Centralpoint.nl omdömen

1133 Trustpilot recensioner
Det senaste omdömet

omdömen

Om

No nonsense. Er wordt waargemaakt wat men beloofd

Zoals al in de kernzin samengevat: Centralpoint maakt waar wat men zegt. Enigzins onduidelijk dat de prijs exclusief btw nadrukkelijk vermeld wordt, maar dat staat er ook duidelijk bij. Goede snelle service. Ik raadt Centralpoint zeker bij anderen aan (en heb ik ook gedaan, trots als ik was met mijn nieuwe Sonos Soundbar).
Ik kom er zeker vaker een kijkje nemen.

een goede service

heel vriendelijk en hele goede service

Goede service, snel geleverd.

Ik vond het fijn dat ik mij in de webshop op kon geven voor een melding wanneer het product weer op voorraad zou zijn. Daardoor hoefde ik er zelf niet aan te denken om af en toe te kijken met het risico dat het weer uitverkocht zou zijn.
Het product is vervolgens snel en volgens afspraak geleverd.

Snel, goed en goedkoop

Monitor besteld bij Centralpoint. Snel geleverd, goedkoop en een mooi product: wat wil je nog meer?

Duidelijke site, goede prijs, snelle levering

Een van de weinige sites die de Adonit Jot Script snel en voor een mooie prijs leverbaar heeft.
Bestelling was simpel en levering snel. Hier kom ik vaker!

goed en snelle levering

Bestelling gedaan, is volgende dag geleverd.
Wordt goed geïnformeerd over de voortgang.

Snel en accuraat!

Aangezien het een zakelijke eerste bestelling bij Centralpoint betrof, maar we het product (een beamer) wel snel wilden ontvangen vanwege een bedrijfspresentatie, wilde ik zeker weten dat de levertijd gehaald kon worden en er geen onnodige vertraging door een eventuele kredietcheck zou ontstaan.
Na het terugfaxen (later bleek dat mailen ook had gekund :-) van de orderbevestiging snel een telefoontje, en daar werd meteen bevestigd dat de fax was ontvangen. De bestelling werd direct doorgezet.
Zoals toegezegd werd de beamer de volgende dag geleverd. Op deze manier wil ik hier zeker vaker bestellen!

Correcte snelle services

Ik ben zeer tevreden over Centralpoint. Snelle levering vind ik heel belangrijk!
Als ik het product niet kan vinden dan bel ik met de verkoop voor het juiste product of een alternatief.
Overzichtelijk in 1 scherm zijn de aanbiedingen en nieuwsberichten, bestellingen via je account.

Great, quicker than expected

The shop seems very reliable. I placed the order, and expected it to arrive in 3 days, and instead it arrived in 2 days. So far, so good!

Super

Goede webshop, groot assortiment, goede prijzen, snelle leveringen, gewoon prima.

Zéér slechte en onvriendelijke webshop. Bestel hier niks!

Algemeen

Mijn aanbeveling: koop hier niks.

Ik was opzoek naar een stel markers van het merk Stabilo. Centralpoint leek de goedkoopste te zijn. Mijn eerdere bestelling betrof hetzelfde product en dateerde van mei 2013. Dat leek mij in principe al voldoende, was het niet dat de product informatie op de site nogal was veranderd. Vandaar dat ik het eerst via de chat probeerde. Ik werd, na een tijdje wachten, te woord gestaan, maar dat ging niet van harte. Mijn simpele vraag werd kortaf en niet bevredigend beantwoord, maar op mijn doorvragen werd vervolgens helemaal geen antwoord meer gegeven.

Afijn, daar ik in mei 2013 10 gele Stabilo markers had besteld voor 7,50 euro ging ik er van uit dat de volgende bestelling een bestelling van 50 markers was:
2x Stabilo 70-24
1x Stabilo 70-54
1x Stabilo 70-33
1x Stabilo 70-31

Totaal bedrag 36,30 euro.

Tot mijn verbazing ontving ik slechts 5 (vijf!) markers in een doosje. 7,25 euro PER marker!

En daar begon het...

Verzending

Over verzending kan ik erg kort zijn. De 5 markers zaten los in een klein doosje. Tja, daar kun je niet echt veel meer van maken.

Aftersales

Aangezien ik dus, tegen mijn verwachting in, 5 markers in plaats van 50 markers had ontvangen heb ik gelijk een mail gestuurd. Op een reactie wacht ik nog steeds... Daarom heb ik enkele dagen later maar gebeld en de situatie uitgelegd. De man die ik aan de lijn kreeg had wel een hele goede uitleg. Hij kon zien dat ik een eerdere bestelling had geplaatst (zelfde prijs, maar doosje van 10 in plaats van 1 stuk), maar hield voet bij stuk dat de prijs die ik had betaald voor 5 markers was.

De uitleg van CP: De prijs is inderdaad 7,25 euro per marker. De markers zijn kostbaar om te verzenden en daarom hebben wij de verzendkosten in de prijs berekend.

