New Bubbleroom Sweden AB omdömen

Otillräckligt
5.3
11 Trustpilot omdömen

Strulig kundtjänst

Strulig kundtjänst.De lovar att höra av sig men gör det inte.Har varit med om detta vid flera tillfällen nu.Påstår att de ringt men det har de inte.Vet de inte att det är nummerpresentation på mobiltelefoner???
Vet inte om jag har lust att handla mer där nu när det är så struligt.Köpte en vara med presentkort som jag sen returnerade tillbaks och plötsligt var presentkortet borta.En säger att det dragits från en order och nästa säger något helt annat.
Tycker det är väldigt synd att det är så här då jag gillar deras kläder,men de finns ju på fler ställen att köpa....

Nöjd kund

Stort utbud, jag är jätte nöjd med min order. Bra kundtjänst, talade med dom innan jag la min och fick hjälp med allt. Snabb leverans och bra grejer.. super nöjd.

återkommer inte

Hyfsade kläder men dålig kundsevice.
En väldig massa strul från deras sida men ovilja att rätta till det....

Dålig och långsam kundservice

La en order som jag inte fick bekräftelse på men Bubbleroom drog pengarna ändå. Tydligen problem med mitt kundnummer som jag spärrat (OCH upprättat igen i DK där jag bor nu). Adressändringen hade inte gått igenom och ordern är spårlöst försvunnen men betald.

Danska kundtjänsten: MYCKET ohjälpsamma och otrevliga. Vill inte ens höra på vad jag har att säga eller försöka lösa problemet.

Svenska kundtjänsten: Trevliga men inget mer. Blev lovad av Martina att hon skulle lösa problemet, jag åker på semester och hör ingenting. Efter 3 veckor ringer jag och de lovar att ringa upp, inget händer. Har nu blivit lovad att bli uppringd denna vecka. Det har nu gått 5 1/2 vecor sen jag betalade utan att få någon beställning och jag har inte sett röken av mina pengar.

Sammanfattningsvis: Ingen uppdatering i ärendet, långsam kundservice, lovar saker de ej kan hålla, långa svarstider på mail och flera gånger helt uteblivet svar. Ett företag med trevliga kläder men borde lära sig vad kundtjänst handlar om. Även om man inte kan lösa problemet direkt måste man komminucera med kunden.

Där av 1 stjärna i betyg:
"1 sjärna: Mycket dåligt - oacceptabel upplevelse, orimligt eller oförskämt beteende."

Billig Pris, hurtig levering

De har mange spændende varer, der er altid noget at finde. Stort ud valg. Gode priser og nogle rigtig gode tilbud. Jeg fik min vare tilsendt to dage efter jeg havde bestilt, hvilket var total optur da der normalt er 3-9 dages levering.

Alt som det skal være

Hurtig levering, ingen forkert leveret størrelser eller vare. Er meget tilfreds. Super.

Superfin service!

Nemt at bestille, stort udvalg, hurtigt emailsvar (endda en søndag), hurtig og billig forsendelse! 5 stjerner!

Fina varor men...

Fina varor men...se upp för kvaliteten.Allt är inte så bra,läs gärna kundrecensioner på den tilltänkta varan du vill köpa innan du bestämmer dig.

Lagd order

När jag skulle gå in och ändra i ordern (som jag lagt kvällen innan) gick inte det. Anledningen till att jag ville ändra var att jag fått en rabattkod på SMS. Jag ringde kundtjänst men en kort röst upplyste mig om att lagd order ligger. Jag blev väldigt förbannad och besviken, därav denna recension. För övrigt har jag varit nöjd.

Super

Kæmpe udvalg, passende fragtgebyr, især når man tænker på et det er en svensk side, og hurtig levering. Eneste minus, billede vs. virkelighed, men det ved man jo..

Både söta & sexiga kläder!

Bubbleroom har ett mycket stort utbud av både söta & sexiga kläder. Trotts att det inte finns lika mycket varor för storlek L & uppåt så gör det stora utbudet att det finns något för alla. I min erfarenhet så leverar de oxå sina varor ganska fort. Har alltid varit nöjd med de varo, deras kvalitet & pris, som jag fått.

Support

Bubbleroom en perfekt kombination av märkeskläder, begagnat, community och bloggar

Besök New Bubbleroom Sweden AB

Trustpilots Åtaganden