Cdwow omdömen

Cdwow omdömen

Lågt
4.1

Skuffende.

Jeg er simpelthen så skuffet, havde inden jul bestilt 3 cd'er, inden den dato man skulle for at være sikker på at få dem inden jul. Nå men jeg modtog 1 cd, og den var forkert, cd nr 2 der havde de bare slettet den og sat pengene tilbage på min konto uden at meddele det, og cd nr 3 kom engang i januar :/ Ikke nok med det så skriver jeg med dem omkring den første cd jeg havde modtaget som var forkert, de beder mig sende den retur, og så vil jeg få beløbet refunderet for cd'en og et tilgodebevis på portoen, det gjorde jeg så i d. 8 januar, og siden da har jeg henvendt mig mange gange, og hver gang vil de lige tjekke på lageret om de har fået den... Jeg nægter at tro på at det tager ikke 3 mdr at modtage den. Jeg har haft skrevet gud ved hvor mange gange og jeg har endnu ikke fået mine penge, godt nok er det "kun" 90 kr + porto, men det er princippet. Jeg er virkelig skuffet, har før haft bestilt ved cdwow, og været rigtig fint tilfreds, men det her er virkelig dårlig service, ikke nok med at alt skal skrives på engelsk hvis der er noget galt, ja så skal man åbenbart også tigge og bede om noget der faktisk tilhøre mig...

cd wow doesn't give a damn thing about their customers

i pre-ordered the game killzone mercenary (order 458561483) & since day one of the release date it was on stock but they didnt send me the game. Customers who order it after the pre-order & paid more for it got prioritise.

I just recieved the game today! How is it possible that i recieve it17 days after release date & i didnt recieved any pre-order bonus either! I recieved a regular edition with no download voucher !

Thats not the only thing couse they canceld another game & they send this answer: "this item is out of stock and it is not currently made available to us through our supplier panel". Within one or two days it was in stock again but now for a far more higher price!!!

Hav tålmodighed...

Fik min superbillige cd - 2 uger efter bestilling...

Dårlig kundeservice

De har mange billige varer, men meget lang leveringstid - også længere end de skriver! Desuden er der ingen returret, medmindre de har lavet fejl, eller varen er skadet, og det er virkelig dårligt! Jeg købte nogle bøger og da ordren lige var gået igennem opdagede jeg at den ene var en lydbog. sendte en mail med det samme, men da var det allerede for sent. Så skulle jeg kontakte dem når varen ankom. det gjorde jeg og får beskeden (på engelsk) at jeg skal betale gebyr (udover porto) på 25 kr og ikke kan få penge tilbage, men kun tilgodeseddel! Det synes jeg virkelig er dårligt! Langsomme svar fra kundeservice, og så er det på engelsk og tydeligvis upersonlig. SIDSTE GANG JEG KØBER DER!

Poor service and very late delivery

Cd's ordered on 3/12/09 have arrived today all after they were needed. Cd wow said they wwere dispatched on 5/12/09!! Being sent back as no longer needed. Contact Customer service six times and had one reply, just sending a returns form and telling me they are busy!

Laaang leveringstid

Det er noget tid siden jeg sidst har købt noget. Men det er fordi, at jeg købte nogle dvd'er, som der stod var på lager. Efter jeg havde købt, fik jeg en mail, der stod tak for din ordre og næste dag endnu en mail, hvor der stod at varen ikke var på lager og de havde endnu ikke en bekræftet leveringsdato. Så det to lang tid før jeg fik mine ting.
En anden gang købte jeg en CD og indpakningen var så svag, at coveret var gået i stykker. De sendte dog et nyt cover - men det burde da være i orden fra starten af!

Billigt, nemt, men lang leveringstid

Har nok handlet der 40 gange. Altid billige priser på især udenlandske albums, og CD'er er som regel under prisen for toldgrænsen til DK (80 kr).
Leveringstiden har altid været 7-10 dage, så det må man medregne.
Har altid været tilfreds dér.

Blandet oplevelse

Har købt forskellige cd'er + DVD'er. Lange leveringstider, ofte sendt fra Hong Kong. Alle er leveret billigt og fragtfrit. Dog har jeg også prøvet at betale 160,- i told for en dvd til 180,- kr. Det var surt, så nu køber jeg ikke varer for over 100,- kr der, for ikke igen at få en toldregning.

Godt site.

Jeg har handlet en del på CDWOW og opdagede det gennem en kollega.
Jeg er glad for sitet og har altid fået de varer, jeg bestilte og ligeledes til tiden.
Det med told er jeg først blevet klar over efter noget tid, men jeg har været heldig ikke at blive snuppet.

