Har lige købt en MTB hos cykelbutikken.
Jeg fik super vejledning over telefonen og en super super pris. De er til at handle med!!!
Cyklen lever op til alle mine forventinger, så jeg er super tilfreds.

Desuden så prøvede sælger heller ikke at sælge mig den dyreste cykel i butikken. Han lyttede meget til mine behov og sammen fandt vi havde jeg have brug for.

Kan kun anbefale at handle her!!! og med 14 dages fuld returret, så kan det ikke gå galt.

Ingen grund til bekymring om retssag m.m

Midt under en cykel tur på min el-cykel knækkede en tap af mit batteri. Vidste at jeg nok ville få besvær med at få ombyttet det på min 2 måneder gamle el-cykel, da CB nok ville sige at det var mig der havde tabt batteriet og dermed selv slået den tap af. Men jeg havde ikke tabt det og jeg sendte min første mail til CB vedhæftet et billede af bruddet hvor tappen havde siddet. Jeg redegjorde for hele forløbet og skrev at jeg IKKE havde tabt batteriet.
Dagen efter kom en kort mail fra CB. "Kom med batteriet" stod der.
Kørte så til Hobro dagen efter og gav dem batteriet. CB kiggede på det og sagde at cykelfabrikanten kun havde set sådan et brud før på een cykel. CB fortalte så at de ikke var sikker på at få batteriet dækket af fabrikanten. Jeg havde stadig den tanke at JEG skulle bevise at jeg IKKE havde tabt batteriet og at det blev svært at få CB til at æde den garanti-reklamation, men min samvittighed var iorden, for jeg havde ikke tabt det og desuden bar batteriet ikke yderligere tegn på at det KUNNE være tabt. Så jeg ventede spændt på det videre forløb.
CB gik hen og tog et batteri fra en anden cykel og sagde "værsågod, her er et nyt batteri og så håber jeg at jeg får dækket det ind hos fabrikanten".
Mine bekymringer omkring det hele havde været forgæves. Ingen råberi, ingen retssag og INGEN sure miner men blot en rigtig god kunderservice fra CB der levede op til lovens krav! På INTET tidspunkt nævnte eller indikerede CB at det var min egen skyld (hvad det jo heller ikke var), men jeg er sikker på at mit problem ikke var blevet løst på sådan en tilfredsstillende måde i langt de fleste tilfælde ved andre forhandlere.
Havde inden køb af cyklen ved CB ellers svoret at handle ved den forhandler jeg havde prøvet min første el-cykel hos, men en bedre pris og det faktum at CB ligger tættere på min bopæl afgjorde den sag og det har jeg aldrig fortrudt et eneste sekund. Købsoplevelsen var i top og efter et par dage skulle jeg havde skiftet til et sæt dæk jeg selv havde købt andet steds, fordi CB ikke solgte netop det fabrikat. Den klarede værkstedet kvit og frit imens jeg ventede.
Flinke og rare mennesker hos CB i Hobro der giver en god kundeoplevelse før, under og efter køb. Min næste el-cykel om 2 år bliver også købt hos CB.
Det eneste der måske kunne trække min karakter ned er at, jeg ikke kunne få det nye batteri til at virke da jeg satte det på dagen efter. Efter en timers fejlsøgning fandt jeg ud af at CB havde glemt at sætte sikringen i batteriet og havde glemt at sætte "dækslet" på over sikringen. Et opkald til CB og aftalen blev at CB straks ville sende de to manglende ting. Pakken kom dagen efter og jeg rullede ud på en tur.
En så lille fejl kan ikke trække min karakter ned da vi alle laver mindre fejl fra tid til anden. Hele den samlede oplevelse hos CB kan dermed ikke overskygges af sådan en lille "forglemmelse" - så top-karakter bliver det med pil op ad!

www.cykelbutikken.eu Support

Jeg har valgt ikke at betale trust så derfor ikke så mange anmeldelser.Men har da overvejet at ændre navn kan se man med kun 28 anmeldelser kan få scorer på 9,4 skulle værer man kunne finde nogle venner synes det viser med alt tydelighed hvad jeg mener om trustpilot. Cykelbutikken det største udvalg af cykler og cykeludstyr. Dette er også stedet du handler ny cykler og cykeldele - salg af bl.a. Kildemoes, Merida og Mbk Vi er også en stor fysisk butik vi driver vores webshop på samme måde som butikken, det vil sige det er ikke en mekaninsk hjemmeside derfor ring hvis spørgsmål 98524060 31198264

Besök Cykelbutikken

Vi finns här: Adelgade 73