CheapTickets.nl omdömen

367 Trustpilot omdömen
Det senaste omdömet

omdömen

Om

Snel en voordelig vlieg ticket boeken!!!

Aanrader voor iedereen, Laagste prijs garantie, betrouwbaar, snel en met goed service.

Zeer slechte betalingsmogelijkheden bij Cheaptickets

Had graag 4 tickets willen boeken bij Cheaptickets, toen het zover was, was de enige mogelijkheid (kosteloos) via ideal te betalen. Betalen via creditcard bracht kosten met zich mee, idem andere betalingsmogelijkheden. Mijn onvrede geuit, via het contactformulier. De volgende reactie was het gevolg;

We vinden het erg spijtig dat u niet tevreden bent over de betalingsmogelijkheden van onze website.

Als u een boeking wenst te maken dan kunt u betalen per Ideal of per creditcard. Wanneer u per creditcard wenst te betalen worden hier kosten voor in rekening gebracht. Als u de reis per Ideal (internetbankieren) wenst te voldoen dan worden hier geen extra kosten voor in rekening gebracht. Het is niet mogelijk om een boeking te betalen per creditcard zonder kosten.

Dit had ik zelf ook geconstateerd....

Aangezien de prijzen elke dag (zogenaamde) cheap tickets fluctueren, heb je dus pech en worden het dus alsnog geen cheaptickets als je niet per ideal betaald.

Bij wie zullen we gaan boeken?

Beste allemaal,
Wat ben ik toch blij dat ik altijd bij Cheap Tickets mijn vliegreizen boek, weet je waarom ik dat doe nou omdat de mensen die daar werken nog kunnen luisteren en zich kunnen inleven op situaties die nou eenmaal in de reiswereld voor komen zoals lang wachten, vliegtuigen die niet op tijd vertrekken zodat je de aansluiting mist van je volgende vlucht deze mensen houden daar rekening mee en waar vind je dat nog in deze hectische tijd nou ik kan het je zeggen nergens maar bij Cheap Tickets wel daar doe ze echt hun best om je vlucht in goede banen te leiden, Chapeau dus voor deze pracht van een maatschappij.
Cees van Brero
25R4YR

Zeer slecht

een ticket via cheapticket aangeschaft op 20-03-2014 vroeg in de ochtend. deze was van hongkong naar manila. hiervan een bevestingingsemail ontvangen
Aangekomen in hongkong op 21-03-2014 voor me doorreis bij inchecken erachtergekomen dat de ticket niet geregeld was en we op hongkong stonden zonder ticket. Cheapticket heeft op geen enkele wijze geprobeerd te bellen of te emailen om te zeggen dat de boeking niet door was gegaan. de excuus email kwam een dag later pas.
Bedankt

Prijsverhoging van 30 Prozent binnen een maand. Onacceptabel!

In maart had ik een retourvlucht RTM -MUC met Lufthansa geboekt voor twee Personen voor EUR 334,78, dat is EUR 167,34 p.p. Voor een soortgelijke vlucht met LH 2315 op donderdag, 10 April en retour op zondag per LH 2316 was de prijs voor een Person EUR 217,14, dat is een prijsverhoging van 30 Prozent binnen een maand. Hoe is dit mogelijk?
www.cheaptickets.nl

Svar från www.cheaptickets.nl

Geachte heer Rieb,

Wij hebben uw beide boekingen in ons systeem vergeleken. Bij uw boeking voor de vluchten in april is er voor de terugreis een hoger tarief geboekt dan voor de boeking met de vluchten in maart. Om deze reden heeft u voor uw laatste boeking meer moeten betalen.

De goedkopere tarieven waren op uw terugreis van 13 april helaas niet meer beschikbaar.

Customersupport CheapTickets.NL

Boeken onderweg in het buitenland zonder problemen

Onderweg heb ik mijn reisplannen veranderd. In Moslou en in Odessa heb ik nieuwe vluchten geboekt. Dit ging eenvoudig, snel en zonder problemen.

uitstekende website, reservering zonder probelemen

Een overzichtelijk website, reserveren gaat makkelijk, alles is vlot verlopen.

overzichtelijk, vlot en goede prijzen

Vind steeds vaker mijn weg naar cheaptickets en ben dus tevreden.
als ik dan toch een minpuntje moet noemen is dat de (soms behoorlijke) fluctuatie van prijzen als je bijvoorbeeld een paar uurtjes later weer kijkt. natuurlijk een kwestie van vraag en aanbod, maar heb dit vooral in het begin een paar keer met een ietwat bittere smaak in mijn mond moeten ondervinden.

Altijd goed

Als ik vlieg boek ik meestal via Cheap tickets. Goede prijzen, prima website en alles loopt snel en smooth.

Goedkoop, maar daarnaast ook goed.