Jeg har været meget glad for de lidt sjældne ting, jeg har fundet på CDWOW og osse til en uhørt lav pris.
DET er for mig et meget stort plus og jeg kigger ind dagligt for at se om der er kommet nye, spændende cd, film og andre ting, jeg ikke kan leve uden.

Jeg er virkelig glad for sitet og støtter det meget gerne, da det er ofte meget billigere end andre sites på nettet.

400 kr i tolden.

Jeg har ind til nu været glad for CDWOW (nu under navnet HDWOW), og har købt mange spil og CD'er derfra - til tider til lovlig lange leveringstider, men altid til rimelige priser.

Jeg vidste dog ikke at der ikke er betalt told på varerne, og at det er brugerens eget ansvar at betale dette.

Jeg skal nu til posthuset og betaler 400 kroner for at modtage min pakke, hvilket jeg synes er en urimelig merpris.

Næste gang køber jeg et andet sted.

Dårlig oplevelse.

Min kone havde bestilt en fødelsdagsgave til mig hos cd-wow. Desværre havde hun bestilt forkert og da hun ville bytte den startede problemerne. Man forventer (Uanset hvad i der har læst betingelserne og skælder andre ud herinde) at man kan bytte en vare og da de hr et fansk domæne, må de også følge de danske regler. Jeg har fortalt mine venner at de ikke skal handle der og jeg handler ikke hos dem igen efter den behandling.

Ongelovelijk

Ik snap niet hoe een website als deze het voor elkaar krijgen om voor nieuwe cd's minder dan een tientje te vragen, heerlijk1

Problemløst

Jeg bestilte Big Bang Theory: Seasons 1-4, det var super billigt. Godt en uge senere dukkede den op og så var det endda billigt :-)

BONDEFANGERI

Kan se der er andre der er røget i fælden med varer fra Hong Kong.
Hvergang jeg har handlet her har jeg læst deres "Vores vilkår og betingelser" for netop ikke at gå i nogen fælder. Og det er da også gået fint hidtil.
INDTIL man så alligevel, bogstaveligt talt, står med fingrene i postkassen og klager sin nød, afviser de ophævning af handlen med henvisning til deres FAQ. GENTAGER - deres FAQ !!! Her kan du læse om mulig importopkrævning og INTET om at man kan risikere at modtage fra lande udenfor EU !!!
Info. Varens pris 314 kr + afgift 228 kr
En stjerne og en meget sur kunde

ingen problemer

har aldrig haft problemer overhovedet alt er gået nemt og relativt hurtigt med levering

Så læs dog deres betingelser.!!!

Til alle jer der brokker jer over told osv. - det står i deres betingelser, så læs dog hvad i trykker ja til..!

Jeg har aldrig haft problemer med deres kundeservice, og de er som regel de billigste med film og spil.

Ja der er lang leveringstid, og deres kundeservice svarer kun på engelsk (hvilket gør det rimelig tydeligt for mig, at det ikke er et dansk firma - og de er derfor ikke underlagt dansk lovgivning mht. retur).
Men hvis man bare er opmærksom, og ved hvad man går ind til, så er det absolut et af de bedste firmaer :)

Tilføjelse: Forresten, så kan i, hvis jeres pakke bliver fanget i tolden, undlade at hente den, og advisere cdwow herom, og i vil så få jeres penge tilbage, når cdwow har modtaget pakken retur.
Jeg har selv været ude for det en enkelt gang, og der var ingen problemer fra cdwow med at få pengene retur.

ADVARSEL!

Jeg fangede ikke, at varen ikke blev afsendt fra EU, men fra Hong Kong.
MEN det gør den, og det betyder en "Dummebøde" på kr. 192,00, som skal betales til Post Danmark inden den bestilte CD bliver udleveret.

Hvis du - som jeg - ikke fremover ønsker at blive bondefanget, så undgå at handle med et firma, hvor man forledes til at tro at man handler helt reelt.
Cdwow.dk er internet-adressen på dette firma, hvor varen leveres fra Hong Kong.

Stort udvalg- billige briser

Som overskrift, let at finde de varer man kunne ønske sig, levering nogenlunde hurtig. - PAS PÅ Dansk toldvæsen, de er emsige.

Billig og god service

Jeg har bestilt fra Cdwow flere gange (gratis porto og lave priser gør det fristende at "impulskøbe" en CD eller et spil!) og kun én gang er varen ikke nået frem. Da jeg kontaktede forretningen angående dette, sendte de øjeblikkeligt en ny - Ingen problemer eller besvær, bare god service :-)

Är Cdwow ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

www.cdwow.com Support

Buy cheap CDs, discount DVDs, Blu-ray, bargain Games for Xbox, PS3, Wii & PC, Books, Beauty products. New Releases and bestsellers at the best prices!

Besök Cdwow