Dat ik vervolgens stelde dat ik dus in feite 5x verzendkosten heb betaald kon hij niet ontkennen. Op mijn argument dat Centralpoint dus valselijk reclame maakt met "boven de 25 euro geen verzendkosten" in dit geval dus een grove leugen is geweest, werd het stil.

De beste man ging even kijken wat hij voor mij kon doen en ging dus overleggen. Twee minuten later werd mij het volgende aanbod gedaan:

De bestelling kon ik houden en op mijn vervolg bestelling zou ik korting krijgen op nieuwe markers. 60 euro cent per stuk ....

Dit maakte in mijn ogen echt helemaal niets goed. Ik zat nog steeds met 5 markers voor 7,25 euro per stuk in m'n maag. Retourneren was de enige mogelijkheid. Prima, zo gezegd zo gedaan, toch?

ELK PRODUCT moet je APART RETOURNEREN. Je gaat dus voor elke marker een aparte retour aanvraag aanmaken. Je krijgt dus ook (in mijn geval) 5 aparte mails. Heerlijk efficiënt. Op deze aanvragen kwam echter na 3 dagen weer geen reactie. Na gebeld te hebben kreeg ik te horen dat ik moest wachten op de mail. De vervoerder zou mij een mail met retour gegevens sturen. Het weekend ging voorbij... en nog een paar werkdagen... en toen heb ik maar weer gebeld. Ik kreeg daarna gelijk een mail met de retour gegevens. Wat er was misgegaan kon de man aan de lijn mij niet vertellen.

Om er verder maar een eind aan te breien; de producten heb ik gelijk geretourneerd. De mail met een ontvangstbevestiging kwam een paar dagen later, maar het geld heeft ruim 2 weken op zich laten wachten. Hier heb ik, wederom, zelf achteraan moeten mailen/bellen.

Concluderend is dit een van de allerslechtste ervaringen die ik heb gehad met een webshop! Je krijgt een bestelling waar niks van klopt, er wordt geen enkele (redelijke) oplossing aangeboden, het retourneren is omslachtig, op je geld moet je wachten en uiteindelijk houdt je een vieze smaak in je mond en ben je verzendkosten voor het retourneren armer!

Opdat een ander zich niet tegen deze lamp stoot!

Chronologisch overzichtje:
19-2 bestelling geplaatst
21-2 bestelling ontvangen en gelijk gemaild na ontvangst
25-2 nog geen reactie op mail. Gebeld en na gesprek direct retour aanvraag ingediend.
28-2 gebeld met de vraag wanneer ik mijn retour gegevens kreeg. Moest wachten tot na het weekend.
05-3 geen enkele reactie op mijn retour aanvraag. Weer gebeld en na gesprek mail met retour gegevens ontvangen.
06-3 bestelling geretourneerd
10-3 email ontvangen met bevestiging van retourneren
14-3 email ontvangen met creditfactuur
30-3 email gestuurd met de vraag wanneer mijn geld werd terug gestort
01-4 email ontvangen met toezegging dat het bedrag zou worden gestort
02-4 geld teruggestort op mijn rekening

Geachte heer,

Inmiddels hebben wij uitvoerig email contact. Hierin tracht ik u uit te leggen wat er mis is gegaan en hoe het opgelost had moeten worden.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak dat u ervaren heeft in deze kwestie. Dit had voorkomen moeten worden.

Jacqueline Gerretsen-Hentzen
Manager Quality Assurance
Centralpoint

Het mocht niet zo zijn...

Soms lukt het gewoonweg niet. Maar dat neemt niet weg dat ik wel baal van alle rompslomp dat ik met mijn bestelling gehad heb.

Ik wilde een toetsenbordje voor mijn iPad. Helaas werd geen QWERTY-toetsenbord, maar een buitenlands exemplaar geleverd.
Na telefoontjes en retourprocedure, zou ik een goede versie krijgen. Vol verwachting pakte ik het verdacht kleine doosje uit: een toetsenbord voor de iPad....MINI (grrrrr).
Opnieuw bellen. Natuurlijk geen probleem. "We halen hem op". Een week later maar eens gebeld. "Ophalen? Nee dat is niet ingevoerd in het systeem" (opnieuw grrrr).
Vervolgens kreeg ik een mail met een verwijzing naar het juiste toetsenbordje, met de opmerking dat hij niet meer op voorraad is.

Tja, soms mag het niet zo zijn. Ik heb de volledige bestelling maar geannuleerd. Ik reken er wel op dat alle centen weer op mijn rekening komen. Alle onnodige energie dat ik er in moest steken, zal ik wel kwijt zijn.

Bij Centralpoint zitten mensen te slapen

Na 5 werkdagen kwam het bericht dat het product niet leverbaar was.

Maar ik kreeg wel een dag eerder de melding dat het uitgeleverd was.
Geen goede zaak en zal ook niet gauw meer wat bestellen bij Centralpoint

Coen

Geachte heer Klercq,

Allereerst excuses voor de verwarring.

