Callme omdömen

Callme omdömen

Bra
7.5

Flytter mit nummer uden samtykke

Kære Call Me,

Jeg har haft en af jeres sælgere i telefonen for 2 dage siden, som forsøgte at sælge mig et mobilabbonnement, og lovede også at sørge for flytning og alt. Jeg sagde at jeg var nødt til at tænke over det, og at han måtte give mig noget betænkningstid.

I dag d.17/05-2014 kl.20.09 blev jeg ringet op fra et skjult nummer. Jeg nåede desværre ikke at tage den. Men fandt hurtigt ud af hvem det var fra, fordi kl 20.22 modtager jeg en sms med jeres afsender "callme.dk", med en kode for at logge ind på selvbetjening.
Jeg logger derefter ind og kan så konstatere at I ER VED AT FLYTTE MIT NUMMER FRA ONFONE UDEN MIT SAMTYKKE!

CALL ME.. HVAD ER DET I BILDER JER IND? Jeg har på ingen måde givet jer lov til at flytte mit nummer.

Håber edermanme at jeres sælger står til en stor skideballe.. havde aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig at i kunne finde på den slags. I bliver ikke anbefalet fra min side fremover, og jeg vil på ingen måde anbefale jeres selskab til andre!!

Vil i omgående stoppe dette! Og ser frem til at modtage en undskyldning fra jer snarest.

Kenneth Lind Jensen
Bodil Brodersen tyckte detta omdöme var användbart

Kære Kenneth Lind Jensen

Tak for din anmeldelse.

Jeg kan kun undskylde for den behandling du har fået. Det her er på ingen måde i orden, og ikke den måde vi ønsker at fremstå.

Jeg kan se at du har skrevet lidt med Jeppe, på vores Facebook profil, og han har stoppet din overflytning omgående.

Har du yderligere spørgsmål, er du meget velkommen til at skrive til mig på trustpilot@callme.dk

Call me kundeservice
Anders

Udemærket

Havde ingen dårlige oplevelser med callme i den periode jeg brugte dem. Og billige mobiltelefoner. Klart anbefalelsesværdige.

Dårlig kundeservice

Ringet til kundeservice, deres opsigelse afdeling. En kvindelig ekspedient var i røret hun snakkede total ubehøvlet og der var ingen hjælp fra deres side. Da de skulle have mig som kunde var de virkelig høfelige, men derefter har jeg kun dårlig oplevelse med dem. De lovede det ene og det andet ved at sikfte over til dem, men der var ingen sandhed. Jeg er nu på vej til at skifte væk fra dem, allerede efter ca. en måned.
Morten Kronholm tyckte detta omdöme var användbart

Hej Mohsan

Tak for din anmeldelse

Det lyder ikke som en særlig rar oplevelse. Det er selvfølgelig ikke iorden.

Jeg vil rigtig gerne gøre et forsøg på at rette op på denne oplevelse. Hvis jeg kan få dig til at skrive, hvad din henvendelse drejede sig om til trust@callme.dk, vil jeg rigtig gerne hjælpe dig. Jeg kan også give dig et kald på et tidspunkt, så skal du bare skrive et tidspunkt jeg kan få fat i dig på.

Call me Kundeservice

Tal-ordentligt og Selvbetjeningen er favoritterne i mit abonnement!

Jeg gav "kun" fire stjerne, da jeg personligt kunne ønske mig noget mere udlanstelefoni-, sms- og taleabonnement (jeg bor ved den dansk/tyske grænse). Udover det, kan jeg kun anbefale Callme. Jeg har fin dækning på mobilen og jeg bor langt ude på landet. De har et fint udvalg af talepakker og de skiftes ud med nye muligheder i ny og næ, så det ikke bliver alt for kedeligt. Har lige nu skiftet til: 6 t tale og 5 gb data for 99 kr./mdr., hvilket jeg ikke kan sige noget imod. Jeg har "heldigvis" ikke haft brug for kundeservice/support, hvilket også er et godt tegn. De to ting jeg er mest vild med, er selvbetjeningen og reklamekampagnen "tal ordentligt". Selvbetjening er så let at finde ud af. Du kan se dit forbrug rimelig detaljeret og med den nye Club Callme kan man blot skifte talepakke, hvis den man har, ikke lige passer.
Tal ordentligt-kampagnen er virkelig god. Hvor stor en rolle den havde ved mit køb, ved jeg ikke. Men jeg er vild med kampagnen alligevel, da det er en af mine egne små "kampagner", at få folk til at tale ordentlig i min omkreds.

