Centralpoint.nl omdömen

1147 Trustpilot omdömen
Det senaste omdömet

omdömen

Om

Ik moet opdraaien voor kosten als zij een verkeerd product leveren.

In de loop der jaren heb ik veel bij Central Point besteld. De ervaringen waren vroeger prima, het werd de laatste twee jaar al wat slechter. Nu had ik een Nokia 301 Dual Sim besteld. Het ding komt aan op mijn kantoor in Nederland. Het ding ziet er goed uit, dus in de veronderstelling dat alles prima zou werken wordt het doorgestuurd naar mijn kantoor in Zweden. Bij installatie blijkt direct dat de Nederlandse taal op dit toestel niet beschikbaar is. Contract met Central Point: stuur maar even terug, we kijken dan wel wat we doen. Inmiddels contact met Nokia, zie zegt dat dit toestel gewoon niet voor de Nederlandse markt bestemd is. Het ziet er zelfs naar uit dat er van dit toestel (met dual sim) helemaal geen versie is met de Nederlandse taal. Enorme blinder dus van Central Point, want ze hebben iets verkocht wat blijkbaar niet bestaat, maar ik mag volgens hun blij zijn dat ik hem terug mag sturen en ik krijg dan al binnen 14 dagen bericht wat ze gaan doen. Dat was dus de laatste bestelling bij Central Point.

Kan het beter? Nee!

Prima service, product naar tevredenheid ontvangen, tijdstip van ontvangst volgens afspraak, van tussentijdse stappen in het proces wordt je via email goed op de hoogte gehouden. Kan het dus beter? Nee!

Snelle levering

Heb hier een griffin telefoonhoes besteld voor mijn s3. En ben er zeer tevreden over.

Prijs was goedkoop vergeleken met andere aanbieders.
En de levering was er binnen een dag. Netjes verpakt.

Duidelijke omschrijving op de site en niets is gelogen.

Hoes sluit perfect aan en beschermt mijn telefoon perfect. Ivm mijn werk is dat zeker nodig, en ga het voor mijn telefoon van de zaak ook adviseren. En zal dan ook centralpoint aanbevelen vanwege de prijs-kwaliteit-levering.

Aldus een zeer tevreden klant.

Snel en netjes!

Aanrader, razendsnelle levering, nette en overzichtelijk website

Prima Verlopen Bestelling

Had grote op maat order geplaatst. Levering zou langer op zich laten wachten omdat het geen standaard configuratie was. Dit was van te voren al aangegeven. Uiteindelijk ging het over gecommuniceerde datum heen maar dit bleek te liggen aan onderdelen die bij de assemblage niet op voorraad waren. Hierdoor zou levering in mijn vakantie gaan plaatsvinden. Hierop contact gehad om het leverings adres om te buigen naar iemand die wel het pakket in ontvangst kon nemen. Dit is prima gelukt want bij thuiskomst is het prima afgeleverd op het alternatieve adres.

Maakt niet waar wat het belooft...

Helaas meerdere keren voorgekomen dat wanneer iets op voorraad is op moment van bestellen dat ik er meer dan 3 dagen op moet wachten omdat een artikel.... NIET op voorraad blijkt te zijn... (je moet er zelf over bellen zelfs waar het blijft)de webshop klopt dus niet met de werkelijkheid. Hoe kun je hier nu betrouwbaar bestellen dan? En als je niet belt komt het zelfs pas na een paar wejen binnen... zo jammer van CP. Jullie waren in het verleden echt beter moet ik zeggen...

Centralpoint was nieuw voor ons. Het komt - met stip - op eerste plaats bij onze internetwinkels.

Jammer, geen enkele reactie

Een switch besteld voor een klant die er heel erg op zat te wachten. Ook kredietaanvraag gedaan omdat we verwachten dat we veel meer met Centralpoint zouden doen in de toekomst. Tot onze verbazing afgewezen ondanks gering bedrag en geen enkel probleem met andere leveranciers of financiën. Nagevraagd waarom dit zo is maar er volgt geen enkel antwoord, tot nu toe nog niet. Omdat klant erg omhoog zat switch vooruit betaald in de hoop dat deze snel geleverd kon worden. Helaas, pas na diverse keren navragen bleek dat deze uit Engeland moest komen en niet in NL leverbaar was. De levering volgde niet, zoals de website aangaf, uit voorraad en dus binnen 2 werkdagen maar pas na 8 dagen. Klant en zijn systeembeheerder in moeilijkheden, planning in duigen.
Heel jammer en doet eerdere ervaringen met Centralpoint teniet. Ons IT-budget gaat nu naar de concurrenten.

