Coolshop omdömen

Coolshop omdömen

9.2

Imponerende!

Det er sgisme utroligt.....Man bestiller en vare midt eftermiddag - og åbenbart den billigste af slagsen i DK - og vupti - allerede næste formiddag kommer posten trillende med pakken. Det er imponerende!

Billigt produkt, hurtig levering, stor kvalitet.

Jeg kendte ikke firmaet, men kunne se at de havde god omtale. Det holdte stik. Det var en ren fornøjelse at handle der og så altid fri fragt, selvom produktet var sat gevaldigt ned. Meget glædelig oplevelse.

dejlig,hurtig levering,da varen blev udgivet og vare var hel

har ikke haft nogle problemer med coolshop,de svarede hurtigt på emails og leverede vare da den blev udgivet´,fik varen 2 dage efter med posten

effektivt

modtog varen dagen efter,fantastisk og perfekt.

Hurtig og præcis aflevering

Alt som det skal være

Super med Coolshop - noget andet med leveringen fra Post Danmark

Desværre gik et eller andet glat ved Post Danmark - så leveringstiden kom op på 5 dage :-( - kender ikke årsagen da spillet var sendt i kuvert og derfor kunne jeg ikke foretage track & trace

Konge!

Varen var klar til å hentes 3.dagen og gratis frakt! Skal definitivt handle mer, lave priser også!

LYNHURTIG LEVERING

Hurtigere og bedre kan det ikke gøres !

Perfekt, varen var billigst her og kom dagen efter

Perfekt, varen var billigst her og kom dagen efter

Hurtig levering og varen i top

Nem hjemmeside at navigere rundt på, super hurtig levering. Varen var i god stand.

Nemt og hurdigt

ingen problemer overhovedet og fik min vare til tiden

Hurtigt og let ;)

Jeg er meget tilfreds med hvor nemt og hurtigt jeg fik varen.

Upåklagelig

Varen bliver leveret inden for det lovet tidsrum, og kundeservice er i topklasse. Jeg mindes ikke at have haft kontakt med noget i samme liga!! :)

Upåklagelig service

Jeg bestilte en vare tirsdag aften kl. 22.00. Torsdag eftermiddag havde jeg den med posten. Jeg har ikke noget at sætte fingre på ved denne bestilling.

Købt spil

Helt ok - hurtig levering

Uforståeligt sikkerhedstjek forsinkede ordre

Mail fra coolshop.dk efter modtaget ordre:
'Af sikkerhedsmæssige årsager sikrer vi os, at oplysningerne du har bestilt med er korrekte, og at du er personen bag bestillingen, således der ikke er risiko for nogle har benyttet dit kreditkort.'

Derfor skal vi venligst bede dig om at sende os billede (mobil/kamera) eller scanning af enten dit kørekort eller pas. Følsomme oplysninger, så som CPR nummer, kan sløres [??!].
'Er det dine egne betalingsinformationer der er benyttet og er adressen du har bestilt til 100% korrekt og står modtagernavnet på postkassen? ' ...
'Sikkerhedstjekket er udtænkt sammen med politiet, og de tænkte det bedste med billed ID. Vi gør også opmærksom på at man kan blive bedt om ID i vores handelsbetingelser.'

Direkte citeret fra to mails.

Ordren var en gave, som jeg måtte afbestille, fordi proceduren forsinkede den så meget, at den ikke ville nå frem i tide. I stedet brugte jeg en eftermiddag på at ekstemporere en ny løsning.

Mit navn og adresse kan dobbelttjekkes på krak.dk. Kreditkortet, jeg betalte med, bruger jeg næsten dagligt til indkøb på nettet - og det er naturligvis mit eget!

Som kunde oplever jeg mig dårligt serviceret og mistænkeliggjort uden grund. Jeg forstår i øvrigt ikke, hvordan coolshop.dk kan verificere min identitet ved hjælp af et stykke legitimation, hvor 'følsomme oplysninger er sløret'.

Mvh.

Kristine Glerup

Billig og bra

Kjapp levering

Glimrende service, hurtig levering, billigt!

Coolshop er en god side som er nem at finde rundt på, varerne er billige, der er gratis fragt og servicen er helt i top

Super hurtigt og billigt

Fandt lige hvad jeg skulle bruge uden problemer, det var både billigt og ankom super hurtigt! Super service, tak!

Nemt og bekvemt

Super nemt at bestille og hurtig levering. Jeg har handlet hos Coolshop mange gange :-)

coolshop.dk Support

Fri fragt

Prisgaranti

Optjen rabatpoint

Nordens største udvalg af spil og konsoller, legetøj, elektronik, skønhed, tøj og gadgets med PRISGARANTI og FRI FRAGT

Besök Coolshop

Skriv till: info@coolshop.dk