Hej Jan

Tak for din anmeldelse

Jeg er rigtig glad for at høre alle de positive ting. Vi gør rigtig meget ud af Selvbetjeningen, for at vores kunder slipper for at bruge unødig tid på at ændre simple ting ved deres abonnement.
Omkring pakker med ulandstelefoni, så lytter vi selvfølgelig til vores kunder og vi arbejder hele tiden på at forbedre vores pakker, på nuværende tidspunkt er der dog ikke noget vi kan gøre i denne sammenhæng.

Service i højsædet

Kontaktet call me med henblik på at flytte 7 abonmenter fra yousee . Talte med en flink fyr fra salg som overholdt de aftaler vi lavede, indtil videre er min opfattelse af call me kun positiv. Ser frem til mange års god service.

I er alt for aggresive.

Er blevet ringet op 7 gange inde for de sidste 14 dage. Forklarede hver gang at det ikke havde nogen interesse da jeg har firmatelefon - de lovede at dette ville blive noteret, så jeg ikke ville få opkald fra dem igen -- men næste dag var de i røret igen. Voldsomt aggresive, ville ikke tage et " nej tak ikke interesseret " som et svar, men blev ved med at sige at jeg jo ikke kunne sige nej tak når jeg ikke havde hørt deres tilbud. Sidst jeg blev ringet op, da var jeg ved at blive lettere irriteret, og da konsulenten havde væltet sin salgstale af og jeg sagde at jeg nu var meget ked af de hele tiden ringede og jeg havde forklaret jeg havde firmatelefon, så gad han ikke tale med mig mere, og smed bare røret på - lad vær med det Tim, som du præsenterede dig. Bare den aggresive fremgangsmåde gør, at når jeg ikke har firmatelefon mere, så der det i hvert fald ikke CallMe jeg skal have - det er da sten sikkert. Kundenummer er opdigtet da jeg jo selvfølgelig ikke er kunde.

Hej Gitte Nørholm Møller

Tak for din anmeldelse.

Det gør mig rigtig trist at høre om din oplevelse. Det er selvfølgelig ikke i orden. Hvis du sender telefonnummeret, som du er blevet kontaktet på, i en mail til trust@callme.dk, skal jeg nok sørge for at det bliver fjernet. Samtidig skal snakker vi også med de personer der har ringet til dig.

Hvis du har yderligere spørgsmål eller kommentarer, er du selvfølgelig også velkommen til at skrive dem med i mailen.

God påske

Fungerer perfekt

Jeg har haft Call me i mange år og det fungerer super godt.. Har god dækning de fleste steder...Har kun ros til dem.. Og de er søde og rare, når man ringer til dem...

3 fejl på under 14 dage !!!!

bestilte telefon ca 5 februar med 10 timers fri taletid + saldokontrol på100,00 kr.på en måned + ny telefon. Jeg var glad.

Efter måske 5 - 6 dage blev telefonen lukket! Selvfølgelig uden for jeres lukketid. Ingen telefon før jeres åbningstid næste dag, hvor jeg måtte låne en telefon for at ringe til jer.

Fik at vide at det var en fejl og Louise rettede det med det samme. Samtidig fik jeg tilbudt bredbånd til 49 kr pr. måned.

Kort tid efter modtog jeg 2 pakker med bredbåndsforbindelse.

Og ved gud om min telefon igen bliver lukket !!! Igen op til et lukket kontor. Jeg køber nu et taletidskort - for at kunne ringe indtil jeg kan få fat i jer.

Jeg tjecker min saldo - den er nu på 251,00 ??? Jeg har jo fri taletid + 100 kr. ??

Jeg får at vide - af Simon - at der er blevet begået en fejl !! Denne bliver nú rettet og jeg kan igen ringe.

Men hvor længe? Bliver min telefon lukket for 3. gang gider jeg ikke være kunde mere. Det er ikke sket hos min tidligere mobiludbyder.

Hvad sker der mon???

Hej Lone

Tak for din anmeldelse

Jeg er meget ked af de fejl du har oplevet.
Jeg kan dog ikke finde noget på de oplysninger du har givet. Hvis jeg kan få dig til at sende en mail til trust@callme.dk med dit telefonnummer, så vil jeg meget gerne se på hvad der er gået galt og finde ud af hvordan vi kan løse det.