Eerste kop bij Centralpoint, en liep niet zoals ik verwacht had

Een aankoop van videokaart verliep niet zoals ik verwacht had.
Ik had opgeven mijn mobiel nummer voor een sms te krijgen, ik heb nooit een
sms ontvangen.
Bij details zag ik staan dat ETA levering pas 14 dagen later zou zijn, ik gebeld
ze zouden het nakijken en me terugbellen en ze hebben mij nooit teruggebeld,
dus heb ik maar weer gebeld
Videokaart toch 6 dagen later ontvangen.
Eerste aankoop bij centralpoint.nl verliep dus niet zoals het moest, ik hoop dat een volgende order beter verloopt.

Snelle correcte en vriendelijke webshop.

De bestelling die ik geplaatst had was snel geregeld, en ik werd per e-mail prima op de hoogte gehouden van het proces. Vanaf bestelling tot levering was alles tip-top in orde. Ik zou dan ook iedereen die kantoorartikelen of iets anders nodig heeft aanraden om eerst bij deze webwinkel te kijken. Er is namelijk niets te ontdekken wat je als minpunt zou kunnen bestempelen.

Niet goed, geld terug

Onduidelijkheid op de site of foutje van mij? Een belletje naar klantenservice en alle plooien worden gladgestreken. Niet moeilijk doen, gewoon probleem oplossen. Prima service, dit wekt vertrouwen op.

Snel, goed, goedkoop en duidelijke informatie

Ik ben heel tevreden met mijn bestelling. De webshop is heel duidelijk. Goede informatie over het product en de levering snel. En de prijs is zeker prima! Als ik nog eens wat nodig heb zal ik zeker weer bij Centralpoint bestellen.

Keurige levering binnen de gestelde tijd!

Heldere website, super service qua levering. Netjes bezorgd en snel.
Hier gaan we vaker bestellen.

No nonsense. Er wordt waargemaakt wat men beloofd

Zoals al in de kernzin samengevat: Centralpoint maakt waar wat men zegt. Enigzins onduidelijk dat de prijs exclusief btw nadrukkelijk vermeld wordt, maar dat staat er ook duidelijk bij. Goede snelle service. Ik raadt Centralpoint zeker bij anderen aan (en heb ik ook gedaan, trots als ik was met mijn nieuwe Sonos Soundbar).
Ik kom er zeker vaker een kijkje nemen.

een goede service

heel vriendelijk en hele goede service

Goede service, snel geleverd.

Ik vond het fijn dat ik mij in de webshop op kon geven voor een melding wanneer het product weer op voorraad zou zijn. Daardoor hoefde ik er zelf niet aan te denken om af en toe te kijken met het risico dat het weer uitverkocht zou zijn.
Het product is vervolgens snel en volgens afspraak geleverd.

Snel, goed en goedkoop

Monitor besteld bij Centralpoint. Snel geleverd, goedkoop en een mooi product: wat wil je nog meer?

Duidelijke site, goede prijs, snelle levering

Een van de weinige sites die de Adonit Jot Script snel en voor een mooie prijs leverbaar heeft.
Bestelling was simpel en levering snel. Hier kom ik vaker!

goed en snelle levering

Bestelling gedaan, is volgende dag geleverd.
Wordt goed geïnformeerd over de voortgang.

Centralpoint.nl Support

Om företaget

Centralpoint.nl is een toonaangevende merkonafhankelijke totaalleverancier van ICT producten en marktleider op het gebied van online verkoop van ICT producten, standaard software, kantoorbenodigdheden, supplies en reserveonderdelen. Bij Centralpoint.nl vindt u meer dan 750.000 producten van ruim 3.000 fabrikanten.

Besök Centralpoint.nl

Nederländerna

Kategori

Trustpilots Åtaganden

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.