Coolshop omdömen

Coolshop omdömen

9.2

Solid!

Coolshop er en nettbutikk som leverer kjapt til lavest priser! Trenger ikke å si mer, vil velge denne butikken i 100 av 100 tilfeller så lenge de har varen jeg ønsker.

Hurtig forsendelse .. Fornuftig pris

Hurtig ekspedition

Skål i stykker.

Synes servicen og leveringstiden er fin. Men var lidt træt af at modtage en skål der var i stykker, fordi at indpakningen ikke var i orden. Medarbejderen som jeg derefter talte med var helt forstående og jeg modtog en ny.

Hurtigt og nemt

Det var hurtigt og nemt

Første levering var hurtig.

Første gang jeg har bestilt. Og levet op til forventninger om levering som denne.
Er nok ikke sidste gang jeg bestiller der fra

super

Billigste pris. God service.

Ødelagt

Hej

Jeg bestilte Fifa 2014 til Xbox og en controller til. Jeg er helt tilfreds med controlleren, men Fifa 2014 er jeg sådan set også tilfreds med, men jeg er SLET ikke tilfreds med at coveret til spillet er i stykke da jeg modtager det?

Synes i selv at det er i orden?

Flott utvalg, gode tilbud og kjempebra service!

Kjempebra nettside for kjøp av spill. Topp tilbud og man slipper å betale toll for varer over 200kr. Definitivt en side jeg kommer til å kjøpe mye fra i tiden fremover :) Anbefales på det sterkeste.

God handel

Gikk raskt og enkelt.

Coolshop ved hvad SERVICE er! :)

Min kæreste og jeg bestilte nogle vaser fra coolshop for 2 uger siden ca. Vi modtog pakkerne efter nogle dage, hvor det viste sig, at den ene vase var desværre gået i stykker. Dette var sket under transporten i posten. Jeg kontaktede dem via deres chat, fortalte dem om problemet, fik instrukser om hvad jeg skulle gøre. Samme dag sendte Coolshop en ny vase til mig. Det gik virkelig hurtigt uden nogen former for hovedpine med dit og dat. Ville have givet 20 stjerner, men man kan kun give 5 herinde.

Tak for en god oplevelse, Coolshop. Her handler jeg helt sikkert igen!

Benyt jer af dem, i fortryder det ikke!

Kanon service, og hurtig levering

Meget hurtig levering, selv i påskeferien

hurtig og professionel behandling af ordre trade markedet levede fuldt op til mine forventninger

Benyttede trade markedet og der gik 2 dage fra jeg havde solgt mine spil og sendt dem ind til de var godkendt og fik point til shoppen for dem. Og de nye spil jeg købte kom dagen efter jeg havde bestilt

Hurtig og problemfrit

Det fungerede bare som det skulle, super godt.

Pakke ødelagt

Bestilte NHL 14 Xbox 360 spil. Cd kassen var desvære ødelagt ved ankomst, om det var for dårlig brev indpakning eller det er post.dk der har skylden ved jeg ikke, men træls er det.

Supert :)

rask levering og bra rpis

hvor blev SMS info af?

når man som Coolshop vil have 4 kr for at sende en autogenereret SMS når varen er afsendt, så bliver jeg altså harm når dette ikke sker. Det er såmænd ikke de 4 kr, men sker det bare 10000 gange på et år, så har Coolshop tjent 40000 kr på ingenting, det er en smart fidus. Især fordi det er så latterligt et beløb at man ikke klager.

Ingen fejl eller forsinkelser.

Ingen fejl eller skader på varen som var pakket fornuftigt. Køber tit hos coolshop og har aldrig modtaget en skadet eller forkert vare.

Har ikke modtaget varen

Jeg har ikke modtaget varen

Jeg kan varmt anbefale coolshop

Hurtig levering, perfekt vare.

beskadet cover og intet svar fra kundeservice!

jeg har aldrig nogensinde oplevet noget værre end den behandling jeg har fået fra coolshop. jeg købte mobil covers til mig og min kæreste samtidig. og da jeg så modtog dem, så var mit cover revet halvt itu og når jeg prøver at skrive til coolshop. for man intet svar.
Det er absolut sidste gang jeg handler hos jer!

coolshop.dk Support

Fri fragt

Prisgaranti

Optjen rabatpoint

Nordens største udvalg af spil og konsoller, legetøj, elektronik, skønhed, tøj og gadgets med PRISGARANTI og FRI FRAGT

Besök Coolshop

Skriv till: info@coolshop.dk