Call me Kundeservice

Pas på ! Der er ikke garanti på købte telefoner hos callme

Købte en telefon til 3000kr. tabte den så 3-5cm ned på mit træbord, og skærmen flækkede ! har efterfølgene prøvet at gøre det samme med flere andre gamle telefoner, og der sker intet, har prøver ca 100 gange ,og det burde der jo slet heller ikke gøre.
De nægter at lave den, så det kostede mig 1500kr for en telefon til 3000kr at få den lavet, det skal også bemærkes den var 14 dage i brug........
det er virkelig ringe service, man nægter at lave afgørelsen om, man siger den har lidt overlast, og lg siger den sagtens kan tåle det jeg har gjort, glasset kan holde til den del. altså må min telefon være defekt, det nægter de også. i er virkelig nogle svindlere , men så kan jeg da lade være med at betale afdrag på den, så passer pengene jo

Hej Anders Poulsen

Tak for en behagelig samtale.

Jeg er ked af at jeg ikke kan gøre mere i din sag. Det er selvfølgelig altid ærgerligt når sådanne skader sker.
Jeg ved at vi arbejder på at få lavet noget mobilforsikring, der vil kunne hjælpe mod uheldige tilfælde som dette.
Jeg er til gengæld glad for, at du er rimelig tilfreds med Call me som Teleselskab.

Hvis du har yderligere spørgsmål til sagen, er du selvfølgelig velkommen til at skrive til mig på trust@callme.dk.

Ulrik Jørgensen
Call me Kundeservice

Dårlig behandling af nye kunder

Den 31/3 ringede jeg til Call Me for at høre hvad jeg skulle give for 2 nye abonementer og fik lovning på en rabat der var lig med fragten, det var efter min mening ok og skulle ringe tilbage når jrg havde fået de diverse oplysninger fundet frem ringer jeg tilbage for at tale med sælgeren han var da optaget hvorefter jeg gav mit tlf.nr. så han kunne ringe tilbage, det skete dog ikke, så jeg ringede igen 1/4 kl.09:15 for at tale med ham men var ikke ledig, jeg gav mit nr. igen, og forventede at han ville ringe tilbage, det skete dog ikke, så jeg ringede igen og fik fat i en anden sælger som jeg forelagde mit forehavende og fortalte ham hvad jeg var blevet lovet og om dette var ok.( Denne sælger påstod at jeg var blevet ringet op af den første sælge men da jeg havde haht min mobil i lommen hele tiden kan det ikke passe, og jeg havde heller ikke nogle ubesvarede opkald) det forstod jeg det var og gik igang med min bestilling da den var overstået spurgte om det var ok med den rabat jeg var blevet lovet, og fik det svar selvfølgelig var det ikke det, hvor jeg derefter blev vred som ny kunde synes jeg det er under al kretik at blive behandlet på den måde.
Jeg er meget utilfreds med den måde jeg blev behandlet på og vil ikke anbefale Call Me til nogen.
P.S. Den sidste sælger var temmelig agresiv, det var meget vigtigt for ham at få alle mine data, og ikke vise en smule venlighed.
Jeg har med vilje ikke nævnt nogle navne.
Torben Briand Pedersen

Hej Torben Briand Pedersen

Tak for din anmeldelse

Jeg beklager at du er blevet lovet noget af den ene sælger, som ikke kunne overholdes af den anden sælger. Jeg vil rigtig gerne give dig et kald og se om vi kan finde en løsning, jeg har bare brug for et telefonnummer og et tidspunkt jeg kan fange dig på.
Hvis du sender det til trust@callme.dk, giver jeg dig et kald og så kan vi se om vi kan finde en løsning :-)

Call me Kundeservice

elendig service i forbindelse med betaling af regning

har 4 gange forsøgt at få tilmeldt vores abonnementer til at blive betalt via forbrugsforeningen for at opnå rabat.

Det er stadigvæk ikke lykkedes og nu er konsekvensen at vi skifter teleselskab.

Har ellers haft Call Me gennem flere år og været glad for priser og servicen tidligere.

Hej Henrik

Tak for din anmeldelse og en behagelig samtale :-)

Jeg er glad for at vi kunne finde en løsning på problemet. Jeg har sendt dig en mail som aftalt.

Uprofessionelt

skulle overflytte fra telmore i nov 2013. da jeg fik extra regninger og trukket fra min konto flere gange end de skulle.