Al zeer veel vluchten geboekt bij CheapTickets en tot nu toe geen problemen ondervonden. Hoop dat dit altijd zo mag blijven.

wijzigingen tickets

Ik hoop mijn ticket 1 dag te kunnen verzetten! Ookal kost het me meer! Ben benieuwd wat de service is.
Boeken en betalen is inderdaad bij geenenkel bedrijf een probleem, maar stukje service als het anders loopt is vaak ver te zoeken. Hoop dat ik niet dezelfde ellende krijg wat ik op internet / recenties lees.
www.cheaptickets.nl

Svar från www.cheaptickets.nl

Geachte heer Van El,

Om u te kunnen helpen ontvangen wij graag uw gegevens. Zou u uw reserveringsnummer/e-mailadres kunnen doorgeven aan ons? U kunt ons hierover mailen via info@cheaptickets.nl of voor een snellere afhandeling telefonisch contact opnemen via 0900-4564560 (lokaal tarief). Alvast bedankt voor uw medewerking.

Customersupport CheapTickets.NL

In één woord: FORMIDABEL

De laatste drie jaar al geboekt bij CheapTicket, zonder problemen, van uit INDONESIË ! ! ! ! ! !
Op de site van CheapTickets, gegevens ingevoerd voor de ticket.
Invoeren data vertrek en aankomst airport, 3 dagen ervoor en erna invullen.
Wij zijn niet afhankelijk van een bepaalde data, we hebben pensioen, dus kunnen gaan waneer we willen.
Je kunt zo de goedkoopste prijs eruit halen.
Op zondag geboekt, betaald, maandagmorgen de e-tickets al in huis.
Als er wat verandert, in de ticket, dan komt er al snel een e-mail met de veranderingen en een nieuwe E-Ticket.
Tot nu toe de beste site die we hebben gevonden.

grrr

Boeking in de avond gedaan, geld over gemaakt en afgeschreven. Error in het scherm dat reservering wellicht niet voltooid is en neen contact op. Klantenservice tegen betaling is dicht. Volgende dag gebeld, reservering is inderdaad niet gelukt, het goede nieuws was dat ik voor 172 euro extra de boeking kon voltooien. Ja dat is de nieuwe prijs.. schoften..

Prima website, overzichtelijk en makkelijk in gebruik

Prima website, overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Jammer dat als je vanuit USA boekt het ineens dubbel zo duur is. Er vanuitgaande dat dat niet aan jullie ligt in zijn geheel ben ik tevreden.

Altijd overzichtelijk, betrouwbaar, optimale service en reserveer- en betaalmogelijkheid. Top 👍

Ik vind het prettig om de beschikbare vluchten in een oogopslag te kunnen zien. Alles staat keurig in een duidelijke structuur weergegeven; tijden, prijzen en andere vluchtdetails zijn goed overzichtelijk. De prijzen vallen hartstikke mee en ook de service wordt goed geleverd. Sms-functie werkt zoals aangekondigd, ik vind het prima zo 😊

Tot nu toe geen problemen!

Heb nog geen problemen ervaren dit is de eerste keer dat ik geboekt heb en moet nog vertrekken volgende week. De service tot nu toe is prima, niks op aan te merken. Je kan extra's bij boeken als je dit interessant vind. En dit wordt ook meerdere keren naar je gemaild. Ik vind dat persoonlijk wel fijn, kan ook begrijpen dat mensen dat minder vinden. Ik ben nog wel iemand die bijvoorbeeld vergeet om bagage bij te boeken en te denken dat wel allemaal in handbagage past en dat blijkt dus niet. Dat dit later dan niet bijgeboekt kan worden. En dat is hier tot de dag van vertrek wel mogelijk.
In een woord, Prima!

goede en overzichtelijke zoedkmachine voor vluchten, en direct te boeken.

Ik gebruik cheaptickets.nl omdat ik er tevreden over ben, 24 p/d zoeken en boeken.
hartstikke handig.

Zodra er complicaties zijn met de boeking blijkt CheapTickets een totaal onbereikbare site.

Er is een totaal gebrek aan service en aandacht bij Cheap Tickets. De site werkt over het algemeen goed, maar zodra er complicaties zijn blijkt Cheap Tickets niets meer of minder dan een totaal onbereikbare site. Op mails wordt vaak pas na 1 of meer dagen gereageerd. Een mooie kans is hiermee verloren gegaan om zich te profileren als een prima site ondersteund met een uitstekende service. Het direct boeking bij de verschillende airlines wordt daarmee een stuk aantrekkelijker.

Michiel

Wat wil je nog meer?

De website is uitstekend, het gehele boekingsproces liep als een zonnetje. Voeg daar nog de scherpe prijzen bij, wat heb je dan verder nog te wensen?

www.cheaptickets.nl Support

Om företaget

Besök CheapTickets.nl

Kontaktinformation

Ring på: 0900-8150 (€ 0,25)
Vi finns här: Nederländerna

Kategori

Resesökmotor

Trustpilots Åtaganden

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.