De melding dat het artikel verzonden zou worden, is aan u verstuurd doordat de pakbon door ons systeem werd uitgeprint. Hierdoor ontvangt u automatisch de email dat goederen (gedeeltelijk) verstuurd zijn. Helaas bleek vervolgens dat het artikel niet (meer) voorradig was. Er is in dit geval sprake geweest van een fout in de voorraadindicatie.

U ontving van ons dan ook een mail dat het artikel niet meer geleverd kon worden.

Wij trachten dergelijke voorvallen uiteraard te voorkomen. Helaas was dat in dit geval niet mogelijk. Wij betreuren een dergelijk voorval uiteraard altijd.

Wij doen ons uiterste best de voorraden van de meer dan 750.000 artikelen op onze website zo secuur mogelijk weer te geven. Uiteraard gaat er wel eens iets mis. Het is dan zaak om het zo netjes en snel mogelijk op te lossen voor onze klanten.

In uw geval was het dan ook noodzakelijk het aankoopbedrag aan u terug te betalen, hetgeen een dag later plaats heeft gevonden.

Wij hebben getracht uw kwestie zo netjes mogelijk af te handelen.

Klantenservice Centralpoint

Snel geleverd

De volgende dag na bestelling al geleverd, en tot nu geen problemen.

Snelle levering

Goede aanbieding en vervolgens snelle levering. Prima service.

goede aanbieding; snel geleverd; prachtige deal

Recent via CentralPoint een ASUS X102BA-DF050H (90NB0362-M01740-STCK3) gekocht. 's middags besteld; de volgende dag geleverd.
Niet alleen is het een goed apparaat, maar de levering en dienstverlening waren super!

Fantastische service en voorbeeld voor andere shops

Onlangs iets gekocht dat niet geschikt was voor mijn toepassing. Na contact met de klantenservice mocht ik het product terug sturen en had ik binnen 24 uur mijn aankoopbedrag terug. Hier zal ik in de toekomst vaker bestellen!!

goed maar laat

Ik heb een printer besteld en die is uiteindelijk netjes geleverd tegen een scherpe prijs.
De levertijd was echter ruim 6 werkdagen, terwijl de site aangaf dat die binnen 2 a 3 dagen geleverd zou zijn. Die levertijd was voor mij nogal kritisch en een van de beslisfactoren voor centralpoint. Ik werd niet vooraf, noch tijdens het proces op de hoogte gesteld dat het langer ging duren dan beloofd bij de bestelling. Daardoor is mijn planning in de war geraakt. Uiteindelijk moest ik ook gaan bellen waar de printer bleef.

Bij meerdere bestelingen te weinig geleverd en wel als volledig geleverd op de bon.

Ik heb 2 keer labels en resin besteld voor de label printer bij de eerste betelling bestelde ik resin dat geleverd wordt per doos van 6. de doos heb ik niet gezien want de rollen waren bij de printer doos ingedrukt, alleen waren er maar 4 rollen. De labels die later kwamen waren wel in de juiste aantal geleverd denk ik (want per hoeveel die geleverd worden staat niet op hun website). Bij mijn 2e bestelling, bestelde ik 1x doos van 12 rollen resin en 1x doos van 12 labels. Wat ik ontving was de labels in de fabrikant zijn doos waar op staat box of 12 rolls of labels met daar bij de specificaties van de labels maar deze doos was kleiner gemaakt en er zaten maar 6 rollen labels en 6 rollen resin in. Er was dus (eigenlijk voor de 3e keer) teweinig geleverd. De voorraad in de winkel is hoog dus daar ligt het ook niet aan.

Ik snap dat er bij grote bedrijven dit niet gezien wordt en dat betekend gelijk voor central point 285 euro winst (bestelling had een waarde van 570 euro).
Bij de eerste bestelling werd er aangegeven dat er een foutje was gemaakt, maar na 3 keer de zelfde fout te maken denk ik dat er andere redenen achter zitten.

Tel je bestelling goed na als je het ontvangt is mijn advies, dat heb ik gelukkig nooit eerder hoeven zeggen over andere webwinkels.

Brendan Boelema.

Geachte heer Boelema,

Ik heb zojuist telefonisch contact met u gehad en getracht uit te leggen waar dit misgaat. Ik hoop u enig begrip te hebben bijgebracht van de situatie.

Uiteraard wordt het voor u opgelost. Uiteraard hoort u te krijgen wat u heeft besteld en waarvoor u heeft betaald.

Ik zal tevens contact opnemen met het magazijn van waaruit de goederen zijn geleverd.

Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Jacqueline Gerretsen-Hentzen
Manager Quality Assurance

Centralpoint.nl Support

Om företaget

Centralpoint.nl is een toonaangevende merkonafhankelijke totaalleverancier van ICT producten en marktleider op het gebied van online verkoop van ICT producten, standaard software, kantoorbenodigdheden, supplies en reserveonderdelen. Bij Centralpoint.nl vindt u meer dan 750.000 producten van ruim 3.000 fabrikanten.

Besök Centralpoint.nl

Nederländerna

Kategori

Trustpilot´s förpliktelser

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.