En ven som arbejder hos Callme fik mig til at overflytte til callme. Og jeg bestilte så en mobil. men 2 dage efter kom mobilen med posten. men jeg nægtede at motage da jeg havde fortrudt købet af mobilen. ringer så 2 dage efter og snakker med dem om jeg havde fortrudt købet.

De stopper så åbentbart overflytningen så jeg skal starte forfra.. FAIL.

slutningnen af måneden. modtager jeg en rykker plus regning for det som var opsagt + 1 månes abonnement. og der er jeg slet ikke overflyttet til jer endnu...

de følgende måneder trækker i mere end i skal. sender mig 3 yderlige rykkere på den mobil. 3 regninger. selv efter 5 Mennesker har sagt nu er den er slettet fra systemet.

Sidste gang hvor de trak, fik jeg dog 500kr in på kontoen. plus halv pri på abonnement.

11.03.14 --> Modtager jeg en rykker fra det nummer som Skulle være Slettet hver gang af 5 kundeservice person (Som slet ikke gør deres job) FAIL.

Jeg ringer ind og brokker mig over det. og igen som alle andre har sagt. nu er den slettet. og jeg skal bare smide regningen ud. SOM OM jeg bare smider den ud. Jeg ved jo jeg får en rykker næste månede.

4 regninger og 4 rykkere som jeg havde fået slettet af Kundeservice første gang i nov 2013.

plus så er kunde service god til at vi vender tilbage. Ventede 3 dage. hørte intet. måte selv ringe ind og der havde personen jeg snakkede med slet ikke gjordt noget ved min sag. Seriøst. den værste. og jeg mener den værste og uprofessionelle Styring hos Callme...

Skift kundeservice ud og Lov ikke en fanden masse i slet ikke kan holde

Hej Jeremy

Tak for din anmeldelse

Det er selvfølgelig en uheldig situation du er havnet i. Jeg vil rigtig gerne give dig et kald, så hvis du gider sende et telefonnummer og et tidspunkt jeg kan fange dig på, så giver jeg dig et kald i morgen.
Du kan bare sende oplysningerne til trust@callme.dk.

Call me Kundeservice

Utrolig lang vej til hjælp

Har i over en måned haft problemer med min forbindelse, først på mobilen som var inde og blive testet igennem uden der blev fundet en løsning - denne test blev først lavet efter jeg havde skrevet en anmeldelse her på siden - før det oplevede jeg ikke andet end en masse tomme løfter fra diverse kundeservicemedarbejdere. Onsdag lige før påske og efter kundeservice havde lukket blev det helt galt med min internetforbindelse som hopper af og på konstant, både på min mobil og mit mobile bredbånd. Fordi det er påske er der ikke noget hjælp at hente, da dem der tager sig af fejlmeldinger holder påskeferie. Synes det er ud over al rimelighed, at jeg betaler for et produkt der ikke virker, og at jeg skal bruge SÅ meget tid på at få hjælp.

Hej Maria

Tak for din anmeldelse

Som jeg har sagt, er det meget beklageligt at vi ikke har kunnet finde en hurtigere løsning på problemet. Jeg er dog glad for at vi kunne finde en midlertidig løsning til dig imens vi kigger på telefonen. Jeg har fået en person til at holde øje og teste din telefon over den næste uge og så snakker vi lige sammen derefter.

Som jeg også sagde til dig i dag, skriver du bare til trust@callme.dk hvis du støder på andre spørgsmål. :-)

Sådan, call me

Jeg har d 17/03-14 skiftede til call me og jeg fik en konge service.
Jeg har været kunde ved Telia i mere end 12 år, men da jeg skulle købe to nye iphone 5s, blev det ved call me, Telia, som jo ellers ejer call me, kunne overhovedet ikke hamle op med call me, hverken på service eller pris, lige meget hvad, jeg som ny kunde spurgte om, sagde call me ja.
Selv efter de havde fået mig i "hus" fortsatte den gode service og kort tid efter, sendt de et nyt tilbud på prisen, som igen var til min fordel.
Så jeg kan kun på det varmeste anbefale at benytte call me som teleudbyder.
Kæmpe ros til personalet ved call me, og jeg kan love jer at efter den gode behandling jeg har fået, er der i hvert fald 3 Telia kunder mere fra min familie på vej til jer.

Hej Kenneth Christoffersen

Tak for din anmeldelse.

Jeg er super glad for at du har haft en god oplevelse. Vi lever af vores kunder og gør derfor alt hvad vi kan, for at gøre det nemmest og billigst for vores kunder :-)

Jeg lover dig, at vi nok skal give dine familiemedlemmer en lige så god oplevelse :-)

God dag

Hurtig og effektiv handel

Hurtigere handel kan man vist ikke lave. Servicen er i top. Da jeg fik teknikforskrækkelse over min nye telefon, var Callme hjælpsomme og tålmodige. Syntes de lever op til deres Slogan. "Tal ordentlig til hinanden"
TAK

Fantastisk service

Jeg købte en sony xperia z1 compact. Det viste sig, at der var nogle fejl og kontaktede call me over chat. To dage efter var der en ny telefon på vej til mig.
I andre mobil selskaber har det været en kamp, bare at overbevise dem om, at der var noget galt med telefonen, så denne service, kom da helt bag på mig.
Jeg har modtaget min første regning og man har opkrævet for abonnement og tale, til trods for, at jeg først overgår til call me i april. En enkelt opringning og det blev øjeblikkeligt rettet og faktureringsprisen blev oveni købet slettet. FANTASKISK.
Jeg tror sørme, at jeg har fundet mit mobilselskab, for livet. :-)

God dækning med fornuftige priser

Jeg er tilfreds med alle de tjenster jeg har med Call me. Når jeg skal købe en mobil, ved jeg godt at jeg kan købe den hos Call me for en rigtig god pris med månedsbetaling uden ekstra omkostninger, og har samtidig et abonement der dækker alle mine behøver for både taletid og 3g med et rigtigt godt netværk og udvidet Selvbetjening. Lavere udlandpriser i forhold til andre mobilselskaber er en fordel for dem der ringer for meget til udlandet ligesom mig :-) . Derfor anbefaler jeg Call me til alle der har brug for tryghed og en god købsoplevelse!.

Dårligste kundeservice

Jeg skulle hjælpe min bror med, at flytte hans abonnement fra onfone til callme, det fortryder vi dog allerede!

Det virkelig den dårligste kundeservice jeg har oplevede længe....

Hej Heidi Lindhardt

Tak for din anmeldelse.

Jeg er selvfølgelig meget trist over i ikke er tilfredse.
Hvis du har lyst, vil jeg meget gerne se hvad jeg kan gøre for at rette op på det. Så har jeg bare brug for en lidt mere detaljeret forklaring om hvad der er sket. Du kan skrive til mig på trust@callme.dk.

Det kører bare

Efter at have haft den samme teleudbyder i 14 år, med enkelte afstikkere når jeg havde brug for en ny BILLIG telefon, skulle jeg finde mig en ny udbyder med bedre dækning og bedre service end den gamle, der siden jul ændrede sig fra at være det bedste, til det ringeste jeg har haft.
Mit valg faldt på Call me og det har jeg ikke fortrudt et eneste sekund de 3 uger jeg har været hos dem.
Nummer-flytning, køb af telefon, levering af denne og at komme i gang med at telefonere og gå på internettet første gang, gik bare over al forventning. Der har ikke været problemer af nogen art de første 3 uger.
Har valgt 4G hos dem og uanset hvor jeg er, kører det bare 100% godt. Deres 3G dækning er også bare så meget bedre end hos mit gamle selskab og prisen er faktisk også billigere.
Jeg kan kun anbefale Call me og jeg håber at de er min foretrukne udbyder de næste 14 år!!

Hej Richard

Tak for din anmeldelse.

Dejligt at høre om din positive oplevelse.
Vi vil gøre alt hvad vi kan, for at du forbliver tilfreds de næste 14 år, måske oven i købet længere tid ;-)

Call me Kundeservice

Altid klar med den bedste pris

Jeg har efterhånden fået hele familien til at skifte mobil selskab, da der som regel er det absolut bedste tilbud at finde hos Callme.
Dækningen er i top, også på Bornholm, hvor vi bor !
Keep up the good work !

Kundeservice

Call me er et mobilselskab med holdning og handling. Vi er altid konkurrencedygtige på nem og billig mobiltelefoni og et bredt udvalg af mobiltelefoner.

Uanset om du giver os 1 eller 5 stjerner, så kan du være sikker på, at vi bruger din anmeldelse til at blive klogere på vores kunder. Vi tror nemlig på, at vi kan gøre det endnu bedre, hvis vi lytter til dig – lige meget om du har ris eller ros :-)

Besök Callme

Vi finns här: Holmbladsgade 133